ترجمه کتاب عربی - دارالترجمه رسمی پارسیس

ترجمه کتاب عربی

ترجمه کتاب عربی به شما این امکان را میدهید که بیش از 400 میلیون مخاطب را در جهان داشته باشید , دارالترجمه رسمی پارسیس قادر است تا ترجمه کتاب شما به زبان عربی را همراه با ترجمه تخصصی ارائه دهد .

 

چه نویسنده باشید و چه یک انتشارات ، دریافت یک ترجمه عربی به شما باعث جذب خواننده بالقوه عرب زبان در سراسر جهان خواهد شد. نه تنها باعث افزایش و تأثیر کتاب شما  در بازار کتاب شده بلکه به افزایش فروش نیز کمک خواهد کرد!

 

آشنایی بیشتر با خدمات ترجمه کتاب عربی

ترجمه کتاب بسیار پیچیده تر از ترجمه عادی است. این امر به مراقبت بسیار بیشتری نیاز دارد ،  برای داشتن یک فرآیند ذهنیت ادبی و تضمین کیفیت گسترده  در جهت دست آوردن ترجمه عربی از کتاب خود ، به فردی نیاز دارید که با درک صحیح  از خدمات ترجمه تخصصی  به دو زبان  عربی و زبان هدف ( زبان ترجمه ) واقف باشد .

 

توضیحات تصویر : مترجمان بومی ما می توانند ترجمه های حرفه ای و دقیق کتاب های شما را از زبان عربی به زبان دیگر را به شما ارائه دهند.

 

دارالترجمه رسمی پارسیس  ترجمه های کتاب را به صالح ترین مترجمان  عربی که سالها در این زمینه تجربه دارند اختصاص خواهد داد .

در طول ترجمه ، به حساسیت های فرهنگی کتاب بسیار دقت خواهد شد. پس از اتمام ترجمه واقعی ، وارد مرحله تصحیح و ویرایش کامل می شود تا اطمینان حاصل شود که ترجمه مختصر و عاری از خطا و بهبود سبک نوشتاری عربی است.

 

ما می توانیم ترجمه های با کیفیت عربی از کتاب ها را در زمینه هایی  مختلفی مانند:

ترجمه علوم کامپیوتر

ترجمه روانشناسی

ترجمه سیاست

ترجمه تاریخ

ترجمه دین

ترجمه دارو

ترجمه مدیریت

ترجمه کسب و کار

و غیره  ارائه دهیم

ترجمه کتاب عربی در دارالترجمه عربی پارسیس

گستردگی خدمات ترجمه کتاب عربی

خدمات ترجمه حرفه ای و بسیار کارآمد کتاب عربی در سراسر جهان قابل ارائه خواهد بود , ما خدمات ترجمه عربی و ترجمه های تحریریه عربی را در سراسر انگلستان ، اروپا ، کشور های حاشیه خلیج فارس  و در بعضی موارد از راه دور ارائه می دهیم.

انواع ترجمه کتاب

همانطور که در بالا ذکر شد ما در رشته های مختلفی میتوانید کتاب های علمی را ترجمه نمایید , علاوه برآن رمان های عربی و ترجمه داستان های کوتاه نیز قابل ارائه خواهد بود .

  • ترجمه بیوگرافی عربی
  • ترجمه کتاب تاریخی عربی
  • بروشور ترجمه عربی بازاریابی
  • روزنامه عربی و ترجمه دوره ای
  • ترجمه پایان نامه دکتری عربی
  • شعر عربی و ترجمه ادبی
  • ترجمه کتاب راهنمای عربی
  • ترجمه نسخه خطی عربی

 

مترجمان حرفه ای عربی ما فقط به زبان مادری خود ترجمه می کنند. آنها همچنین دارای دانش موضوعی تخصصی هستند تا بتوانند مهارت زبانی را با تخصص در موضوع مورد نظر تلفیق کنند.

این ترکیب بدان معنی است که ترجمه ها هم از لحاظ فنی و هم از نظر فرهنگی حیرت آور هستند.

ترجمه کتاب تکمیل شده عربی شما به موقع ، در بودجه و در قالب توافق شده بازگردانده می شود.

محرمانه بودن مراحل ترجمه

به عنوان بخشی از قرارداد ما با شما ، ما و زبان شناسان خود موظف هستیم تمام مطالب را محرمانه نگه داریم که در حیطه عمومی نیست. البته ما خوشحالیم که در صورت لزوم توافق نامه های محرمانه تر امضا کنیم.

 

آشنایی با ترجمه عربی

در حال حاضر ، عربی پنجمین زبان مجهز دنیا است. زبان عربی  از  قرن ششم سرچشمه گرفته است ، اما نسخه های اولیه این زبان از جمله گویش صفاتی وجود داشته است ،

گویش قدیمی عربی که توسط ساکنان عشایری پیش از اسلام در صحرای سوریه و عرب استفاده می شده است. رفته رفته تکمیلتر شده و زبان عربی فصیح را به وجود آورده است .

برخی از کتیبه های آن مربوط به قرن اول است. انواع مختلفی از زبان عربی وجود دارد و به مناطق جغرافیایی زیادی بستگی دارد.

خدمات ترجمه کتاب های عربی را به به زبان های مختلف از جمله زبان انگلیسی در دارالترجمه انگلیسی , زبان ترکی در دارالترجمه ترکی و زبان فرانسه در دارالترجمه فرانسه و غیره ارائه میگردد . ما بالاترین کیفیت کار را با نرخ های مقرون به صرفه ارائه می دهیم ، که همیشه مشتری های ما را راضی می کند.

ما یک تیم از مترجمان حرفه ای با تجربه گسترده داریم. آنها کاملاً  به مهارت مثال زدین مجهز هستند که بدون توجه به اندازه پروژه ، به بهترین روش ممکن به مشتریان خود خدمت نمایند.

تیم خبره ما سالها دانش و تجربه دارد. آنها می توانند در صورت نیاز با همان مهارت در همان روز خدمات ترجمه فوری عربی  ارائه دهند. ما با اطمینان می توانیم خدمات باکیفیتی را به شما ارائه دهیم زیرا مترجمان ما بومی زبان هستند. آنها مطالب را بدون هیچ خطایی با دقت ترجمه می کنند.

ما در ارائه خدمات ترجمه ای حرفه ای با ترجمه عربی به فارسی  و بالعکس و یا زبان های دیگر بسیار مقرون به صرفه هستیم. ما می توانیم پروژه های  با حجم زیادی را در بازه های زمانی کوتاه ارائه دهیم.

 برای حفظ طرح و جریان در طول فرآیند ترجمه ، ما پیشرفته ترین سیستم ها و ابزارها را در اختیار داریم.

 

اطمینان از خدمات ترجمه کتاب عربی در دارالترجمه

زبان شناسان ما مترجمان بسیار ماهر هستند. برای اطمینان از اینکه مشتریان ما از بالاترین کیفیت ترجمه برخوردار می شوند ، ما دارای سیستم های آزمایش و اعتبارسنجی داخلی هستیم. تقریباً برای هر کشور ما می توانیم ترجمه های معتبر از جمله ترجمه های دارای مجوز قانونی ارائه دهیم.

 

خدمات ترجمه فوری کتاب

ما می توانیم در مدت زمانی کوتاه ترجمه های کتاب های عربی را به فارسی و یا زبان های مقصد دیگر  ارائه دهیم. حتی اسناد بسیار بزرگ را می توان ظرف چند روز ترجمه و تحویل داد.

برای رونویسی محکم و سریع هر محتوا از مهارت تخصصی اساتید مترجم مختلف استفاده کنیم . اگر بدنبال ارائه دهندگان ترجمه کتاب ارزان و با تجربه می باشید بصورت آنلاین ، ما شایسته هستیم که انتخاب شما برای  ترجمه آنلاین باشیم.

 

کتاب خود را برای مخاطبان جهانی ترجمه کنید

نوشتن کتاب برای مخاطبان جهانی کار سختی است. این کار به مغز ، زمان و نظم و انضباط زیادی نیاز دارد. و بعد از اینکه همه کار سخت را انجام دادید ، اگر فروش نباشد ، چه می کنید؟ اگر مطالب عالی نوشتید ، یک مخاطب بالقوه جهانی آماده است تا کتاب شما را از آنجا بخواند. اما اگر آنها زبانی را که شما در آن نوشتید درک نکنند؟ آنها آن را نمی خرند.

هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد. تا زمانی که شما پشتیبانی ما را داشته باشید ، دیگر مشکلی نیست!

چه این یک مقاله ، رمان ، شعر ، تز ، کتاب درسی یا کتابهای کودکان باشد ، ما بهترین متخصصان را در خدمت شما  قرار می دهیم تا به شما در گسترش هرچه بیشتر کتاب خود کمک کنیم.

همه مترجمان قادر به انجام ترجمه ادبی نخواهند بود. فقط یک نویسنده / زبان شناس قادر به ترجمه اثر نویسنده دیگر خواهد بود. مترجمان کتاب به تفکر ، تخیل و استعداد کاملاً فراوان احتیاج دارند. تیم ما از متخصصان واجد شرایط تشکیل شده است .

 

ویرایشگران با استعداد ما در خدمت شما هستند

وقتی صحبت از ترجمه می شود ، ما چیزی را پیدا می كنیم كه در جای دیگر نمی توانید پیدا كنید: تمایل به سازگاری متن های ما با مشخصات و توانایی توجه به خواسته های شما. رضایت مشتری و  هدف نهایی ما است.

ما خدمات سریع ارائه می دهیم

اگر به ترجمه خود نیاز دارید که سریع ترجمه شود ، خواندن مطلب ترجمه فوری خالی از لطف نیست .

نرخ های ما نیز رقابتی است. برای چنین خدمات ترجمه ای با کیفیت بالا ، شما قیمت هایی مانند ما پیدا نخواهید کرد . ما در اینجا هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که سرمایه گذاری شما به خوبی استفاده شده است!

 

با خدمات ترجمه عربی ما بیشتر کار کنید

نمی توانید عربی صحبت کنید یا بنویسید ؟ بد نیست ، اما می دانید که بازار صادرات خاورمیانه رو به گسترش محصولات و خدمات غربی وجود دارد. از دست ندهید! برای خدمات ترجمه حرفه ای عربی با ما تماس بگیرید.

در دارالترجمه عربی پارسیس ، مترجمان ما فارسی را به عربی و یا عربی را به فارسی  ترجمه می کنند یا تمامی زبان های زنده دنیا و تحت پوشش پارسیس در دپاترمان های زبان های مختلف ما ترجمه می شود , برای مثال برای ترجمه کتاب انگلیسی و یا ترجمه کتاب آلمانی و یا ترجمه کتاب ترکی کلیک کنید البته این بخشی از خدمات ترجمه کتاب است .

شما با استفاده از این خدمات ویژه میتوانید از ابتکارات تجاری بیشماری برای باز کردن بازارهای گسترده با هدف ادغام جهان عرب در اقتصاد جهانی استفاده کنید. رقبای شما با موفقیت در عربستان سعودی ، بحرین و امارات متحده عربی تجارت می کنند – آیا زمان آن نرسیده است که به آنها ملحق شوید؟

استخدام مترجم معتبر برای ترجمه کتاب

از آنجا که تجارت شما اولین قدم های آزمایشی خود را به بازار خاورمیانه می برد ، می دانید که برداشت اول اهمیت دارد. این بسیار خطرناک است که کسب و کار شما با اولین ارتباطات خود دچار اشتباه شود .

در دارالترجمه رسمی پارسیس می توانید مطمئن باشید که مترجمان بومی مجاز ما به شما در ایجاد روابط تجاری محکم و قابل اعتماد با مشتریان و مشتریان عرب زبان کمک می کند.

با درک کامل از تفاوتهای فرهنگی مورد نیاز برای انجام کار مؤثر در کشورهای عربی زبان ، ترجمه های متناسب ما بسیار محبوب شده اند.

مترجمان معتبر عربی بومی ما طیف گسترده ای از جفت های زبانی را جدا از انگلیسی به عربی و عربی به انگلیسی ارائه می دهند. هم اکنون برای سایر جفت های زبان عربی با ما تماس بگیرید.

ما در سایت خود برنامه کاملا مدون , قانونی و ویژه را برای استخدام مترجم ایجاد کرده ایم و در حال  حاضر منبع قوی را در جذب مترجمین سراسر کشور خواهیم داشت.

 

ترجمه متون عربی

بین زبانهای فرهنگهای بسیار متفاوت ، اغلب اختلاف بین تعداد کلمات در متن اصلی و تعداد مورد نیاز برای متن ترجمه شده وجود دارد. به همین ترتیب ، متن اصلی عربی شما معمولاً طولانی تر از یک ترجمه مختصر انگلیسی خواهد بود. با این وجود ، از آسایش پرسنل متخصص ما ، کلیه فاکتورها را در نظر گرفته تا بهترین خدمات را با خدمات ترجمه تخصصی عربی ما به شما ارائه دهند.

 

چرا مخاطبان خود را محدود کنید ، وقتی می توانید در سراسر جهان با صدای بلند شنیده شوید؟ این که آیا شما کتاب ، رمان ، ژورنال یا هر مقاله مکتوب دیگری دارید که نیاز به ترجمه داشته باشد ، روی خدمات ترجمه کتاب ما حساب باز کنید. تیم خبره ، واجد شرایط و بسیار با انگیزه از متخصصین زبان به شما کمک می کنند تا توسط افرادی که به زبان های مختلف صحبت می کنند ، مطالب خود را بخوانید و قدردانی کنید.

صفحات کتاب خود را به جهانی کاملاً جدید نشان دهید!

کتاب ها منبع بسیار خوبی از دانش و سرگرمی هستند ، بنابراین نباید مانعی وجود داشته باشد که باعث شود مردم در سراسر جهان از اثر یک نویسنده لذت ببرند.

 

ما در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز خدمات ترجمه تخصصی را از طریق سایت ارائه خواهیم داد .

ترجمه کتاب توسط زبان مادری آموزش دیده و معتبر زبانهای هدف مربوطه انجام می شود تا صفحات کتاب شما را به دنیای جدیدی از خوانندگان نشان داده شده تا بتواند احساسات متنوعی را تجربه کنند ، درام ، سرگرمی و واقعیتها دقیقاً همانگونه که منظورشان واقع شده است.

چرا فقط به دارالترجمه رسمی اعتماد میکنید ؟

ما می دانیم که صرف نگارشی یا غلط املایی می تواند معنای کتاب شما را به کلی تغییر دهد از این رو ما فقط مترجمان معتبر و باتجربه را در تیم خود داریم.

قبل از تحویل نهایی ، هر ترجمه کتاب از طریق یک مکانیسم بررسی کیفیت دوگانه توسط ویراستاران و مدرسین بررسی می شود تا اطمینان حاصل شود که حتی کوچکترین خطاها نیز حذف شده اند.

ما مجهز به حجم وسیعی از کار ترجمه کتاب هستیم و گردش کامل را با رضایت کامل تضمین می کنیم.

ما دقت زیادی می کنیم تا جنبه های متنوعی از ادبیات و دستور زبان را بطور کامل ترجمه کنیم بدون اینکه نکات اساسی کتاب را از دست داده باشیم.

ما تحویل را در قالب های مختلفی از جمله Microsoft Word ، WordPerfect ، QuarkXpress ، Excel ، PDF ، InDesign یا کاغذ چاپ شده ارائه می دهیم.

با احتیاط بیشتر به اهمیت ادبی و فرهنگی ، خصوصیات گرامر و دقت زبانی در ترجمه کتاب ، ما قول می دهیم که کار شما در سراسر جهان قابل خواندن باشد.

نوشتهٔ پیشین
مترجم شفاهی پرتغالی
نوشتهٔ بعدی
آشنایی با گوگل اسکولار

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست