ترجمه فوری عربی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه فوری عربی در دارالترجمه فوری پارسیس

ترجمه فوری عربی

ترجمه فوری عربی در دارالترجمه فوری پارسیس

ترجمه فوری عربی

ترجمه فوری عربی

ترجمه فوری عربی عبارت است  ترجمه  متن از عربی به فارسی و یا از فارسی به عربی و یا دیگر زبانهای واسط و رایج همراه با قید فوریت که توسط دارالترجمه رسمی پارسیس ارائه خواهد شد

این نوع ترجمه دو قالب دارد . یکی ترجمه فوری رسمی عربی ودیگری ترجمه فوری  غیر رسمی عربی .

ترجمه فوری رسمی عربی

ترجمه فوری رسمی عربی زمانی پیش می آید که متقاضی برای امور اداری و کاری و اقامتی و دانشجویی نیاز مبرم و فوری به ترجمه مدارک رسمی و دولتی دارد وترجمه رسمی  برای ترجمه کلیه مدارک هویتی و مدارج علمی و احکام واسناد رسمی با اولویت زمانی ، کاربرد دارد و طی این فرایند مدارک رسمی شما که به صورت عادی در پنج روز کاری به ترجمه رسمی مبدل میگشت ،

حالا در ترجمه فوری طی یک روز و حتی چند ساعت به ترجمه رسمی تبدیل میگردد و این مهم تنها با همت متخصصان با دقت در امر ترجمه عربی مهیا خواهد گشت و ارجحیت پرونده های کاری و ترجمه شان را به درخواست ترجمه رسمی فوری شما می سپارند    .

شایان ذکر است در فرآیند اخذ تاییدیه های مربوط به دادگستری و وزارت امور خارجه و سفارتخانه های کشورهای عربی ، می بایست طبق ضوابط موجود هریک اقدام مقتضی صورت پذیرد .

البته دارالترجمه رسمی عربی پارسیس خدمات خاصی را در این خصوص ارائه می نماید تا متقاضیان محترم در این بخش با آسودگی خاطر به امورات جاریه خود بپردازند و کمترین نگرانی در اخذ تاییدیه های مربوطه نداشته باشند .

این خدمات که شامل اخذ تاییدیه های مربوط به دادگستری و وزارت امورخارجه و کنسولگری های مربوطه عربی می باشد ، بنا به مقرارت خاص هر یک با تاکید قید فوریت در ترجمه به نحو شایسته صورت خواهد پذیرفت .  این فرآیند بنا به استفاده بیشتر از زمان و توان نیروی انسانی ، از قیمت بالاتری نسبت به ترجمه رسمی عادی برخوردار است .

ترجمه فوری غیر رسمی عربی

ترجمه غیر رسمی فوری عربی که همان قاعده فوریت را به یدک می کشد و بنا به ضرورت متقاضی در ارائه ترجمه به امورات خاص که اولویت بندی زمانی از هرحیث مهمتر جلوه مینماید ، تقدیم شما عزیزان میشود . همانطور که در قسمت ترجمه فوری تارنمای دارالترجمه توضیح داده شده ترجمه فوری تنها سرعت بالای ۸۰۰ کلمه در ساعت توسط یک مترجم نیست ، بلکه اعتبار و علم و دانشی است که توسط مترجمان دپارتمان عربی به شما ارائه میشود .

شاید در ترجمه رسمی بنا به مقدار کلمات کم یک مدرک و سند رسمی توقع سرعت در ترجمه چندان دور از ذهن نباشد ، اما زمانیکه شما یک مقاله و یا یک سند تجاری و اوراقی را در چندین و چند صفحه تقاضای ترجمه ی فوری اش را دارید ؛ دیگر وارد حیطه مدیریت ترجمه فوری عربی شده اید  : در ابتدا با شناسایی متن مورد ترجمه از لحاظ تخصص به مترجم مورد نظر سپرده میشود و ایشان بایست زمان بندی کار ترجمه را به زمان بندی زندگی و ساعت کاری خود ارجحیت بخشد .

ترجمه فوری کتاب عربی 

ترجمه فوری کتاب عربی بنا به روابط فرهنگی و اولویت بندی زمانی گاهاً دپارتمان عربی ما بایست یک کتاب را به زبان عربی و یا از عربی به فارسی و دیگر زبانهای رایج  ترجمه نماید .

این مهم که بصورت عادی ممکن است روزها بطول بیانجامد ، اما در موارد خاص باید در کمتر از ۱۰۰ ساعت به زبان مقصد برگردان شود . این مرحله به صورت فرآیند حرفه ای به اجرا در خواهد آمد . ابتدا با ارزیابی اولیه متن و نوع آن سنجیده میگردد و سپس مترجمان متخصص در آن متن دعوت به شروع ترجمه میگردند و هر فرد مقداری از ترجمه را بر عهده میگیرد و سپس یک مترجم کل محصول تولیدی را به ترجمه نهایی و ویراست میرساند .

آیا فوریت بر ترجمه عربی اثر دارد ؟ این سوال پرسش همه متقاضیان می باشد با پاسخ صادقانه کلمه ی بله مواجه می شوید  .

با اینکه مترجمان دپارتمان عربی از افراد حرفه ای و درس خوانده و متبحر در ادبیات عرب هستند ، اما فشار و بحران کار ترجمه فوری عربی بر هیچکس پوشیده نیست . مسلماً یک ترجمه که در زمان مشخص و با طمانینه و ملاحظات حرفه ای شکل گرفته کیفیت بالاتری نسبت به ترجمه فوری دارد .

اما دارالترجمه رسمی عربی پارسیس خود را مقید میداند که با بکارگیری برترین مترجمان عربی این مهم را به چالش بکشاند و قالب کلام را در ترجمه فوری در هم شکند : باکیفیت ترین ترجمه فوری

برای استفاده از خدمات ترجمه فوری عربی کافی است از لینک ثبت سفارش ترجمه فوری بهرمند گردید .

ثبت سفارش ترجمه فوری 

نوشتهٔ پیشین
ترجمه لهستانی به فارسی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست