بهترین زبان ها برای یادگیری - دارالترجمه رسمی پارسیس
بهترین زبان ها برای یادگیری

بهترین زبان ها برای یادگیری

بهترین زبان ها برای یادگیری در سال 2020

اگر میخواهید اهدافی چون آموزش زبان و  ترجمه را در دستور کار قرار دهید ما در اینجا بهترین زبان ها برای یادگیری در سال 2020 را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید

خوشبختانه برای آموزش زبان خارجه دستیابی به منابع زبانی در جهان امروز که توسط اینترنت ارتباط پیوندی همیشگی وجود دارد بسیار آسان و در دسترس است .

اما مهمترین نکنه این است که چگونه تصمیم بگیرید تا بهترین زبان را برای آموزش و یادگیری اتخاب کنیم ؟ مفید ترین زبان ها برای یادگیری کدام است ؟ بهترین و سرگرم کننده ترین زبان ها برای آموزش کدام است ؟

آیا قصد دارید شغل و یا حرفه ای را در یک دارالترجمه و یا آموزشگاه زبان خارجه شروع نمایید و مثل ما خدمات ترجمه زبان را ارائه دهید کافی است ذهن خود را گسترش دهید.

بهترین زبان خارجه برای یادگیری

بهترین زبان خارجه برای یادگیری

15 زبان خارجی برای یادگیری

برخی از زبان هایی که ما در این لیست معرفی میکنیم ممکن است بسیار آشکارا توسط هر شخصی مورد استفاده قرار گیرد اما برخی دیگر اینطور به نظر نمی رسند این که ما چگونه تعریف کنیم کدام زبان برای یادگیری مفید است فرض کنید مثلا قصد دارید در کشور فرانسه شرکتی ثبت کنید و در آنجا به فعالیت بپردازید پس زبان فرانسوی برای شما بسیار مفید تر خواهد بود .یا اگر به دنبال شعبه جدیدی در کشور آلمانی هستید به مراتب تمرین و یادگیری زبان آلمانی به کار شما خواهد آمد .

لذا برای شروع کار ها ما به تعداد سخنرانان آن زبان ها نگاه کرده ایم اگر امسال قبل از عید نوروز واقعا قصد سفر به کشور خارجه را دارید توصیه میکنیم این مقاله را در مورد تفاوت زبان و لهجه را مطالعه نمایید , در ضمین بیایید با هم لیستی از مهمترین زبان ها برای یادگیری را مشاهده کنیم .

انگلیسی 

زبان انگلیسی در بیش از 67 کشور جهان به عنوان یک زبان بین المللی و زبان رسمی واحد شناخته می شود , لذا همین امر اهمیت و ارزش زبان انگلیسی را در جهان در رتبه نخست قرار داده تا به مجموع بیش از 1.5 میلیارد سخنور برسد .

اگر میخواهید از شگفتی های جهان و دسترسی به بیش از 65 درصد از محتوای اینترنت در جهان پیدا کنید زبان انگلیسی بهترین انتخاب برای یادگیری و آموزش خواهد بود به همین دلیل است که ترجمه انگلیسی در کشور ایران و یا سایر کشور ها از اهمیت و تقاضای بالایی برخوردار است .

ماندارین

زبان ماندارین چینی بیش از هر زبان دیگر سخنران بومی و زبان مادری دارد با آمار ارقامی حدود 982 میلیون نفر , امروزه چین سریعترین اقتصاد رو به پیشرفت در جهان را دارد که میانگین رشد اقتصادی آن در سه دهه گذشته حدود 6 درصد بوده این امر باعث خواهد شد اگر این روند صعودی ادامه دار باشد کشور چین در سال 2050 به بزرگترین اقتصاد جهان تبدیل شود لذا اگر میخواهید زبانی را بیاموزید که منجر به منافع اقتصادی شود , چینی ماندارین یک انتخاب معقول خواهد بود .

اسپانیایی

زبان اسپانیای گستردگی طولانی دارد از خود اسپانیا گرفته تا آمریکای لاتین که در کل حدود 20 کشور جهان در حدود 420 میلیون سخنران به زبان اسپانیایی صحبت کرده و آن را زبان رسمی می شناسند از این تعداد حدود 300 میلیون نفر زبان اسپانیایی را به عنوان زبان بومی قلمداد میکنند .

امروزه زبان اسپانیایی به یکی از بهترین زبان های خارجه برای اهداف شغلی , سفر , مهاجرت  و ترجمه تبدیل شده است لذا این زبان به یکی از پرطرفدارترین زبان های برای مترجمین بوده به همین دلیل خدمات ترجمه اسپانیایی در کشور ایران و سایر کشور ها از تقاضای رو به رشدی برخوردار است .

ژاپنی

اگر میخواهید طوفانی از فناوری با متد نوین در جهان را به دست بگیرید کشور ژاپن مقصد شما خواهد بود , ژاپنی امروزه به یکی از بهترین زبان های خارجه برای یادگیری در سال 2020 تبدیل شده است لازم به ذکر است اگر زبان انگلیسی را برای پایه یادگیری خود انتخاب کنید و سپس زبان ژاپنی را یاد بگیرید بسیار دشوار خواهد بود زیرا زبان ژاپنی مانند ساز زبان ها به غیر از چین ساده نخواهد بود به این دلیل که سیستم نوشتاری آنها به هیچ وجه لاتین نمی باشد .

روسی

زبان روسی با اینکه تنها در تعداد معدودی از کشور چون روسیه و اوکراین صحبت می شود اما با تعداد حدود 120 میلیون سخنور به یکی از بهترین زبان ها برای یادگیری در جهان تبدیل شده است .

امروزه زبان روسی در کشور های اروپای شرقی بسیار محبوب است لذا اگر قصد سفر در اروپا را دارید یادگیری زبان روسی میتواند به شما در نحوه ارتباط کمک خوبی باشد .

آسانترین زبان ها برای یادگیری

آسانترین زبان ها برای یادگیری

آسان ترین زبان ها در جهان کدامند ؟

بسیاری از کارشناسان بر این باورند زبان نروژی آسان ترین زبان برای یادگیری خواهد بود این زبان علاوه بر انگلیسی شباهت زیادی به کلید اصلی ساختار و جملات مشابه با الفبای لاتین را دارد

نروژی

زبان نروژی به دلیل گرامر ساده و واژگان کاملی که دارد بسیاری از آواهای انگلیسی را در خود جای داده است .

زبان نروژی از خانواده زبان آلمانی نیز به حساب می آید به این معنی که این زبان مانند زبان آلمانی از نظم کلمه ای برخوردار است . اگر از خود بپرسید کدام زبان را یاد بگیرم ما در پاسخ به شما خواهیم گفت اگر به دنبال یک چیز ساده و لذت بخش هستید جواب نروژی است .

 سوئدی

زبان سوئدی نیز از هم خانواده زبان آلمانی بوده و مانند زبان آلمانی دارای گرامر و میزبانی ساده کلمات خواهد بود .این زبان برای کسانی که از پایه انگلیسی می دانند و به آن صحبت میکنند بهترین انتخاب خواهد بود

ایتالیایی

از نظر بسیاری از کارشناسان زبان ایتالیایی زبان عشق است اگرچه ممکن است فرانسوی ها هم تقریبا مثل ایتالیایی ها چیزی برای گفتن داشته باشند اما مطمئنا فرهنگ زبانی ایتالیایی را میتواند با محبوبیت اپرا در جهان گره زد .

به جد می تواند گفت زیبایی این زبان در اپرا به حدی است که تماشاچیان با آن اشک میریزند لذا آموزش زبان ایتالیایی نباید شما را از اشک رها سازد

 فرانسوی

حامی دیگر دیگر عشق زبان فرانسوی است , فرانسوی زبان اشعار , هنر و غذاهای لذیذ است , منشا این زبان لاتین بوده و به این معنی است که در زبان فرانسوی کلمات برای انگلیسی زبان ها به راحتی قابل تشخیص است از طرفی نزدیکی فرانسه با انگلیسی و کانادا با ایالات متحده فرصت زیادی را برای یادگیری زبان فرانسه و تمرین ترجمه فرانسوی به زبان مادری بدون نیاز به مسافرت در مسافت خیلی دور را فراهم کرده است .

کدام زبانهای خارجی بیشترین تقاضا را دارند؟

آیا به دنبال مفید ترین زبان ها برای یادگیری در جهت اهداف تجاری هستید , در این صورت ارزش دیدن لیست زبانی زیر را خواهد داشت

پرتغالی

زبان پرتغالی به عنوان زبان رسمی کشور پرتغال در بین بیش از 10 میلیون سخنران کاربرد دارد این زبان در حدود 194 میلیون سخنران بومی داشته که امروزه نهمین کشور بزرگ در اقتصاد جهان در بازار آزاد با بزرگترین تولید ناخالص و 8 کشور برای فرصت تجاری و اقتصادی در جهان به حساب می آید .

آلمانی

زبان آلمانی نیز امروزه به عنوان یکی از مهمترین زبان های اروپا به شمار می رود از نظر آمار و ارقام زبان بومی در مقایسه با روسی در جایگاه دوم با حدود 95 میلیون گویشور بومی قرار دارد .

زبان آلمانی به عنوان یکی از سه زبان در کمیسیون اروپا به حساب می آید و به عنوان زبان اصلی برای انجام کارها در اروپا است .

عربی

در جهان حدود 25 کشور زبان عربی را به عنوان یک زبان مقالات رسمی معرفی میکنند , اگر به دنبال مفیدترین زبان برای یادگیری و تجارت در خاورمیانه و یا شمال آفریقا هستید زبان عربی بهترین انتخاب است.

در زبان عربی حدود 430 میلیون گویشور بومی دارد و این ششمین زبان مکالمه در جهان است بنابراین برای یادگیری و یا ترجمه عربی فرصت زیادی پیش روی شما خواهد بود .

کدام زبانها برای فرصت های شغلی در آینده مناسب هستند؟

اگر بخواهیم به عنوان بخش پایانی این لیست بهترین زبان های برای یادگیری در سال 2020 را به شما معرفی کنیم به برخی از سریعترین اقتصاد جهانی نگاه می اندازیم

Amharic

زبان امهری یا Amharic یکی از زبان های رایج در کشور اتیوپی است خیلی جالب است پیش بینی می شود که اقتصاد کشور جمهوری فدرال دموکراتیک اتیوپی که در قدیم آن را با نام حبشه می شناختند در طی سال 2018 تا 2021 با رشد حدود 9 درصد در آمد و در تلاش برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی اتیوپی را به قطب تولیدی نیز در جهان تبدیل خواهد کرد .

هندی

از نظر تولید ناخالص داخلی کشور هند به عنوان هفتمین اقتصاد بزرگ جهان و سومین بازار خرید و فروش آنلاین را تشکیل می دهد .

کشور هند نیز با حدود بیش از 1 میلیارد نفر با جمعیت کشور چین برابری می کند برای کسانی که زبان انگلیسی را به عنوان پایه زبان خود انتخاب کرده اند یادگیری زبان هندی به دلیل سیستم نوشتاری متفاوت بسیار مشکل خواهد لود اما برای کسانی که به دنبال بخش از ظهور نوین در اقتصاد جهان می باشند ارزش یادگیری زبا هندی را دو چندان خواهد کرد .

کره ای

 امروزه زبان کره ای به عنوان یکی دیگر از مفیدترین زبان ها در جهان برای یادگیری خواهد بود , زیرا کشور کرده در تجارت بسیار پیشرفته بوده به طوری که در گذشته کره به دلیل فقر اقتصادی شدیدی که داشت با تلاش و کوشش توانست امروزه به جزأ 12 اقتصاد برتر جهان برسد .

تعداد سخنوران بومی در جهان حدود 80 میلویون نفر بوده که از این تعداد حدود 50 میلیون نفر در کشور کره ندگی کرده و زبان کره ای را زبان رسمی می شناسند .

نحوه یادگیری سریع زبان ها در سال 2020

اگر برنامه کاری شما در سال 2020 میلادی به یادگیری زبان و یا حتی بیشتر اختصاص یابد در این صورت تکنیک های زیادی برای آموزش سریع زبان در جهان وجود دارد .

برای این کار پیشنهاد میکنیم در هر فرصتی خود را با فناوری اخت دهید , از ایستگاه های رادیو گرفته تا برنامه های تلویزیونی , هرچه روش شناسایی  و تکنیک بصری  خود را آموزش زبان خارجه تقویت کنید ترجمه یادگیری زبان بیشتری را خواهید داشت .

گوش خود را با اصوات اخت دهید اگر در منزل هستید از اینترنت میتوانید از طریق سایت های آموزشی زبان چون سایت دولینگو بهترین منابع را در دسترس داشته باشد

از مجلات  کتاب های آموزشی نیز میتوانید بهره ببرید این تکنیک ها باعث خواهد شد با سرعت بیشتر جذب واژگان را در ذهن خود داشته باشد .

به همین ترتیب رفته رفته کلماتی ار یاد میگیرید که اولویت شما در ذهن هستند ابتدا به سرغ اصطلاحات و  کلمات پرکاربرد روید تا مشاهده کنید آموزش زبان در کمترین زمان ممکن واقعیت خواهد داشت .

اگر آموزشگاه های معتبر زبان را می شناسید میتوانید از بخش نظرات آنها را منتشر نمایید تا در دسترس کاربران فهیم قرار گیرد امیدواریم از این مطلب استفاده کافی را ببرید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه آلمانی سوء پیشینه
نوشتهٔ بعدی
ترجمه سوء پیشینه به فرانسوی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست