دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی - ترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی

اگر به دنبال خدمات ترجمه ترکی استانبولی در دارالترجمه ترکی هستید. لازم به ذکر با استفاده مترجم تخصصی و رسمی ترکی تمامی خدمات در کمترین زمان ممکن انجام می‌گردد. برای مثال اگر آماده مهاجرت بنا به هر دلیل از جمله تحصیل، اقامت و یا کار به کشور ترکیه می‌باشید. بایستی برای انجام خدمات به‌صورت قانونی و رسمی مدارک و اسناد خود را به دارالترجمه ترکی استانبولی برده تا مترجم رسمی ترکی اقدام به ترجمه نموده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل شما دهد. اگر نیاز به آشنایی با خدمات ارائه شده در دارالترجمه ترکی استانبولی هستید با ما همراه باشید.

آشنایی با دارالترجمه ترکی

در دارالترجمه ترکی استانبولی متون و اسناد به ترکی استانبولی ترجمه می‌شود. ما در دارالترجمه ترکی استانبولی انواع زبان‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهیم. ما با استفاده مترجمان بومی تمامی زبان‌های ترکی قادریم یک خدمات جامع را ارائه دهیم. مطابق با سیاست خطی مشی کیفیت ترجمه، تمامی خدمات دارای ضمانت خواهد بود. ما در خدمات تخصصی تنها از مترجمان حرفه‌ای و تخصصی با مدارک دانشگاهی مرتبط و معتبر استفاده می‌کنیم. درصورتی‌که نیاز به خدمات رسمی دارید ما از مترجم رسمی نیز بهره می‌بریم.

خدمات ترجمه ترکی دارای سه مرحله اصلی و اساسی در تیم ما خواهد بود و آن مرحله‌ها شامل ترجمه، ویرایش و بازبینی بوده که مترجمان تخصصی و رسمی ما به این مهارتها کاملاً واقف هستند. ترجمه‌های ما کاملاً حرفه‌ای و در سطح بین‌المللی بوده و ازآنجاکه از مترجمان نیتیو و مقیم استفاده می‌کنیم به این امر اطمینان داریم. خدماتی که دپارتمان ترجمه ترکی استانبولی ما ارائه می‌دهد کاملاً سازگار با نیازهای مشتری خواهد بود. یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین خدماتی که در دارالترجمه ترکی ارائه می‌شود به‌نوعی ترجمه فوری متون خواهد بود.

ترجمه ترکی استانبولی

دارالترجمه ترکی استانبولی در تهران و شهرستان ها

اگر نیاز به یک دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی و معتبر می‌باشید. دپارتمان ترکی استانبولی پارسیس آماده ارائه بهترین خدمات خواهد بود. امروزه ترجمه‌های متون و محتواهای تخصصی و همچنین برخی از اسناد و مدارک هویتی و غیره به زبان ترکی استانبولی Turkish Translation ترجمه می‌شوند. اهمیت زبان ترکی استانبولی در خاورمیانه خصوصاً کشور ایران به دلیل برخی مراوده‌های تجاری و اقتصادی و فرهنگی بسیار بالاتر از سایر زبان‌ها خواهد بود. اگر در تهران ساکن هستید و به دنبال دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی می‌باشید.

لازم به ذکر است ما در تمامی نقاط تهران و شهرستان‌ها خدمات ارائه می‌دهیم. دارالترجمه رسمی را در این زبان می‌توانید با جستجوی برخی عبارات چون دارالترجمه ترکی استانبولی انقلاب، دارالترجمه ترکی استانبولی میدان فردوسی، دارالترجمه ترکی استانبولی اصفهان، دارالترجمه ترکی استانبولی تهران، دارالترجمه ترکی استانبولی تبریز، دارالترجمه ترکی مشهد و غیره بشناسید.

ترجمه ترکی

خدمات ترجمه ترکی صرفاً ترکی استانبولی نمی‌باشد. اما در این مطلب ما زبان ترکی استانبولی را معرفی کرده‌ایم اما اگر بخواهیم به‌طورکلی زبان‌های ترکی را نام ببریم. شامل ترجمه ترکی استانبولی، ترجمه ترکی آذری به فارسی، ترجمه ترکی تبریزی به فارسی را نیز شامل خواهد شد. اما به‌طورکلی زبان ترکیه به چند شکل توسط مترجم تیم ما انجام خواهد شد که به‌صورت خلاصه و تیتروار آنها را معرفی خواهیم کرد.

ترجمه ترکی به فارسی

اگر دارای متون تخصصی زبان ترکی هستید و می‌خواهید در کمترین زمان ممکن از زبان ترکی به فارسی ترجمه کنید. لازم به ذکر است ترجمه متن ترکی به فارسی توسط مترجم نیتیو و با تجربه انجام شود. ما قادریم در کمترین زمان ممکن است خدمات را انجام دهیم.

ترجمه فارسی به ترکی

نرخ رشد این ترجمه نسبت به ترکی به فارسی در ایران بسیار بیشتر است به همین دلیل کاملاً طبیعی است بیشترین تقاضا برای ترجمه فارسی به ترکی هم به‌صورت رسمی و هم به‌صورت تخصصی بالاتر باشد. معمولاً بیشترین درخواست‌ها در این بخش مربوط به اسناد و مدارکی است که افراد نیازمند ارائه به سفارت جهت اخذ ویزا دارند.

ترجمه رسمی ترکی استانبولی

ترجمه قانونی و رسمی ترکی استانبولی در ایران توسط مترجم رسمی ترکی استانبولی بر روی مدارک و اسناد شما انجام می‌شود. لازم به ذکر است تمامی خدمات ارائه شده بایستی بر روی سربرگ بوده و توسط مترجم مهر و امضا شوند. در صورت نیاز به ترجمه قانونی و رسمی زبان ترکی استانبولی این خدمات به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه خواهد بود.

ترجمه های تخصصی ترکی

همان‌طور که از نام آن کاملاً مشخص است ترجمه تنها بر روی متون و محتواهای تخصصی به زبان ترکی استانبولی توسط یک مترجم ترکی و نخبه انجام می‌شود. اگر بخواهید دید بازتری به این نکته داشته باشیم. مثلاً دانشجویانی که نیاز به ترجمه تخصصی مقاله دارند می‌توانند از این خدمات در دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی استقبال کنند. ترجمه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف علمی از جمله مقالات ژورنال، کتاب‌ها، رمان‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها و همچنین آهنگ گنجانده می‌شود.

بیشتر بدانید: آشنایی با خدمات ترجمه تخصصی ترکی استانبولی

ترجمه آهنگ ترکی

اگر از موسیقی و گوش‌دادن آن لذت می‌برید و به دنبال ترجمه کامل و دقیق محتوای آهنگ ترکی استانبولی هستید. می‌توانید از مترجمین ما در خواست ترجمه آهنگ ترکی را با قیمت بسیار مناسب داشته باشید.

ترجمه های همزمان ترکی استانبولی

ترجمه‌های هم‌زمان و یا شفاهی این زبان در دارالترجمه ترکی ما ارائه خواهد شد. اگر برای عقد قرارداد تجاری با ترکیه و یا شرکت‌های ترکی به‌عنوان یک نماینده از ایران می‌باشید. ما با ارائه خدمات ویژه در این زمینه فعالیت مؤثری خواهیم داشت. لازم به ذکر است برای انجام خدمات به‌صورت VIP با شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان ما در این زمینه مشورت نمایید.

بیشتر بدانید: آشنایی با مترجم شفاهی ترکی استانبولی

آشنایی با زبان ترکی استانبولی

آشنایی مختصر با زبان ترکی استانبولی

امروزه زبان‌های ترکی به‌صورت کلی در منطقه وسیعی از اروپا و آسیا تکلم می‌شوند. به‌طورکلی زبان‌های ترکی دارای بخش‌های مختلفی ازجمله آذری، ترکمنی، ازبکی، قزاقی و دیگر گویش‌ها خواهد بود؛ اما منظور ما در این بخش همان زبان رسمی ترکی استانبولی بوده که به‌عنوان زبان رسمی کشور ترکیه امروزی شناخته می‌شود. زبان ترکی استانبولی در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است. این زبان از خانواده آلتایی بوده که ساختار آوایی خاصی نیز خواهد داشت. طبق متون منتشرشده در سایت ویکی‌پدیا زبان ترکی از شاخه زبان‌های آلتایی خواهد بود.

زبان‌های آلتایی هم شامل زبان‌های ترکی، مغولی و تونگوزی است. اگر بخواهیم به‌طورکلی تعداد گویشوران زبان آلتایی را در نظر بگیریم این شاخه حدود 181 میلیون نفر گویشور در اختیار دارد که ازاین‌بین حدود 170 میلیون نفر مربوط به زبان ترکی خواهد بود. نگارش زبان ترکی استانبولی امروزه بیشتر نزدیک به الفبای لاتین می‌باشد درحالی‌که در طول تاریخ الفباهای مختلفی ازجمله (فارسی، اویغور، الفبای اورخون و غیره) بر زبان ترکی استانبولی تأثیر زیادی گذاشته بود.

در دارالترجمه ترکی استانبولی چه زبان های پشتیبانی می شود؟

به دلیل اینکه این زبان به‌عنوان یکی از زبان‌های پرتقاضا در ایران است و از طرفی به کشور ترکیه به‌عنوان یک کشور همسایه از تبادلات تجاری و فرهنگی غنی با کشور عزیزمان نگاهی ویژه‌ای می‌شود. به همین دلیل ترجمه این زبان در ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در دارالترجمه ترکی استانبولی پارسیس سعی شده است تمامی زبان‌های زنده دنیا به‌عنوان جفت زبان ارائه شود. ترجمه ترکی به فارسی و ترجمه فارسی به ترکی هم از این دسته هستند.

در حال حاضر حدود 14 زبان به‌صورت رسمی در تیم ترکی استانبولی تحت پوشش قرار دارد و حدود 60 زبان شاخص و تخصصی نیز به‌صورت مکمل ارائه می‌شود. در زبان‌های رسمی انواع اسناد و مدارک هویتی، کاری و تحصیلی ترجمه می‌شوند. اما در زبان‌های شاخص و تخصصی انواع متون و محتواهای علمی برگردان خواهد شد.

ترجمه انواع مدارک در دارالترجمه ترکی استانبولی

باتوجه‌به اینکه نرخ سفر و مهاجرت ایرانیان به کشور ترکیه روبه‌رشد است. همچنان شاهد هستیم که تبلیغات زیادی برای سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت فوری ترکیه به متقاضیان به‌صورت قانونی ارائه خواهد شد. برخی افراد برای خرید ملک در ترکیه و برخی برای ثبت شرکت و نیز دانشجویان برای تحصیل نیاز به ترجمه انواع مدارک به‌صورت رسمی و در صورت لزوم تأییدات کامل خواهند داشت.

ارائه خدمات با کیفیت و تضمین شده به‌صورت رسمی توسط یک تیم متعهد و مترجمان رسمی ترکی استانبولی باعث حذف موانع پیشرو خواهد بود. انجام خدمات ترجمه انواع اسناد و مدارک تحصیلی، شغلی و هویتی در دارالترجمه رسمی ما توسط مترجمان قسم‌خورده و نخبه انجام می‌شود. جهت آشنایی بیشتر با این خدمات بر روی لینک زیر مراجعه نمایید.

آشنایی با انواع خدمات ترجمه مدارک با تاییدات

هزینه ترجمه مدارک به ترکی استانبولی

قیمت ترجمه این زبان به‌صورت رسمی کاملاً مطابق با تعرفه قانونی کانون مترجمان رسمی خواهد بود. طبق قانون ترجمه‌های رسمی تمامی زبان‌های غیر از انگلیسی حدود 30 درصد اختلاف قیمت با ترجمه‌های انگلیسی را خواهند داشت. برای اطلاع از قیمت دقیق در سال جدید لطفاً از طریق چت آنلاین و یا شماره تماس سایت به‌صورت 24 ساعته و 7 روزه هفته اقدام نمایید.

مدت زمان ترجمه در دارالترجمه ترکی استانبولی

یکی از نکات مهمی که برای بسیاری از مشتریان ممکن است دغدغه باشد اعلام زمان ترجمه خواهد بود. تفاوتی نمی‌کند که شما در چه زبانی نیاز به ترجمه داشته باشید. ما در دارالترجمه ترکی پارسیس با استفاده مترجم رسمی و تخصصی هزینه‌ها را قبل از انجام ترجمه اعلام خواهیم کرد. به‌طورکلی مدت‌زمان ترجمه‌های رسمی و معتبر ترکی استانبولی بین 3 تا 5 روز کاری ممکن است توسط مترجم رسمی ترکی طول بکشد و در صورت لزوم به تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه هم‌بسته به نوع خدمات زمان اضافه خواهد شد؛ اما در ترجمه‌های تخصصی این مدت‌زمان تنها بر اساس نوع متن ارسالی خواهد بود. ما در تیم پارسیس همواره در تلاشیم مدت‌زمان ترجمه را کاهش داده و کیفیت ترجمه را نیز هم‌زمان افزایش دهیم.

مهمترین دلایل برای انتخاب دارالترجمه ترکی

ما در این بخش به صورت شماره بندی چند دلیل بسیار مهم را برای استفاده از این خدمات به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. ترجمه ترکی ما تنها از مترجمان انسانی بهره می‌برد لذا استفاده از ترجمه نرم‌افزاری در دستور کار ما نیست.
  2. ما در ارائه خدمات ترجمه زبان در ایران بیش از 15 سال سابقه و تجربه داریم، خدمات ترجمه ما برای زبان‌های شاخص امکانات فراوان‌تری دارد از جمله ترجمه ترکی به فارسی، ترجمه ترکی به انگلیسی، آلمانی، روسی، چینی، سوئدی، لهستانی، دانمارکی و غیره
  3. ما در کشور ایران حضور فیزیکی داریم دفتر ما در حال حاضر در تهران واقع شده که آدرس دقیق آن در انتهای سایت درج شده است.
  4. درست است که از مترجم انسانی بهره می‌بریم اما برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود می‌توانید از خدمات ترجمه نرم‌افزاری ما بهره ببرید البته لازم به ذکر است این به این معنا نیست ما از ابزارهای آنلاین برای ترجمه استفاده می‌کنیم. ابداً این‌گونه نیست برخی مترجمان ما برای ترجمه برخی کلمات و اصطلاحات قادر هستند با استفاده از فناوری حافظه ترجمه متون شما را هم ترجمه انسانی و هم نرم‌افزاری کرده تا هم از لحاظ هزینه و کیفیت صرفه‌جویی شود. کیفیت فایل خروجی این مرحله تماماً توسط مترجم انسانی ارشد تیم بازبینی و بررسی خواهد شد لذا خروجی کاملاً حرفه‌ای خواهیم داشت.
  5. ما تجربه طولانی در پروژه‌های حرفه‌ای و سنگین داریم، لذا مترجمان و زبان شناسان تیم ما دراین‌خصوص مهارت فوق‌العاده‌ای دارند.
  6. قوانین اصلی خدمات ما در ارائه ترجمه شامل مسئولیت‌پذیری در انجام مشارکت‌های دوطرفه، اطمینان‌دهی به مشتریان و تحویل زودتر از موعد مقرر خواهد بود.

چرا خدمات ترجمه ترکی مهم هستند؟

اجازه بدهید قبل از اینکه این موضوع را باز کنیم بگوییم تکنیک و اصول موفقیت در سطح جهانی متفاوت است بنابراین همیشه این مسئله مهم است که مشاغلی که نیاز به معرفی خدمات در سطح بین‌المللی دارند اهمیت ترجمه زبان و احتمالاً ترجمه بومی برای آنها معنی پیدا می‌کند.

اگر بخواهیم در آمار جمعیتی ترک‌زبان صحبت نماییم. جالب است بدانید سرشماری جمعیتی ترکیه چیزی حدود 83 میلیون نفر بوده که عمدتاً در کشور ترکیه و قبرس زندگی می‌کنند؛ لذا خدمات ترجمه ترکی امروزه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. از حدود 20 سال گذشته کشور ترکیه به‌عنوان یک کشور اقتصادی اروپایی و بین‌المللی همواره رشد چشمگیری داشته لذا این روند باعث شد زبان ترکی استانبولی به‌عنوان یک زبان هدف برای بسیاری از تجار و بازرگانان، دانشجویان و گردشگران به‌حساب آید.

اگر داری شرکتی تجاری هستید و می‌خواهید از این پنجره گسترده اقتصادی در کشور ترکیه بهره ببرید ترجمه ترکی برای شما فرصت همکاری و عالی برای کسب‌وکار شما است شما از این خدمات می‌توانید به‌عنوان ابزاری مفید در این بازار رقابتی استفاده نمایید.

ترجمه فوری با کیفیت تضمین شده در دارالترجمه ترکی استانبولی

اگر در خدمات ترجمه‌های رسمی و قانونی نیاز به قید فوریت خصوصاً در اخذ تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه هستید. ما با استفاده از مترجمان حرفه‌ای و با تجربه این خدمات را در کمترین زمان ممکن برای پروسه ترجمه انجام می‌دهیم.

جمع‌بندی

حرفه ما شعارگونه نیست ما این را به شما اثبات کرده و می‌کنیم ما دفتر ترجمه رسمی ترکیه‌ای داریم که مشتری را در قلب زنجیره ارزش قرار می‌دهد. ما اعتقاد داریم که مهارت مترجمین قدرت ترجمه را بارور کرده و تأثیرپذیری بیشتری بر روی اهداف اصلی دارند. اعتمادبه‌نفس عامل اصلی موفقیت است، هدف ما همیشه این است که یک شریک قابل‌اعتماد برای مشتریان باشیم، لذا ترکیب همکاری مشترک با دانش مترجم و مشتری زمینه‌های جدید همکاری را رشد می‌دهد.

ارتباط قابل‌فهم در زبان ترکی برای تیم ترجمه یک ضرورت تلقی می‌شود، بسیاری از شرکت‌های بزرگ با ما همکاری خواهند داشت، لذا ما در زبان ترکی رتبه تک‌رقمی را داریم ما بیش از هر چیز مراقب پروژه‌های ترجمه بوده و هرچه قدر هم که از پیچیدگی خاصی برخوردار باشد در هر موضوعی و هراندازه ای صنعت را درک کرده و جلو می‌بریم.

 

  1. چه خدماتی در دارالترجمه ترکی ارائه خواهد شد؟

    لازم به ذکر است اگر نیاز به ترجمه های رسمی انواع مدارک و همچنین ترجمه های متون تخصصی از ترکی به فارسی و یا فارسی به ترکی و سایر زبان ها را دارید. کلیه خدمات در دارالترجمه ترکی در کمترین زمان ارائه خواهد شد.

  2. قیمت ترجمه ترکی چگونه محاسبه می شود؟

    لازم به ذکر است تمامی تعرفه های ارائه شده در دارالترجمه ترکی استانبولی ما همگی به صورت مصوب و قانونی بوده که به شما عزیزان اعلام خواهد شد. برای اطلاع از تعرفه تخصصی و رسمی ما با دارالترجمه رسمی پارسیس تماس بگیرید.

  3. ترجمه های تخصصی ترکی شامل چه مواردی است؟

    در دارالترجمه ترکی ما تمامی متون و مقالات تخصصی، کتاب، رمان، آهنگ و همچنین فیلم ها و سریال های مجاز ترکی قابل ترجمه خواهد بود.

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دارالترجمه رسمی ایتالیایی
نوشتهٔ بعدی
دارالترجمه رسمی ترکی آذربایجانی

پست های مرتبط

فهرست