دارالترجمه رسمی فرانسه - دارالترجمه رسمی پارسیس
دارالترجمه رسمی فرانسه

دارالترجمه رسمی فرانسه

دارالترجمه رسمی فرانسه پارسیس به‌عنوان مرکز تخصصی ترجمه رسمی فرانسه با داشتن کادری مجرب و مترجمین حرفه‌ای درزمینهٔ ترجمه فرانسه به فارسی، فارسی به فرانسه، انگلیسی به فرانسه، فرانسه به انگلیسی و ترجمه هم‌زمان جهت سمینارها و همایش‌ها و مکالمات تجاری و توریست درمانی و پیاده‌سازی فیلم و فایل‌های صوتی آماده ارائه خدمات مختلفی به مشتریان عزیز با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت می‌باشد.

در دارالترجمه فرانسه چه خدماتی ارائه می شود؟

نیازهای مختلفی برای برگرداندن زبان فارسی به فرانسه و برعکس و همچنین ترجمه زبان فرانسه به زبان‌های مختلف وجود دارد. علاوه بر این، ترجمه مدارک برای اخذ ویزای شینگن فرانسه نیز بسیار مهم است. ترجمه‌های تخصصی مثل ترجمه متون حقوقی به زبان فرانسه یا ترجمه مقالات مختلف علمی پژوهشی نیز ازجمله خدماتی است که درزمینهٔ ترجمه این زبان ارائه می‌شود.

تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی نیز در بسیاری از مواقع علاقه‌مند به ترجمه کاتالوگ و تیزرهای تبلیغاتی به زبان فرانسه برای شرکت در نمایشگاه‌های این کشور هستند. همچنین ممکن است نیاز داشته باشند تا کاتالوگ‌های محصولات و معرفی شرکت‌های فرانسوی به زبان فارسی ترجمه شود. ترجمه قراردادهای تجاری به زبان فرانسه نیز بسیار مهم و حساس است. تمامی این موارد به‌عنوان خدمات ترجمه زبان در تیم پارسیس خلاصه می‌شود. در ادامه سعی می‌کنیم به برخی از خدمات دارالترجمه رسمی فرانسه پارسیس اشاره‌کنیم پس با ما همراه باشید.

ترجمه رسمی فرانسه

ترجمه رسمی فرانسه

یکی از مهم‌ترین خدماتی که در دارالترجمه رسمی فرانسه ما انجام می‌شود انجام ترجمه‌های رسمی و معتبر توسط مترجم رسمی قوه قضاییه است. ما با استفاده از مترجم رسمی فرانسوی قادریم انواع مدارک شمارا به همراه تاییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه در کمترین زمان ممکن انجام دهیم. گروه دارالترجمه پارسیس ظرف چند دقیقه هزینه ترجمه رسمی مدارک با تأیید وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه را به شما اعلام می‌نماید تا در صورت تمایل اصل مدارک خود را برای دارالترجمه ارسال نمایید تا پس از انجام ترجمه توسط مترجم برای شما ارسال گردد.

ترجمه فوری فرانسه

یکی از خدمات مهم در دارالترجمه رسمی فرانسه ارائه ترجمه با قید فوریت خواهد بود. لازم به ذکر است این خدمات بیشتر مناسب کسانی است که به دلیل کمبود وقت نیاز دارند تا در کمترین زمان ممکن انواع ترجمه‌های خود را ازجمله رسمی و تخصصی به‌صورت کاملاً دقیق دریافت کنند. از طرفی ترجمه فوری فرانسوی صرفاً برای ترجمه‌های تخصصی نخواهد بود. بلکه ترجمه برخی مدارک به‌صورت رسمی نیز با قید فوریت انجام خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره درج‌شده در سایت و یا بخش گفتگوی آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ترجمه دانشگاهی در دارالترجمه فرانسه

ترجمه رشته‌های تخصصی دانشگاهی در دارالترجمه فرانسوی

اگر دانشجو و یا محقق هستید و به دنبال ترجمه‌های تخصصی رشته‌های خود می‌باشید. لازم به ذکر است این خدمات توسط گروه مترجم تخصصی پارسیس به‌راحتی قابل انجام است. ما با استفاده از مترجمان نخبه و باتجربه در حوزه تخصصی شما قادریم ترجمه تخصصی انواع رشته‌های دانشگاهی ازجمله رشته پزشکی، حقوق، حسابداری، کامپیوتر و غیره را در سریع‌ترین زمان ممکن و باکیفیت تضمین‌شده ارائه دهیم.

سرچ و تحقیق اینترنتی به زبان فرانسه

درصورتی‌که نیازمند بررسی یک موضوع و گرفتن اطلاعات خاص درزمینهٔ یک محصول و دست یافتن به اطلاعات مؤسسات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، یا ارائه یک تحقیق به زبان فرانسه هستید. متخصصین دارالترجمه رسمی پارسیس با داشتن دانش تخصصی در خصوص سرچ اینترنتی و با بهره‌گیری از بهترین منابع در کنار شما خواهند و با کمترین هزینه نتیجه دقیق را در اختیار شما قرار می‌دهند برای بهره‌گیری از این خدمات لازم است با ما تماس بگیرید.

خدمات دارالترجمه فرانسه در تهران و شهرستان ها

درصورتی‌که نیاز به استفاده از خدمات ترجمه فرانسوی چه به‌صورت رسمی و چه به‌صورت تخصصی دارید می‌توانید از خدمات ویژه ما استفاده نمایید. اگر در تهران ساکن هستید و نیاز به ترجمه انواع مدارک و اسناد به‌صورت رسمی و به همراه تاییدات دارید لازم است بدانید ما با ارائه خدمات پیک رایگان درب منزل و یا محل کار ترجمه‌های شمارا در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل خواهیم داد.

اگر در شهرستان‌هایی ازجمله مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و سایر نقاط ایران ساکن هستید به‌راحتی می‌توانید به‌صورت آنلاین سفارش خود را ارسال نموده و مدارک را برای مترجمان رسمی ارسال و پس از ترجمه آن‌ها را دریافت نمایید. بد نیست بدانید حتی برای ترجمه‌های تخصصی انواع زبان‌ها ازجمله فرانسوی این خدمات نیز به‌صورت آنلاین و از راه دور از طریق سایت قابل انجام خواهد بود.

آشنایی با زبان فرانسه

آشنایی با زبان فرانسه

زبان فرانسه یا همان زبان فرانسوی یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین زبان‌ها در جهان به‌حساب می‌آید. فرانسوی یکی از 6 زبان رسمی در سازمان ملل متحد بوده که بیش از 270 میلیون نفر در سراسر جهان به این زبان صحبت می‌کنند. فرانسوی امروزه به‌عنوان زبان رسمی و دیپلماتیک نیز در بین کشورهای جهان شناخته‌شده است. طبق آمار محتوای میلیون‌ها سایت پربازدید در جهان در سال 2021 فرانسوی رتبه 6 را در بین زبان‌های دیگر به دست آورده است.

اگر بخواهیم به‌صورت خلاصه در مورد تاریخچه زبان français یا همان فرانسوی صحبت کنیم بد نیست بدانید اولین سند رسمی و مکتوب که به این زبان نوشته‌شده و کشف‌شده مربوط به سال 842 خواهد بود. این سند را به Sacramenta Argentariae یا همان سوگندهای استراسبورگ می‌شناسند. دومین متن مکتوب به این زبان مربوط به سال‌های 880 تا 882 پس از میلاد مسیح بود که توسط Prudentius یا همان شاعر مسیحی نگارش شد.

به‌طورکلی زبان فرانسوی آثار علمی زیادی داشته که بسیاری از دانشمندان در این زبان موفق به دریافت جایزه مشهور نوبل ادبی شده‌اند. همان‌طور که می‌دانید زبان فرانسوی را زبان ادبی می‌شناسند چراکه احتمالاً همه ما می‌دانیم مشهورترین آثار ادبی و رمان‌های جهان به این زبان نوشته‌شده‌اند ازجمله بینوایان ویکتور هوگو، گوژپشت نوتردام، شازده کوچولو و غیره تنها نمونه‌ای از این آثار خواهند بود.

ترجمه فرانسه به فارسی و فارسی به فرانسه

یکی از مهم‌ترین خدماتی که در دارالترجمه رسمی فرانسه انجام می‌شود ترجمه فرانسه به فارسی و یا بالعکس هم به‌صورت رسمی برای تمامی مدارک شما و هم به‌صورت تخصصی در تمامی زمینه‌ها ازجمله کتاب، رمان و یا حتی مقالات تخصصی خواهد بود. ترجمه متون فرانسوی یکی از نیازهایی است که در طول سال‌های اخیر بیش از گذشته موردتوجه قرارگرفته است. زبان فرانسه به‌عنوان یکی از زبان‌های دشوار و پیچیده شناخته می‌شود که هم تکلم و ترجمه شفاهی فرانسوی آن کاری نسبتاً دشواری است و هم ترجمه کتبی آن نیاز به‌دقت، تجربه و دانش کافی دارد. به همین علت است که نمی‌توان برای ترجمه زبان فرانسه به زبان‌های دیگر به سراغ هر فردی که اطلاعات کمی در مورد این زبان داشته باشد رفت.

چه کسانی از خدمات دارالترجمه فرانسه استفاده می کنند؟

در دنیای امروز بهانه‌های مختلفی برای ارتباط بافرهنگ و ملل دیگر کشورها وجود دارد. به همین علت است که اهمیت ترجمه زبان مادری به زبان کشورهای مختلف طرفداران خاصی پیداکرده است. تجارت، تحصیل، مشکلات حقوقی و قضایی و حتی سفر به کشورهای مختلف، نیاز به ترجمه برخی متون و مدارک به زبان دیگر را ایجاد کرده است. ترجمه زبان فرانسه یکی از پرکاربردترین ترجمه‌ها بعد از زبان انگلیسی در ایران است که به اهداف مختلفی انجام می‌شود.

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز اشاره شد، ترجمه فارسی به فرانسه ممکن است با اهداف تجاری برای حضور در نمایشگاه‌های فرانسه صورت پذیرد. همچنین ممکن است یک شرکت ایرانی بخواهد برای عقد قرارداد با شرکت فرانسوی، پیش‌نویس یا قرارداد اصلی را برای طرف فرانسوی ارسال کند. در چنین شرایطی نیاز به ترجمه فارسی به فرانسه به‌صورت دقیق وجود دارد. در چنین قراردادهایی حتی ممکن است یک کلمه فارسی که دو معادل در زبان فرانسه دارد، مشکلاتی را ایجاد کند. مترجم باید چنان تسلطی بر دو زبان داشته باشد تا بتواند با حفظ محتوای متن، آن را به زبان فرانسه برگرداند. در چنین شرایطی اهمیت حساسیت ترجمه فرانسه بیشتر حس می‌شود.

بسیاری از محصولات ایرانی از مواد خوراکی گرفته تا صنایع‌دستی در فروشگاه‌های اینترنتی به زبان فرانسوی به فروش می‌رسند. چنین فروشگاه‌هایی نیاز دارند توضیحات محصولات و همچنین مقالات درون سایت را برای آشنایی بیشتر با محصولات، به زبان فرانسه ترجمه کنند.

علاوه بر تجارت، تحصیل در فرانسه که در سال‌های اخیر بیش از گذشته مورد استقبال دانشجویان قرارگرفته نیز در موارد مختلفی نیاز به ترجمه دارد. ترجمه مدارک تحصیلی به زبان فرانسه و موارد مختلف دیگر باید به‌صورت حرفه‌ای انجام شود. این کاری نیست که خود دانشجو آن را انجام دهد.

موارد مختلف دیگری نیز برای ترجمه فارسی به فرانسه وجود دارد. ترجمه مدارک مالی وغیره برای اخذ ویزای شینگن از موارد خدمات ترجمه این زبان محسوب می‌شود. همچنین ترجمه درخواست‌های حقوقی و قضایی و مواردی ازاین‌دست نیز ازجمله خدماتی است که در دارالترجمه فرانسوی انجام می‌گیرد.

سفارش ترجمه فرانسوی به چه صورت انجام می‌گردد؟

کاربران محترم انجام سفارشات ترجمه فرانسه در 4 مرحله فوری انجام می‌شود ازجمله: ثبت سفارش رایگان از طریق سایت-برآورد هزینه بر اساس فایل ارسالی توسط مترجم فرانسه-اعلام هزینه و زمان-انجام سفارش و تحویل.

در دارالترجمه فرانسه چه خدماتی به صورت کلی ارائه می‌گردد؟

خدمات ترجمه زبان فرانسه هم به‌صورت رسمی و هم به‌صورت تخصصی و هم به‌صورت شفاهی برای تمامی متون و مدارک شما قابل انجام خواهد بود.

, ,
نوشتهٔ پیشین
دارالترجمه رسمی عربی
نوشتهٔ بعدی
دارالترجمه رسمی ایتالیایی

پست های مرتبط

فهرست