نرم افزار گرامرلی - دارالترجمه رسمی پارسیس

نرم افزار گرامرلی

نرم افزار گرامرلی یا (Grammarly ) ابزاری مفید برای نویسندگان , مترجمان  و سایر متخصصانی است که به ذنبال اصلاح دستور زبان و گرامر واژگان برای مستندات خود می باشند .

گرامرلی  بیش از 250 نوع خطای املایی ، گرامر و نگارشی را بررسی می کند و کاربرد واژگان را تقویت می کند. نرم افزار گرامرلی هم اکنون با دارا بودن نسخه تحت وب و نسخه مخصوص MS Word در دسترس عموم قرار دارد .

گرامرلی چیست و چه کاربردی دارد ؟

گرامرلی فراتر از ابزارهای سنتی ارائه شده از طریق سیستم عامل های Word و Email است و به کاربران اجازه می دهد ورودی ویرایش را بر اساس سبک مختلف نوشتاری انتخاب کنند لذا این سبکها به ترتیب شامل  : مشاغل ، دانشگاهی ، فنی ، خلاقانه و عمومی.

افرادی که در ترجمه مقاله و  نوشتن متون سرعت بالایی دارند احتمالا از نرم افزار Grammarly به عنوان یک همیار در دستور زبان و ویرایش متون نه تنها خطاهای شما را بررسی میکند بلکه برای خطا ها توضیحی نیز ارائه میدهد.

نرم افزار گرامرلی در حال حاضر از بزرگترین رقبای نرم افزاری ویرایش و اصلاح دستور زبان است  و درست از سند متنی یا MS Word شما یک طلسم جادویی می سازد , این نرم افزار قادر خواهد بود علاوه بر چک کردن خطاهای دستور زبانی سرقت ادبی را نیز بررسی کند .

متاسفانه ، با یک سال اشتراکی که کمتر از 140 دلار قیمت دارد ، این نرم افزار نیز به خصوص برای کاربران نسبتاً سبک گران است. بنابراین همواره این سوال پیش می آید که واقعا گرامرلی چیست؟  آیا ارزشش را دارد؟ برای یافتن این پاسخ با ما همراه باشید .

گرامرلی چیست

Grammarly مجموعه ای پیشرفته از ابزارهای بررسی گرامر است که می تواند با بهبود دستور زبان ، انتخاب کلمه و اشتباهات اصلی هجی یا نگارشی ، به بهبود ساختار نوشتاری متون شما کمک کند.

اگر برای نوشتن از نرم افزار مایکروسافت استفاده میکنید ,  گرامرلی بسیار پیشرفته تر است زیرا برخلاف MS Word ، این قابلیت را برای خوانایی ، موضوعات متنی و سایر موضوعات نیز جستجو می کند. ویژگی های اصلی نرم افزار گرامرلی شامل موارد زیر است:

 

  • بررسی املا متنی
  • متون مترادف بهینه شده
  • دستور زبان بیش از 250 نوع خطای املایی
  • جستجوگر پیشرفته
  • توضیحات گرامری
  • پشتیبانی 24/7

 

در اصل ، گرامرلی همان ویژگی های اصطلاحنامه ، به عنوان یک برنامه بررسی کیفیت دستور زبان و یک سرقت ادبی را ارائه می دهد.

در حالی که شما می توانید هر یک از این ابزارها را به صورت جداگانه در جای دیگر خریداری کنید ، گرامرلی آنها را ترکیب کرده  و در اختیار شما قرار میدهد. بررسی یک صفحه برای موضوعات گرامر حدود 30 ثانیه در هر صفحه طول می کشد ، بنابراین می توانید سریعاً مشکلات خود را اصلاح کرده و به کارهایی که انجام می دهید بازگردید.

بررسی نرم افزار Grammarly  در مقابل نرم افزار WhiteSmoke

Grammarly و WhiteSmoke مدتی است که به  سر زبان ها افتاده اند  , ما در دارالترجمه رسمی در این بخش از مقاله در واقع جنبه های مثبت و منفی این نرم افزار را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید .

معرفی قابلیت های Whitesmoke و Grammarly

Whitesmoke به نسبت کاربردی که دارد با گذشت زمان کمی ارزان تر است زیرا مجبور نیستید هزینه گزافی برای ان بپردازید ساختار کاربردی اصلاح و خطایابی این نرم افزار تقریبا شبیه نرم افزار گرامرلی است . با این حال ، Grammarly کمی دقیق تر است ، چند ویژگی بیشتر ارائه می دهد ، و مسائل را خیلی بهتر از WhiteSmoke توضیح می دهد.

Whitesmoke عملکرد ضعیفی در سیستم عامل مک  دارد ، در حالی که Grammarly هم در ویندوز و هم در Mac عملکرد خوبی دارد. از آنجا که Grammarly کمی حرفه ای تر است ، برای هر کسی که قصد دارد به شدت از چک  و بازبینی گرامر خود استفاده کند  و خیالش آسوده باشد گزینه بهتری است اما برای استفاده افراد مبتدی یا برای هر کسی که می خواهد به جای کامل کردن اسناد خود  ویرایش مختصری انجام دهد  ، WhiteSmoke کمی ارزان تر است.

آیا گرامرلی ارزش آن را دارد؟

اصلاحات و دستور زبان نه تنها برای مترجمین بلکه برای نویسندگان همیشه درست و عاری از خطا نخواهد بود , اگر به دنبال یک روش عالی برای ویرایش متون دیداری و انسانی هستید  هوش مصنوعی Grammarly به هر معنی راهی عالی برای پیشبرد شماست.

این بدان معناست که نویسندگان ، مترجمان، دانشجویان و تقریباً هر کس که وقت زیادی را صرف نوشتن یادداشت های طولانی یا ایمیل می کند می تواند از گرامرلی بهره ببرد. افزونه های داخلی این نرم افزار را قادر می سازد با ایمیل و MS Word کار کند ، بنابراین می توانید دستور زبان خود را در برنامه نوشتن بومی خود بررسی کنید.

با این حال ، اگر می خواهید یک دستور زبان سالم  برای بهبود گرامر ایمیل خود یا تایپ کردن یک رزومه یا نامه روی جلد را به کارببرید این نرم افزار به کمک شما خواهد آمد .

Grammarly’s AI-powered products help people communicate more effectively

Grammarly’s AI-powered products help people communicate more effectively

دلیل استفاده از نرم افزار گرامرلی

اگر واقعاً دلیل خوبی برای کار درنگارش املایی و دستور زبان دارید ، Grammarly قطعاً می تواند در انجام این کار به شما کمک کند. وقتی در نظر بگیرید که یک ویرایش خط استاندارد در برخی سایت ها 2 تا 12 هزار تومان قیمت دارد گرامرلی می تواند در صورت داشتن تعدادزیاد صفحه برای ویرایش هزینه های بسیار زیادی را بر ای شما صرفه حویی کند .

اما لازم نیست که  حتما بابت آن هزینه کنید . در حال حاضر ، Grammarly یک  دوره آزمایشی با مدت زمان محدود را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید بدون ارائه هرگونه مبلغی از کاربرد های مفید این نرم افزار بهره ببرید .

آن را امتحان کنید. تمام خطاهای گرامر را اصلاح کنید و برای سرقت ادبی چک کنید – فوری و رایگان!

نسخه رایگان Grammarly

شما می توانید با کپی کردن و چسباندن متن خود ، گرامرلی را به صورت رایگان امتحان کنید. همچنین اگر می خواهید تمام ویژگی های گرامرلی را که در نسخه  پولی  گنجانده شده است  را به کار ببرید بهتر است بدانید میتوانید از دوره آزمایشی 7 روزه بهره ببرید .

نسخه وب Grammarly

در نسخه وب نرم افزار گرامرلی  ، کاربران یک سند را در جعبه ویرایش می چسبانند ، سبک آن را تعیین کرده و برای شروع روند بر روی “شروع بررسی” کلیک می کنند.

افزونه MS Word و Outlook نرم افزار گرامرلی

افزونه گرامرلی  برای نرم افزار  مایکروسافت آفیس چک کردن املا و دستور زبان را به Microsoft Word و Outlook اضافه می کند. پس از بارگیری برنامه ، هنگامی که بر روی نقد و بررسی روی Word کلیک می کنید ، Grammarly Wizard را مشاهده خواهید کرد. روی گزینه Check کلیک کنید و سپس سبک نوشتن مورد نظر خود را برای استفاده از Grammarly انتخاب کنید.

روش کار به چه صورت است

به سند شما نمره کلی داده می شود ، و تعداد مشکلات و خطاها پیدا می شود. سپس شما در یک سری از مشکلات گرامری احتمالی قرار می گیرید ، یک بار. توضیحات کوتاه و طولانی توسط سیستم برای هر مسئله دستوری که مشخص شده است ارائه می شود.

نمونه هایی از دستور زبان صحیح در این توضیحات آورده شده است. در برخی موارد ، گزینه های متن بندی خاص توسط سیستم پیشنهاد می شود. در موارد دیگر ، کاربر برای ایجاد تغییرات خاص  نیازی به بازآفرینی مجدد نخواهد داشت .

غلط های املایی، همراه با لیستی از هجی های جایگزین ذکر شده است. بررسی سرقت ادبی می تواند به نویسندگان کمک کند تا هرگونه مطالب  و وام‌واژه یا واژهٔ دخیل را شناسایی کنند.

یک جستجوگر مترادف در دسترس است که به کاربران امکان می دهد جمله های اختیاری را انتخاب کرده و از تکرار خودداری کنند. همچنین توضیحات مربوط به تغییرات پیشنهادی را به همراه اطلاعاتی درباره نوع اشتباه شما ارائه می دهد.

در بعضی مواقع ، ممکن است نکته‌ای را که شما سعی در ایجاد آن دارید درک نکنید. اما ، در این موارد ، می تواند به روشن شدن نوشتار شما کمک کند.

اگر مترجم زبان انگلیسی هستید و جهت ترجمه تخصصی در کنار ترجمه انسانی خود نیازمند استفاده از نرم افزار گرامرلی را دارید این قابلیت بسیار به کمک شما خواهد آمد .

خرید اکانت Grammarly در ایران

ممکن است به دلیل محدودیت ها که در کشور ایران داریم نتوانیم از نرم افزار گرامرلی آنچه که باید شاید از خدمات کامل این نرم افزار بهره ببریم , همانطور که میدانید خدمات ویزه و کامل این نرم افزار تنها در دوره 7 روزه رایگان ارائه می گردد لذا اگر نیاز به خرید اکانت ماهانه و یا سالانه نرم افزار گرامرلی دارید کافیست از طریق بخش زیر اقدام نمایید

خرید اکانت سالانهGrammarly

ما در مجموعه پارسیس قادریم تا اکانت اورجینال گرامرلی با ضمانت 100 درصد واقعی را برای شما به ارمغان بیاوریم اگر در پرداخت اکانت دلاری Grammarly  در ایران به مشکل برخورده اید نگران نباشید ما قادریم با استفاده از اکانت اورجینال گرامرلی با قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه به مدت یک سال این اکانت را در اختیار شما قرار دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

info@parsistrans.com

قیمت نرم افزار گرامرلی

Grammarly یک دوره آزمایشی  رایگان 7 روزه را ارائه می دهد. همچنین ، کاربران می توانند متن مورد نظر خود را در جستجوگر مبتنی تحت  وب Grammarly کپی و جایگذاری کنند تا در هر زمان به صورت رایگان امتحان شود.

گرامرلی  به صورت اشتراکی  ماهانه و سالانه در دسترس است.  جهت پرداخت نسخه اورجینال گرامرلی هزینه های استفاده از نرم افزار به شرح زیر خواهد بود

  • برنامه اشتراک ماهانه: 29.95 دلار در هر ماه
  • برنامه اشتراک سه ماهه: 59.95 دلار در هر سه ماه
  • برنامه سالانه: 139.95 دلار در سال

محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی Grammarly به افراد کمک می کند تا ارتباط موثرتری داشته باشند. میلیون ها کاربر هر روز به Grammarly تکیه می کنند تا پیام ها ، اسناد و پیام های رسانه های اجتماعی خود را روشن ، عاری از اشتباه و تأثیر گذار کنند.

گرامرلی یک شرکت بزرگی است  که دارای دفاتر در سان فرانسیسکو ، نیویورک ، کیف و ونکوور است.

 

افزودنی های گرامرلی

وقتی تایپ می کنید ، گرامرلی متن شما را برای صدها مسئله  و مشکلات نوشتاری به صورت  پیشرفته بررسی می کند. این چک ها علاوه بر اشتباهات املایی متنی ، اشتباهات املائی آوایی و ترکیبات نامنظم فعل ، شامل خطاهای دستوری متداول در هنگام نگارش  مقاله و قرار دادن اصطلاحات تخصصی سالم بسیار کاربرد دارد Grammarly یک برنامه یا برنامه افزودنی برای مرورگر شما نیز بوده  که دستور زبان ، املا ، ادبیات و موارد دیگر را در زمان واقعی در تعدادی از سیستم عامل های مختلف از جمله Microsoft Word ، WordPress ، Facebook و موارد دیگر بررسی می کند.

 

این برنامه دستور زبان در واقع به عنوان “دستیار دستور زبان رایگان” شما ایجاد شده است.

 

معرفی 13 نمونه از نرم افزار ویرایش متون

با بهترین ابزار نوشتن ، می توانید سریعتر و مؤثرتر بنویسید. شما تمرکز بیشتری خواهید داشت ، با حواس پرتی کمتر در واقع می توانید چندین مورد از اشتباهات املایی را با استفاده از نرم افزار های ویراستار مانند گرامرلی برطرف سازید

و به همان اندازه مهمتر است زیرا شما راحت تر می توانید رئوس مطالب ، یادداشت ها و حتی تمرین های نگاری و نوشتاری خود را ساماندهی کنید

اگر مترجم هستید و یا نویسنده کتاب که نیاز به نرم افزار ویراستار دارید ما در اینجا 13 نمونه از این نرم افزار ها را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید .

امروزه نویسندگان  زیادی در جستجوی بهترین نرم افزار نوشتن کتاب گزینه های زیادی دارند. شما چه طور ؟ در این 13 نمونه رایگان و پولی را به همراه لینک منبع معرفی خواهیم کرد

Microsoft Word – Word Processor, $79.99

Scrivener – Word Processor, $45

Pages – Word Processor, $28

Freedom – Productivity Software, $2.42/month

Google Docs – Online Word Processor, Free

Evernote – Note-Taking Software, Free

FocusWriter – Word Processor, Free

FastPencil – Word Processor, Free

yWriter – Word Processor, Free

Hemingway App – Style & Grammar Checker, Free

Dropbox – Document sharing platform, Free

Open Office – Word Processor, Free

Grammarly – Editing Software, Free

هدف ما از نگارش این مطالب تنها این است که به شما در گزینه های پیش رو ایده کاربری دهیم لذا چه کسی می داند آیا شما این نرم افزار ها دوست دارید یا خیر

در پایان حقیقت این است که در این بین ابزار نگارش و نوشتاری گرامرلی بسیار خوب عملکرده و اگر به دنبال تصمیم گیری در این بین این 13 نرم افزار هستید انتخاب خوبی کرده اید .

نوشتهٔ پیشین
ترجمه کتاب چکی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه فیلم ژاپنی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست