دارالترجمه رسمی اسپانیایی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه رسمی اسپانیایی

دارالترجمه رسمی اسپانیایی

اگر نیاز به خدمات ترجمه قانونی، تخصصی و یا شفاهی توسط مترجمین اسپانیایی را دارید لازم به ذکر است این خدمات در دارالترجمه رسمی اسپانیایی پارسیس قابل انجام است. اکثر خدماتی که در یک دارالترجمه رسمی اسپانیایی انجام می‌شود در حوزه ترجمه‌های رسمی مدارک و اسناد معتبر خواهد بود؛ بنابراین متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور اسپانیا را دارند می‌توانند از طریق سفارت اسپانیا مدارک مورد نیاز برای ویزا را بررسی کرده و توسط یک دارالترجمه اسپانیایی ترجمه نمایند. 

در صورتی که نیاز به خدمات ترجمه دارید می‌توانید از طریق شماره تماس درج شده در سایت و یا بخش ثبت درخواست ترجمه به صورت فوری اقدام نمایید.

 

آشنایی با خدمات دارالترجمه اسپانیایی

به طور کلی اسپانیایی به عنوان یکی از گسترده‌ترین زبان‌ها در جهان به‌حساب می‌آید. به همین دلیل تقاضا برای ترجمه این زبان نسبت به برخی زبان‌های شاخص دیگر بسیار بیشتر است. دارالترجمه رسمی اسپانیایی ما با بیش از 10 سال تجربه در زمینه ترجمه و همکاری مدارم با مترجمان اسپانیایی می‌تواند تقاضای شما را در کمترین زمان ممکن پاسخ دهد.

به طور کلی در دارالترجمه اسپانیایی ترجمه های رسمی مدارک، ترجمه‌های تخصصی و ترجمه‌های شفاهی توسط مترجمان بومی و حرفه‌ای انجام می‌شود. از طرفی جالب است بدانید زبان اسپانیایی در بسیاری از کشورهای جهان گسترش زیادی دارد به طوری که امروزه در حال حاضر بیش از 20 کشور به‌صورت رسمی به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند. اسپانیایی به عنوان یکی از زبان‌های رسمی شده در سازمان ملل خواهد بود.

آشنایی با زبان اسپانیایی در جهان

بد نیست گذری کوتاه به تاریخچه زبان اسپانیایی بزنیم. زبان اسپانیایی به‌عنوان یک‌زبان رومی است که ریشه آن از شبه‌جزیره ایبری خواهد بود. تاریخچه اصلی این زبان به حدود 210 سال پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد؛ اما قرن‌ها پس‌ازآن این زبان تغییرات اساسی نمود. ریشه اصلی اسپانیایی نوین و امروزی را بایستی در قرن 9 میلادی به‌عنوان قرون‌وسطی جستجو کرد. زبان اسپانیایی امروزه با نام‌های مختلفی چون اسپانیولی، کاستیایی و یا کاستیلی شناخته خواهد شد و چیزی حدود 500 میلیون گویشور بومی در جهان خواهد داشت. طبق آمار ویکی‌پدیا اسپانیایی در رتبه دوم گویشوران جهان پس از چینی ماندارین قرار دارد. اسپانیایی به‌عنوان یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد به‌حساب می‌آید و امروزه به‌عنوان یکی از زبان‌های شاخص و محبوب در کل جهان خواهد بود.

ترجمه اسپانیایی در دارالترجمه

چه خدماتی در دارالترجمه اسپانیایی ارائه می‌شود؟

همان‌طور که به‌صورت خلاصه در بالای همین مطلب در خصوص انواع ترجمه‌ها در دپارتمان اسپانیایی صحبت کردیم برای هر بخش توضیحات مختصری نیز ارائه می‌کنیم تا شما عزیزان بتوانید برای فرآیندهایی چون خدمات صدور ویزا توسط سفارت در کمترین زمان ممکن اقدام نمایید.

ترجمه متن اسپانیایی به فارسی

اگر نیاز به ترجمه متون اسپانیایی دارید لازم به ذکر است در دارالترجمه اسپانیایی پارسیس این خدمات توسط مترجمین تخصصی و باتجربه انجام می‌شود. در ترجمه متون اسپانیایی از هیچ نرم‌افزاری استفاده نخواهد شد و تمامی ترجمه‌های ارائه‌شده دارای ضمانت کیفیت خواهد بود. این خدمات هم به صورت رسمی و هم به صورت تخصصی بوده که در ادامه آنها را شرح خواهیم داد.

ترجمه رسمی اسپانیایی

همان‌طور که از نام آن کاملاً مشخص است این خدمات تحت عنوان ترجمه زیر نظر مستقیم مترجم رسمی قوه قضاییه انجام می‌شود. خدماتی که به‌عنوان ترجمه رسمی اسپانیایی در دارالترجمه انجام می‌شود معمولاً برای تمامی مدارک جهت اخذ انواع ویزا از سفارت اسپانیا خواهد بود.

ترجمه حرفه ای و تخصصی اسپانیایی

منظور از ترجمه حرفه‌ای همان موضوعات تخصصی بوده که دارای انبوهی از لغات و وام واژه‌های خاص است. برای مثال برای ترجمه یک متون تخصصی از یک‌رشته خاص بایستی ابتدا پس از مشخص شده موضوع آن را برای مترجم بومی و نخبه ارسال نمود تا پس از بررسی فرایند اعلام هزینه و زمان به مشتریان انجام شود. لازم به ذکر است انواع ترجمه‌های فیلم، مقالات، کتاب‌ها، رمان‌های ادبی و غیره در دسته ترجمه‌های تخصصی خواهد بود.

ترجمه شعر اسپانیایی

ترجمه متون ادبی و اشعار اسپانیایی نیز به‌عنوان یکی از خدمات تخصصی است که در دفتر ترجمه اسپانیایی پارسیس قابل انجام است. درصورتی‌که قصد ترجمه شعر اسپانیایی‌زبان از محبوب‌ترین شاعران اسپانیایی ازجمله لوئیس ادوآردو آئوته، آنتونیو ماچادو، میگل د اونامونو و غیره رادارید لازم به ذکر است ما قادریم ترجمه تخصصی انواع متون ادبی را از زبان اسپانیایی به فارسی و یا سایز زبان‌ها انجام دهیم.

ترجمه تخصصی اسپانیایی مخصوص مشاغل و کسب‌وکارها

اگر به‌عنوان مدیر کسب‌وکار درزمینهٔ های مختلفی فعالیت دارید ممکن است برای ارائه خدمات و محصولات خود به بازارهای جهانی نیاز به ترجمه خدمات برند اختصاصی خود داشته باشید تا بتوانید مخاطبان بین‌المللی زیادی را جذب نمایید. برای مثال درصورتی‌که مدیر یک وب‌سایت اینترنتی می‌باشید و قصد دارید تا متون سایت خود را از فارسی به اسپانیایی ترجمه نمایید این خدمات توسط مترجم بومی زبان در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

ترجمه انواع فیلم و سریال به اسپانیایی اگر قصد دارید تا فیلم‌های مشهور اسپانیایی‌زبان را ترجمه نمایید لازم به ذکر است ما قادریم انواع فیلم‌ها و سریال‌های روز جهان به زبان اسپانیایی را به‌صورت زیرنویس و کاملاً هماهنگ شده ترجمه نماییم. همچنین این خدمات شامل انواع پادکست‌های صوتی به زبان اسپانیایی نیز خواهد بود. ما فایل زیرنویس شمارا پس از ترجمه در فرمت صحیح SRT ارائه کرده و از این طریق می‌توانید با پردازش این زیرنویس ترجمه دقیقی را دریافت نمایید.

ترجمه همزمان و اعزام مترجم اسپانیایی

اگر نیاز به مترجم هم‌زمان در سفرها، همایش‌ها و یا نمایشگاه را دارید می‌توانید از شماره تماس در سایت با کارشناسان ما در این امر اطلاعات زیادی کسب کنید. ترجمه شفاهی اسپانیایی با استفاده از مترجمین نخبه و خبره در همایش‌ها و یا نمایشگاه‌ها و یا برخی قراردادهای دولتی و غیردولتی به نحو احسن انجام خواهد شد. ما به عنوان یکی از معتبرترین دارالترجمه اسپانیایی در کشور قادر به اعزام مترجمان هم‌زمان در زبان‌های شاخص خواهیم بود.

ترجمه اسپانیایی به فارسی

ترجمه اسپانیایی به فارسی

مدارک مورد نیاز در دارالترجمه اسپانیایی

اگر درخواست متقاضیان از سفارت کشور اسپانیا صدور ویزای اسپانیا باشد آنها نیاز دارند تا برخی از مدارک هویتی، کاری و تحصیلی را به صورت رسمی توسط مترجم رسمی اسپانیایی ترجمه نموده و در صورت لزوم تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه را انجام دهند. در سفارت اسپانیا چندین ویزا به متقاضیان ارائه می‌شود که به شرح زیر خواهد بود.

  • ویزای کاری اسپانیا
  • ویزای توریستی اسپانیا
  • ویزای ترانزیت
  • ویزا دعوت‌نامه‌ای

در ادامه به معرفی مدارک موردنیاز در دارالترجمه اسپانیایی جهت صدور هرکدام از ویزای ذکر شده خواهیم پرداخت.

ترجمه مدارک و اسناد ویزای توریستی اسپانیا

برای اخذ صدور ویزای توریستی به طور کلی از متقاضی، سفارت برخی مدارک از جمله مدارک ذیل را درخواست می‌کنند.

  • فیش حقوقی
  • گواهی اشتغال به کار
  • جواز کسب
  • گواهی اشتغال به تحصیل و برخی موارد دیگر

ما در تیم دارالترجمه رسمی پارسیس با استفاده از مترجم رسمی اسپانیایی خود قادریم تمامی مدارک شما را به صورت رسمی و به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه در کمترین زمان ممکن ترجمه و تأیید نماییم جهت آشنایی با خدمات ترجمه اسناد و مدارک کلیک کنید.

ترجمه مدارک و اسناد ویزای کاری اسپانیا

اگر قصد تجارت و کار در کشور اسپانیا را دارید و می‌خواهید با عقد قراردادهای قانونی با شرکا خدماتی را ارائه کنید شما نیاز به اخذ ویزای کاری اسپانیا را خواهید داشت. از طریق سفارت اسپانیا ممکن است برخی مدارک زیر درخواست شود.

  • روزنامه رسمی
  • پروانه وکالت
  • لیست پرداختی بیمه
  • گواهی مالی

دارالترجمه اسپانیایی در تهران و سایر شهرها

اگر برای انجام خدمات تخصصی و رسمی و یا شفاهی به دنبال بهترین دارالترجمه اسپانیایی می‌باشید لازم به ذکر است تیم پارسیس از با سابقه ترین خدمات ترجمه در منطقه پونک و محدوده اطراف بوده که آماده ارائه خدمات در تمامی شهرهای ایران از جمله مشهد، اصفهان، شیراز و سایر شهرها خواهد بود. در صورتی که در تهران حضور دارید می‌توانید از خدمات پیک رایگان ما درب منزل بهره ببرید تنها کافی است مدارک را ارائه داده و منتظر دریافت خدمات ترجمه بمانید.

قیمت ترجمه در دارالترجمه اسپانیایی

لازم به ذکر است در صورتی که نیاز به ترجمه‌های قانونی و رسمی دارید این خدمات دقیقاً مطابق با نرخ‌نامه مصوب کانون مترجمان رسمی خواهد بود. اما در صورتی که نیاز به خدمات تخصصی این زبان دارید این هزینه تنها توسط مترجم تخصصی و نخبه بر اساس زبان مقصد، حجم مطالب و نوع موضوع تخصصی اعلام خواهد شد.

در دارالترجمه اسپانیایی چه خدماتی ارائه خواهد شد؟

ما در تیم ترجمه اسپانیایی خود خدمات ترجمه رسمی، ترجمه تخصصی، ترجمه شفاهی، ترجمه فیلم و سایت را ارائه خواهیم داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

آیا امکان ترجمه فوری زبان اسپانیایی وجود دارد؟

بله، ما با استفاده از چند مترجم اسپانیایی قادریم سرعت ترجمه شما را بالا برده و با توجه به میزان حجم خدمات ترجمه فوری کمتر از 24 ساعت را نیز ارائه دهیم.

خدمات ترجمه شفاهی اسپانیایی

ما با استفاده از مترجم نخبه اسپانیایی در ترجمه همزمان قادریم خدمات ترجمه شفاهی زبان اسپانیایی را به صورت کاملاً حرفه‌ای در همایش‌ها، سمینارها و جلسات تجاری ارائه دهیم.

خدمات ترجمه سایت

ترجمه سایت به زبان اسپانیایی و یا از زبان اسپانیایی به فارسی توسط مترجم تخصصی ما قایل انجام است ما قادریم تمامی محتوای شما را از سایت شما استخراج کرده و به زبان هدف تبدیل کنیم.

ترجمه فیلم اسپانیایی

خدمات ترجمه فیلم ما از اسپانیایی به فارسی و یا سایر زبان‌ها همه به‌صورت زیرنویس و هم در قالب فایل متنی انجام می‌گردد.

نوشتهٔ پیشین
دارالترجمه رسمی ارمنی
نوشتهٔ بعدی
دارالترجمه رسمی اردو

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست