ترجمه فوری فرانسه - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه فوری فرانسه در دارالترجمه فوری فرانسه

ترجمه فوری فرانسه

ترجمه فوری فرانسه در دارالترجمه فوری فرانسه

ترجمه فوری فرانسه

ترجمه فوری فرانسه

ترجمه فوری فرانسه در ایران بسیار متقاضی دارد و دلیل آن این است که زبان فرانسه پس از زبان انگلیسی محبوب ترین زبان در ایران است

از طرف دیگر زبان فرانسه زبان 29 کشور می باشد که ایران ها به بسیاری از این کشورها مسافرت و مهاجرت می کنند که از جمله این کشورها  می توان به کانادا ؛ فرانسه ؛ بلژیک اشاره نمود  و همچنین روابط اقتصادی و سیاسی گسترده با این کشورها موجب شده که تقاضا برای ترجمه زبان فرانسه  افزایش پیدا بکند که  در  بسیاری از این موارد تقاضای ترجمه به صورت فوری می باشد که بعنوان نمونه می توان به درخواست ترجمه فوری فرانسوی جهت رفع نواقص اعلام شده از سوی سفارت اشاره نمود .

دارالترجمه رسمی زبان فرانسه پارسیس برای رفع نیاز متقاضیان ترجمه  فوری زبان فرانسه  خدمات ویژه ای را ارائه می نماید که در ذیل به شرح آنها خواهیم پرداخت . لذا قبل از هر چیز میتوانید جهت ثبت سفارش ترجمه بر روی لینک زیر کلیک کنید

ثبت سفارش ترجمه فوری فرانسه

ترجمه نیمه فوری فرانسوی :

معمولاً زمان عادی تحویل ترجمه رسمی زبان فرانسه با تایید دادگستری و وزارت امور خارجه یک هفته می باشد بنابراین در صورتی که در زمانی کمتر از یک هفته نیاز به ترجمه داشته باشید به آن ترجمه فوری اطلاق می شود معمولاً زمان تحویل ترجمه نیمه فوری فرانسه 4 روز می باشد که هزینه آن با ترجمه عادی متفاوت میباشد اما  تفاوت زیادی با ترجمه عادی ندارد .

ترجمه فوری فرانسوی :

زمان تحویل این نوع ترجمه 2 روز می باشد که یک روز برای ترجمه رسمی و یک روز بابت تاییدات در نظر گرفته می شود البته در ترجمه فوری میزان مبلغ مورد نظر  بیشتر از ترجمه عادی می باشد و اختلاف قیمت ترجمه فوری و ترجمه عادی چشمگیر است ؛ بنابراین اگر هزینه برای شما مهم است و زمان دارید ترجمه خود را به صورت عادی انجام دهید .

ترجمه خیلی فوری فرانسوی :

در موارد اورژانسی و خیلی فوری مترجم ظرف چند ساعت ( در کمتر از 24 ساعت ) ترجمه رسمی فرانسوی را انجام داده و تمبر آن را باطل نموده و در اختیار مشتری قرار می دهد تا مشتری خود شخصاً  نسبت گرفتن تایید دادگستری و خارجه اقدام نماید  البته لازم به ذکر است که برای گرفتن تایید دادگستری ساعت 8 صبح باید در میدان حسن آباد در اداره فنی مترجمین حضور داشته باشید تا از لحاظ زمانی در مضیقه قرار نگیرید و تایید دادگستری  و سپس وزارت امورخارجه را انجام دهید .

ترجمه فوری غیر رسمی فرانسوی :

در ترجمه غیر رسمی فرانسوی زمان زیاد مطرح نیست و هر چند که حجم متن شما زیاد باشد می توانید متن خود را از طریق ثبت سفارش برای ما ارسال نمایید .

تیم  دارالترجمه رسمی زبان فرانسه پارسیس  درخواست شما را بررسی نموده و هزینه و زمان را به شما اعلام می نمایند تا در صورت تمایل  سفارش خود را نهائی کرده  و فرآیند ترجمه آغاز شود  و پس از پایان یافتن ترجمه  تیم کنترل کیفیت پارسیس ترجمه نهائی را بررسی نموده و ترجمه را در اختیار شما قرار خواهند داد .

لازم به ذکر است که هزینه ترجمه غیر رسمی فوری با ترجمه در زمان عادی متفاوت است و مبلغ آن نسبت به حجم متن و مدت زمان مورد نظر شما جهت دریافت ترجمه  بستگی دارد و برای اینکه بتوانید به صورت دقیق از هزینه و زمان تحویل مطلع شود کافی است متن خود را از طریق ثبت سفارش ارسال نموده تا ظرف چند دقیقه از هزینه و زمان دقیق تحویل آن مطلع شوید .

 

نوشتهٔ پیشین
ترجمه فوری ایتالیایی
نوشتهٔ بعدی
فرم ترجمه رسمی قولنامه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست