ترجمه کارت نظام پزشکی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه کارت نظام پزشکی

ترجمه کارت نظام پزشکی

خدمات ترجمه کارت نظام پزشکی یکی دیگر از مراحلی است که در دارالترجمه رسمی توسط مترجم رسمی قابل انجام است. بسیاری از پزشکان کشور ممکن است برای ادامه فعالیت در کشورهای مختلف و انجام کار طبابت نیاز داشته باشند تا کارت نظام‌پزشکی خود را به زبان کشور مقصد به‌صورت رسمی به همراه تأیید ترجمه نمایند. برخی نیز به دلایل مختلف از جمله عقد قرارداد قانونی با شرکت‌های دارویی در خارج از کشور و همکاری با ساخت داروها با پزشکان دیگر جهان نیاز به ترجمه کارت نظام پزشکی خواهند داشت.

خدمات ترجمه رسمی کارت نظام‌پزشکی در دارالترجمه رسمی پارسیس تنها یکی از خدماتی است که به همراه تأییدات دادگستری و وزارت امور خارجه به نحو احسن انجام خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خدمات با ما در ادامه همراه باشید.

مراحل ترجمه رسمی کارت نظام ‌پزشکی

لازم به ذکر است جهت انجام این خدمات درصورتی‌که نیاز به ترجمه این مدارک باشد بایستی معمولاً به همراه برخی مدارک تحصیلی بوده تا اخذ تأییدات از دادگستری و وزارت امور خارجه آسان باشد. لازم به ذکر است درصورتی‌که این مدارک از سوی وزارت بهداشت صادر شده باشد و همچنین واجد شرایط قانونی و ثبت شده در سازمان نظام‌پزشکی کشور باشد این افراد جهت مهاجرت و یا هرگونه همکاری بایستی اصل این مدرک را به دارالترجمه رسمی تحویل دهد.

مترجم رسمی کارت هوشمند نظام‌پزشکی را هم از اطلاعات رو و هم از اطلاعات مندرج در پشت کارت در یک برگ کاغذ مخصوص ترجمه انجام می‌دهد. به‌گونه‌ای که در ابتدای آن اطلاعات شخصی و در انتهای آن توضیحات مندرج در پست کارت ترجمه می‌شود. لازم به ذکر است درصورتی‌که نیاز به این خدمات دارید حتماً باید دقت کنید کارت نظام‌پزشکی دارای تاریخ اعتبار خواهد بود. به همین دلیل مدارکی ترجمه و تأیید می‌شوند که تاریخ اعتبار داشته باشند و بنابراین اگر اعتبار آنها منقضی شده باشد به‌هیچ‌وجه به‌صورت رسمی ترجمه نخواهند شد. درصورتی‌که نیاز به ترجمه مدارک پزشکی خود دارید می‌توانید از خدمات ترجمه ما به‌صورت رسمی بهره ببرید.

بیشتر بدانید: خدمات ترجمه مدارک تحصیلی

کارت نظام‌پزشکی چیست

کارت نظام‌پزشکی به‌عنوان مدرک شناسایی پزشکان بوده که بر اساس دانشنامه تحصیلی از طرف نظام‌پزشکی یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌عنوان جواز موقت و یا دائم صادر شده و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

نمونه ترجمه رسمی انگلیسی کارت نظام‌پزشکی

ما در این بخش باتوجه‌به تعدد درخواست‌ها مبنی‌بر نمایش نمونه ترجمه این مدرک سعی کردیم تا فرمی را ترجمه شده دراین‌خصوص در سایت قرار دهیم. اگر قصد آموزش ترجمه اطلاعات مدرک نظام‌پزشکی را دارید می‌توانید از این نمونه به‌عنوان مرجع رایگان بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این تنها به‌عنوان یک فرم ساده بوده و هیچ ارزش قانونی نخواهد داشت. جهت سفارش ترجمه با ما در تماس باشید.

دانلود نمونه ترجمه نظام پزشکی

قیمت ترجمه کارت نظام‌پزشکی در ایران

اگر می‌خواهید از قیمت ترجمه رسمی کارت نظام‌پزشکی به طور دقیق اطلاع یابید لازم است بدانید این خدمات در دارالترجمه رسمی پارسیس بر اساس تعرفه قانونی مترجمان رسمی کشور محاسبه خواهد شد. برای مثال اگر نیاز به ترجمه کارت نظام پزشکی به انگلیسی را دارید مترجم رسمی انگلیسی ما موظف به ترجمه قانونی این مدرک بر اساس نرخ‌نامه قانونی دارالترجمه انگلیسی بوده و در حال حاضر این تعرفه حدوداً 30 هزار تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است قیمت ترجمه کارت نظام‌پزشکی برای سایر زبان‌های غیرانگلیسی نیز مشخص است به همین دلیل پیشنهاد می‌شود برای اطلاع دقیق از تعرفه‌ها در سال جدید با شماره‌های تماس درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

ترجمه فوری کارت نظام‌پزشکی در دارالترجمه رسمی پارسیس

خدمات ترجمه این مدارک به‌صورت فوری به همراه تأییدات انجام خواهد شد. اگر جهت انجام خدمات مذکور فرصت آن‌چنانی ندارید و قید فوریت برای شما ضروری می‌باشد. ترجمه فوری کارت نظام‌پزشکی شامل ترجمه تمامی مشخصات و ترجمه شماره نظام‌پزشکی بوده که در کمترین زمان ممکن است قابل انجام خواهد بود.
لازم به ذکر است مدت‌زمان ترجمه آن چیزی حدود 1 الی 3 روز کاری زمان خواهد بود. لازم به ذکر است این ترجمه به همراه مهر و سربرگ و تأییدات کامل خواهد بود.

نوشتهٔ پیشین
مطالعات ترجمه
نوشتهٔ بعدی
ترجمه سند ملکی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست