ترجمه گواهی تجرد - دارالترجمه رسمی پارسیس

ترجمه گواهی تجرد به‌صورت رسمی به همراه تأییدات کامل جهت اثبات مجرد بودن افراد به سفارتخانه‌ها برای دریافت ویزا ارائه می‌گردد. اخیراً مشاهده شده افرادی که به دلایل مختلف نیاز به اخذ ویزا دارند بایستی برای این منظور درصورتی‌که مجرد می‌باشد پس از دریافت این گواهی به افسر پرونده ارائه نمایند.

معمولاً برای اثبات مجرد بودن ترجمه مدارک هویتی دیگر از جمله شناسنامه کافی است اما در برخی سفارتخانه‌ها برای دریافت ویزا تنها شناسنامه را ملاک نمی‌دانند. آنها ممکن است از افراد گواهی رسمی تأیید شده دیگری چون گواهی تجرد را درخواست نمایند. معمولاً ترجمه‌های رسمی و قانونی گواهی تجرد به همراه مدارک دیگر ترجمه شده و به سفارت موردنظر ارسال می‌شود.

گواهی تجرد چیست؟

گواهی تجرد به‌عنوان سند مطلق در اثبات مجرد بودن افراد است. فردی که می‌خواهد در یک کشور خارجی ازدواج نماید و یا حتی نیاز به اثبات مجرد بودن خود دارد. می‌تواند از طریق صدور گواهی تجرد توسط ثبت‌احوال کشور این مسئله را به‌راحتی اثبات نماید. کسانی که نیاز به دریافت گواهی قانونی تجرد را دارند می‌تواند با مراجعه به سازمان ثبت‌احوال کشور درخواست صدور این گواهی نمایند که معمولاً طی یک‌روند اداری چندروزه این گواهی صادر خواهد شد.

دارابودن گواهی تجرد یا Certificate of Celibacy هم برای متقاضیان ویزا در برخی سفارتخانه‌ها و هم برای کسانی که به دنبال اطمینان در فرایند ازدواج می‌باشند امروزه امری مهم تلقی می‌شود. معمولاً برای ثبت ازدواج در یک کشور خارجی این مدرک الزامی است.

شرایط ترجمه رسمی گواهی تجرد

لازم به ذکر است درصورتی‌که قصد ترجمه این مدرک را دارید بایستی تنها ازروی اصل مدرک صادره شده ثبت‌احوال انجام شود. در هنگام ارائه گواهی تجرد به دارالترجمه رسمی بایستی به این نکته توجه نمایید. مدارک صادره توسط ثبت‌احوال کشور و یا اداره کل امور هویتی ایرانیان مقیم خارج از کشور بایستی همراه با شناسنامه ترجمه قانونی و رسمی گردند.

بیشتر بدانید: ترجمه شناسنامه با تأییدات

لازم به ذکر است از طرفی نیاز است برای ترجمه اسپل دقیق اسامی پاسپورت خود را به مترجم رسمی ارسال نمایید. شما می‌توانید هم به‌صورت حضوری و هم غیرحضوری تنها از طریق اسکن مدرک این کار را انجام دهید.

ترجمه گواهی تجرد به‌تمامی زبان‌ها

اگر می‌خواهید بدانید تیم پارسیس مدارک شما را به چند زبان ترجمه می‌کند بد نیست بدانید ما قادریم تمامی زبان‌های رسمی در کشور را تحت پوشش قرار دهیم. برای مثال ترجمه گواهی تجرد به انگلیسی، ترکی استانبولی، عربی، فرانسوی، آلمانی و غیره انجام می‌شود.

ترجمه گواهی تجرد به انگلیسی

اگر نیاز به اخذ ویزای کانادا و یا ثبت ازدواج در یک کشور انگلیسی‌زبان را دارید. ترجمه انگلیسی گواهی تجرد می‌تواند یکی از ملزومات مهم باشد؛ بنابراین ما خدمات ما به‌صورت رسمی در دارالترجمه انگلیسی انجام می‌شود.

ترجمه گواهی تجرد به آلمانی

ما ترجمه‌های رسمی مدارک را نیز به زبان پراهمیت و پرمخاطب آلمانی انجام می‌دهیم. خدمات ما توسط مترجمان رسمی این زبان هم‌زمان با تأییدات دادگستری و وزارت انجام خواهد شد. درصورتی‌که نیاز به این خدمات دارید می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز با شماره‌های کارشناسان در سایت در تماس باشید.

قیمت ترجمه رسمی گواهی تجرد

نرخ ترجمه‌های رسمی و قانونی این مدرک از زبان فارسی‌به‌انگلیسی طبق نرخ‌نامه کانون مترجمان رسمی در سال جدید خواهد بود. قیمت ترجمه به انگلیسی و به‌صورت رسمی حدود 30 هزار تومان بوده و درصورتی‌که نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه دارید. می‌توانید با شماره تماس درج شده به‌صورت 24 ساعته با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ترجمه فوری گواهی تجرد با کیفیت تضمینی از دارالترجمه پارسیس

قید فوریت در ترجمه‌های رسمی بسیار مهم است. لازم به ذکر است این نوع خدمات توسط همان مترجمان رسمی انجام می‌شود. اما خدمات ارائه شده در دارالترجمه به گونه است که سرعت ترجمه و فرایند اخذ تأییدات را تاحدامکان سرعت می‌بخشد.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه سند طلاق
نوشتهٔ بعدی
ترجمه اساسنامه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست