ترجمه زبان چینی

ترجمه زبان چینی

ترجمه زبان چینی

ترجمه زبان چینی به فارسی و ترجمه زبان فارسی به چینی تقاضای بالایی در ایران دارد و یادگیری این زبان از اولویت مهمی برخوردار است .

فرض کنید شعبه ای از کسب و کار خود را در چین تاسیس کرده اید ، و یا اینکه آژانس تبلیغاتی هستید که مخاطبان چینی دارید و یا اینکه محصولات چینی را در ایران به فروش رسانده بدون شک به ترجمه زبان چینی نیاز دارید بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید .

ترجمه زبان فارسی به چینی و همچنین ترجمه چینی به فارسی کاری نیست که به آسانی بتوان از عهده آن برآمد . به همین دلیل شما نیاز به یک دارالترجمه با تجربه و با کیفیت بالا مثل دارالترجمه رسمی زبان چینی پارسیس دارید که بیش از 110 مترجم چینی خبره را در اختیار دارد که در مدت چند ثانیه به طور رایگان هزینه را به شما اعلام می نماید و برای استعلام قیمت می توانید از منوی ثبت سفارش ترجمه زبان چینی اقدام کنید .

آشنایی با زبان چینی

زبان ملی کشور چین به عنوان زبان استاندارد به نوعی ماندارین است زیرا این زبان به عنوان یک زبان استاندارد و مدرن به رسمیت شناخته شده است اما این زبان به نوعی یک گویش است که در مناطق گسترده ای از کشور چین صحبت می شود

گویش زبان چینی ماندارین علاوه بر کشور چین در کشورهایی چون تایوان و سنگاپور نیز صحبت خواهد شد امروزه بیش از یک میلیارد نفر به زبان ماندارین صحبت کرده و آن را تبدیل به یکی از رایج ترین زبان ها در جهان نموده اند .

یک واقعیت جالب از آمار واقعی این زبان این است که در کشور چین حدود 292 زبان با گویش های مختلف به ثبت رسیده است اما پرگویش ترین این زبان ها از نظر جغرافیایی همان ماندارین است .

گویش های زبان چینی

در زبان چینی دو گویش وجود دارد: کانتونسی و ماندارین. افرادی که در منطقه هنگ کنگ و گوانگ‌دونگ چین زندگی می کنند به گویش کانتونسی صحبت می کنند.
در ماندارین تغییرات و گویش های زیادی در لغات، تلفظ و گرامر وجود دارد. ترتیب جمله و کلمه اغلب باید به خاطر تفاوت های نحوی در زبان، مجدد مرتب شود.
به دلیل اینکه زبان چینی بیشتر از انسجام رسمی روی معنا متمرکز است، زمانی که ترجمه از فارسی به چینی به صورت تحت الفظی یا کلمه به کلمه انجام شود، نامفهوم یا انتزاعی به نظر می رسد.
بنابراین کار ترجمه چینی باید توسط مترجم خبره و با دانش بالا انجام شود تا مفاهیم به درستی منتقل شوند
اگر متن وب سایت یا مطالب بازاریابی شما درست ترجمه نشود، می تواند منجر به بروز ضررهای جبران ناپذیری برای شما شود .

همواره این نکته را مدنظر قرار دهید که فرد غیر بومی به خوبی نمی داند و درک نمی کند که مطالب را چگونه ترجمه نماید تا متناسب با مخاطبان چینی منطقه ای خاص قرار بگیرد .

لازم به ذکر است که دارالترجمه رسمی زبان چینی پارسیس برای جلب رضایت مشتریان و ارائه ترجمه با کیفیت بالا همواره از مترجمان چینی بومی استفاده می نماید این امر موجب شده تا اکثر مشتریان این مجموعه از ترجمه ارائه شده رضایت کامل داشته و برای ترجمه مجدد مدارک و متون خود به این دارالترجمه مراجعه نمایند .

تفاوتی نمی کند که سند شما در چه زمینه ای باشد می تواند یک متن حقوقی ؛ پزشکی ؛ یا در زمینه فناوری اطلاعات باشد و یا هر موضوع تخصصی دیگر ؛ شما مترجمان با تجربه ای را دارید که حتی ترجمه چینی بسیار فنی را برای شما عزیزان به صورت تخصصی و دقیق ترجمه می نمایند .

  1. ترجمه چینی به چه صورت قابل انجام است؟

    ترجمه چینی در دارالترجمه چینی پارسیس به دو صورت تخصصی و رسمی قابل انجام است

  2. ترجمه رسمی چینی چیست ؟

    ترجمه رسمی چینی , ترجمه ای خواهد بود که تنها توسط مترجم رسمی و قسم خورده چینی به همراه مهر و تاییدات انجام میگیرد

  3. ترجمه تخصصی چینی چیست ؟

    ترجمه تخصصی تنها توسط مترجم تخصصی که در حوزه انتخابی متبحر بوده و یا حداقل در آن رشته تخصص داشته انجام می پذیرد

  4. ترجمه چینی چند روزه انجام می شود ؟

    لازم به ذکر است برای اعلام هرگونه هزینه و زمان فوری ترجمه زبان چینی لطفا تنها از طریق سایت صفحه اصلی بخش ثبت سفارش ترجمه ارسال درخواست کرده تا در کمتر از نیم ساعت اعلام هزینه و زمان از طریق ایمیل شما انجام گیرد

بهترین قیمت برای بهترین ترجمه چینی

یکی از راه های دانستن هزینه ترجمه زبان چینی متن اختصاصی شما این است که از گزینه قیمت دهی رایگان ترجمه زبان چینی استفاده کنید. بسیاری از دارالترجمه های حرفه ای و با تجربه زبان چینی قیمت را به شما اعلام می کنند مثل امکانی که ما در منوی ثبت سفارش ترجمه زبان چینی برای شما فراهم کرده ایم. به وسیله مقایسه این قیمت ها، شما می توانید نتیجه هوشمندانه ای بگیرید که کدام دارالترجمه بهترین ترجمه زبان چینی را با بهترین قیمت انجام می دهد.
برترین مترجمان چینی متخصص ما در 24 ساعت شبانه روز در دسترس شما عزیزان خواهند بود . منوی ثبت سفارش ترجمه زبان چینی کار قیمت دهی رایگان را انجام می دهد و به شما اجازه می دهد تا قیمت ها را با قیمت های سایر دارالترجمه ها مقایسه کنید. و شما متوجه خواهید شد  که دارالترجمه رسمی زبان چینی پارسیس ، خدمات ترجمه زبان فارسی به چینی و همچنین ترجمه زبان چینی به فارسی بسیار دقیق و تخصصی را با هزینه بسیار کم ارائه می نماید .

جهت سفارش ترجمه رسمی چینی کلیک کنید 

آموزش ترجمه زبان چینی :

یادگیری زبان چینی ( ماندارین ) آسان است , لازم نیست دلیلی بیاورید که یادگیری زبان دوم برای شما سخت و پیچیده است ؛ خیر اینگونه نیست ؛ کلید اصلی یادگیری مهارت های پایه ای در ترجمه زبان چینی شامل اطلاعات اولیه در مورد گرامر و دستور زبان چینی , علائم ؛ نوع نگارش و مهمترین و پرکاربردترین اصطلاحات زبان چینی است .

در حال حاضر کشور چینی در تجارت و شراکت با اتحادیه اروپا رتبه 2 را به خود اختصاص داده است ؛ آمار ارائه شده توسط سایت Eurostat نشان می دهد که مبادلات اقتصادی و تجاری کشور چینی هر ساله رو به افزایشر است ؛ بنابراین بسیار مهم است که شما زبانی را فراخواهید گرفت که شهروندان اتحادیه اروپا برای آن ارزش قائلند .

بر طبق منابع مختلف ؛ منظور منابعی که از مقامات چینی بدست آمده , تخمین زده شد که حدود 20 تا 40 میلیون نفر در سراسر جهان زبان چینی را بعنوان زبان دوم و خارجی خود میشناسند

زبان های رسمی در کشور چین

علاوه برا ماندارین کانتونی نیز یکی از زبان های رسمی و رایج در کشور چین است منبا اصلی این زبان در شهر بندری Guangzhou بوده که از انجا به سایر شهرها گسترش یافته است

این شهر همچنین به کانتون معروف است جالب است بدانید که زبان کانتونی امروزه یکی دیگر از زبان های رایج در کشور هنگ کنگ بوده که در بسیاری از مکانها از جمله دادرسی ها و دادگاه ها و برخی از ارتباطات و مراوده های سیاسی از ان استفاده میکنند .

زبان کانتونی خود دارای سه گویش است

  • گویش هنگ کنگ
  • گویش ماکائو
  • گویش Guangzhou

زبان خارجی در کشور چین

همانطور که در هر کشور ممکن است یک زبان خارجی آموزش داده شده و به عنوان یک زبان دوم شناخته شود در کشور چین نیز زبان انگلیسی به عنوان مهمترین زبان خارجی بوده که حدود میلیون ها نفر مردم این کشور به این زبان تسلط کامل دارد .

لازم به ذکر است اکثر افرادی که به این زبان تسلط دارند در شهرهای مرکزی سکونت داشته  از تراکم جمعیت بالاتر برخوردار است

در هنگ کنگ نیز انگلیسی به عنوان یک زبان رسمی و زبان دوم تاسیس شده است

ترجمه فنی و تخصصی زبان چینی

خدمات ترجمه فنی در هر حوزه تجارت به نوعی تنها نیازمند مترجم تخصصی در آن حوزه خواهد بود لذا ما این اطمینان را می دهیم که متون فنی و تخصصی را تنها با استفاده از مترجم تخصصی انجام دهیم همچنین بررسی مجدد و حفظ تعادل مناسب در مقابل پیچیدگی های فنی از اولویت ما است .

 انتخاب یک مترجم بر روی پروژه از مهمترین نکات در خدمات ترجمه چینی است ممکن است برخی مترجمین به ماندارن و برخی به سایر گویش ها واقف باشند

در هنگام ترجمه فایل های حساس و مهم میتوانید در خدمات ترجمه تخصصی تقاضای نمونه و یا تست از ترجمه توسط مترجم تخصصی نمایید لذا این کار در مواقعی مانند ترجمه چکیده مقاله و یا متون تخصصی بسیار حائز اهمیت است .

ما در تیم ترجمه چینی این ظرفیت را داریم که خدمات ترجمه چینی به فارسی و بالعکس و بیش از 60 زبان را انجام دهیم لذا ما قادریم از بخش ثبت سفارش ترجمه در صفحه اصلی در بستر آنلاین از راه دور نیز اکثر فایل های شما را در قالب های مختلفی از جمله Word  و یا pdf  ترجمه کنیم

آموزش رایگان ترجمه زبان چینی

در نمونه آموزش ترجمه زبان چینی پارسیس شما یاد خواهید گرفت که چگونه صحبت کنید ؛ بخوانید و بنویسید

در نمونه آموزش ترجمه زبان چینی پارسیس شما یاد خواهید گرفت که چگونه صحبت کنید ؛ بخوانید و بنویسید
درس اول
در این درس با برخی کلمات و اصطلاحات پر کاربرد آشنا می شوید که ممکن است در هر زمان روز از ان استفاده کنید

درس اول ترجمه زبان چینی

Conversation: 你好吗? حال شما چه طوره
با تلفظ بالا nǐ hǎo ma?

我很好。谢谢。 wǒ hěn hǎo, xiè xiè. خوبم ممنون
你呢? nǐ ne? شما چه طور ؟
我也很好。Wǒ yě hěn hǎo. من خیلی خوب هستم

درس دوم ترجمه زبان چینی

نام شما چیست ؟
Conversation: 你叫什么名字? نام شما چیست
学生:您贵姓? دانشجو: اسم شما چیست
Student: What is your surname? دانش آموز : نام خانوادگی شما چیست ؟
老师: 我姓刘。你叫什么名字? معلم : نام من لیو است ,نام تو چیست ؟
学生:我叫王红。他叫李东。他是我的朋友。دانش آموز: نام من وانگ هنگ است. نام او لی دونگ است. او دوست من است

تلفظ صحیح زبان چینی

شما در این بخش اطلاعات پایه و خلاصه ای را برای تلفظ صحیح ماندارین ( زبان چینی ) به شما ارائه میدهد , شما ممکن است برای یادگیری  و آموزش زبان چینی به این موارد زیر احتیاج داشته باشید

سیستم آوایی زبان Pinyin

در ابتدای سال های 1950 در جمهوری خلق چین , پینین  Pinyin  یک سیستم آوایی ترجمه زبان چینی به حساب می آمد , این مدل از آوا ها جزئی از الفبای رومی بوده که برای نشان دادن صداهای آوایی در ماندارین چینی به کار گرفته میشده است ؛ سیستم های آوایی مختلفی برای یادگیری و آموزش زبان و تلفظ چینی وجود دارد در حالی که امروزه پایتخت چین به نام ریشه انگلیسی پکن Peking” in English و در زبان پینین Pinyin  با نام  “Beijing” نوشته میشود .

دامنه هجا ها ( لحن در زبان چینی )

در زبان چینی، تنوع یک لحن  از هجاهای ماندارین زبان چینی ممکن است معنی را تشخیص دهد. چهار لحن وجود دارد، که به ترتیب با نشانه زیر  مشهود است.

مطالعه زبان منحصر به فرد مانند زبان چینی نیاز به رویکرد خاص دارد. ما یک روش منحصر به فرد را به مخاطبین خود ارائه می دهیم . درسهای رایگان چینی با شروع مبانی تلفظ و نمونه ها مورد نیاز برای هر کسی است که بدون دانش قبلی نیاز به ترجمه زبان چینی است. هر درس شامل آموزش تلفظ صحیح، شناخت شخصیت ( مذکر و مونث ) و نوشتار چینی است.

خدمات ترجمه زبان چینی ما با ضمانت بالا در دفتر ترجمه رسمی چینی انجام می گردد 

تیم ترجمه چینی ما این شایستگی را دارد که متخصصین در صنایع مختلف کار ترجمه چینی شما را به نحو احسن انجام دهند 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خدمات ترجمه چینی این مطلب را مطالعه نمایید

ترجمه چینی

 

دارالترجمه رسمی: ما بعنوان تیم نویسنده در دارالترجمه رسمی پارسیس فعالیت داریم ؛ ما بر این باوریم که خدمات بهتر به کاربران باعث خواهد شد نام پارسیس ماندگار شود

جهت درخواست فوری ثبت سفارش ترجمه از طریق روش های زیر اقدام نمایید. 09100112835📞 02144878345📞 02144879630📞 دارالترجمه رسمی پارسیس به آدرس جدید منتقل یافت 👈 تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی- بالاتر از نیایش- جنب بانک پاسارگاد- پلاک 280- طبقه دوم واحد 4- دارالترجمه رسمی پارسیس

جهت 👈سفارش ترجمه به همراه 10 درصد تخفیف ویژه از طریق تیکت و اعلام هزینه زمان فوری کلیک کنید.