آموزش زبان ایتالیایی - دارالترجمه رسمی پارسیس
آموزش زبان ایتالیایی

آموزش زبان ایتالیایی

آموزش زبان ایتالیایی

ما در این بخش به اهمیت آموزش زبان ایتالیایی  را از زبان یک مترجم ایتالیایی خواهیم پرداخت , ما یک آموزشگاه نیستیم اما خوشحال می شویم که در این موضوعات شما را راهنمایی کنیم .

چرا ایتالیایی را یاد می گیرید؟

کشور ایتالیا هفتمین اقتصاد بزرگ جهان ، چهارمین کشور اتحادیه اروپا است و کم و بیش 200 میلیون نفر در جهان وجود دارند که ایتالیایی را به عنوان زبان اول یا دوم خود صحبت می کنند.

ایتالیایی زبان رسمی (یا یکی از زبانهای رسمی) ایتالیا ، سوئیس ، سن مارینو و واتیکان در رم است. بسیاری از افراد ,  ایتالیایی را زیباترین زبان گفتاری دنیا می دانند. صحبت کردن به زبان ایتالیایی در مورد اپرا ، نقاشی ، طراحی ، معماری ، آشپزی ، عشق یا مذهب می تواند باعث شود احساس کنید که در نهایت موضوع مورد بحث را درک می کنید.

در هنگام سفر به ایتالیا ، اگر مردم ایتالیایی متوجه شوند که  شما به زبان ایتالیایی صحبت می کنید ، تمایل به آزادتر شدن و صحبت کردن آزادتر با شما را دارند و حتی می توانند کاملاً با شما صمیمی شوند. ایتالیایی ها انتظار نخواهند داشت  که بازدید کنندگان به زبان خود صحبت کنند. آنها اشتباهات زبان شما را خواهند بخشید و حتی اگر نتوانید مسلط صحبت کنید ، حاضر به صحبت بیشتر برای جبران آن خواهید شد. این امر باعث ایجاد فضای دوستانه و گرم برای زبان آموزان می شود.

ارتباط زبان ایتالیایی و صنعت

اگر در صنایع مبلمان ، مد ، طراحی یا معماری کار کنید ، ایتالیایی یک سرمایه مهم برای شغل شما خواهد بود. حوزه تخصصی سازی هر چه باشد ، دانستن ایتالیایی نه تنها مفید است بلکه اغلب برای تحقیقات دانشگاهی ، ترجمه کتاب ها و اهداف تجاری یا اجتماعی نیز ضروری است. در صورتی که نیاز به ترجمه کتاب ایتالیایی دارید کلیک کنید.

اگر وب سایتی دارید که دروس ایتالیایی را ارائه می دهد ، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید. ما بیش از این خوشحال می شویم که در مورد چگونگی تبادل بازدیدکننده ، فعالیت های خود با یکدیگر و حتی تبادل محتوا با شما صحبت کنیم.

آموزشگاه های زبان ایتالیایی

امروزه در سراسر جهان علی الخصوص در کشور ایران آموزشگاه زبان ایتالیایی به صورت دوره های آنلاین برگزار می شود اما اگر قصد سفر به ایتالیا و یادگیری حرفه ای و تخصصی در همان کشور را دارید بدانید که دوره های زبان و فرهنگ ایتالیایی را در هر سطح خود در یکی از زیباترین مکان های تاریخی ایتالیا  می آموزید .

اکثر مدارس و آموزشگاه های  زبان ایتالیایی جهت آموزش زبان ایتالیایی دارای  گواهینامه Cils (دیپلم رسمی ایتالیایی) توسط دانشگاه Siena رسما شناخته شده است. این آموزشگاه ها همچنین دوره های آشپزی ، دوره های هنر و ادبیات ، دوره هایی را برای معلمان دوره های زبان ایتالیایی ، ایتالیایی برای کودکان ، دوره های کسب و کار ایتالیایی  و غیره را ارائه می دهند.

مدرسه آموزش زبان ایتالیایی میکل آنژ ، دوره های زبان و فرهنگی ایتالیایی در فلورانس ، با اقامت ، آپارتمان ها یا استودیو ها را ارائه می دهد. این مدرسه فعالیتهای فوق برنامه دیگری مانند هنر ، فرهنگ ایتالیایی ، دوره های آشپزی ، فعالیت ها ، گشت و گذار را نیز ارائه می دهد.

شروع یادگیری زبان ایتالیایی

یکی از متداول ترین سوالات كه به عنوان مترجم زبان ایتالیایی  از  ما پرسیده می شود این است: “چگونه می توانم یك یادگیری زبان را شروع كنم؟” ما  كاملاً می فهمیم كه چرا مردم غالباً نمی دانند از كجا شروع كنند

زیرا متاسفانه تعداد زیادی منبع یادگیری و آموزش ترجمه زبان ایتالیایی در سایت های ایرانی وجود ندارد که خود ترویج کننده این زبان باشند . یا حتی نمیتوانند محصولات و سیستمهای یادگیری  را جستجو کنند که به عنوان سریعترین و یا دقیق ترین راه تسلط به یک زبان باشد

اما ما به آنها میگویم جوینده یابنده است هیچ وقت نگویید که هرگز آنها را ندیده اید اما این حق میدهم که از تیترهای زرد و فریبنده دوری کنید کسی تا به حال 48 ساعته ایتالیایی یاد نمیگیرد , کسی تا به حال یک ماهه نمیتواند ایتالیایی صحبت کند بسیاری سایت های تیتر های زرد میزنند با عناوین زیر

آموزش زبان در 50 روز

سعی کنید خود را با منابع اصلی آموزش زبان ایتالیایی وقف دهید یا اگر در ترجمه به مشکلی برخوردید ما میتوانید برخی کلمات شما را به عنوان یک خدمت ویژه در دارالترجمه ایتالیایی خود ترجمه رایگان کنیم.

قرار دادن ذهن خود برای یادگیری یک زبان چیزی است که باعث تعهد و فداکاری می شود. اگر می خواهید تسلط واقعی داشته باشید ، سی دقیقه در روز آموزش زبان ایتالیایی واقعا کافی نیست .

منابع یادگیری زبانی غیر اختصاصی

منابع یادگیری زبان ایتالیایی که به آنها در ادامه این مطلب اشاره میکنیم غیر اختصاصی هستند چرا ؟ 

دلایل مختلفی وجود دارد از جمله اینکه منابع مختلفی برای زبانهای مختلف وجود دارد و اینکه همه ما سبکهای یادگیری متفاوتی داریم. در زیر به سادگی پیشنهادات ما برای منابع مختلف ارائه شده است که به شما کمک می کنند تا با یادگیری یک کار بین المللی ، مسافرت ، ورزش یا سرگرمی های دیگر ، یک زبان را یاد بگیرید.

یادگیری زبان ایتالیایی در منزل

تمرکز اصلی برای استفاده در خانه باید دستیابی راحتی  به یک زبان باشد. این منابع به شما کمک می کنند تا خود را به قوانین یک زبان تطبیق دهید و راهنمایی کاملی برای جریان یادگیری  یک زبان ، به عنوان مثال از کجا شروع  کنید ، زبان های خارجه چه ساختار گرامر دارند و دارای چه دروس اساسی  هستند از جمله مهارتی است که به شما ارائه میدهند.

اپلیکیشن زبان ایتالیایی

اگر می خواهید سریع زبانها را یاد بگیرید ، برنامه ها و اپلیکیشن های یادگیری و آموزش زبان  ایده خوبی هستند. این به این معنی نیست که یک برنامه می تواند روند تسلط را تسریع کند ، اما برنامه های یادگیری زبان مانند Duolingo می تواند به شما کمک کند تا به سرعت با عبارات رایج آشنا شوید. این به ایجاد کلمات پایه در بانک حافظه ذهنی شما  کمک می کند.

اگر می خواهید یک زبان با سیستم کاراکترهای مختلف یاد بگیرید (مانند کره ای) ، به یاد آوردن الفبای جدید درگیر می تواند یک کار دشوار باشد ، اما با استفاده از برنامه ها کاهش می یابد. برنامه ها می توانند به هر کجا که بروید ، حفظ کردن آن را بسیار ساده تر و همچنین سرگرم کننده کنند. انتظار طولانی در مطب پزشک دارید؟ برنامه خود را  باز کنید  و یاد بگیرید!

فلش کارت ایتالیایی

برنامه های یادگیری زبان سعی می کنند نسخه دیجیتال فلش کارت را ارائه دهند ، اما نمی توانند آنها را جایگزین کنند.

فلش کارتها قطعاً باید در زرادخانه منبع یادگیری زبان خود جایگاهی داشته باشند. برخلاف برنامه هایی که مانند اپلیکیشن ها تنها نیاز به نصب در تلفن همراه دارند فلش کارت ها ماهیت جدایی دارند و لمس یادگیری را قوت میبخشند چون از قوه بصری استفاده می کنند .

 

فلش کارت ها  برای یادگیری گام به گام عالی هستند. یک  دسته از فلش کارت های آموزش زبان ایتالیایی را در کنار تخت خواب خود نگه دارید و قبل از خواب چند بار آنها را مطالعه کنید. همچنین ، استفاده از فلش کارت ها برای کلمات واژگان یک اشتباه معمول است. اما  فلش کارت ها  نیز به خاطر سپردن دستور زبان ، قوانین ساختار جملات و سایر ایده های مفهومی تر درباره یک زبان بسیار عالی هستند.

فیلم به زبان ایتالیایی

رسانه یکی از مهمترین منابعی است که می توانید هنگام غوطه وری و یادگیری زبان از آن استفاده کنید. سایت هایی مانند Netflix دارای طیف گسترده ای از گزینه های تلویزیون و فیلم از کشورهای مختلف است. فیلم موضوعی خود را انتخاب کنید د که حاوی زبانی است که می خواهید یاد بگیرید و شروع به تماشای آن کنید!

تلفظ ، کلمات مکرر ، ساختارهای عبارت – این مهم است که بخواهید مغز خود را با یک زبان تطبیق دهید. هنگامی که خود را در رسانه یک زبان غوطه ور می کنید ، به احتمال زیاد به تسلط  کافی خواهید رسید

تاریخچه کوتاه زبان ایتالیایی

Etruscans

Etruscans

زبانی  ایتالیایی یک زبان جوان با سابقه طولانی است , بین 3000 تا 1000 سال قبل از میلاد مسیح  ، جمعیت با منشا هند و اروپایی از اروپای مرکزی و شرقی وارد شدند. آنها با مردم مدیترانه از جمله کسانی که در شبه جزیره ایتالیا زندگی می کردند (Etruscans) همزیستی داشتند.

برخی از آنها در لاتزیو اقامت گزیدند و روم را تأسیس کردند. مردم آن جمعیت را لاتین می نامیدند و مخلوط کردن کلمات مدیترانه و هند و اروپایی باعث  زبان لاتین شد. هنگامی که رومیان باستان قلمرو شبه جزیره را فتح کردند .

زبان آنها با زبانهای از قبل موجود در هم آمیخته بود. لاتین همچنین بر زبانهای دیگری که توسط جمعیتهای اروپایی صحبت می شود ، تأثیر گذاشت و باعث ایجاد زبان های جدید نئو لاتین (اسپانیایی ، فرانسوی ، پرتغالی و رومانیایی) شد.اجازه دهید از همین فرصت استفاده کنیم اگر نیاز به آموزش ترجمه زبان های مختلفی را نیز دارید میتوانید از طریق لینک های زیر وارد بخش های مختلف شوید

 

 

حال به ادامه داستان میپردازیم با خراب کردن امپراتوری روم ، در حالی که در روم مردم همچنان به زبان لاتین به عنوان یک زبان فرهیخته صحبت می کردند ، در سایر نقاط ایتالیا زبانهای دیگری  که توسط مردم بوجود آمده بود صحبت می کردند.

در اواخر هزاره اول ، موقعیت مرکزی Toscana در شبه جزیره ایتالیا طرفداری از تجارت بین روم و بقیه اروپا ، به ویژه فلورانس به یک نقطه مبادله مهم تبدیل شد. با توسعه اقتصادی آن ، فرهنگ نیز رشد کرد و نویسندگان Toscana مانند دانته ، پتارکارا و بوکاکیو متولد شد.

آنها آثار زیبا و مهم ادبیاتی را در فلورنتین بومی نوشتند که به سرعت گسترش یافتند و در سرتاسر ایتالیا بسیار مشهور شدند و به الهام بخش سایر نویسندگان متولد قرنهای بعد تبدیل شدند. دانشمندان و هنرمندان بزرگ Toscana (لئوناردو داوینچی ، گالیله ، میكلانژلو ، بوتیكلی ، ماكیاولی و غیره) در جهان بسیار مشهور و شناخته شده اند.

گسترش فرهنگ ایتالیایی

در اواسط دهه 1800 هنگامی که ایتالیا سرزمین فتح بود که مورد اعتراض فرانسوی ها ، اسپانیایی ها و اتریشی ها قرار گرفت ، تمایل ایتالیایی ها برای رهایی از مهاجمان و تبدیل شدن به یک میهن مستقل افزایش یافت. بسیاری از نویسندگان تصمیم گرفتند از فلورنتین به عنوان تنها زبان ملی برای نوشتن آثار ادبیات خود استفاده کنند. مهمترین اثر ، نویسنده میلانی Alessandro Manzoni بود که مهمترین اثرش “Betrothed” بود.

این آثار مهم و پر نقشی در تاریخ ایتالیا بوده است چونکه منجر به وحدت ایتالیا در سال 1861 هنگامی که مناطق ایتالیا به یک کشور مستقل واحد تبدیل شد.

در حالی که در سرتاسر ایتالیا ، ایتالیایی به عنوان تنها زبان فرهنگی نوشتاری و گفتاری تبدیل شد ، به دلیل فقر ، زبانهای منطقه ای یک زبان گفتاری دوم ایجاد کردند: این گویش ، در هر منطقه ایتالیا متفاوت ، در مناطق جنوبی و شمالی برجسته تر است.

با پایان جنگ جهانی دوم ، به لطف رشد اقتصادی شدید دهه 50 – 60 و اراده سیاسی قوی برای سواد آموزی در ایتالیایی ها ، همه ایتالیایی ها می توانستند به مدرسه بروند و بتوانند به یک زبان ارتباط برقرار کنند: و آن زبان چیزی نبود جز زبان ایتالیایی.

در انتهای این مطالب از کتاب خلیل جبران ، نبی ، 1923 در این خصوص مطلب ارزشمندی را اقتباس کردیم

“و یک شاگرد پرسید: به ما از تدریس بگویید.” و او گفت: هیچ کس نمی تواند چیزی را برای شما نشان دهد ، جز آنچه که در خواب ریشه دانش شما است و خوابیده است. استاد که با شاگردان خود در سایه معبد قدم می زند. دانش او را اسراف نمی کند ، بلکه ایمان و عشق او را دوست دارد. اگر او واقعاً عاقل باشد ، شما را تحمیل نمی کند که وارد خرد او شوید بلکه شما را به آستانه ذهن خود سوق می دهد.

آنچه او از فضا می داند اما او نمی تواند دانش خود را به شما تحویل دهد.این نوازنده می تواند شما را به ریتمی که در آفرینش می گذرد آواز بخواند اما او نمی تواند گوش شما را ببخشد که آن ریتم را متوقف می کند و نه صدایی که آن را آزار می دهد بینایی یک انسان است. بالهای خود را به انسان دیگری قرض نمی دهد. و همانطور که هر یک از شما در وجدان خدا تنها هستید ، بنابراین هر یک باید در شناخت خود درباره خدا و دانش جهان تنها باشید “.

The Prophet is a book of 26 prose poetry fables written in English by the Lebanese-American poet and writer Khalil Gibran

 

نوشتهٔ پیشین
آموزش زبان آلمانی
نوشتهٔ بعدی
نرم افزار ترجمه هوشمند

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست