خدمات ترجمه مقاله ایتالیایی - دارالترجمه رسمی پارسیس

خدمات ترجمه مقاله ایتالیایی

 خدمات ترجمه مقاله ایتالیایی  توسط مترجمان ایتالیایی و قسم خورده ما انجام میگیرد ما قادریم مقالات شما به زبان ایتالیایی و یا بالعکس ترجمه کنیم.

مترجمان ایتالیایی پارسیس , مترجمانی قسم خورده و معتبر هستند که همواره پروژه ها موفقی را برای ترجمه مقالات به هر زبانی ارائه می دهند .بهترین نتیجه از ترجمه ایتالیایی زمانی حاصل می شود که یک ترجمه روشن از یک مترجم زبان مادری و بومی انجام گردد لذا در دارالترجمه ایتالیایی  ما این خدمات به طور کامل در دسترس است .

ترجمه مقاله ایتالیایی به فارسی

در کشور ایران بیشترین تقاضا برای ترجمه مقالات در بخش ایتالیایی , ترجمه ایتالیایی به فارسی است , با این حال این ترجمه دشواری ها خاص خود را دارد اما مترجمان و مفسرانی که با متون شما روبرو میشوند به حداقل دو زبان واقفند لذا اگر نیاز به ترجمه ایتالیایی به فارسی دارید کافیست از بخش ثبت سفارش ترجمه اقدام نمایید .

ارسال سفارش برای ترجمه

ترجمه مقاله ایتالیایی به انگلیسی

ترجمه از یک زبان به زبان دیگر حتی می تواند برای کسی که هر دو زبان را نسبتاً خوب میداند بسیار چالش برانگیز باشد. ایتالیایی و انگلیسی هر دو زبان هند و اروپایی هستند که واژگان مشابهی از لاتین  را در خود جای داده اند. با این حال ، بسیاری از عبارات وجود دارد که ترجمه از یکی به دیگری دشوار است. خوشبختانه ، ابزارهای زیادی برای کمک به شما در این نوع ترجمه  در اختیار ما وجود دارد .

مقاله ایتالیایی شما در چه حوزه تخصصی است ؟

اگر دارای یک مقاله به زبان ایتالیایی هستید و میخواهید آن را در سایت های ژورنال چون ساینس دایرکت و سایر ژورنال های معتبری که مقالات isi را منتشر میکنند ارسال کنید تنها باید از خدمات ترجمه تخصصی زبان ایتالیایی بهره ببرید , ما در هر زمینه تحصیلی  و دانشگاهی شما با هر مدارکی که در اختیار دارید در زمینه ترجمه تخصصی شما مترجم متخصص را به خدمت خواهیم گرفت لذا این را بدانید که بسیاری از مترجمان پارسیس همگی دارای موقعیت های برتر دانشگاهی در داخل و خارج از کشور می باشند .

برقرار ارتباط از طریق مقالات ایتالیایی

برقراری ارتباط مسلط به زبانهای مختلف یک ضرورت اساسی برای هر شغلی است که به دنبال موفقیت در قرن بیست و یکم است. ترجمه های دقیق  زبان ایتالیایی از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارند. کیفیت ترجمه های مقاله ایتالیایی شما بازتاب مستقیمی بر شما و تجارت شما دارد. ما به عنوان ارائه دهنده پیشرو در خدمات ترجمه مقاله کاملا متمرکز عمل میکنیم و به شما این اطمینان را میدهیم که همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام می شود .

صرف نظر از نوع محتویات ترجمه های ایتالیایی شما ، تیم هایی از مترجمان حرفه ای ایتالیایی با دانش و تجربه مرتبط در این زمینه داریم. آنها علاوه بر اینکه می توانند تفاوت های ظریف ایتالیایی را درک کنند ، در زمینه های زیر دارای تخصص هستند:

مالی ، IT ، فروش ، بازاریابی ، رسانه ، حقوقی ، مسافرتی ، نرم افزاری ،  تجارت ، مخابرات ، فنی ، روابط عمومی ، پزشکی ، دولتی  و ادبیات.

تیم های مترجم متخصص ایتالیایی

خدمات انجام شده توسط تیم های مترجم حرفه ای ایتالیایی ما شامل ویرایش و بازبینی مجدد توسط کارشناسان مستقل و بدون پرداخت هزینه اضافی است. تیم های مترجمان متخصص ایتالیایی ما همچنین ویرایش و تصحیح نسخه هایی را برای ترجمه های کامل شده توسط یک منبع دیگر ارائه می دهند.

 آشنایی بیشتر با زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی از نظر گویش و واژه ها قرابت و شباهت زیادی با زبان های اسپانیایی، رومانیایی، فرانسوی و پرتغالی دارد. جالب است بدانید زبان ایتالیایی زبان رسمی کشورهای ایتالیا و سان مارینو است و همچنین به عنوان یکی از زبان های رسمی اسلوونی و سوئیس است.

کشور ایتالیا خود به عنوان یکی از کشورهای توانمند در امر توریست و گردشگری در بین کشورهای اروپایی می باشد و اقتصاد قدرتمندی نیز در اتحادیه اروپا دارد. این کشور زیبا و کهن مهد یکی از امپراطوری های بزرگ باستان به نام امپراطوری روم می باشد. ک

ه در زمان خودش بیشتر کشورهای قاره سبز و بخشی از آفریقا و آسیا را تحت حکمرانی خود داشته و به همین دلیل زبان این کشور در سایر کشورها ریشه دارد و هنوز برخی از کشورهای شمال آفریقا گاها به زبان ایتالیایی تکلم می کنند و البته در حال حاضر  زبان این کشورها با زبان عربی و انگلیسی جایگزین شده اند.

ایتالیایی نزدیکترین زبان به زبان لاتین است که امروزه در بین مردم این کشور رواج دارد. لاتین تا قرن هفدهم به عنوان زبان بین المللی حساب  می شده است. در واقع بعد از رشد علمی و اقتصادی اروپا  زبان های دیگری مانند انگلیسی و فرانسوی جایگاه خود را به عنوان زبان بین المللی پیدا کردند. در حال حاضر 60 میلیون نفر به زبان ایتالیایی تکلم می کنند.

نقاش معروف لئوناردو داوینچی

نقاش معروف لئوناردو داوینچی

ایتالیایی زبان هنر و زبان اپرا

در طول تاریخ هنرمندان ، شعرا و نویسندگان زیادی از ایتالیا برخواستند و آثار ماندگاری از خود به جای گذاشتند. از معروفترین این افراد می توان به گردشگر بزرگ و نامدار ایتالیایی، مارکوپولو ، نقاش معروف لئوناردو داوینچی و مجسمه ساز مشهور میکل آنژ اشاره کرد.

همچنین ایتالیا مهد هنر اوپرا است و آوازهای اپرا از زبان ایتالیایی می باشند که طرفداران خاص خود را در سراسر جهان دارد.

این ویژگی ها باعث شده تا زبان ایتالیایی، علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند تا جایی که زبان ایتالیایی به عنوان پنجمین زبان مورد علاقه مخاطبان برای یادگیری در سراسر دنیا به حساب می آید.

علاوه بر ویژگی های هنری و خاص زبان ایتالیایی باید به این نکته اشاره کرد که کشور ایتالیا در حال حاضر به عنوان یکی از مهمترین مراکز اقتصادی و علمی اتحادیه اروپا به شمار می رود و نقش مهمی در این قاره دارد.

دانشگاه های معتبر و با رتبه های بالا در شهرهای مهم ایتالیا همچون، رم، میلان، ناپل، تورین و همچنین مراکز علمی قدرتمندی در این کشور وجود دارد که هر ساله میزبان تعداد بسیار زیادی از دانشجویان و محققان از سراسر دنیا هستند.

سیستم آموزشی ایتالیا منطبق با آخرین ورژن از برنامه های تعیین شده اتحادیه اروپا است و مدارک علمی و رسمی دانشگاه های این کشور از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

از طرفی دیگر زیر ساخت ها ی موجود برای صنایع گردشگری و جذب توریست در این کشور باعث شده تا هر ساله ایتالیا به عنوان یکی از سه مقصد پر طرفدار برای گردشگران از جانب سازمان گردشگری بین المللی  UNWTO انتخاب شود. جذابیت های فرهنگی و طبیعی در کنار زیر ساخت های مناسب در شهرهای توریست پذیر ایتالیا باعث شده که این کشور حتی به عنوان مقصد مهاجرت برای بسیار از افراد در نظر گرفته شود.

ایتالیا سومین کشور مناسب برای ادامه تحصیل در دنیا

وجود امکانات علمی و پژوهشی معتبر در کنار نرخ سرانه زندگی و تحصیل در ایتالیا موجب شده تا ایتالیا سومین کشور مناسب برای ادامه تحصیلات دانشگاهی است. زبان تحصیلی در دانشگاه های این کشور به ایتالیایی است و البته زبان انگلیسی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

برای نگارش مقاله در مجلات علمی معتبر در ایتالیا فرد باید به زبان ایتالیایی تسلط داشته باشد و یا با کمک مترجمین مقاله ایتالیایی بتواند مقالات خود را به چاپ برساند. معمولا در مقطع کارشناسی ارشد پایان نامه باید به زبان ایتالیایی باشد و مقالات می تواند علاوه بر ایتالیایی به انگلیسی نیز ترجمه شود. در مقطع دکتری نیز تز باید به زبان ایتالیایی و انگلیسی باشد.

دانشگاه های مهمی در کشور ایتالیا حضور دارند که اتفاقا از رتبه های بالای علمی در سطح اروپا و دنیا برخوردارند. ما قصد  داریم تا برای آشنایی بیشتر مخاطبان در ادامه به معرفی این دانشگاه ها بپردازیم.

دانشگاه های ایتالیایی

مطمئناً ایتالیا جذابیت های زیادی برای وسوسه گردشگران و دانشجویان بین المللی دارد: منظره متنوع. میراث فرهنگی و تاریخی عظیم؛ مکانهای نمادین و تاریخی از جمله کولوسئوم  روم و برج پیزا؛ غذاهای غیرقابل مقایسه؛ تاریخی چشمگیر از اختراعات و اکتشاف ها … و البته دانشگاه های ایتالیا شامل قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های جهان است.

گذشته از میراث یادبود تمدن رومی ، ایتالیا سابقه طولانی رهبری و نوآوری دارد. ایتالیایی های قابل توجه شامل کاشفان کریستوفر کلمب و مارکو پولو هستند. انریکو فرمی (فیزیکدانی که اولین راکتور هسته ای جهان را ایجاد کرد)؛ لئوناردو داوینچی  هم که نیاز به تعریف و تمجید ندارد در بالا ذکر شد، که ثابت کرد جهان مسطح نیست. الساندرو ولتا ، که در زمینه برق تحصیل کرده است (اصطلاح “ولت” را می شناسید). و گالیله  ، که چهار قمر در حوالی مشتری کشف کرد و تلسکوپ را اختراع کرد ، که با آن ثابت کرد که زمین در اطراف خورشید می چرخد.

حدود 90 دانشگاه در ایتالیا وجود دارد که اکثریت آنها به صورت عمومی تأمین می شوند. همچنین تعدادی مرکز تخصصی کارشناسی ارشد ، پلی تکنیک و سایر آکادمی ها وجود دارند که بخشی ازآن را  آموزش عالی را تشکیل می دهند.

دانشگاه بولونیا در ایتالیا

دانشگاه بولونیا

University of Bologna

اعتقاد بر این است که دانشگاه بولونیا که در سال 1088 تأسیس شده است اولین و قدیمی ترین دانشگاه جهان است.

بولونیا زندگی شبانه و موسیقی متنوعی دارد ، از اپرا گرفته تا دی جی ها و گروههای مدرن.

دانشگاه بولونیا مجموعه ای از توافق نامه ها بین کشورها و کشورهای اروپایی است.

لیست طولانی فارغ التحصیلان این دانشگاه شامل اسقف اعظم Thomas Becket ، تعدادی از پاپ ها ، مخترع و مهندس گولیلمو مارکونی و حتی Enzo Ferrari و جورجیو آرمانی ، بنیانگذاران برندهای مشهور آنها است.

Facciata della Scuola Normale di Pisa

دانشکده عادی پیزا

Scuola Normale di Pisa

Scuola Normale Superiore of Pisa ، به همراه دانشگاه پیزا و دانشکده مطالعات پیشرفته سانت آنا ، بخشی از سیستم دانشگاه پیزا است.

این دانشگاه در دو رشته علوم انسانی و علوم تخصصی معتبر می باشد و هنوز هم از ساختمان اصلی آن یعنی Palazzo della Carovana در مرکز قرون وسطایی پیزا کار شده است.

دانشگاه پلی تکنیک ایتالیا

دانشگاه پلی تکنیک ایتالیا

رتبه برتر دانشگاه ایتالیا با 156 ام در جهان مشترک ، Politecnico di Milano به ویژه برای دوره های هنری و مهندسی خود رتبه های خوبی را کسب می کند و دارای مکان هایی در بین 20 رتبه برتر رتبه بندی دانشگاه QS جهان برای هنر و طراحی (پنجم) ، و مهندسی سازه (هفتم) ، مهندسی مکانیک (هفتم) و معماری (یازدهم). فارغ التحصیلان برجسته Politecnico di Milano شامل شیمیدان مشهور ایتالیایی ، Giulio Natta ، است که در سال 1963 به دلیل فعالیت در پلیمرهای بالا ، جایزه نوبل شیمی را دریافت کرد.

هزینه تحصیل در ایتالیا

هزینه های تحصیل در ایتالیا نسبتا مناسب هستند به طوریکه با درآمد متوسط می توان طی 4 سال مدرک لیسانس، طی 2 سال مدرک ارشد و 3 تا 5 ساله هم می توان مدرک دکتری را گرفت. لازم به ذکر است که فرهنگ ایتالیا تا حدود زیادی به فرهنگ کشور ما شبیه است و مردمان خونگرم و مهمان نوازی نیز دارد. همه اینها ایتالیا را به مکانی مناسب برای مهاجرت تحصیلی تبدیل می کند.

ترجمه متن و محتوای ایتالیایی

با توجه به رتبه و جایگاه علمی ایتالیا و نقش پر رنگ زبان ایتالیای در جهت گسترش علمی دانشجویان و متقاضیانی که خواهان ترجمه مقالات خود به زبان ایتالیایی هستند نیاز دارند تا با همکاری با مترجمین متخصص مقالات ایتالیایی همکاری داشته باشند.

ترجمه مقالات ایتالیایی باید توسط مترجمین با تجربه و با دانش در همان زمینه خاص انجام پذیرد تا نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد.

برای ترجمه مقالات ایتالیایی می توان از انواع دیکشنری های آنلاین و تحت وب نیز استفاده کرد اما در انتها نمی توان کیفیت و استناد علمی بالایی برای این نوع ترجمه قائل شد.

بنابراین با سپردن سفارشات خود به یک LSP مرجع می توانید از بابت نتیجه کار مطمئن شد. مرکز ترجمه پارسیس با سابقه بیش از 10 سال در زمینه انواع ترجمه از جمله ترجمه مقالات ایتالیای، مرجعی برای ارسال سفارشات ترجمه مقالات ایتالیایی است.

گروه مترجمین متخصص و با تجربه در پارسیس مقالات را از فارسی به ایتالیایی و از ایتالیایی به فارسی و سایر زبان های دیگر با کیفیت بالا و قابلیت استناد علمی ترجمه می کنند.

خدمات تکمیلی ترجمه مقالات ایتالیایی مانند Terminology نیز از دیگر مزیت هایی است که LSP مرجع و معتبر در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد و آنان را تا مرحله تایید مقاله نیز همراهی می کند.

نوشتهٔ پیشین
تاریخ انتشار و چاپ کتاب
نوشتهٔ بعدی
کتاب الکترونیکی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست