ترجمه سایت عربی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه سایت به عربی

ترجمه سایت عربی

دارالترجمه پارسیس ، مفتخر است با استفاده از نیروهای انسانی متخصص و مجرب ، بهترین خدمات ترجمه سایت عربی به فارسی یا ترجمه سایت فارسی به عربی را به شما ارائه دهد .

در عصر حاضر ، صاحبان هر کسب و کاری پیوسته سعی می کنند ، فعالیت و مخاطبان خود را در بستر اینترنت افزایش دهند و بدون شک ، داشتن یک وب سایت چند زبانه می تواند در افزایش مخاطبان کسب و کار ، نقش موثری را ایفا می کند .

ترجمه سایت فارسی به عربی و عربی به فارسی

تجربه تیم مترجم عربی و کارشناسان ما در بخش ترجمه سایت و محتوای متنی بسیار گسترده است لذا ما با شناخت کامل ساختار و بدنه اصلی کلیه سایت ها قادریم روند خدمات ترجمه عربی یک سایت را سرعت بخشیم .

” برای ثبت سفارش ترجمه سایت عربی به فارسی یا ترجمه سایت فارسی به عربی ، بر روی لینک زیر کلیک فرمایید “

ثبت سفارش ترجمه 

امروزه با گسترش فناوری روز محتوای وب به صورت تصاعدی در حال افزایش است و روز به روز تولید محتوا به زبان های مختلف در سایت ها و یا وبلاگ ها منتشر میگردد , استراتژی ما در خدمات ترجمه به گونه ای است که تمامی حوزه های یک وب سایت از جمله سایت های خبری , سایت های گردشگری , سایت های شخصی و شرکتی کوچک و بزرگ را از طریق ترجمه مطالب تالیف شده در تمامی سیستم های مدیریت محتوا ( تولید یک وب سایت ) به بیش از 60 زبان زنده دنیا را انجام می دهیم و هر روز بر روی پروژه شما تغییرات مورد نظر را لحاظ خواهیم کرد.

الزامات مورد نیاز در ترجمه سایت عربی

با توجه به گستردگی و تنوع متون و محتوای دیجیتالی , انعطاف و ترجمه خلاقانه یکی از بهترین خدماتی است که توسط تیم دارالترجمه پارسیس به مشتریان ارائه می گردد لذا برخی مشتریان مرتبا نیاز به خدمات دارند و برخی دیگر تنها یکبار نیاز به خدمات ترجمه دارند ما در این مورد به الزمات در ترجمه توجه خواهیم کرد که شامل موارد ذیل می باشد

  •  تایید شایستگی تیم مترجم عربی در هر کدام از رشته ها و حوزه های تخصصی
  • استفاده از کارشناسان فنی و با تجربه در سایت جهت درج محتوای شما مطابق با اصول سئو
  •  استفاده از تیم بازبینی در خروجی ترجمه ها جهت درج تولید محتوا

هرچند اکثر مترجمان عرب زبان در تیم  دارالترجمه عربی ما در ایران هستند اما بسیاری از مترجمین شفاهی ما نیز در خارج از کشور و به زبان بومی کاملا مسلط بوده و با حضور در کنفرانس ها فناوری خصوصا موارد فنی مربوط به سایت فعال بوده و از این طریق میتوانند در همایش ها ی شما نقش پررنگی داشته باشند .

"خدمات

ترجمه سایت به زبان عربی بر اساس اصول اولیه سئو

ما در زمینه ارائه خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو چون گوگل نیز در بخش دپارتمان ترجمه سایت فعال هستیم , جالب است بدانید در ارائه مارک ها و برندها برای شرکت ها طبق اصول اولیه سئو بدون استفاده از روش های اسپم ترجمه کاملا انسانی , ویرایش شده و درج شده توسط کارشناسان تولید محتوای با تجربه بیش از 10 سال بهره می بریم

همانطور که میدانید موتورهای جستجو چون گوگل به عنوان غول فناوری دنیا اخیرا قلمروهای مختلفی را آغاز کرده است و زبان عربی نیز یکی از زبان های ارزشی در محتوای وب سایت ها برای این غول جستجو است .

اگر یک کاربر عادی هستید و به دنبال موفقیت در کسب و کار آنلاین می باشید کارشناسان ما میتوانند در هر لحظه از شبانه روز از طریق گفتگوی آنلاین در سایت به صورت 24 ساعته شما را راهنمایی نمایند تا به هدف خود نزدیکتر شوید.

کار سئو , کار ترجمه و کار بازبینی خدمات ترجمه در تیم ما بر اساس تحقیقات گسترده در مورد کلیدواژه های و ساختارهای سازمان یافته سایت شما نیز انجام می شود این امر به سایت شما در منطقه جغرافیایی هدف صحیحی را نشان می دهد لذا درج محتوا ,ترجمه محتوا و رعایت اصول سئو اکسیری است که شاید رقبای شما دیرتر به فکر استفاده از آن افتاده باشند .

اهمیت ترجمه سایت 

قبل از پرداختن به اهمیت ترجمه سایت به سایر زبان ها ، بگذارید یک واقعیت را به شما بگوییم . خیلی از سایت ها به دلیل جذب مشتری و دریافت پول ، همه را به داشتن یک وب سایت دو یا چند زبانه تشویق می کنند ، اما پتانسیل کاری شما در داشتن یک وب سایت دو یا چند زبانه ، مهم ترین چیز است و اگر کسب کار یا موضوع سایت شما مخاطبان کافی در سایر کشور ها را ندارد ، ترجمه سایت  تان به زبان های دیگر ، کار بی فایده ای است .

هدف ما ارائه خدمات ترجمه سایت به طور کارآمد و مفید است نه فقط انجام خدمات ترجمه ، با در نظر گرفتن جنبه های اقتصادی .

بنابراین ، لازم است که قبل از اقدام به استفاده از خدمات ترجمه سایت ، ابتدا به میزان مخاطبان هدف خود در کشور مقصد توجه کنید و سپس اقدام به دو یا چند زبانه کردن وب سایت خود فرمایید .

پیشنهاد پارسیس در ترجمه سایت فارسی به عربی و بالعکس

در خصوص ترجمه سایت فارسی به عربی یا بالعکس ، پیشنهاد ما به شما این است که اگر کسب و کار شما در کشور های عربی قابل گسترش است یا پیش بینی می کنید که مطالب وب سایت شما ، به گونه ای است که ، مخاطبان عرب زبان بسیاری پیدا خواهد کرد ، حتما وب سایت مورد نظرتان را به صورت دو زبانه ( فارسی و عربی ) در آورید .

انجام ترجمه وب سایت توسط نیروی انسانی باعث می شود ، مخاطبان کشور هدف شما ، به سادگی با سایت شما ارتباط برقرار کنند و همچنین خط مشی شرکت یا کسب و کارتان را بشناسند که این امر موجب جهانی شدن شرکت یا سایت شما می شود .

 ترجمه وب عربی به فارسی یا ترجمه وب فارسی به عربی ، باعث افزایش مخاطبان کسب و کار و همچنین افزایش ترافیک وب سایت می شود .

استفاده از خدمات ما در زمینه ترجمه سایت عربی به زبان فارسی یا بالعکس ، باعث می شود کسب و کار شما رشد سریعی در ابعاد جهانی پیدا کند و همچنین مخاطبان سایت شما به طور سریعی افزایش پیدا کنند .

خدمات ما در خصوص ترجمه سایت عربی

 ترجمه سایت عربی به فارسی یا بالعکس ، در قالب خدمات ترجمه آنلاین امکان پذیر است .

در دارالترجمه ما ترجمه انواع سایت ها نظیر سایت های فروشگاهی و خبری ، وبلاگ ها ، کمپین ها و … از زبان عربی به زبان فارسی یا از زبان فارسی به زبان عربی ، قابل انجام است .

خدمات ترجمه سایت عربی به فارسی یا بالعکس ، شامل ترجمه منو ها ، جدول ها ، نمودار ها ، عکس ها ، اینفوگرافی ها و … می شود .

لازم بدانید که ، یکی از مهم ترین تفاوت های خدمات ترجمه وب عربی دارالترجمه ما با دیگر دارالترجمه ها ، ارائه خدمات سئو در ترجمه  عربی وبسایت توسط کارشناسان خبره و حرفه ای سئو و همچنین استفاده از تکنیک  μF برای بررسی و بازینی ترجمه سایت عربی یا فارسی می باشد .

وجود این خدمات در ترجمه سایت عربی به فارسی یا بالعکس ، باعث می شود ، سایت شما به طرز خارق العاده ای مخاطبان را به سمت خود جذب کند و در نهایت ، به طور کلی بازدیدکنندگان وب سایت شما افزایش پیدا کنند . یکی از شاخصه های اصلی خدمات ما در خصوص ترجمه سایت عربی ، وجود گارانتی پشتیبان است .

(یکی از این خدمات رایگان ما ، در رابطه با شناخت پرسونای مخاطبان کشور مقصد و انجام ترجمه سایت عربی با در نظر گرفتن آن می باشد . )

انجام ترجمه سایت عربی به فارسی یا بالعکس ، با توجه به در نظر گرفتن پرسونای مخاطبان ، باعث تضمین موفقیت کسب و کار شما در کشور مقصد می شود .

کیفیت در ارائه خدمات ترجمه سایت عربی 

در زمینه خدمات ترجمه سایت عربی به فارسی یا ترجمه سایت فارسی به عربی ، تمرکز ما بر روی کیفیت و ارائه خروجی کارآمد و مفید است .

این موضوع برای ما به قدری حائز اهمیت است که برای جذب نیرو در زمینه ترجمه سایت عربی ،  زمان زیادی گذاشته ایم و برای ارائه این خدمات ، تیمی شامل مترجمان و کارشناسان حرفه ای و با تجربه تشکیل داده ایم تا خدمات ترجمه سایت عربی بدون هیچ گونه نقص و ایرادی انجام پذیرد .

خدمات ترجمه بومی عربی وب سایت

از آنجا که بومی سازی یا به عبارتی دیگر محلی سازی محتویات وب سایت در ترجمه ، اهمیت ویژه ای دارد و نقش بسیار مهمی را در جذب دائمی مخاطبان کشور مقصد ایفا می کند ، ما از کارشناسان و مترجمان بومی نیز ، برای ارائه خدمات ترجمه سایت عربی استفاده می کنیم .

بدون شک ، اثر استفاده از چنین تیمی در خروجی کار در مقایسه با خروجی ترجمه سایت توسط سایر افراد یا سایر تیم ها ، کاملا مشهود است و شما به سادگی می توانید ، تفاوت کیفیت ترجمه سایت عربی ما با دیگران را مشاهده کنید . خدمات ترجمه سایت عربی به صورت بومی سازی شده نیز ارائه می شود

در حال حاضر ، بومی سازی در انجام کار ترجمه ، به خصوص ترجمه سایت اهمیت بسیار زیادی دارد ، به گونه ای که شاید بهتر باشد بگوییم ، بومی سازی متن ترجمه شده ، امروزه به یکی از اصول اولیه کار ترجمه تبدیل شده است .

تیم ما از کارشناسان عرب زبان و فارسی زبانی تشکیل شده است که به خوبی مخاطبان فارسی زبان و عربی زبان را می شناسند و همچنین با خواسته ها و فرهنگ های آن ها آشنایی کامل دارند . این موضوع باعث می شود مدیریت و انجام پروژه ترجمه سایت عربی به فارسی یا بالعکس ، توسط ما به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد .

ترجمه و تولید محتوای عربی 

از آنجا که برای موفقیت یک وب سایت ، انتشار  و تولید محتوا به صورت منظم ، ضروری است ، از دید هر کس ترجمه محتوا به هر زبانی ، کار ساده ای نیست و ممکن است وقفه ای همیشگی میان انتشار محتوا به زبان اصلی و تولید محتوای ترجمه شده ، وجود داشته باشد . برای همین باید بگوییم ، با دارالترجمه پارسیس و تیم متخصص ما ، چنین وقفه ای هیچ گاه وجود نخواهد داشت و پیوسته ترجمه محتوا در کم ترین زمان ممکن انجام می شود .

لازم است بدانید که کارشناسان ما ، پروژه های شما را  به طور دقیق و بدون کم و کاستی انجام می دهند و جای هیچ گونه نگرانی در رابطه با تغییر محتوای ترجمه شده نسبت به محتوای اصلی وجود ندارد .

چرا از خدمات ترجمه سایت عربی به فارسی یا ترجمه سایت فارسی به عربی استفاده کنیم ؟

با گسترش تکنولوژی و به وجود آمدن ارتباطات جهانی ، نیاز مردم به ترجمه نسبت به گذشته ، به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است و از آنجا که راحتی استفاده از وب سایت ها ، نقش پر رنگ و برجسته ای در جذب مخاطبان دارد و همچنین افزایش مخاطبان ، برای صاحبان کسب و کارها بسیار مهم است ، به طور کلی استفاده از خدمات ترجمه ، تبدیل به یکی از واجبات مورد نیاز وب سایت ها شده است .

در اوایل پیدایش این نیاز بسیاری از صاحبان کسب و کار ها و مدیران ، فکر می کردند دو یا چند زبانه کردن وب سایت ، با کمک گوگل ترنسلیت به طور رایگان امکان پذیر است ، اما امروزه بر هیچکس پوشیده نیست که انجام هرگونه ترجمه با استفاده از گوگل ترنسلیت ، به تنهایی امکان پذیر نیست . امروزه به همین دلیل ، موسسات و یا افراد بسیاری وجود دارند که خدمات ترجمه سایت ارائه می دهند ، دارالترجمه ما نیز یکی از این موسسات است که ، خدمات ارزنده ای را در زمینه ترجمه سایت ، با استفاده از کارشناسان ماهر و حرفه ای ارائه می دهد .

ترجمه سایت فارسی به عربی یا ترجمه سایت عربی به فارسی  ، توسط ما ، چگونه انجام می شود ؟

لازم است بدانید که ، ترجمه سایت عربی به فارسی یا بالعکس ، توسط ما تماما با استفاده از نیروی انسانی انجام می شود و از هیچ گونه نرم افزار یا ابزاری جهت انجام ترجمه استفاده نمی شود .

به همین دلیل امکان ارائه تعرفه  فوری برای خدمات ترجمه وب ، بدون بررسی سایت و مطالب امکان پذیر نخواهد بود

شما می توانید برای کسب اطلاع از هزینه ترجمه سایت عربی به فارسی یا بالعکس ، به بخش ثبت سفارش ترجمه مراجعه فرمایید و در آنجا با تکمیل فرم و در پایان با کلیک بر روی دکمه ارسال ، سفارش خود را برای ما ارسال فرمایید تا کارشناسان ما بعد از بررسی ، هزینه ترجمه سایت مورد نظر شما را ، به اطلاعتان برسانند .

ویژگی های برجسته مترجمان ما در تیم ترجمه سایت عربی به فارسی یا بالعکس

همانطور که کمی قبل گفته شد ، ترجمه سایت ، در دنیای امروز اهمیت ویژه ای پیدا کرده است و برای همین انجام خدمات ترجمه توسط مترجمان حرفه ای بسیار مهم است . برای همین ، تصمیم گرفته ایم در این مقاله شما را با چندین ویژگی مهم که تمامی کارشناسان و مترجمان ما ، دارای آن ها می باشند ، آشنا کنیم .

  • تمامی اعضای تیم ترجمه ما ، از طریق آزمون های استخدامی جذب و در مراکز عالی و معتبر آموزش دیده اند .
  • کارشناسان و مترجمان ما ، دارای دقت و تمرکز بسیار بالایی ، در طی ترجمه هستند و برای همین ، احتمال انجام کوچکترین خطا توسط تیم ما طی ترجمه ، نزدیک به صفر است .
  • سرعت بالا در ارائه خدمات ترجمه website ، یکی از ویژگی های بارز مترجمان و کارشناسان ما می باشد .
  • تمامی اعضای تیم ما در بخش خدمات ترجمه website ، به قواعد و اصول زبان مبدا و مقصد تسلط کامل دارند .

اگر تجربه ای از استفاده خدمات ما در زمینه ترجمه عربی به فارسی یا بالعکس دارید ، لطفا با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید .

نوشتهٔ پیشین
ترجمه حکم بازنشستگی به زبان فرانسه
نوشتهٔ بعدی
ترجمه دانشجویی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست