چاپ مقالات ژورنال - دارالترجمه رسمی پارسیس
چاپ مقاله در isi

چاپ مقالات ژورنال

چاپ مقالات ژورنال در مجلات بین المللی

مجله بین المللی بهترین مکان برای انتشار و چاپ مقالات ژورنال برای انتشار ایده ها  و یافته های تحقیقاتی شما به سراسر جهان خواهد بود .

در سایت های ژورنال هزار مقاله در حال ارسال بوده که در این بین صدها مقاله در حال انتشار و ثبت خواهند بود لذا در سایت های که ضریب تاثیر آنها بالا باشد این سایت های به عنوان مجلات معتبر isi  شناخته می شود .

راهنمایی در مورد نگارش مقالات ژورنال

قبل از نگارش هر مقاله تحقیقاتی باید تمام مستندات و اطلاعات علمی مقاله خود را در یک جای امن جمع آوری و ذخیره سازی کنید .

محققین برای انتشار مقاله خود یک ژورنال معتبر را انتخاب کرده و با توجه راهنما و دستورالعمل انتشار در آن مجله بین المللی مقاله خود را استاندارد سازی  میکنند اگر شما نیز در حال پیگیری یک قالب سازمانی و جهانی در خصوص مقالات تخصصی خود هستید راهکارهای مفید چاپ مقاله در مجله بین المللی را مطالعه نمایید پس با ما همراه باشید .

چگونه یک مقاله پژوهشی منتشر کنیم

همه سایت های ژورنال برای انتشار مقالات تخصصی شما یک نسخه خطی به عنوان یک راهنمای تخصصی برای ارسال مقالات از طریق ایمیل و یا سایت را در اختیار دارند .

اما طبق تجربه اکثر سایت های ژورنال فرایند ارسال مقاله را به صورت آنلاین پیگیری می کنند لذا پس از دریافت مشخصات نویسنده و مقاله اقدام به اطلاع رسانی فوری به دانشجویان خواهند کرد , بسیار دیده شده که دانشجویان از این امر هراس شدیدی دارند . لذا داوران مقالات ژورنال تنها مقاله شما را بررسی نمی کنند آنها به ترتیب مقالات را بررسی و در صورت نبود مشکل آن را پذیرش میکنند.

پس از بررسی مقاله توسط داوران یکسری اطلاعات اولیه مانند هر یک از وضعیت های زیر از طریق ایمیل دریافت خواهد کرد

مقالات پذیرفته شده : این کلمه بدان معنی است که مقاله شما در ژورنال معتبر مورد قبول واقع شده و منتشر خواهد شد

پذیرفته شده اما نیاز به اصلاح دارد : این موارد نیز کاملا مشخص است مقاله شما از نظر داوری پذیرفته شده اما نیاز به تغییرات مختصر و اصلاحاتی دقیق تر دارد تا مورد پذیرش نهایی قرار گیرد .

تجدید نظر و ارسال مجدد : به این معنی است که مقاله شما نیاز به اصلاحات زیادی دارد , بنابراین داوران نقطه نظر خود را برای ایرادات و اصلاحات برای شما  ارسال میکنند تا پس از یک بازبینی مجدد این مقاله پذیرفته شود .

رد شده: این بدان معنی است که مقاله برای مجله مناسب نیست اما به این معنی نیست که مقاله برای مجلات دیگر مناسب نخواهد بود .

چگونه مقالات خود را به اشتراک بگذاریم

اشتراک گذاری مقالات خود نوعی تبلیغ برای مقاله شما است , اگر قبلا تحقیقات خود را در سایت ژورنالی منتشر کرده اید حال نوبت آن رسیده که این مقاله را در  پروفایل های خود , در سایت های دانشگاهی , در رزومه ها  و یا در سایت های شبکه اجتماعی منتشر کرده تا به نوعی تبلیغ کار تحقیقاتی شما باشد

به اشتراک گذاری مقالات منتشر شده خود عامل مهمی در روند تحقیقاتی شما است , شما میتوانید تحقیقات ژورنال خود را در تمام سایت های شبکه اجتماعی چون لینکدین , فیس بوک , توییتر به اشتراک بگذارید .

Google Scholar

Google Scholar

چاپ مقاله در گوگل اسکولار

Google Scholar  یک بستر مناسب و رایگان برای هزاران مخاطب آنلاین از صاحبنظران , استاد , دانشمندان , محققین و دانشجویان است که نتایج پژوهشی خود را در آن منتشر میکنند

هنگامی که یک پروژه تحقیقاتی را در دستور کار خود دارد خوا این پروژه برای یک تجارت باشد خواه یک پروژه علمی و دانشگاهی , میتوانید مقالات خود را به صورت آنلاین همراه با ارزیابی کیفی بررسی کنید . لذا سایت گوگل اسکولار همانطور که قبلا گفتیم سایت نمایه سای رایگان مقالات علمی و تحقیقاتی خواهد بود .

چاپ مقاله از طریق سایت Academia.edu

وب سایت Academia  یکی بستر اختصاصی و منحصر به فرد است که دانشجویان میتوانند مقالات پژوهشی خود را در آن به رایگان به اشتراک بگذارند.

پیدا کردن سایت های مجلات بین المللی و ژورنال های دانشگاهی کار دشواری نیست اما ما در این مقاله نیز سعی کردیم برخی از بهترین ژورنال های جهان را به شما معرفی کنیم زیرا جستجوی ژورنال های مختلف و تخصصی میتواند باعث تقویت حرفه تحقیقاتی شما شود .

جالب است بدانیم که هیچ ابزار آنلاین و یا نرم افزار خاص برای پیدا کردن ژورنال های تحقیقاتی وجود ندارد لذا نویسندگان  و محققان باید از جزئیات هر سایت isi  دیدن کرده و دامنه کاری و اهداف این سری سایت ها را شناخته تا بتوانند با خیال راحت داده ها و اطلاعات علمی خود را در اختیار اینگونه سایت ها قرار دهند .

سایت DOAJ

سایت DOAJ

دسترسی به مقالات از طریق سایت DOAJ

سایت DOAJ  یا سایت دسترسی به ژورنال های آزاد و رایگان از جمله پایگاه اینترنتی معتبری خواهد بود که در زمینه های علمی و دانشگاهی با موضوعات  تخصصی متنوعی در زبان مختلف در دسترس است.

ترجمه مقالات تخصصی و ژورنال به صورت حرفه ای توسط مترجمین مقالات ژورنال تاثیر بالایی را در پذیرش و چاپ مقاله در مجلات بین المللی خواهد داشت . لذا برای استفاده این خدمات میتوانید از طریق لینک متنی زیر اقدام نمایید

ترجمه مقاله

 

نکته : لازم به ذکر است در سایت DOAJ  تمامی دسترسی ها برای دریافت مقالات تحقیقاتی رایگان بوده و قادرید full text  مقالات را دانلود نمایید

 

دسترسی به مقالات از طریق سایت SciSeek  یا SciCentral

این سایت ها به عنوان یک سایت جستجوگر رایگان علمی و تخصصی در یک رشته خاص خواهد بود , در این سایت برخی مقالات به صورت کاملا رایگان فایل کامل آن را در اختیار محققین قرار می گیرد اما برخی دارای چکیده بوده و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه جهت دانلود کامل مقالات خواهد بود .

اما برای استفاده رایگان از خدمات سایت SCicentral  یا سایت SciSeek شما میتوانید از برخی دانشگاه هایی که دارای اکانت معتبر و تایید شده برای دانلود کامل مقالات در اختیار دارند استفاده نمایید و یا حتی برخی اساتید به طور اختصاصی میتوانند از این مقالات بهره ببرند

 

چاپ مقاله در سایت pubmed

سایت pubmed  یکی دیگر از مجلات معتبر پزشکی و بهداشت و سلامت است که هم توسط ارگان های دولتی  و هم توسط دانشجویان و محققین قابل استناد است

پایگاه اینترنتی PubMed بسیاری از مقالات کشور ها , سازمان ها و دانشجویان را در زمینه تخصصی مورد نظر ارائه می دهید که بسیاری از آنها کاملا رایگان است .

اشتراک گذاری مقالات از طریق ResearchGate

طبق تحقیقاتی که سایت Nature  انجام داده است , وب سایت اینترنتی ResearchGate  امروزه به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی دانشگاهی در جهان بوده که توسط بسیاری از کاربران به فعالیت خود ادامه میدهد.

شما در سایت ResearchGate میتوانید مشخصات خود را به رایگان از طریق جیمیل و یا نام کاربری و رمز عبور دلخواه ایجاد نمایید , در صورتی که دانشجو هستید میتوانید ایده های تحقیقاتی خود را در این سایت آپلود کرده و منتشر نمایید .

Ijad Madisch

Ijad Madisch

سایت ResearchGate در سال 2008 توسط یک دانشمند کامپیوتر به نام دکتر Ijad Madisch در بوستون تاسیس شد و سپس به کشور آلمان منتقل گردید .

انتشار مقالات در سایت بزرگ یوتیوب

شما با ایجاد و تولید یک فیلم کوتاه از پیشبرد تحقیقاتی خود  و سایت معتبر YouTube   و بارگذاری این فیلم می توانید یکی دیگر از دریچه های موفق و روبه رشد برای تبلیغ و انتشار مقالات خود انجام دهید.یا می توانید یک کتاب صوتی ایجاد نمایید و آن را با سیستم عامل های مختلف در سایت یوتیوب بارگذاری نمایید

 

نوشتهٔ پیشین
ترجمه مقاله سوئدی
نوشتهٔ بعدی
20 شغل پردرآمد برای مترجمین

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست