فناوری ترجمه در دستگاه زیراکس - دارالترجمه رسمی پارسیس
فناوری ترجمه در زیراکس

فناوری ترجمه در دستگاه زیراکس

اگر کارمند یک شرکت هستید که میخواهید به صورت فوری بدون صرف وقت اسناد خود را ترجمه نمایید فناوری ترجمه دستگاه زیراکس به کمک شما می آید

سالیان متمادی است که شرکت ها و افراد مختلف با دستگاه های چاپگر و اسکن شرکت Xerox (زیراکس ) آشنا هستند , شرکت زیراکس با ثبت نوآوری و اختراع بیش از 18000 نسخه و فعالیت در بیش از 160 کشور جهان و جایگیری در 500 صنعت برتر جهان در سال 1906 توسط جوزف ویلسون تاسیس شد .

تکنولوژی برتر به کار رفته در دستگاه های اداری شرکت زیراکس با چشم اندازی نوین به آینده در تلاش است تا با فناوری های پیچیده و پیشرفته تجسم مجدد از سازو کار فعالیت را در سازمان و شرکت ها به جنب و جوش وادار کند .

فعالیت شرکت زیراکس در صنعت ترجمه

Xerox translation technology

Xerox translation technology

اگر شما یک شرکت بین المللی هستید و کارمندانی دارید تا بر اساس خطی مشی شرکت باید با افرادی بین المللی در زبان های مختلف در ارتباط مداوم و مستقیم باشند جدیدترین نوآوری زیراکس با حافظه هوشمند خود در صنعت ترجمه میتواند اسناد و مدارک چاپی شما را ترجمه نماید

فناوری به کار رفته در دستگاه Xerox با عنوان Xerox Easy Translator Service یکی سیستم هوشمند ترجمه مبتنی بر سرویس های ابری است که این امکان را میدهند تا یک چاپگر چند منظوره بر بستر اینترنت و یا تلفن همراه داشته باشید .

آری ارتباط چاپگر با گوشی های هوشمند به گونه ای است که میتوانید از طریق برنامه ها تلفن همراه اسناد خود را طبق ادعای شرکت زیراکس به بیش از 40 زبان ترجمه کنید .

شرکت زیراکس در فناوری ترجمه با شرکت معتبر نرم افزاری ABBYY همکاری میکند

نحوه ترجمه اسناد توسط دستگاه زیراکس

xerox easy translation service

xerox easy translation service

زمانی که نیاز به ترجمه اسناد دارید کافی است دستگاه را روشن کرده و طبق راهنما در کاتالوگ و دفترچه راهنما از طریق چاپگر و دکمه لمسی Xerox Easy Translator Service همانطور که در عکس بالا مشخص است قادر خواهید بود اسناد و مدارک خود را به بیش از 40 زبان از جمله ترجمه انگلیسی , اسپانیایی , فرانسوی , روسی ,چینی و غیره بدون تغییر و خطا دریافت نمایید .

علاوه بر آن در صورت بروز هرگونه مشکلی از جمله قطعی دستگاه و آسیب میتوانید در سایت زیراکس در بخش Xerox Easy Translator Service کاربران می توانند به صورت آنلاین اسناد خود را بارگذاری کرده و به بهترین نحو ترجمه خود را دریافت کنند لازم به ذکر است اسناد با فرمت  های زیر قابل پشتیبانی خواهد بود

 :Text documents
( Microsoft Word (.docx, .doc
( Microsoft PowerPoint (.ppt, .pptx, .pps, .ppsx, potx
( Microsoft Office Excel (xlsx, .xls
( Rich Text Format (.rtf
( Plain text (.txt
( OpenOffice (.odp, .odt

تفاوت ترجمه در دستگاه زیراکس و سایت زیراکس

ترجمه ای که در دستگاه چاپگر زیراکس انجام می شود توسط نرم افزار ترجمه انجام شده و بلافاصله به زبان مقصد چاپ می شود اما ترجمه های که توسط سایت Xerox  انجام می پذیرد پس از بارگیری اسناد توسط شما به مترجم انسانی داده شده تا تغییرات لازم اجرایی گردد لذا سطح ترجمه به صورت حرفه ای تر خواهد بود .

با استفاده از اپلیکیشن ios  و android  کاربران می توانند از یک سند عکس گرفته و آن را در سایت بارگذاری کنند و نسخه ترجمه شده را در کمتر از یک دقیقه دریافت کنند .

این فناوری امروزه در سراسر جهان قابل دسترسی است تنها کافیست کاربران در سایت Xerox ثبت نام کرده و با استفاده از برنامه تلفن همراه برنامه Connect Key-Xerox MFP را به صورت رایگان دانلود و نصب کرده و در یک دوره آزمایشی 30 روزه از تمامی خدمات استفاده کنند .

لازم به ذکر است فناوری به کار رفته در این خدمات توسط ترجمه ماشینی انجام می شود .

شرکت های بزرگتری که نیاز به استفاده از خدمات بهتری دارند باید اشتراک سالانه خریداری کند که برای 100 صفحه 10 دلار و برای 10000 صفحه 5000 دلار پرداخت کنند .

بررسی خدمات ترجمه گوگل و ترجمه دستگاه زیراکس

ورود شرکت زیراکس به صنعت ترجمه به احتمال زیاد رقابت با خدمات نوین ترجمه با غول فناوری از جمله ترجمه گوگل است , هزینه خدماتی برای این پروژه حدود 1 میلیارد دلار برای سال 2020 بوده لذا اعلام یک ویژگی جدید  دلپذیر در دستگاه های زیراکس نشان دهنده ورود به دنیای جدید و فناوری نوین ترجمه در دستگاه های هوشمند است .

ممکن است خبرهای مربوط به فناوری پرینترهای چند منظوره امروزه داغ ترین خبرهای روز جهان نباشد اما جالب ترین فناوری که امروزه در دنیا تولید شده است با فشار یک دکمه انقلابی در صنعت چاپگرها خواهد کرد .

سرویس ترجمه آسان در چاپگر زیراکس قادر است به سادگی اسناد را تنها با لمس یک دکمه و انتخاب زبان مبدا و مقصد اسناد شما را در قالب و فرمت های استاندارد زیر پشتیبانی کند .

فناوری ترجمه گوگل به عنوان یک فناوری جدا است , نسل امروزه کاربران تلفن همراه نمی خواهند کلمات را در یک قسمت متنی تایپ کنند و آن را به زبانی دیگر تماشا کنند , آنها میخواهند آن کاراکترها را وارد یک پردازنده کلمات کنند و بر روی یک کاغذ سفید چاپ کنند این همان امکانی است که سایت زیراکس به صورت یکجا در دستگاه خود تعبیه کرده است .

چاپگرهای هوشمند شرکت زیراکس

همانطور که گفته شد هدف اصلی شرکت زیراکس استفاده از فناوری نوین در صنعت چاپ است , دستگاه های نوین با پرینتر سه بعدی , به کارگیری هوش مصنوعی , دموکراتیزه کردن دسترسی به فناوری تصویربرداری , تشخیص سرقت ادبی و خطاهای املایی  و استفاده از برترین سنسورهای IoT در این دستگاه ها آن را نسبت به رقبا در رتبه برتر جای داده است

چگونه چاپگر هوشمند زیراکس به خطاهای املایی و سرقت ادبی کمک میکند

شرکت زیراکس با دربرگیری فناوری هوشمند هوش مصنوعی قادر است اسناد و مدارک شما را توسط نرم افزار خطایابی و ویرایش کند این نرم افزار به کار رفته در این دستگاه بر روی محتوا تمرکز میکند طبق آمار و تحقیقات به عمل آمده این امر باعث می شود که در زمان صرفه جویی شده  و نتایج دقیق تری به حساب آید .

با سرویس Xerox Proofreader شما میتوانید به محتوا دقت کنید , کافی است اسناد چاپی را به طور مستقیم از طریق دستگاه زیراکس اسکن کرده و اصطلاحات پیشنهادی  و آن را فورا چاپ کنید .

سال 2020 انقلابی در صنعت ترجمه

همانطور که میدانید سال 2019 شکل گیری فناوری های هوشمند در صنعت ترجمه سرعت بسیار بالایی را تجربه کرد اما در سال 2020 دانشمندان فناوری ترجمه ماشینی را با انسانی در هم آمیخته و قصد دارند با استفاده از هوش مصنوعی رویکرد نوینی را در جهان پایه ریزی کنند .

امروزه تقاضای فزاینده ای برای ترجمه متون و اسناد در بازار ترجمه وجود دارد اما هدف بر این است که نرم افزاری ترجمه با آنکه هنوز به طور کامل سوار بر فناوری نیستند اما شاید بتوانند در کنار مترجمان انسانی بسیار رشد کرد .

زمان آن رسیده است که دانشمندان در سال 2020 که سال هیجان انگیزی برای صنعت فناوری و هوش مصنوعی است علم و دانش را محک بزنند

ترجمه خلاقانه توسط مترجمین بومی اگر چه آنچنان که باید و شاید رواج ندارد اما به لطف شرکت های فناوری و سازمان های بزرگ موسسات و دارالترجمه ها قادرند است با استفاده از متخصصین زبان محتواهای دیجیتالی و متون نوشتاری شما را با استفاده از حافظه ترجمه هوشمند و تغییرات انسانی در کمترین زمان ممکن بدون عیب و نقص تحویل دهند .

از سال 2006 شرکت فناوری Just Tech با ارائه راه حل های نوین چاپ , شبکه و IT اهداف سفارشی شرکت زیراکس را دنبال میکند .

این شرکت علاوه بر خدمات پشتیبانی هوشمند برای چاپگرهای زیراکس این خدمات را برای چاپگرهای HP , Lexmark , Dell  و Brother  به عنوان پشتیبانی تجهیزات و پشتیبانی مشتریان ارائه می دهند به طوری که طبق آمار هزاران دستگاه چاپگر  و میلیون تصاویر از خروجی این شرکت گذر کرده است .

سازنده تجهیزات اداری زیراکس با سرمایه در حدود 20 میلیارد دلار عنوان کرد که با استفاده از این فناوری ترجمه قادر است در عرض سه سال نزدیک به 3 میلیارد دلار سرمایه پس انداز نماید .

نوشتهٔ پیشین
Chinese translation services
نوشتهٔ بعدی
ترجمه سایت انگلیسی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست