ترجمه تخصصی مقالات ISI - ترجمه رسمی
article-translation-isi

ترجمه تخصصی مقالات ISI

ترجمه مقالات ISI

یکی از مهمترین خدمات دارالترجمه رسمی پارسیس  ترجمه مقالات علمی به ویژه ترجمه مقالات ISI  و  مقالات ISC   می باشد

دلیل تمرکز تیم دارالترجمه رسمی پارسیس بر این موضوع  اهمیت موضوعات علم و فناوری  در دنیای امروز  ، و اهمیت دسترسی به منابع علمی جدید و مهم و با کیفیت و معتبر است  ،  دانشمندان ، محققین ، پژوهشگران ، اساتید دانشگاه ، دانشجویان برای اطلاع از دستاوردهای دیگران در زمینه موضوع تحقیق خود در زبان های دیگر به به پایگاه های اینترنتی  و کتابها  و مقالات علمی چاپ شده مراجعه می نمایند و آنها را مورد بررسی قرار می دهند و برای نگارش مقالات خود از آن استفاده می کنند .

مقاله isi  چیست   

( آی اس آی ) یکی از معیارهای سنجش مقاله در سطح جهانی است

(isi  Institute for Scientific Information) موسسه اطلاعات علمی است جهت اعتبار سنجی مقالات علمی است .

با توجه به فعالیت تخصصی این مجموعه بر روی این موضوع   این موسسه به عنوان معیار اعتبار مقالات علمی شناخته شده .

موسسه isi    ، خدمات مربوط به پایگاه داده ، کتاب های ، مقالات پژوهشی را ارائه می دهد  این خدمات از طریق  سرویس پایگاه   ISI’s Web of Knowledge قابل دسترس است  این وبسایت  به شما این امکان را می دهد  تا بدانید کدام مقالات بیشتر به آنها مراجعه شده است و چه  مقالات از آن  مقاله مطلب اقتباس کرده  و به آن رجوع کرده اند .

موسسه و یا سازمان اطلاعات علمی ( isi   Institute for Scientific Information) هر سال به بررسی کلیه مجلات علمی انگلیسی زبان می پردازد و بر اساس معیارهای خود بخشی از این نشریه ها را بعنوان نشریه های معتبر  معرفی می کند . لازم به ذکر است که تعداد نشریه هایی که در هر سال معرفی می شوند متفاوت می باشد و این امر مستلزم  آن است که نشریه ها بتوانند مراحل ارزیابی موسسه اطلاعات علمی isi  را پشت سر بگذارند تا بتوانند در فهرست  موسسه isi  بعنوان نشریه معتبر  در نظر گرفته شوند .

معرفی  انواع مقالات : آی اس آی / آی اس سی

مقالات پژوهشی برتر 

مجموعه ای از مقالات منتشر شده در نشریات معتبر جهانی هستند که به دلیل مراجعه و استناد زیاد از آنها تحت عنوان مقالات پر مراجعه و مقالات روز و به عبارتی ( Top papers)  یاد می شود .

مقاله داغ   یا  (HOTpapers) مقاله ای است  که در رشته موضوعی مورد نظر در زمره مقالات  یک دهم درصد برتر قرار گرفته و بازه زمانی برای محاسبه مقالات داغ  دو ماه می باشد    این در حالی است که  بازه زمانی برای محاسبه مقالات پراستناد  ۱۰ سال می باشد و جزو یک درصد برتر در نظر گرفته می شوند

انواع مقالات ISI  

مقاله داغ و روز Hot papers

مقاله پر استناد و پر مراجعه Papers Highly cited  

 

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
هزینه زندگی در انگلستان
نوشتهٔ بعدی
ترجمه فایل صوتی و تصویری

پست های مرتبط

فهرست