آموزش زبان آلمانی - دارالترجمه رسمی پارسیس

آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی دشوار نیست , اما حداقل برای انگلیسی زبانان اصلا کار سختی نیست , دلیل آن این است که انگلیسی و آلمانی هر دو ریشه آلمانی دارند .

یکی از بزرگترین دستاوردهایی که در طول زندگی ممکن است تجربه کنید ، تسلط به یک زبان دوم است . همانطور که گفتیم یادگیری آلمانی دشوار نیست غالباً شوخی هایی درباره این که یادگیری آلمانی چقدر سخت است وجود دارد ، اما حداقل برای انگلیسی زبانان ، اصلاً کار سختی نیست. دلیل این امر این است که انگلیسی و آلمانی هر دو ریشه آلمانی دارند.

به دلیل این رابطه ، به معنای واقعی کلمه ، هزاران کلمه ویژگیهای مشترکی با یکدیگر دارند. به عنوان مثال کلمه “chin” در انگلیسی Kinn به آلمانی است. “آب” Wasser به آلمانی است ، در حالی که  در انگلیسی Water است.

اگر قرار بود آلمانی ها را با ژاپنی ، کره ای ، عربی ، چینی یا فارسی مقایسه کنید ، هنگام یادگیری این زبان ها تفاوت های زیادی وجود دارد. با زبان آلمانی ، نیازی به یادگیری الفبای جدید نیست. فقط برخی حروف متفاوت است ، مانند ä ، ü ، ö و صدای آن وجود دارد که صدای تأکید شده ای است. یادگیری اینها خیلی سخت نیست.

آلمانی زبان نوآوران و مبتکران است

اغراق نیست اگر بگوییم آلمانی ها بیش از 100 جایزه نوبل را کسب کرده اند. این جوایز به دستاوردهای پزشکی ، شیمی ، فیزیک و ادبیات اعطا شده است که در آلمان فقط تعداد کمی از آنها ذکر شده است. بسیاری از سخنرانان آلمانی در کشورهای دیگر نیز به این جوایز رسیده اند.

زبان آلمانی دارای ارتباطات مهم علمی است

وقتی صحبت از آکادمی شود ، آلمان در صدر قرار دارد و زبان آلمانی به عنوان رایج ترین زبان مورد استفاده جامعه علمی ، مقام دوم را کسب می کند. افزودن به این دستاورد این واقعیت است که این کشور سومین صنعت چاپ و نشر کتاب را در جهان دارد. بنابراین ترجمه کتاب آلمانی برای نویسندگان در جهان می تواند مخاطبان بیشماری را جذب کند

آلمان تحصیلات عالی در سطح جهانی ارائه می دهد

از آنجا که هر چه بیشتر دانشجویان خارج از کشور برای دستیابی به مدارک تحصیلی به دنبال راه های جدید هستند ، آلمان اکنون چهارمین مقصد مورد نظر برای تحصیلات عالی است و بیش از 250،000 نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند. شهریه کم است و هرگز به سطح سایر کشورها مانند انگلیس و استرالیا نرسیده است. این یک مکان عالی برای مطالعه است که از جمع آوری بدهی دانشجو جلوگیری می کند.

آلمان دارای یک اقتصاد پر رونق است

اگر  به دنبال تجارت می باشید ، اما ایده اداره شغل خود را ترجیح می دهید ، پس یادگیری و آموزش زبان آلمانی درهای جدیدی را باز می کند زیرا بخش اقتصادی در آلمان  یکی از قوی ترین  نقش ها را در جهان ایفا میکند.

این امر بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا و چهارمین کشور بزرگ جهان است. این پایگاه برای بسیاری از نام های تجاری مشهور بین المللی ، مانند فولکس واگن ، Lufthansa (ایرلاین جهانی ) و آدیداس شناخته شده است. این بدان معنی است که یادگیری زبان شرکای شرکت آلمانی شما می تواند فرصت شما را برای به دست آوردن از یک رابطه تجاری مطلوب بهبود بخشد.

لوازم الکترونیکی مصرفی آلمانی 

کشور آلمان با صنایع الکترونیک مصرفی پیوندهای محکمی دارد ، زیرا میزبان بزرگترین سمپوزیوم های تجاری بین المللی مانند CeBIT و IFA است. هم اکنون برلین به عنوان قطب تغییر استارتاپ های بازی شناخته شده است و حتی به آن Silicon Valley اروپا لقب  میدهند . زمان بهتری برای یادگیری آلمانی وجود ندارد و جزئی از برخی از مهمترین نوآوری های جهان است.

زبان آلمانی زبان پرکاربرد اروپا 

در قاره اروپا بیشتر زبان های بومی آلمانی از هر زبان دیگری وجود دارد. همچنین به عنوان یک زبان اصلی در اروپای شرقی و مرکزی عمل می کند. در سراسر جهان به عنوان یک زبان جهانی جایگاه دهم را می گیرد. اگر به زبان آلمانی صحبت کنید ، 100 میلیون نفر دیگر پیدا خواهید کرد که عشق به زبان آلمانی دارند

 آلمان و اینترنت

آلمان حضور گسترده آنلاین در فضای مجازی دارد و 15 میلیون وب سایت آلمانی تا کنون وجود دارند که در سراسر جهان به اشتراک گذاشته می شوند. بنابراین اگر می خواهید به یادگیری زبان آلمانی بپردازید  ، می توانید این کار را بصورت آنلاین انجام دهید. از طرفی جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آموزش ترجمه زبان آلمانی کلیک کنید لازم به ذکر است تمامی این آموزش ها در دپارتمان دارالترجمه آلمانی تهیه گردیده است.

آلمانی ها را می توان در همه جا یافت

شهروندان آلمان هر سال شش هفته تعطیلات دارند و با بسته های بزرگ حقوق و دستمزد آنها در هر گوشه ای از کره زمین کاوش می کنند. بنابراین اگر بتوانید به زبان آلمانی صحبت کنید ، ممکن است در هر زمان و هر مکان با کسی که یک مسافر آن آلمانی است ، دست و پنجه نرم کنید. تازه اخیراً چین بیشترین مسافرتهای خارج از کشور را به خود اختصاص داده است.

آثار آلمانی و ادبیات

برخی از آثار کلیدی آلمانی وجود دارد ، مانند “Faust – فاوست شخصیت اصلی یک افسانه کلاسیک آلمانی است و بر اساس تاریخی یوهان جورج فاوست ساخته شده است ” گوته ، که همه به شکل قافیه نوشته شده است. این یکی از انواع آثار ادبی است که به زبان اصلی خود به بهترین وجه درک می شود.

 

از میان این ده واقعیت در مورد آموزش زبان آلمانی ، کسی نیست که از یادگیری زبان پشتیبانی نکند. اگر با یادگیری زبان آلمانی تصمیم بگیرید که به یک مترجم آلمانی دو زبانه تبدیل شوید ، بسیار در کار خود نیز موفق خواهید بود .

این شما را به سمت ایده های جدید ، یک فرهنگ متفاوت باز می کند و اگر به اندازه کافی مسلط باشید ممکن است شانس شما را برای ایجاد فرصت های شغلی بهتر افزایش دهد. یکی از این فرصت های شغلی پولساز جذب و استخدام مترجم بوده که میتوانید با تکیه بر مهارت خود سفارشات زیادی را در ترجمه مقاله آلمانی  و یا ترجمه تخصصی آلمانی در رشته خود به دست آورید .

6 مورد  از بهترین منابع برای آموزش زبان آلمانی

ما در این بخش به 6 نمونه از منایع آموزش و یادگیری زبان آلمانی خواهیم پرداخت

Benny (Brendan) Lewis

Benny (Brendan) Lewis

زبان هک نویسنده بنی لوئیس

منبع Language Hacking مورد استفاده برای یادگیری آلمانی  به صورت آنلاین است , اشتباه نکنید زبان هک در اینجا منظور زبان هک با استفاده از مهارت برنامه نویسی نیست بلکه یادگیری زبان آلمانی با تکنیک جدید شخصی به نام بنی لوئیس است .

در این متن بنی لوئیس به شما می گوید آنچه را که واقعاً برای یادگیری زبان آلمانی نیاز دارید و آنچه را که مورد نیاز نیست حذف کنید .

این تمرکز بر روی جزئیات کوچکتر نیست بلکه عباراتی را ارائه می دهد که متنوع ترین راه هایی است که می توانید میانبرها برای آموزش و یادگیری زبان آلمانی انتخاب کنید تا بتوانید از طریق سریعترین مسیر به زبان آلمانی  مهاجرت نمایید.

 

آلمانی برای مبتدیان توسط آندره کلین

آندره کلین با ارائه راهی آسان برای یادگیری آلمانی به زبان آموزان الهام می بخشد. او از ابزارهایی مانند داستان کوتاه برای مبتدیان استفاده می کند. مجموعه کتابهای وی مربوط به شهرهای خاص مانند Zurück  در Zürich  و Walzer در وین است. او همچنین آثاری دارد که شامل داستانهای کارآگاهی و خیالی با برخی از محتوای تعاملی الهام بخش است. داستان ها بسیار ساده هستند  اما کسل کننده نیست.

اگر مدت زمان زیادی را در شهرهای آلمانی زبان نبوده اید ، از طریق کتابهای André Klein  دانش فرهنگی در مورد این مکان ها را به دست خواهید آورد.

توضیحات گرامر آلمانی

این منبع درسی برای یادگیری زبان آلمانی 1 از 2 دوره آنلاین مبتنی بر تسلط بر زبان آموزان آلمانی است. این دوره با ارائه توضیحات ساده انگلیسی به مبتدیان کمک می کند. این دوره نقش هر قسمت از یک جمله را توضیح می دهد. این منبع برای کسانی که می خواهند به تنهایی زبان آلمانی را یاد بگیرند و واقعاً زبان را با هدف تسلط بر زبان درک می کنند ، مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اصطلاحات پرکاربرد زبان آلمانی کلیک کنید

 

تلفظ زبان آلمانی در کلاس

این دوره ای است که از ویدئو های  چند رسانه ای استفاده می کند که به یادگیری صحیح زبان آلمانی کمک می کند.  در آموزش زبان آلمانی به وسیله فیلم قصد دارد به شما موضوعات زیر را آموزش دهد:

  • صدای کلمات آلمانی؛
  • چگونه همه کلمات را با استفاده از لهجه آلمانی تلفظ کنید؛
  • چگونه می توان به راحتی زبان مادری را درک کرد ،
Michael Schmitz

Michael Schmitz

هوش دقیق آلمانی

این یک برنامه آنلاین یادگیری آلمانی است که به زبان مادری شما پیوند می زند. بنیانگذار آن Michael Schmitz است او ارتباط را به عنوان یک ابزار یادگیرنده مهم می بیند. Smarter German بسته های یادگیری را ارائه می دهد که سعی می کنند شما را در طی 3 ماه از سطح A1 به B1 پیشرفت  دهد  ، یا بسته های سفارشی را برای دانش آموزانی که در سطوح مختلف کار می کنند ارائه می دهد.

این ادعا پس از اتمام دوره 97 درصد احتمال قبولی در آزمون B1 را دارد. این شامل 2 ساعت کار در خانه هر روز ، یک جلسه 1 به 1 است که پشتیبانی و ارتباط تصویری را میتوان با اسکایپ  24 ساعته و هفت روز هفته به مدت 45 دقیقه در روز ایجاد کرد .

دویچه وله

این یک سایت خبری رایگان است که مقالات خبری جهانی را در اختیار شما قرار می دهد که شامل پادکست ها ، منابعی برای یادگیری زبان  آلمانی و پشتیبانی از آموزش آلمانی و همچنین یادگیری زبان های مختلف است. مطالب موجود در وب سایت  دویچه وله برای مطالعه با هم ایده آل است ، و همه آنها رایگان است.

آموزش زبان آلمانی دریچه ای به فرهنگ آلمانی

مانند بسیاری از فرهنگ های دیگر ، مردم ، سنت ها و زبانهایی هستند که باعث منحصر به فرد بودن فرهنگ آلمان می شوند. آلمان بخاطر اینکه کشور متفکران و شاعران می باشد شهرت خاصی را ایجاد کرده است.

آشنایی با زبان آلمان

بیش از 95 درصد از ساکنان آلمان به زبان آلمانی صحبت می کنند. علاوه بر این ، 4 زبان اقلیت وجود دارد که توسط دولت آلمان به رسمیت شناخته شده است. اینها صربستان ، دانمارکی  و رومانی هستند. در مواردی نبادر این زبانها ، مواردی است که توسط  افراد مهاجر صحبت می شود ، که شامل ترکی ،فارسی، روسی ، کردی ، آلبانیایی ، لهستانی و یونانی است ، فقط برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش ترجمه زبان آلمانی نیز هدایت شوید.

نوع لباس  مردمان آلمانی

دشوار است که وقتی صحبت از لباس مردم آلمانی می شود  ، به آلمانی ها جدا از سایر اروپایی ها بنگریم. زن و مرد لباس رسمی تیره به سبک رسمی می پوشند. جدای از آن ، تفاوت هایی در لباس وجود دارد. در بایرن ، مردان می توانند شلوار چرمی را ببینند که به بالای زانو می رسد. زنان در همان ناحیه گاهی اوقات دیده می شود که لباس بلوز ، بدن نما  ، دامن به طول کامل با پیش بند متصل دارند. این موارد معمولاً فقط در روزهای کارناوال و جشنواره این روزها مشاهده می شود.

دین آلمانی

مسیحیت بر شیوه زندگی آلمان حاکم است ، اما  حدود 5٪ از مردم  مسلمان هستند ، در حالی که 36٪ هیچ وابستگی به یک دین خاص ندارند.

سمبولیسم در آلمان

امروز مشهورترین نماد کشور پرچم است که به رنگ سیاه ، قرمز و طلایی است.

ادبیات آلمانی

آلمانی ها خوانندگان مشتاق هستند و هر ساله حدود 94،000 کتاب جدید منتشر می شود. نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت یکی از مهمترین آنها در جهان است و در آلمان برگزار می شود. در حقیقت ، اولین کتاب و مجله به زبان آلمانی چاپ شد.

فلسفه و آلمان

برخی از فیلسوفان اصلی آلمانی متولد و ساکن در این کشور بودند ، مانند امانوئل کانت که به عنوان نقش محوری در تاریخ فلسفه در جهان شناخته شده اند. الهام وی از فیلسوفان آلمانی شوپنهاور و نیچه که هر دو در آلمان زندگی می کردند گرفته شده است. متفکران و نظریه پردازان معروف سیاسی ، انگلس و مارکس ، هر دو آلمانی بودند.

Food german

Food german

غذاهای آلمانی

آلمانی ها بزرگترین نوشیدنی آبجو در جهان  را مصرف میکنند  و آنها نیز سوسیس زیادی می خورند! حرف آنها برای کالباس Wurst است که می تواند از گوشت گاو ، گوشت خوک یا گوشت گاو تهیه شود. اگر ترجیح  میدهید که در آلمان فقط گیاه خواری کنید بدانید که در رژیم غذایی خود میتوانید از ماورد گیاهی تازه بهره مند شوید .

موسیقی آلمانی

آهنگسازان موسیقی کلاسیک ، بتهوون و باخ ، همانند هندل ، برامز ، شوبرت ، اورف و تلمن نیز آلمانی بودند. آلمان مکان بزرگترین جشنواره موسیقی جهان به نام Rock am Ring است. آلمانی ها نیز اپرا را دوست دارند و تعداد زیادی از خانه های اپرا وجود دارند که هم برای افراد محلی و هم برای توریست ها سرگرمی فراهم می کنند.

بد نیست یک نمونه آهنگ بسیار معروف آلمانی را نیز بشنوید

 

آلمانی ها و معماری

این کشور قلعه ها ، کاخ ها ، بناهای تاریخی و کلیساهای مذهبی را هم به افراد محلی و هم برای گردشگران نشان می دهد. در اوایل ، معماری که بیشترین استفاده را داشت شامل اسپا ، آمفی تئاتر و پل های رومی بود. کلیسای جامع معروف کلن در دوره رنسانس از قرن 15 تا 17 ساخته شد. در دهه 1800 ، معماری باسک در آلمان ظاهر شد و قلعه آگوستوسبورگ و اقامتگاه Würzburg امروزه هم توسط افراد محلی و هم گردشگران مورد توجه قرار می گیرد.

 

آلمان و هنر

مجسمه ها و نقاشی به سبک گوتیک در آلمان و سراسر اروپا به خوبی شناخته شده بود. نکات برجسته قرن 15 نقوش محراب بود. رمانتیسم نیز یک کلید در هنر آلمانی است.

آلمانی ها و جشن ها

با وجود اینکه آلمانی ها به عنوان رسمی و جدی شناخته شده اند ، اما هنوز می دانند چگونه می توانند از خود لذت ببرند. آنها در جشنواره ها و کارناوال ها حضور بالایی دارند. کارناوال ها در رژه های خیابانی جشن می گیرند که مردم در آن ماسک و لباس می پوشند.

عروسی های آلمانی با سنت همراه هستند ، مانند عروس که نمک و نان دارد ، در حالی که داماد حامل دانه است تا ثروت و موفقیت را به ارمغان آورد.

 

آلمانی ها و ورزش

تخمین زده می شود ، 27 میلیون آلمانی عضو باشگاه ورزشی هستند و از این گذشته ، 12 میلیون نفر فعالیت ورزشی را دنبال می کنند. بوندس لیگا ، یک رویداد فوتبال آلمان ، دومین حضور متوسط همه لیگ های ورزشی در سراسر جهان را به خود جلب می کند. تیم ملی فوتبال آلمان در 1954 ، 1970 ، 1990 و 2014 در 4 بازی جام جهانی پیروز شده است.

به طور خلاصه ، وقتی مسابقه فوتبال برگزار می شود می توان آن را در میادین شهر ، رستوران ها و کافه های بار مشاهده کرد ، جایی که هرکسی که می خواهد استراحت کند ، تماشا کند و نوشیدنی بنوشد و سوسیس بخورد.

 

نوشتهٔ پیشین
10 نمونه دیکشنری آنلاین
نوشتهٔ بعدی
آموزش زبان ایتالیایی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست