ترجمه آنلاین چینی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه آنلاین چینی

ترجمه آنلاین چینی

ترجمه آنلاین چینی

ترجمه آنلاین چینی بدون مراجعه حضوری از طریق سایت بخش دارالترجمه چینی انجام میگردد , ما قادریم با استفاده از مترجم چینی حرفه ای کار شما را در کمترین زمان انجام دهیم .

دارالترجمه رسمی ما ، تمامی خدمات ترجمه را به صورت آنلاین به شما عزیزان ارائه می کند. به این صورت که دیگر نیازی به مراجعه حضوری و یا ارسال مدارک از طریق پیک و یا پست نیست.

شما با این روش، به سادگی می توانید هر نوع متن یا سندی را به صورت آنلاین در صفحه ثبت سفارش ترجمه در همین وب سایت، آپلود کنید.

دقت کنید که شما تا تعداد حداکثر 5 فایل می توانید آپلود کنید. بهتر است حجم این فایل ها، کم باشد. بعد از ارسال مدارک و یا متون خود، زبان چینی را انتخاب کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. شما می توانید در مدت زمان کوتاهی، به صورت آنلاین، به انواع خدمات ترجمه مانند ترجمه رسمی، ترجمه غیر رسمی، ترجمه پزشکی، ترجمه مقاله، ترجمه کتاب و ترجمه شفاهی به زبان چینی، دسترسی داشته باشید.

اهمیت ترجمه آنلاین به زبان چینی

  1. زبان چینی، پرگویش ترین زبان در تمام دنیا است. بیش از یک میلیارد و 120 نفر به این زبان صحبت کرده و امور خود را در دنیای تجارت، علم و پزشکی، به پیش می برند. بنابراین بسیار محتمل است که در مواردی، برای گسترش امور تجاری خود و یا تحصیل، مجبور به ترجمه اسناد خود به زبان چینی شوید.
  2. با توجه به این که کشور چین یکی از قدرت های اقتصادی در دنیا است، مراوده و تجارت با شرکت ها و کسب و کارهای چینی، از جمله برنامه هایی است که اکثر صاحبان مشاغل، برای گسترش کسب و کار خود در نظر می گیرند. برای این منظور، شما به ترجمه مدارک، اسناد و قراردادهای مختلف به زبان چینی نیاز خواهید داشت.
  3. زبان چینی در کشورهایی مانند مالزی، سنگاپور، تایوان، فیلیپین و اندونزی نیز صحبت می شود. بنابراین، با کمک ترجمه به زبان چینی، می توانید با طیف وسیعی از مردم در کشورهای شرق آسیا، ارتباطات شخصی، تجاری و علمی برقرار کنید.

 ترجمه رسمی آنلاین به زبان چینی

ترجمه رسمی به نوعی از ترجمه گفته می شود که برای ارائه به ادارات و یا دفاتر رسمی، انجام می شود. به عنوان مثال، ممکن است شما بخواهید مدارک مهاجرت خود را به سفارت کشور چین تحویل دهید. در این زمان، باید مدارکی مانند شناسنامه و سایر مدارک شناسایی، مدرک تحصیلی، سوابق بیمه، برگه بازنشستگی و سایر موارد را به صورت رسمی به زبان چینی ترجمه کنید.

ترجمه های رسمی، باید لزوما توسط مترجمین رسمی انجام شوند.

مترجمین رسمی افرادی هستند که با شرکت در آزمون ها و مراحل مختلف گزینش، به تایید قوه قضاییه رسیده و مهر مخصوص به خود را دارا می باشند. این افراد، مدارک رسمی را با مهارت و دقت بالا، به صورت جزء به جزء، ترجمه می کنند. ترجمه رسمی معمولا کاری زمان بر است و در حدود 2 هفته، به طول می انجامد. در صورتی که برای دریافت ترجمه رسمی مدارک خود عجله داشته باشید، می توانید با تقبل هزینه بیشتر، در مدت زمان کوتاه تری مدارک خود را تحویل بگیرید.  این خدمات در پارسیس تحت عنوان ترجمه فوری انجام میگردد .

دقت کنید که ترجمه های رسمی باید از روی اصل مدرک و یا کپی آن ها انجام شوند. بعد از آن که مدارک شما به زبان چینی ترجمه شدند، مترجم، آن ها را مهر کرده و همراه با سربرگ مخصوص قوه قضاییه، برای شما ارسال می کند.

با توجه به این که خدمات ترجمه رسمی به زبان چینی به صورت آنلاین در دارالترجمه رسمی پارسیس انجام می شود، شما عزیزان می توانید اسکن مدارک خود را برای ما ارسال کنید تا در زمان کوتاهی و با کمترین زحمت، ترجمه آن ها را به زبان چینی، تحویل بگیرید.

ترجمه غیر رسمی آنلاین به زبان چینی

ترجمه های غیر رسمی، در زمانی انجام می شوند که شما قرار نیست متن و یا مدارک خود را به یک اداره و یا مقام خاص، تحویل دهید. بنابراین، تایید رسمی مدارک، برای شما اهمیتی ندارد. به همین دلیل، از ترجمه غیر رسمی استفاده می کنید. برخلاف تصور، ترجمه های غیر رسمی نیز با دقت و توجه بالا توسط مترجمین با تجربه انجام می شوند. ترجمه مقالات و کتاب ها، در دسته ترجمه غیررسمی قرار می گیرند.

شما می توانید هر نوع سند و یا متنی را به زبان فارسی یا چینی به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما، بلافاصله، ترجمه آن ها را آغاز کرده و با کیفیت بالا و هزینه مناسب، آن ها را به زبان چینی یا برعکس، ترجمه می کنند.

ترجمه آنلاین مدارک تحصیلی به زبان چینی

همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، ترجمه مدارک تحصیلی، در دسته ترجمه های رسمی قرار می گیرد. در صورتی که قصد ادامه تحصیل و یا استخدام در کشور چین را داشته باشید، باید سوابق تحصیلی خود را از دوران مدرسه تا پایان دوران دانشگاه به زبان چینی ترجمه کنید. ترجمه مدارک تحصیلی، باید دقیق و بدون نقص باشند تا در روند تحصیل دانشجو، اختلالی ایجاد نشود. با توجه به سرویس آنلاین ترجمه در دارالترجمه  پارسیس، می توانید مدارک خود را با دقت اسکن کرده و برای ما ارسال کنید تا توسط کارشناسان ما به زبان چینی ترجمه شوند.

ترجمه آنلاین پزشکی به زبان چینی

متخصصان ما در زمینه خدمات ترجمه به زبان چینی، با سال ها تجربه در این زمینه، ترجمه های متعددی را برای شرکت های داروسازی، شرکت های بیوتکنولوژی، سازمان های تحقیقات بالینی (CRO)، تولیدکنندگان دستگاه های پزشکی، بیمارستان ها، مؤسسات بهداشت عمومی، روش های خصوصی، گروه های درمانی غیرانتفاعی و غیره ارائه می دهند.

علاوه بر این، خدمات تخصصی  ترجمه آنلاین پزشکی، این امکان را فراهم کرده اند که افراد و سازمان های مختلف بتوانند از راه دور و با صرف زمان کوتاه، بتوانند ترجمه اسناد خود را به زبان چینی تحویل بگیرند. مترجمان ما، طیف گسترده ای از اسناد و مواد پزشکی را از چینی یا به چینی ترجمه می کنند، از جمله:

  • سوابق تاریخ پزشکی
  • مواد استخدامی بیمار
  • پروتکل های کارآزمایی بالینی
  • نظرسنجی های بیمار
  • فرم های رضایت آگاهانه (ICF)
  • فرم گزارش نتایج بیمار (PRO)
  • فرم گزارش پرونده (CRF)
  • گزارش رویدادهای جانبی
  • ثبت اختراعات و قراردادها
  • مقالات ژورنال علمی
  • ساخت SOP و کتابچه های تولید
  • بازاریابی و مواد قانونی
  • دستورالعمل استفاده (IFU)
  • بسته بندی و برچسب زدن چند زبانه پزشکی
  • آزمایش ژنتیک
  • گزارش های داروسازی و سم شناسی

علاوه بر این ها، مترجمین ما با سال ها تجربه در زمینه ترجمه پزشکی، می توانند داده های بالینی و نرم افزار دستگاه های پزشکی در زمینه های زیر را نیز ترجمه کنند:

  • بیهوشی
  • قلب و عروق
  • پزشکی اورژانس
  • ژنتیک
  • میکروبیولوژی
  • نوروفیزیولوژی
  • پزشکی هسته ای
  • زنان و زایمان
  • انکولوژی
  • ارتوپدی
  • اطفال
  • روانپزشکی
  • رادیولوژی
  • روماتولوژی
  • عمل جراحی
  • سم شناسی

در دارالترجمه  تخصصی ما ، ترجمه پزشکی چینی توسط مترجمانی که دارای مدرک پیشرفته در زمینه های بیوتکنولوژی، دارویی و پزشکی هستند، انجام می شود. زبان شناسان ما از تجربه و پیشینه لازم برای ارائه خدمات در حوزه پزشکی برخوردار هستند.

دانش آنها در مورد روش های پزشکی و اصطلاحات تخصصی، آنها را قادر می سازد ترجمه های واضح و دقیق از هرگونه اسناد پزشکی تهیه کنند.

ترجمه آنلاین کتاب به زبان چینی

علاوه بر خدماتی که در بالا ذکر شد، ترجمه کتاب به زبان چینی نیز به صورت آنلاین در دارالترجمه رسمی پارسیس انجام می شود از جمله: ترجمه کتاب های آشپزی، روانشناسی، کتاب های راهنما، کتاب های کودکان، کاتالوگ های هنری، معماری و طراحی شهری، کتاب های مسافرتی، باغبانی، صنایع دستی، کتاب های الکترونیکی، کتاب های آموزشی، فرهنگ لغت و مجلات.

ما خدمات ترجمه کتاب را به صورت جهانی ارائه می دهیم.

ترجمه های کتاب ما به زبان چینی، با کیفیتی عالی انجام می شوند، زیرا ما فقط با مترجمان، زبان شناسان و کارشناسان زبان چینی با تجربه کار می کنیم که می توانند متونی زیبا و روان از زبان چینی و یا به زبان چینی، ارائه دهند.

ما از همه پیچیدگی ها و تفاوت های ظریف مورد نیاز برای ترجمه کتاب به زبان های مختلف آگاه هستیم. در مورد همه جنبه های ادبیات و دستور زبان دقت کافی صورت می گیرد تا اطلاعات ترجمه شده بدون از دست رفتن نکات اساسی کتاب، انجام بگیرد.

ترجمه ها با امکانات آنلاین آسان تر انجام می شود:

با فناوری و خدمات ترجمه آنلاین، خدمات ترجمه کتاب جهشی بزرگ به دنیای ادبیات وارد کرده است. ترجمه این امکان را برای خوانندگان مشتاق در سراسر جهان فراهم ساخته است که بتوانند از دنیای نویسندگان دیگر و آداب و رسوم، سنت ها و افکار آن ها، اطلاعات ارزشمندی به دست آورند.

خدمات ترجمه کتاب در ایران را می توان با صرفه جویی در وقت و هزینه های حیاتی، به صورت آنلاین در اختیار داشته باشید.

تیم واجد شرایط خدمات ترجمه کتاب

ترجمه کتاب به تلاش زیادی نیاز دارد زیرا مستلزم ترجمه اطلاعات از یک زبان به زبان چینی با مهارت های دقیق زبانی و بدون اشتباه است. ما مترجمان بسیار ماهر و با تجربه را برای ترجمه کتاب ارائه می دهیم.

ما تمام نیازهای شما را در نظر می گیریم تا نتیجه نهایی به خواست شما و به همان اندازه به رضایت خواننده منجر شود. ما به عنوان یک دارالترجمه رسمی ثبت شده، قادر به ارائه ترجمه معتبر از کتاب های شما هستیم.

ترجمه مقالات دانشجویی چینی به صورت آنلاین

برای نوشتن مقاله دانشجویی باید مهارت خاصی برای نوشتن، صبر، تحمل، خلاقیت و دانش عمیق از زمینه مربوط را داشته باشید. فراموش نکنید که اگر می خواهید مقاله خود را به زبان چینی منتشر کنید، باید ارائه دهنده خدمات ترجمه ترجمه مقاله خود را با دقت انتخاب کنید. برای انجام همه کارهای سخت و نوشتن مقاله، وقت و انرژی زیادی لازم است.

بنابراین، هنگام ترجمه مقاله به زبان چینی، باید فقط یک مترجم متخصص در زمینه مقاله نویسی به این کار گماشته شود تا معنای مقاله شما را حفظ کرده و آن را به روشی ترجمه کند که خوانندگان بتوانند درک صحیحی از آن داشته باشند.

باید به یاد داشته باشید که اگر مقاله شما پر از خطاهای دستوری باشد، این امکان وجود دارد که مقاله عالی شما در جایی که می خواهید آن را چاپ کنید، با اقبال خاصی روبرو نشود.

مترجم مقاله آنلاین چینی

در اینجا  ما می توانیم خدمات ترجمه مقاله مقدماتی را به  بیش 60 زبان ارائه دهیم که زبان چینی نیز جزء آن ها است. صدها دفتر ترجمه حرفه ای مقاله و وب سایت وجود دارد که می توانید مقاله خود را به صورت آنلاین ترجمه کنید.

انتخاب یکی از آنها برای ترجمه مقاله به زبان چینی دشوار است. ما توصیه می کنیم که مترجم مقاله خود را با دقت انتخاب کنید تا شانس ظاهر شدن مقاله در مجله مورد علاقه خود را افزایش دهید.

ترجمه مقاله حرفه ای چینی

دارالترجمه رسمی پارسیس قبل از شروع کار در زمینه ترجمه مقاله، از مترجمین خود می خواهد که تست های ترجمه خاصی را پشت سر بگذارند تا اطمینان حاصل کنند که این افراد بهترین ها در زمینه های تخصصی خود هستند.

هدف ما این است که بهترین تجربه ترجمه تخصصی چینی را به شما ارائه دهیم و به همین دلیل وب سایت خود را به گونه ای توسعه دادیم که بتوانید فقط با چند کلیک به خدمات ترجمه حرفه ای ترجمه مقاله دسترسی داشته باشید.

اکنون که شما مقاله خود را آماده کرده اید و به دنبال بهترین مترجم مقاله آنلاین برای ترجمه آن به زبان چینی هستید، ما می خواهیم خدمات چاپ مقاله را به شما ارائه دهیم.

خبر خوب این است که شما همچنین حق نظارت در مراحل ترجمه مقاله را دارید تا زمانی که بتوانید از نتایج کار، به طور کامل راضی باشید. برای اطلاع بیشتر در مورد نرخ ترجمه مقاله، به سادگی مقاله خود را در سیستم ما بارگذاری کنید تا از قیمت ترجمه مقاله آگاه شوید.

ترجمه شفاهی آنلاین چینی

ما در دارالترجمه رسمی پارسیس، خدمات ترجمه آنلاین شفاهی به صورت آنلاین ارائه می شود. مترجم شفاهی باید به عنوان پلی بین مردم عمل کرده و نوع لحن، نیت و عواطف گوینده را به خوبی منتقل کند. بنابراین نقش آنها بسیار پیچیده است زیرا باید با زبان دیگر و افراد مختلف سروکار داشته باشند. خدمات ترجمه شفاهی در زمینه های پزشکی، تجاری، توریستی، دانشگاهی و سایر زمینه ها، می تواند به صورت آنلاین و تنها با استفاده از یک اتصال مطمئن به اینترنت، انجام شود.

تنها کافی است که شما با مترجم و همراهان گفتگوی خود، در یک کنفرانس آنلاین شرکت کرده و از ترجمه گفتگوهای خود به زبان چینی و از راه دور، استفاده کنید.

 

نوشتهٔ پیشین
5 دستورالعمل برای مترجم حرفه ای
نوشتهٔ بعدی
ترجمه آنلاین فرانسوی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست