دارالترجمه رسمی ایتالیایی - دارالترجمه رسمی پارسیس
دارالترجمه ایتالیایی

دارالترجمه رسمی ایتالیایی

امروزه اهمیت زبان ایتالیایی دست‌کمی از زبان‌های دیگر چون انگلیسی، آلمانی و یا فرانسوی نخواهد داشت. ساختار نوشتاری زبان ایتالیایی از لاتین ریشه گرفته است. اما جالب است بدانید بسیاری از مترجمان بر این نظر مشترک هستند که زبان ایتالیایی دشواری خاصی ندارد. به‌نوعی ایتالیایی را به‌عنوان یک‌زبان ساده در جهان نیز می‌شناسند. امروزه زبان ایتالیایی توسط بیش از 87 میلیون گویشور در جهان صحبت می‌شود. ترجمه ایتالیایی در دارالترجمه پارسیس نیز توسط مترجم بومی ایتالیایی انجام می‌شود. درصورتی‌که نیاز به سفارش ترجمه ایتالیایی هم به‌صورت رسمی و هم به‌صورت تخصصی باقیمت مناسب و کیفیت تضمین‌شده رادارید می‌توانید از طریق شماره درج‌شده در سایت و یا بخش ثبت سفارش ترجمه در لینک زیر اقدام نمایید.

جهت ثبت سفارش ترجمه ایتالیایی توسط مترجم بومی از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

 

ترجمه ایتالیایی به فارسی در دارالترجمه

اگر به‌عنوان یک دانشجو و یا یک محقق نیاز به ترجمه ایتالیایی به‌صورت تخصصی دارید لازم به ذکر است این خدمات تنها توسط مترجمان زبان مادری ما انجام می‌شوند. مترجمان بومی ما تسلط کاملی به انواع نکات دستوری و وام‌واژه‌های تخصصی در زبان ایتالیایی داشته و قادرند یک ترجمه دقیق و باکیفیت تضمین‌شده‌ای ارائه نمایند. ترجمه ایتالیایی به فارسی و فارسی به ایتالیایی برای انواع متون تخصصی ازجمله انواع مقالات ژورنال و همچنین انواع مدارک رسمی در دارالترجمه رسمی ما انجام خواهد شد.

برای مثال اگر اقدام به دریافت متن کامل مقاله isi ایتالیایی نموده‌اید و می‌خواهید آن را به فارسی و یا سایر زبان‌ها ترجمه نمایید. کافی است متن خود را در قالب استاندارد PDF و یا Word برای ما ارسال نموده تا در کمترین زمان ممکن ترتیب اثر داده شود. تمامی خدماتی که در دارالترجمه ایتالیایی پارسیس انجام می‌شود توسط کارشناس ترجمه بررسی‌شده و ویراستاری کاملی بر روی خروجی تمامی ترجمه‌ها انجام خواهد شد و باعث خواهد شد فایلی عاری از هرگونه خطا به دست شما عزیزان برسد. بنابراین اگر نیاز به ویرایش نیتیو به زبان ایتالیایی نیز هستید لازم به ذکر است این خدمات در تیم پارسیس نیز انجام می‌گردد.

ترجمه ایتالیایی توسط مترجم بومی

یکی از شاخصه‌های مهم در ترجمه انواع زبان‌ها در پارسیس استفاده از مترجمین نخبه و انسانی بوده که با تکیه‌بر تجربه و مهارت خویش قادرند تا ترجمه‌ای با کیفیت و کاملاً حرفه‌ای ارائه دهند. مترجمان بومی ما به‌هیچ‌وجه از نرم‌افزارهای هوشمند در ترجمه‌های تخصصی خود استفاده نمی‌کنند. این امر کاملاً طبیعی است زیرا بهترین دیکشنری‌ها و نرم‌افزارها نیز نمی‌توانند وام‌واژه‌های تخصصی و نکات و اصطلاحات فوق تخصصی را درک کنند؛ بنابراین برای اطمینان از نحوه عملکرد ما می‌توانید بخشی از متون تخصصی خود را برای مترجمان نیتیو ارسال نموده تا کیفیت خروجی ترجمه را مشاهده نمایید.

انواع خدمات دارالترجمه ایتالیایی

به‌طورکلی خدماتی که در دارالترجمه ایتالیایی ما انجام می‌شود در حالت کلی شامل انواع ترجمه‌های تخصصی، رسمی و شفاهی خواهد بود. ما در این بخش به‌صورت خلاصه برخی از این خدمات را به‌صورت جداگانه معرفی خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید.

ترجمه رسمی ایتالیایی

همان‌طور که از نام آن کاملاً مشخص است منظور از ترجمه‌های رسمی همان ترجمه انواع مدارکی است که متقاضیان برای انجام خدماتی چون اخذ ویزا از سفارت ایتالیا نیاز دارند. تمامی ترجمه‌های رسمی ایتالیایی بایستی تنها توسط مترجم قسم‌خورده و مورد وثوق قوه قضاییه در ایران انجام شود. لازم به ذکر است تمامی این خدمات همراه با تاییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام می‌گردد.

ترجمه تخصصی ایتالیایی

ترجمه انواع متون در قالب مقالات ISI، کتاب‌های علمی، رمان‌های ادبی و یا حتی برخی فیلم‌ها و سریال‌ها در دسته ترجمه‌های تخصصی خواهند بود. برای مثال اگر نیاز به ترجمه و انتشار یک کتاب فارسی به ایتالیایی را در یک سایت معتبر دارید این خدمات باکیفیت تضمین‌شده توسط مترجم تخصصی انجام می‌گردد. یا اگر به دنبال ترجمه انواع فیلم‌ها و سریال‌ها و درج زیرنویس می‌باشید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌گردد.

ترجمه انواع مدارک در دارالترجمه ایتالیایی

درصورتی‌که نیاز به ترجمه‌های رسمی انواع مدارک در دارالترجمه ایتالیایی دارید لازم به ذکر است این خدمات تنها توسط مترجم رسمی ایتالیایی انجام می‌گردد. منظور از انواع مدارک همان مدارک هویتی، مدارک تحصیلی و یا شغلی است که ممکن است در جریان اخذ ویزا از سفارت نیاز داشته باشید؛ بنابراین درصورتی‌که قصد مهاجرت تحصیلی به ایتالیا و یا تحصیل در بهترین دانشگاه‌های ایتالیایی رادارید برای ترجمه انواع مدارک هویتی و تحصیلی می‌توانید از طریق تیم ما اقدام نمایید.

اصطلاحات پرکاربرد زبان ایتالیایی

اصطلاحات پرکاربرد زبان ایتالیایی

ورود به هر کشوری در صورت داشتن روادید مجاز و قانونی نیازمند آشنایی مختصر با زبان خارجه خواهد بود مگر اینکه در سفر برای اهداف خاصی از یک مترجم استفاده کرده تا همیشه همراه شما باشد. اما ازآنجایی‌که ممکن است همیشه این امکانات در دسترس نباشد گاهی اوقات افرادی که قصد سفر به ایتالیا را برای اهداف خاصی دارند نیازمند آشنایی مختصر با اصطلاحات پرکاربرد ایتالیایی خواهند داشت.

این امر باعث خواهد شد تا بسیاری از گردشگران بتوانند یک ارتباط دوسویه با مردم کشورهای دیگر برقرار کنند. ما در لیست زیر به‌صورت خلاصه برخی از پرکاربردترین جملات ایتالیایی را در سفر خدمت شما خواهیم گفت پس در ادامه با ما همراه باشید.

احوال‌پرسی به ایتالیایی

  • در لیست زیر چند نمونه از کلمات سلام و احوالپرسی را به ایتالیایی به‌صورت تیتر وار خواهیم گفت.
  • Ciao! نوع تلفظ به معنی چائو و ترجمه آن به فارسی به معنی سلام! جالب است بدانید از کلمه Salve نیز در شهر رم که به‌عنوان یکی از شهرهای توریستی ایتالیا به حساب خواهد آمد بیشتر استفاده می‌شود.
  • Buongiorno نیز در زبان ایتالیایی به معنی صبح (وقت) بخیر خواهد بود.
  • Buona sera نیز معمولاً در ساعات بعدازظهر استفاده می‌شود حدودا از ساعت 4 بعدازظهر به بعد.
  • Buona note این کلمه برای هنگام خوابیدن استفاده می‌شود و به معنی شب بخیر خواهد بود.
  • Arrivederci این کلمه نیز در زبان فارسی به‌صورت اریودرچی خوانده می‌شود و به معنی خداحافظی کاملاً رسمی است.
  • اصطلاحات مختص حمل‌ونقل به ایتالیایی
  • Metropolitana مترو
  • Treno قطار
  • Macchina (ماکینا): ماشین
  • Autobus اتوبوس
  • Aeroporto فرودگاه
  • Ristorante رستوران
  • Albergo هتل

دارالترجمه ایتالیایی در تهران و شهرستان ها

در حال حاضر دارالترجمه رسمی ایتالیایی پارسیس در شهر تهران واقع‌شده و قادر به ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری آنلاین در تمامی حیطه‌های ترجمه خواهد بود. درصورتی‌که در شهر تهران ساکن هستید لازم به ذکر است تیم ایتالیایی پارسیس با در اختیار داشتن پیک معتمد دارالترجمه و کاملاً رایگان قادر است برای ترجمه‌های معتبر و رسمی ترجمه‌ها را درب منزل و یا محل کار شما ارسال نماید.

شما همچنین می‌توانید به‌صورت حضوری نیز به دفتر ترجمه ایتالیایی پارسیس مراجعه نموده و خدمات را به بهترین شکل ممکن دریافت نمایید؛ اما درصورتی‌که در سایر شهرها ازجمله اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و غیره حضور دارید جای هیچ نگرانی نیست شما می‌توانید از طریق سایت دارالترجمه خدمات خود را صفرتا صد حتی به‌صورت آنلاین در ترجمه‌های رسمی و تخصصی دریافت کنید.

استخدام مترجم ایتالیایی

استخدام مترجم ایتالیایی

اگر به‌عنوان مترجم رسمی ایتالیایی و یا مترجم تخصصی ایتالیایی فعالیت دارید و یا می‌خواهید به‌صورت دورکاری اقدام به ترجمه انواع مدارک و یا متون تخصصی نمایید. لازم به ذکر است دارالترجمه ایتالیایی پارسیس نیاز به مترجمان حرفه‌ای داشته تا بر اساس رزومه‌های دریافتی فرآیند همکاری در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد. در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره درج‌شده در سایت در ارتباط باشید.

ترجمه ایتالیایی دانشجویی

درصورتی‌که به‌عنوان یک دانشجو و یا محقق به دنبال تکمیل برخی پروژه‌ها و یا مقالات تخصصی خود هستید و نیاز دارید تا برخی متون دانشگاهی شما به زبان ایتالیایی و یا از زبان ایتالیایی به فارسی ترجمه شود. لازم به ذکر است ما قادریم در تمامی رشته‌های تخصصی ازجمله پزشکی، حقوق، حسابداری، هنر، بهداشت، کامپیوتر و غیره از مترجم تخصصی و نخبه درزمینهٔ رشته شما استفاده کرده و رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

قیمت ترجمه در دارالترجمه ایتالیایی

درصورتی‌که نیاز به استعلام دقیق قیمت‌ها برای انواع متون تخصصی و مدارک رسمی دارید لازم است 2 نکته مهم را در نظر داشته باشید. نکته اول اینکه در ترجمه‌های حرفه‌ای و تخصصی اعلام هزینه و زمان‌بر عهده مترجم بوده و بر اساس حجم مطالب و یا زبان مقصد متغیر می‌باشد اما در ترجمه‌های رسمی تمامی نرخ‌ها کاملاً مصوب بوده و توسط اداره امور مترجمان ابلاغ می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات همین امروز با ما تماس بگیرید.

  1. نحوه سفارش ترجمه ایتالیایی؟

    گاهی برای کاربران این سؤال پیش‌آمده که در دارالترجمه ایتالیایی خدمات ترجمه زبان ایتالیایی به چه شکل انجام می‌شود پاسخ به این سؤال ساده است شما عزیزان می‌توانید در صورت درخواست ترجمه ایتالیایی وارد صفحه اصلی شده و از بخش ثبت فوری سفارش ترجمه فرم موردنظر را پر و ارسال کنید همکاران در کمترین زمان ممکن به شما اعلام هزینه و زمان دقیق را به ایمیل شما ارسال خواهد کرد.

  2. خدمات دارالترجمه ایتالیایی به چه شکل است؟

    ترجمه ایتالیایی به همه زبان‌های دنیا انجام خواهد شد این ترجمه‌ها همگی در قالب ترجمه تخصصی، ترجمه رسمی، ترجمه فوری کلیه متون و کلیه خدمات و ترجمه شفاهی انجام خواهد شد.

  3. قیمت ترجمه ایتالیایی چه قدر است؟

    آن دسته از عزیزانی که نیاز به استعلام دقیق قیمت و همچنین مدت‌زمان ترجمه برای متون و مدارک خود هستند لازم است از طریق سایت صفحه اصلی اقدام به پر کردن فرم سفارش کرده تا در کمترین زمان ممکن هزینه و زمان دقیق به ایمیل شما انجام شود.

نوشتهٔ پیشین
دارالترجمه رسمی فرانسه
نوشتهٔ بعدی
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست