ترجمه رسمی کارت مباشرت به همراه تاییدات قانونی کامل - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه رسمی کارت مباشرت

ترجمه رسمی کارت مباشرت به همراه تاییدات قانونی کامل

کارت مباشرت ازجمله مدارکی است که متقاضیان اخذ ویزا از سفارت کشورهای مختلف می‌توانند آن را به‌عنوان مدارک شغلی خود به افسر پرونده ویزا ارائه کنند. اگر برای اولین بار قصد خروج از کشور را از طریق دریافت ویزای توریستی و یا مهاجرتی دارید لازم به ذکر است برای تسریع در روند صدور ویزا بایستی برخی مدارک خود را برای سفارت آماده‌سازی نمایید.

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید و به‌نوعی جواز شغلی دارید می‌توانید از امتیاز داشتن کارت مباشرت و ترجمه رسمی این مدارک استفاده کنید. درصورتی‌که نیاز به آشنایی با چگونگی ترجمه رسمی کارت مباشرت را دارید با این مطلب از سایت دارالترجمه رسمی پارسیس با ما همراه باشید.

منظور از کارت مباشرت چیست؟

اگر قصد راه‌اندازی شغل و یا کسب‌وکاری دارید شما برای فعالیت خود نیاز به دریافت مجوز خواهید داشت. این مجوز توسط اتحادیه‌ها و اتاق اصناف صادر می‌گردد. به مجوزی که برای راه‌اندازی شغل در نظر گرفته می‌شود جواز کسب نیز می‌گویند؛ اما متقاضیان گاهی اوقات با توجه به تمکن مالی خود قصد دارند به‌جای یک جواز چندین جواز شغلی دیگری را نیز از اتحادیه‌ها دریافت کنند. ازآنجایی‌که فرد مذکور امکان حضور هم‌زمان در دو یا چند مکان برای مدیریت کسب‌وکار خود نداشته باشد بایستی فردی را به‌عنوان مباشر انتخاب کرده و اقدام به اخذ کارت مباشرت نماید.

ترجمه رسمی کارت مباشرت توسط دارالترجمه رسمی پارسیس

حال در صورت داشتن کارت مباشرت افراد می‌توانند از آن به‌عنوان مدارک شغلی استفاده کنند. ترجمه رسمی کارت مباشرت به‌نوعی زیرمجموعه ترجمه پروانه کسب خواهد بود. زمانی که فرد مذکور قصد ورود به کشور خارجی را دارد بایستی برخی مدارک خود ازجمله مدارک شغلی را به افسر پرونده ارائه کند. افسر پرونده از طریق کارت مباشرت و یا برخی مدارک دیگر مطمئن خواهد شد که فرد متقاضی در کشور خود دارای یک شغل ثابت بوده و مجدداً به کشور خود برمی‌گردد. برخی مدارک پشتیبان به همراه کارت مباشرت امکان ترجمه رسمی را خواهند داشت ازجمله ترجمه رسمی سابقه بیمه و یا حتی ترجمه رسمی قبض مالیاتی که ممکن است توسط سفارت درخواست شود.

تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه برای ترجمه کارت مباشرت

در حال کلی ترجمه رسمی انواع مدارک بایستی از روی اصل آن انجام شد لذا اگر متقاضی ترجمه کارت مباشرت هستید لازم به ذکر است این ترجمه بایستی از روی اصل کارت صورت گیرد؛ اما برای دریافت تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت لزوم بایستی ابتدا از سفارت موردنظر این مورد را استعلام بگیرید.

درصورتی‌که نیاز به تاییدات قانونی داشتد حتماً بایستی ترجمه رسمی آن را به همراه اصل کارت و استعلامات اخذشده از اتاق اصناف را به نهادهای مربوطه ارسال کرده تا این تاییدات را اخذ نمایید. لازم به ذکر است فرآیند اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه در صورت نیاز شما؛ توسط دارالترجمه رسمی پارسیس انجام خواهد شد.

مدت زمان ترجمه کارت مباشرت چه قدر است؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که بسیاری از متقاضیان از ما می‌پرسند این است که این خدمات چندروزه انجام می‌شود؟ معمولاً ترجمه رسمی این مدارک بدون تاییدات در کمترین زمان ممکن توسط مترجم رسمی حضوری ما انجام می‌شود اما زمانی که شما نیاز به تاییدات قانونی (دادگستری و وزارت امور خارجه) داشته باشید بنا به مدت‌زمان اداری آن ممکن است 3 الی 4 روز کاری زمان‌بر باشد.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی مدارک برای ویزای ازدواج کشور آلمان
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی برگ سبز گمرکی به همراه تاییدات قانونی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست