معرفی 28 سایت جذب مترجم - دارالترجمه رسمی پارسیس
work-from-home-translation-jobs

معرفی 28 سایت جذب مترجم

معرفی 28 سایت جذب مترجم

اگر به دنبال شغل جذب و استخدام مترجم از راه دور می باشید ما در این مقاله به معرفی 28 سایت جذب مترجم خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

اگر شما مترجم دوزبانه می باشید , همواره این فرصت را پیش روی خود دارید که برای مشاغل خانگی و از راه دور تنها با دسترسی به اینترنت می توانید شغل ترجمه , تفسیر , بومی سازی و آموزش آنلاین را در بستر اینترنت ادامه دهید .

مهارت های مترجمین آزاد

مترجمین آزاد باید دارای مجموعه از مهارت های مترجم حرفه ای را داشته تا علاوه بر توانایی ترجمه زبان بتواند فرصت های مختلف ترجمه برای پیمانکاران مستقل را در دست داشته باشند , زیرا این امر علاوه بر اینکه به رشد مهارت مترجمین کمک خواهد  کرد بلکه در ارزیابی مکان های شغلی مختلف دامنه گسترده ای را ارائه خواهد داد .

بسیاری از مشاغل ترجمه در دارالترجمه توسط مترجمان انجام میگردد , اما برخی از دفاتر ترجمه مترجمان خانگی و آزاد را به عنوان کارمند استخدام میکنند , در لیست زیر فرصت های ممتاز ترجمه برای پیمانکاران مستقیم و هم برای کارمندان با مهارت چندگانه در زبان های مختلف نام برده شده است . به خاطر داشته باشید که اگر مترجم دو زبانه هستید ممکن است بخواهید در جستجوی شغل خود به دنبال این مهارت ها در سایت های مختلف رزومه ارسال نمایید در ذیل به معرفی این سایت ها خواهیم پرداخت

1- Aberdeen

در این شرکت خدمات رونویسی  و شرح نویسی ترجمه ارائه میگردد , در این شرکت مترجمان آزاد میتوانند از داخل خانه و یا از راه دور به استخدام سایت آبردین در کالیفرنیا در آیند

2- Acclaro

این سایت به عنوان یک آزانس ترجمه موفق و رو به رشد برای مترجمان حرفه ای و با تجربه است که بیشتر مترجمان بومی را استخدام میکند , شما میتوانید در این سایت نیز به عنوان یک مترجم آزاد و مستفل از راه دور جذب و استخدام شوید

3- American High-Tech Transcription and Reporting

در این موسسه خدمات رونویسی و ترجمه به شرکت های دولتی , شرکت ها و سازمان های خصوصی بزرگ ارائه می شود , هر مترجم میتواند در این سایت هم از راه دور استخدام شود و هم به صورت حضوری با این تفاوت که مراحل استخدام مترجم در این سایت مقداری متفاوت شما باید برای جذب در این سایت مبلغی را به عنوان حق عضویت طبق قانون کیفری این سایت بپردازید و از طرفی دارای مجوز  و تاییدات قانونی ایالتی از سایر دفاتر ترجمه را کسب کرده باشید .

  4- استخدام مترجم در پارسیس

وقتی که با این موارد و این پست آشنا شدید فرض میگیریم شما تمامی خدمات ما را می شناسید , ما نیز فرآیند جذب و استخدام داریم , اگر مترجم آزاد و از راه دور در حداقل دور زبان هستید و با شرایط ذکر شده ما طبق قوانین دارالترجمه رسمی در بخش استخدام مترجم آشنا هستید میتوانید با ارسال رزومه خود بدون پرداخت هیچ گونه هزینه در آزمون استخدامی ما شرکت کرده تا پس از بررسی تخصصی توسط کارشناسان با تجربه به استخدام دائم ما در آیید . مثلا اگر مترجم انگلیسی هستید ما شما را در دپارتمان دارالترجمه انگلیسی استخدام میکنیم و یا اگر مترجم ترکی هستی جذب شما در دارالترجمه ترکی پیگیری میشود و همینطور سایر زبان های دیگر .

5- Appen

این شرکت ترجمه علاوه بر امور خدماتی ترجمه زبان در ارزیابی  و بازبینی  و رنویسی خصوصا تفسیر متون فعالیت دارد , فعالیت هر کدام از این موارد در دپارتمان های جدایی  شبیه مورد 4 صورت خواهد پذیرفت

زبانهای پشتیبانی شده در سایت Appen   عبارتند از: عربی (مصر ، عراقی ، سوریه ، مغربی الجزایر ، لیبی ، مراکش ، تونسی) ، اندونزی ، مالزی ، بختیاری (ایران) ، باسک ، بلغاری ، کانتونی ، (چین PRC ، هنگ کنگ) ) ، کاتالان ، کرواسی ، چک ، دانمارکی ، دری ، هلندی ، انگلیسی (استرالیا ، کانادا ، خلیج ، هندی ، ایرلندی ، نیوزلند ، سنگاپور ، آفریقای جنوبی ، انگلیس ، ایالات متحده) ، استونیایی ، فارسی ، فنلاندی …  البته شما عزیزان می توانید لیست کامل را ببینید

6 – Apple At-Home Advisors

همانطور که از نام آن بر می آید در این سایت بخش پشتیبانی فنی  در مرکز تماس شرکت اپل مشاغل دوزبانه وجود دارند .

مترجمان آزاد نیز می توانند در مرکز تماس تلفنی اپل به صورت حضوری در بخشی از AppleCare  این شرکت مشغول گردند .

7- Asurion

مشاغل دو زبانه: مرکز تماس

این شرکت به خدمات رسمی بیمه ای به نمایندگان فعالیت دارد , مترجمان میتوانند به عنوان کارمند در آمریکا به صورت تمام وقت  و پاره وقت مشغول به کار شوند , در این سایت ترجمه دوزبانه اسپانیایی در فرانسوی تقاضای بسیار زیادی دارد .

8-Clickworker

این شرکت سرمایه گذاری در سراسر جهان پیمانکاران مستقل را برای ورود داده ها و همچنین نوشتن ، ترجمه و تحقیق استخدام می کند.  مترجمان هنگام شروع فرآیند استخدام نیاز به ثبت نام و ارزیابی قبل از جذب توسط کارشناسان سایت را خواهند داشت .

9-Connections Academy

مشاغل دو زبانه: تدریس

این سایت نوعی سایت آموزش مجازی است که به دانشجویان سراسر ایالات متحده در یک محیط غیر کلاس محور خدمات ارائه می دهد , معلمانی که در این سایت معتبر استخدام می شوند دارای مجوز لازم برای مشاغل تدریسی انلاین خواهند بود , این معلمان همان مترجمان زبانی هستین که به زبان های مختلفی چون , آلمانی , فرانسه و اسپانیایی تسلط کامل دارند .

10- Cruise.com

مشاغل دو زبانه: نمایندگان مرکز تماس

این شرکت یک شرکت خدماتی و مسافرتی دریایی برای مشتریان بوده که فروشندگان و پشتیبان مرکز تماس ان مترجمانی هستند که به زبان های مختلف آشنایی دارند فرآیند جذب در این سایت بسیار آسان است .

11- Enterprise Holdings

منابع سرمایه گذاری

مشاغل دو زبانه: مرکز تماس

شرکت کرایه اتومبیل که صاحب شرکت های Enterprise ، Alamo و National است ، از نمایندگان مرکز تماس از راه دور استفاده می کند که به زبان فرانسه و انگلیسی در ایالات متحده و کانادا صحبت می کنند.  هزینه پرداخت برای مترجمان دو زبانه تقریباً 1.50 دلار در ساعت  بوده این پرداختی برای مترجمان انگلیسی به مراتب بسیار بیشتر است

12- GlobaLink Translate Ltd.

شرکت کانادایی  ترجمه به نیازهای ترجمه و سازگاری فرهنگی به مشتریان کمک می کند. شغل ترجمه آن هم برای مترجمان و هم برای داوران ترجمه  بسیار مناسب است.

13- گوگل

مشاغل دو زبانه: بررسی ترجمه

غول جستجوی اینترنتی گوگل با بیش از 60 دفتر خدماتی در جهان و بیش از 30 هزار نفر استخدامی به دلیل داشتن فضای شگفت انگیز از کار و قدرت و شهرت همواره هدف انتخابی بسیاری از کارمندان خصوصا مترجمان زبان بوده است , دفتر مرکزی گوگل برای کارمندان خدماتی شامل خدمات پزشکی , دندانپزشکی و خدمات ماساژ نیز  ارائه میدهد , کلاس های یوگا  و مسیر های پیاده روی ساحلی , ناهارهای رایگان و ایتگاه های میان وعده با توجه به سرمایه گذاری های کلان و هدفمند جای تعجب نیست که به عنوان مورد برتر در این موارد طبقه بندی شود .

با این وجود تعداد بسیار کمی فرصت های شغلی در خانه در Google وجود دارد ، اما بیشتر آنها از طریق یک آژانس موقت استخدام می شوند. این نمایه این فرصت ها را برجسته می کند

در بخش تبلیغات گوگل کارمندانی هستند که درخواست ها را ارزیابی میکنند تا اثربخشی تبلیغات را با استفاده از اطلاعات دریافتی با یک ابزار انلاین بررسی کنند لذا برای استخدام این افراد از مترجمینی که دارای مدارک BA/BS  و تسلط به زبان هایی چون انگلیسی , چینی , ژاپنی , کره ای ,روسی,ایتالیایی,آلمانی,اسپانیایی,ترکی و غیره باشند را بهره می برد .

 

14- LanguageLine Solutions 

این شرکت از کارمندان خود برای کار تلفنی حتی از راه دور استخدام میکند این افرادی که در کشورهای مذکور زندگی میکنند در اولویت خواهند بود

ایالات متحده , کانادا , کلمبیا , مکزیک , پورتوریکو یا انگلستان

15- Languagesunlimited.com

این شرکت زبان شناسان را به صورت مستقل برای مشاغل ترجمه و همچنین خدمات تفسیری و تلفنی در سایت استخدام می کند.

زبانهای تحت پوشش این سایت  شامل: ژاپنی ، چینی ، اسپانیایی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، روسی ، بنگالی ، هندی ، پرتغالی و موارد دیگر است.

16- Linguistic Systems Inc

مشاغل دو زبانه: ترجمه ، تفسیر

این شرکت یکی دیگر از خدمات معتبر LSP ( خدمات ارائه زبان ) بوده که از افرا واجد شرایط برای مترجمی در حوزه های تخصصی از جمله پزشکی , نرم افزار , حقوق و مهندسی خصوصا متخصصان صدا و سیما در کشور انگلستان بهره میبرند , افراد واجد شرایط قادر خواهند بود به محض قبلی در آگهی استخدامی این شرکت اجازه کار در ایالات متحده را دریافت کنند .

17-Lionbridge

این شرکت علاوه بر خدمات ترجمه در زبان های مختلف یک شرکت مشاوره ای به موتورهای جستجوی بین المللی و ارائه نکات مهم اصل مشتری مداری و بازاریابی آنلاین متصور است , زبان های تحت پوشش این شرکت شامل موارد ذیل خواهد بود .

زبانها شامل: انگلیسی ، آلبانیایی ، آذربایجانی ، پرتغالی ، بلغاری ، فاروئی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایسلندی ، هندی ، تامیل ، تلوگو ، کردی ، ژاپنی ، قزاقستانی ، کره ای ، اسپانیایی ، مغولی ،  پرتغالی ، روسی ، تاتاری ، زولو ، باسک ، کاتالان ، گالیسی ، آلمانی سوئیس ، چینی (سنتی و ساده شده) ، هلندی ، دانمارکی ، لهستانی و ولزی است

18- LiveOps

مشاغل دو زبانه: مرکز تماس

این شرکت دارای پیمانکاران مستقل و نمایندگان مرکز تماس و نمایندگان شرکت های بیمه ای را برای جهانی شدن خدمات مشتری دو زبانه ارائه خواهد دارد , این خدمات شما زبان اسپانیایی و فرانسوی است .

19- NetworkOmni

این شرکت نیز یکی دیگر از خدمات LSP  زبان بوده که مترجمان را به عنوان پیمانکاران شناخته و از کسانی بهره می برد که دانش ترجمه در زمینه تفسیر , ترجمه مدارک , ترجمه حقوقی و ترجمه های بازاریابی خصوصا تجاری و ترجمه تخصصی پزشکی را دارا باشند , همچنین این شرکت برای ناشران ترجمه بسیار مفید است .

زبنا های پشتیبانی شده در این دفتر خدماتی عبارتند از: آفریقایی ، عربی ، برمه ، انگلیسی ، استونی ، فارسی ، فرانسوی ، آلمانی ، عبری ، هندی ، همونگ یا گروه قومی اهل مناطق کوهستانی جمهوری خلق چین ، ژاپنی ، کره ای ، پشتو ، اسپانیایی ، سوئدی ، سوئدی ، تایوانی ، تامیل ، اردو ، ویتنامی ، ولزی ، ییدیش ، و موارد دیگر.

20-Pacific Interpreters

این شرکت با نام مترجمان اقیانوس آرام فعالیت دارد در این شرکت مترجمان  تلفنی را برای صنعت پزشکی استخدام می کند. زبان های تحت پوشش این سایت نیز به شرح ذیل خواهد بود

زبانها عبارتند از: آشوری ، عربی ، بنگالی ، انگلیسی ، استونیایی ، کامبوج ، فرانسوی ، آلمانی ، عبری ، هندی ، همونگ ، ژاپنی ، کره ای ، پشتو ، اسپانیایی ، سوئدی ، تاگالوگ ، کاتالان ، تامیل ، اردو ، ویتنامی

نوشتهٔ پیشین
مهارت مترجم حرفه ای
نوشتهٔ بعدی
ترجمه گوگل در مقابل ترجمه حرفه ای

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست