ترجمه جواز کسب - دارالترجمه رسمی پارسیس

اگر به دنبال ترجمه جواز کسب به‌صورت رسمی جهت ارائه به سفارت کشور مقصد موردنظر می‌باشید. لازم به ذکر است این خدمات برای صاحبان کسب‌وکار توسط دارالترجمه رسمی انجام می‌شود. اگر به دنبال دریافت ویزا برای ورود به کشور خاصی هستید و می‌خواهید به تجارت مشغول شوید که هم‌صنف خودتان خواهد بود. ترجمه رسمی پروانه کسب به شما در این امر برای گرفتن ویزا کمک خواهد کرد.

ترجمه رسمی جواز کسب برای سفارت

ممکن است نیاز به راهنمایی داشته باشید که چرا سفارت کشور مقصد نیاز به بررسی وضعیت اشتغال و کسب‌وکار شما خواهد داشت. اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم به این صورت است که به دلیل افزایش ورود برای اقامت و کسب‌وکار از کشورهای متوسط به کشورهای پیشرفته همواره سنجش میزان تمکن مالی افراد توسط افسر پرونده مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد. به همین دلیل است که شفاف‌سازی درباره کسب‌وکار افراد شانس دریافت ویزا را چندین برابر خواهد کرد.

اگر به هر دلیل ویزای شما رد شده درصورتی‌که نیاز به ترجمه متون رد ویزا می‌باشید این خدمات توسط تیم پارسیس انجام می‌شود. علاوه بر جواز کسب، سند ملکی نیز بسیار کمک‌کننده است زیرا ثابت خواهد کرد که شما به‌احتمال‌قوی به دلیل وابستگی به کشور مبدأ احتمال بازگشت خواهید داشت به همین دلیل این امر نیز کمک‌کننده خواهد بود.

بیشتر بدانید: ترجمه رسمی سند ملکی به همراه تأییدات

ترجمه پروانه کسب به همراه تأییدات

اگر می‌خواهید از نحوه ترجمه رسمی جواز کسب به همراه تأییدات دادگستری و وزارت امور خارجه توسط دارالترجمه رسمی اطلاع یابید بایستی بدانید بهتر است در کنار ارائه اصل جواز کپی و یا اسکن دقیق گذرنامه خود را برای مترجم رسمی ارسال نمایید تا بر اساس آن مشخصات فوری و هویتی شما به زبان مقصد ترجمه کند.

نکته حائز اهمیت این است که درصورتی‌که امکان حضور در دارالترجمه ما را ندارید ما با استفاده از خدمات پیک رایگان می‌توانیم مدارک را از شما تحویل گرفته و در ازای دریافت مدارک به شما رسید مخصوص دارالترجمه داده و پس از ترجمه اصل مدارک را به همراه ترجمه‌های رسمی و تأییدات به شما تحویل دهیم.
اگر جواز شما قدیمی باشد بایستی به اتحادیه صنفی مراجعه کرده و کد صنفی دریافت نمایید تا پس از دریافت کد صنفی فرایند ترجمه توسط مترجم رسمی انجام گردد.

به‌طورکلی ما در تیم پارسیس تمامی مدارک را به‌صورت رسمی به‌تمامی زبان‌های شاخص ترجمه خواهیم کرد. برای مثال اگر نیاز به ترجمه پروانه به انگلیسی را دارید لازم به ذکر است این خدمات توسط مترجم انگلیسی در دارالترجمه انگلیسی انجام خواهد شد. اما درصورتی‌که نیاز به ترجمه آلمانی، عربی، فرانسه، ترکی و سایر زبان‌ها می‌باشد این خدمات نیاز به همراه تأییدات کامل قابل انجام است.

نمونه ترجمه پروانه کسب

درصورتی‌که نیاز به مشاهده نمونه‌ای از جواز کسب ترجمه شده از فارسی‌به‌انگلیسی می‌باشید ما برای علاقه‌مندان و کسانی که به دنبال کارآموزی در دفاتر ترجمه می‌باشند به‌صورت کاملاً رایگان منتشر کرده‌ایم. شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر این نمونه را مشاهده نمایید.

قیمت ترجمه جواز کسب

درصورتی‌که نیاز به اطلاع از قیمت ترجمه‌های رسمی مدارک از جمله جواز کسب را دارید می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت دارالترجمه رسمی درسا با کارشناسان حضوری ما در تماس باشد. اما همچنان می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته از طریق چت آنلاین گوشه سایت اقدام به ارتباط مستقیم داشته باشید.

ترجمه فوری پروانه کسب توسط دارالترجمه پارسیس

ممکن است نیاز داشته باشید تا پروانه کسب شما در کمترین زمان ممکن توسط مترجم رسمی انجام شود. لازم به ذکر است مترجم کمتر از یک روز می‌توانید این ترجمه را انجام دهد اما برای تأییدات چند روز طول خواهد کشید. در اینجا قید فوریت بیشتر برای فرایند تأییدات معنا پیدا می‌کند بنابراین ما قادریم در کمترین زمان ممکن این خدمات را انجام دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه سند ازدواج
نوشتهٔ بعدی
ترجمه برگ آزمایش

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست