ترجمه تخصصی رشته مهندسی عمران - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه تخصصی رشته مهندسی عمران

ترجمه تخصصی رشته مهندسی عمران

امروزه رشته مهندسی عمران مانند سایر رشته‌های تخصصی طرفداران زیادی دارد. هرچند که این رشته دانشجویان زیادی را در اختیار دارد اما حقیقتاً رشته عمران به‌عنوان یکی از شاکله اصلی ساختار جامعه در هر کشور خواهد بود. رشته مهندسی عمران در کشور ایران دارای گرایش‌های مختلفی بوده که توسط دانشگاه‌های مربوطه تدریس خواهند شد. به‌صورت کلی انواع مختلفی از گرایش‌های مهندسی عمران شامل گرایش سازه، گرایش زلزله، مکانیک خاک یا همان ژئوتکنیک، مهندسی و مدیریت ساخت، گرایش حمل‌ونقل، گرایش مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی و غیره وجود دارند.

دراین‌بین نیز بسیاری از متون تخصصی و مقالات علمی در رشته عمران به زبان‌های مختلفی ترجمه‌شده‌اند. هدف اصلی ترجمه تخصصی متون عمران برای محققان دستیابی به منابع علمی در زبان‌های شاخص است. درصورتی‌که به‌عنوان یک دانشجو و یا محقق به دنبال ترجمه تخصصی رشته عمران در تمامی گرایش‌های می‌باشید این خدمات توسط دارالترجمه رسمی پارسیس قابل انجام خواهد بود.

ترجمه متون رشته عمران توسط مترجم تخصصی

همان‌طور که می‌دانید انجام خدمات ترجمه تخصصی بایستی تنها توسط مترجم نخبه انجام گردد. ما در دارالترجمه رسمی با سالها تجربه در ترجمه انواع رشته‌های دانشگاهی ازجمله مهندسی عمران با استفاده از مترجمان حرفه‌ای در این حوزه فعالیت داریم. تمامی مترجمان تخصصی ما در رشته همسان شما فعالیت دارند.

برای مثال اگر شما در گرایش مهندسی زلزله تحصیل می‌کنید و به دنبال ترجمه مقاله در این حوزه هستید لازم نیست نگران باشید. ما در تمامی گرایش‌ها از مترجم مخصوص به خود استفاده می‌کنیم. مترجمان تخصصی رشته عمران در دارالترجمه پارسیس ازتمامی اصطلاحات و وام‌واژه‌های تخصصی بهره می‌برند و تمامی ترجمه‌های آن‌ها دارای ضمانت کیفیت خواهد بود.

ترجمه رشته عمران

ترجمه رشته عمران

ترجمه آنلاین متون عمران

به لطف فناوری ترجمه‌ها دیگر حالت سنتی ندارند که بر روی کاغذ نوشته شود و تحویل مشتریان عزیز گردد. امروزه ترجمه‌های تخصصی معمولاً به‌صورت آنلاین و یا حتی از راه دور انجام می‌شود. به‌گونه‌ای که مترجم تخصصی ترجمه را از راه دور انجام داده و پس از خطایابی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

در سایت دارالترجمه رسمی پارسیس شما عزیزان می‌توانید ترجمه تخصصی رشته مهندسی عمران خود را نیز از راه دور سفارش داده و در پروفایل کاربری خود در بخش تیکت و یا ایمیل خود دریافت نمایید. لازم به ذکر است تمامی ترجمه‌های انجام‌شده به‌صورت آنلاین نیز دارای ضمانت کیفیت و خدمات خواهد بود.

ترجمه انواع مقالات تخصصی در رشته عمران

اگر به‌عنوان یک دانشجو و یا محقق به دنبال برخی مقالات ISI و یا تخصصی این رشته می‌باشید کار سختی در پیش ندارید ما ترجمه تخصصی رشته مهندسی عمران را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. لازم به ذکر است تمامی مقالات تخصصی در گرایش رشته مهندس عمران توسط مترجمان ما قابل انجام خواهد بود.

ترجمه انواع کتاب‌های رشته عمران

درصورتی‌که به دنبال بهترین کتاب‌های این رشته جهت ترجمه به فارسی و یا زبان‌های دیگر می‌باشید. این خدمات در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. ترجمه کتاب به‌عنوان یک چالش بزرگ برای مترجمان تخصصی است. به همین دلیل انتخاب پروژه در این حوزه برای مترجمان امری چالش‌برانگیز است اما ما با در اختیار داشتن مترجمان نخبه در زبان‌های مختلف قادریم ترجمه انواع رشته‌های تخصصی را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

نکته: ترجمه کتاب‌های رشته عمران تنها از پس مترجمان حرفه‌ای رشته مهندسی عمران برمی‌آید و مترجم‌های عادی نمی‌توانند ترجمه رضایت بخشی داشته باشند.

ترجمه متون رشته عمران به زبان‌های مختلف

در تیم پارسیس تمامی متون تخصصی رشته‌های دانشگاهی توسط مترجمان نخبه در همان حوزه تخصصی ترجمه خواهد شد. برای مثال انواع متون عمران به انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی، چینی، ترکی، ایتالیایی، اسپانیایی و غیره ترجمه می‌گردد زیرا ما با سال‌ها تجربه درزمینهٔ همکاری با مترجمان انسانی و تخصصی در تمامی زبان‌ها و رشته‌های دانشگاهی معتبر فعالیت داشته تا باقیمت مقرون‌به‌صرفه بهترین خدمات را ارائه دهند.

ترجمه تخصصی عمران با گرایش های مختلف

همان‌طور که در بالای همین مطلب ذکر شد در این حوزه تخصصی ما تمامی گرایش‌ها را تحت پوشش‌داریم برای آشنایی مختصر با برخی از این گرایش‌ها با ما همراه باشید.

ترجمه رشته عمران گرایش سازه

یکی از گرایش‌های تخصصی این رشته گرایش سازه نام دارد. سازه همان‌طور که از نام آن کاملاً مشخص است به معرفی تخصصی انواع سازه‌ها و اتصالات می‌پردازد. لازم به ذکر است دانشجویان و متخصصانی که در این رشته تحصیل می‌کنند بیشتر به دنبال انجام کارهای محاسباتی هستند تا کار اجرایی.

ترجمه رشته عمران گرایش زلزله

متون تخصصی که در این رشته نیاز به ترجمه دارند مربوطه به دانشجویانی است که بیشتر کار اجرایی و مقاوم‌سازی سازه و تأسیسات را بررسی می‌کنند. به‌طورکلی در این گرایش موضوعات تخصصی معطوف به حوزه تأسیسات آبی، ساختمانی و انواع سازه‌ها و فونداسیون‌ها است. در صورتی که نیاز به تمامی خدمات ارائه شده دارید می توانید در هر لحظه از شبانه روز با کارشناسان ما هم از طریق چت آنلاین و هم شماره تماس درج شده در سایت ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی پروانه وکالت به همراه تاییدات
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی پروانه مهندسی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست