ترجمه پایان نامه - دارالترجمه رسمی پارسیس

خدمات ترجمه پایان نامه در تمامی رشته های دانشگاهی  و در تمامی زبان های زنده دنیا قابل انجام است , ترجمه پایان نامه  دانشجویی به دانشجویان کمک میکنند تا ایده ها و پروژه های تحقیقاتی خود را به مخاطبین خود با بهترین کیفیت ارائه دهند

دانشجویان و محققان با مطالعه پایان نامه های معتبر میتواند موضوعات تحقیقاتی و ایده های خود را گسترش دهند آنها با انتخاب درست موضوع میتوانند پروژه های خود را تکمیل کنند  لذا برخی از دانشجویان و محققان با ترجمه چکیده پایان نامه می توانند توضیح کوتاهی از مقالات و تحقیقات جامع معتبر را به عنوان ایده و  جلسه دفاع با یادداشت برداری از Abstract  تحقیقات خود را آغاز کنند .

ترجمه چکیده پایان نامه :

همانطور که میدانید در هر پایان نامه ای بخشی وجود دارد تحت عنوان چکیده یا همان Abstract  که به معرفی دامنه موضوعی و خلاصه ای از تحقیقات علمی  خواهد پرداخت .

ترجمه چکیده پایان نامه امروزه یکی از حساس ترین مراحل برای دانشجویان بوده که این امر باید توسط مترجم تخصصی و با تجربه انجام شود .

ترجمه چکیده پایان نامه انگلیسی به فارسی

همانطور که گفتیم چکیده به عنوان بخش مهمی از موضوعات تخصصی در رساله و یا پایان نامه دانشجویی بوده که باید توسط مترجم تخصصی که در همان رشته تحصیل و یا تدریس می کند انجام شود به همین دلیل ترجمه چکیده پایان نامه انگلیسی به فارسی در تیم دارالترجمه انگلیسی ما توسط مترجم تخصصی و استاد دانشگاه انجام خواهد شد .

ترجمه چکیده پایان نامه فارسی به انگلیسی

برخی مقالات نیز به زبان فارسی تهیه شده و برخی موضوعات نیز در بخش چکیده ( Abstract  ) به زبان فارسی است که برای منتشر شدن در سایت های ژورنال و یا در اختیار قرار دادن این مقالات برای مخاطبان هدف نیاز به ترجمه انگلیسی خواهد داشت لذا ما در تیم دارالترجمه رسمی پارسیس خدمات ترجمه چکیده پایان نامه فارسی به انگلیسی را نیز انجام خواهیم داد

ترجمه پایان نامه به انگلیسی

برخی دانشجویان برای انتشار مقالات  و پایان نامه های تخصصی خود در صورتی که دارای درجه و اعتبار لازم برای انتشار و ارتباط با مخاطبین بین المللی هستند نیاز دارند تا پایان نامه های خود را به انگلیسی ترجمه نمایند لذا ترجمه تخصصی پایان نامه به انگلیسی در تیم پارسیس زیر نظر مترجم همان رشته به صورت کاملا تخصصی و دقیق انجام خواهد شد , لازم به ذکر است تمامی مراحل بازبینی تخصصی و تضمینی کاملا رایگان بوده و توسط تیم ارزیاب فنی انجام می شود .

مقالات و پایان نامه هایی که به صورت تخصصی به انگلیسی ترجمه می شوند کاملا استاندارد و با کیفیت انجام شده و مناسب انتشار در سایت های معتبر خواهد بود .

ترجمه پایان نامه در رشته های مختلف

لازم به ذکر است به دلیل ماهیت کار تخصصی در این پروژه ها ما در تیم ترجمه خود در همه زمینه های تخصصی قادر به ارائه بهترین خدمات ترجمه تخصصی مقاله و پایان نامه ها دانشجویی هستیم ما قادریم در تمامی رشته های ذیل خدمات ارائه دهیم  ( لازم به ذکر است تنها بخشی از این رشته ها اینجا درج شده برای استعلام دقیق رشته خود با دارالترجمه رسمی پارسیس تماس بگیرید )

  • برق
  • حسابداری
  • مدیریت
  • اقتصاد
  • تاریخ
  • جغرافیا
  • حقوق
  • داروسازی
  • دندانپزشکی
  • روانپزشکی
  • روزنامه نگاری
  • ریاضی
  • شیمی
  • علوم سیاسی
  • علوم کامپیوتر
  • فقه و علوم اسلامی
  • فلسفه
  • فیزیک
  • محیط زیست
  • مدیریت بازرگانی و MBA
  • فناوری اطلاعات
  • شیمی
  • صنایع
  • بهداشت حرفه ای
  • پزشکی
  • هنر
  • کشاورزی
  • نفت

لیست تمامی رشته های تخصصی را نیز از لینک زیر دریافت نمایید

دانلود کامل رشته های تخصصی تحت پوشش

 

در صورتی که میخواهید با خدمات ترجمه تخصصی کلیه رشته ها آشنا شوید کلیک کنید

ترجمه پایان نامه به 60 زبان زنده دنیا

همانطور که در مطالب بالا نیز گفته شد ما قادریم ترجمه تخصصی کتاب  و یا مقاله از جمله مقالات تخصصی ISI را توسط مترجم نخبه , تخصصی که اکثرا اساتید دانشگاه های مطرح در داخل کشور و خارج از کشور می باشند ترجمه نماییم لازم به ذکر است این ترجمه پایان نامه تخصصی در بیش از 60 زبان زنده دنیا از جمله موارد ذیل امکان پذیر خواهد یود

  • ترجمه پایان نامه انگلیسی
  • ترجمه پایان نامه آلمانی
  • ترجمه پایان نامه فرانسوی
  • ترجمه پایان نامه عربی
  • ترجمه پایان نامه چینی
  • و سایر زبان های تحت پوشش

هزینه ترجمه پایان نامه به چه صورت محاسبه خواهد شد

مسلما نرخ و قیمت ترجمه هر پایان نامه برای دانشجویان بسیار مهم است لذا با توجه به ماهیت تخصصی پروژه اعلام هزینه و زمان ترجمه بر مبنای رشته تخصصی و میزان کلمات دقیق محاسبه شده و قبل از انجام هر گونه ترجمه قیمت ها به کاربران عزیز اعلام خواهد شد

لازم به ذکر است برای استعلام قیمت ها میتوانید به چندین روش عمل کنید

1- پیگیری هزینه ترجمه پایان نامه از چت آنلاین سایت

2- پیگیری هزینه ترجمه پایان نامه از طریق تماس با دارالترجمه

3- ثبت سفارش از طریق سایت

10 درصد تخفیف در ثبت سفارش ترجمه پایان نامه

نمونه ترجمه پایان نامه

در صوتی که نیاز به دریافت نمونه تخصصی از ترجمه پایان نامه توسط تیم پارسیس باشید میتوانید تنها بخش کوچکی از این نمونه ها را به صورت رایگان از بخش آموزش ترجمه انگلیسی در ادامه مطالب دریافت نمایید لازم به ذکر است مقالات ژورنال ساینس دایرکت در این بخش از نمونه ها ترجمه تخصصی شده است .

ویرایش پایان نامه

نوشتن یک پایان نامه به زبان مادری شما به اندازه کافی چالش برانگیز است , یک پایان نامه به عنوان مهمترین سند علمی و دانشگاهی به حساب می آید از طرفی پایان نامه ها نتیجه ماه ها و سالها تلاش دانشجویان و محققانی است که به دنبال ارائه انتشار یک مقاله بی عیب و نقص بوده که با صرف وقت زیاد آن را نگارش کرده اند لذا خدمات ویرایش پایان نامه به صورت تخصصی در جهت برطرف کردن خطاهای ساختاری و مشکلات مربوط به محتوایی در یک پایان نامه خواهد بود .

خدمات ویرایش پایان نامه ما به شما امکان می دهد تا پایان نامه یا مقالات تخصصی خود را در بهترین شرایط ممکن ارسال کنید.

ترجمه چکیده پایان نامه

ترجمه چکیده پایان نامه

ترجمه پایان نامه به صورت آنلاین

خدمات ترجمه آنلاین پارسیس باعث شده سختی ها و پیچیدگی های لازم برای دانشجویانی که قبلا از حالت سنتی برای دریافت خدمات ترجمه استفاده می کردند از بین رفته و از راه دور این خدمات در بستر اینترنت و بر اساس تیم منسجم به بهترین نحو و کیفیت انجام شده و در قالب های استاندارد ویرایش گردیده و برای کاربران  عزیز ارسال گردد .

پایان نامه چیست ؟

پایان نامه نوعی مقاله آکادمیک است که به عنوان یک تحقیقات جامع و علمی زیر نظر اساتید دانشگاه انجام می شود , پایان نامه ها معولا به دانشجویان در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا اختصاص می یابد لذا زمانی که دانشجویان اقدام به تهیه پایان نامه خود میکنند باید  نکات مهمی  را در هنگام تهیه رساله توجه کنند

نکات مهم در تهیه رساله و پایان نامه

بر خلاف کتاب و یا مقاله ژورنال , پایان نامه ها باید به طور رسمی توسط کمیته تحقیقاتی دانشگاه ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند لذا پس از ارزیابی دانشجویان میتوانند نسبت به ارسال و انتشار آنها اقدام نمایند .

در هنگام تهیه یک رساله دانشجویان باید اهداف خود را مجسم کنند اگر شما مشغول نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد و یا دکترا هستید ممکن هدف از انتشار این کار کسب بورسیه تحصیلی بوده تا بتواند در یک محیط علمی سطح بالا اقدام به تحصیل نمایید

در هنگام تهیه رساله و یا پایان نامه مرحل انتشار آن را یاد بگیرید این نیز یکی از نکات مهم در تهیه تحقیقات جامع و رساله علمی است زیرا بسیاری از دانشجویان همواره آرزو میکنند که بتواند  تحقیقات خود را در قالب کتاب و یا مقاله منتشر کنند اگر پایان نامه شما به انگلیسی ترجمه شده باشد میتوانید سایت های معتبر علمی با درجه مختلف را برای انتشار مقاله خود انتخاب کنید زیرا پس از پذیرش در یکی از سایت ها ژورنال کار تحقیقاتی شما برای طیف گسترده ای از مخاطبین قابل دسترسی خواهد بود .

ترجمه پایان نامه چه زمانی قابل انجام است

شاید برای شما این سوال پیش آید که چه زمانی می توانید اقدام به ترجمه پایان نامه و یا ترجمه رساله نماییم در این بخش سه گزینه پیش رو دارید که به صورت جدا آنها را نام می بریم

گزینه اول ویرایش

اگر تحقیقات جامع خود را تحت عنوان رساله به زبان انگلیسی ترجمه کرده اید شاید نیاز به این باشد تا این مقالات به صورت تخصصی ویرایش شوند لذا میتوانید از خدمات ویرایش رساله و پایان نامه استفاده نمایید

گزینه دوم ترجمه قبل از ارسال

ترجمه قبل از ارسال زمانی است که مثلا میخواهید یک پایان نامه را به صورت فصل –فصل منتشر کنید لذا در این صورت میتواند ترجمه انگلیسی و یا هر زبان دیگری را به صورت فصل به فصل به عنوان نسخه رسمی منتشر کنید

ترجمه پس از ارسال

برخی پایان نامه ها هستند که نیاز به تغییرات و اصلاحات و بروز رسانی های مجدد دارند لذا اگر میخواهید نسخه اصلی را ویرایش و یا تغییر دهید به این خدمات نیاز خواهید داشت .

ویژگی های یک پایان نامه خوب

یک نویسنده رساله و یا پایان نامه حقایق را ارزیابی میکند او بر اساس فرضیات نتیجه گیری کرده و توصیه های علمی و در واقع فرضیه های پژوهشی را سازماندهی میکند و آن را به صورت انتقادی در تحقیقات علمی خود درج میکند .

ویژگی یک پایان نامه خوب اینست که ترکیبی از اکتشافات محققین باشد , یک پایان نامه خوب باید به طور واضح و مشخص موضوع تحقیقات جامع را بیان کند . شما باید عقیده خود را بر اساس استدلال توضیح دهید و از آن حمایت کنید. بنابراین ، یک مقاله و  پایان نامه توانایی های استدلالی شما را برجسته می کند.

قبل از نوشتن یک پایان نامه باید هدف را تعیین کنید , باید تحقیقات را عمقی انجام دهید , باید پیشنهاد دهید و ایده های خود را یادداشت برداری و سازماندهی کنید

نوشتن یک پایان نامه نه کار آسانی است  و نه کار فوری به حساب می آید , اما انچنان هم پیچیده نیست زمانیکه دستیابی به یک پروژه ارزشمند تلقی شود  میتوانید به عنوان یک دانشجو و یا محقق یک پایان نامه موفق و خوب تهیه کنید .

چالش های موجود در تهیه یک پایان نامه

شاید بتوان بزرگترین و مهمترین چالش موجود در تهیه یک رساله و یا پایان نامه های تحقیقاتی  را عدم آگاهی  کافی به دنبال تحقیقات سیستماتیک در یک موضوع علمی دانست .

اگر بخواهید ساده تر بگویم داشتن دانش موضوعی  و روشن از خواسته ها و الزامات موجود در یک تحقیق چه به صورت تئوری و چه به صورت  عملی امری واجب و لازم است لذا اگر در تهیه یک تحقیقات جامع و کامل تحت عنوان رساله  بتوانید در مورد موضوعات مناسب پاسخ مناسب را به مخاطبین بدهیم چالش های موجود در تهیه یک رساله و یا مقاله کاهش خواهد یافت .

ابزار تحقیق و یا روش تحقیق در رساله به عنوان یک کار تحقیقاتی بسیار مهم است اما شاید مهمتر از همه دادن پاسخ مناسب و منطقی بر پایه علم به مخاطبین باشد و اما مهمترین نکته در چالش های پیش رو استفاده علمی از پایان نامه شما حتی پس از قبولی شما خواهد بود .

لذا ترجمه یک پایان نامه نیز چالشهای منحصر به فرد خود را دارد ارائه خدمات ترجمه با کیفیت با نارخ معقول هدف تیم پارسیس است ما اینجا هستیم تا در روند ترجمه تخصصی شما به بهترین نحو و کیفیت یاری رسان باشیم .

اگر قصد دارید از خدمات ترجمه پایان نامه استفاده کنید میتوانید با ما در ارتباط باشید .

 

نوشتهٔ پیشین
پرکاربردترین زبانهای جهان در سال 2020
نوشتهٔ بعدی
مراحل ترجمه کتاب تا انتشار

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست