ترجمه رسمی فنلاندی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه رسمی فنلاندی

ترجمه رسمی فنلاندی

ترجمه رسمی فنلاندی  

ترجمه رسمی فنلاندی عبارت است از ترجمه یک سند  و یا  مدرکی که از یک ارگان دولتی و یا غیردولتی صادر گردیده به گونه ای که برای کلیه سازمان ها و ارگان ها و اشخاص مورد قبول و وثوق باشد .

بنابراین لازم است که  ترجمه رسمی فنلاندی  به فارسی و همچنین ترجمه رسمی فارسی به فنلاندی از سوی مترجم رسمی فنلاندی مورد تایید  و وثوق قوه قضائیه انجام شود تا در صورت نیاز بتوان مهر و امضای مترجم رسمی فنلاندی از سوی دادگستری و همچنین از سوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  و سفارت فنلاند برسد.

مترجم رسمی زبان فنلاندی

لازم به ذکر است که در حال حاضر مترجم رسمی زبان فنلاندی در ایران وجود ندارد و شما جهت ترجمه رسمی باید به سفارت فنلاند  در تهران مراجعه نمایید اما اگر سفارت فنلاند  خدمات ترجمه ارائه نمی داد شما می توانید از خدماتترجمه غیر رسمی دارالترجمه پارسیس استفاده نماید و  مدرک خود را به صورت غیر رسمی ترجمه نمایید.

اما لازم است که قبل از اینکه متحمل هزینه شوید از پذیرش ترجمه غیر رسمی توسط سازمان و اداره دولتی مربوطه مطمئن شوید تا هزینه اضافی متحمل نشوید   اما  چناچه ترجمه غیر رسمی به کار شما نمی آید و حتما مدرک شما باید ترجمه رسمی  شود شما می توانید مدرک فارسی خود را به انگلیسی ترجمه رسمی نموده و در کشور فنلاند ترجمه انگلیسی را به فنلاندی به صورت رسمی ترجمه نمایید.

در صورتی که مدرک شما به زبان فنلاندی است و می خواهید به فارسی به صورت رسمی ترجمه شود ، باید در کشور مورد نظر به انگلیسی به صورت رسمی ترجمه نموده و به تایید کنسول ایران در کشور فنلاند رسانده و سپس به تایید وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران  برسد و سپس  ترجمه انگلیسی تایید شده از جانب وزارت امور خارجه را به صورت رسمی به فارسی ترجمه نمایید .

ترجمه رسمی فنلاندی

ترجمه رسمی فنلاندی

معیار مهم انجام ترجمه رسمی فنلاندی

برای انجام ترجمه رسمی فنلاندی از جمله ترجمه مدارک تحصیلی , ریز نمرات , کارت شناسایی ، شناسنامه ، جواز اشتغال بکار، کارت پایان خدمت ، گواهی تجرد ، گواهی فوت ، جواز دفن ، جواز کسب ، سوء پیشینه ، گواهی حصر وراثت ، وکالت نامه ، سند مالکیت ، سند ازدواج ، سند طلاق , رضایت نامه و مواردی از این قبیل لازم است که سفارش ترجمه خود را به یک دفتر ترجمه رسمی مورد تائید قوه قضائیه واگذار نمایید که با سرعت عمل بالا و کیفیت عالی سفارشات ترجمه رسمی فنلاندی را انجام دهد .

دفتر ترجمه رسمی پارسیس

دفتر ترجمه رسمی پارسیس با داشتن کادری مجرب  و متعهد خدمات ترجمه رسمی را در کمترین زمان ممکن  و حتی چند ساعته به شما عزیزان ارائه خواهد داد چنانچه مایل به استفاده از خدمات ترجمه رسمی ما میباشید میتوانید از طریق لینک زیر وارد بخش ثبت سفارش ترجمه شده و سفارش خود را ثبت نمایید.

ثبت سفارش ترجمه رسمی

خدمات دفتر ترجمه رسمی فنلاندی پارسیس

۱- ترجمه رسمی فنلاندی به فارسی با مهر مترجم رسمی فنلاندی قوه قضائیه
۲- ترجمه رسمی فنلاندی به فارسی با مترجم رسمی فنلاندی قوه قضائیه و تایید وزارت امورخارجه
۳- ترجمه رسمی فنلاندی به فارسی با مهر مترجم رسمی فنلاندی قوه قضائیه و تایید دادگستری و وزارت امور خارجه
۴- ترجمه رسمی فنلاندی به فارسی با مهر مترجم رسمی فنلاندی قوه قضائیه و با تایید سفارت و تایید وزارت امورخارجه و تایید دادگستری
۵- ترجمه رسمی فارسی به فنلاندیبا مهرمترجم رسمی فنلاندی قوه قضائیه و با تایید دادگستری و وزارت امور خارجه و تایید سفارت
جهت کسب اطلاع بیشتر از طریق لینک زیر افدام کنید

تماس با دارالترجمه 

سفارت فنلاند در تهران

جهت کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص نحوه تائید مدارک به آدرس  زیر مراجعه فرمایید

سفارت فنلاند در تهران ، تهران – خیابان شریعتی – قیطریه – خیابان سهیل – پلاک ۲

تلفن : ۲۳۵۱ ۲۲۵۰-۰۲۱

سفارت ایران در فنلاند

جهت کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص نحوه تائید مدارک به آدرس  زیر مراجعه فرمایید

سفارت ایران در فنلاند  : Iranian Embassy in Helsinki, Finland Kulosaarentie 9 ۰۰۵۷۰ Helsinki Finland

  • تلفن نمایندگی :شماره تماس: ۰۰ ۲۴ ۶۹ ۶۸ ۹ ۳۵۸ +
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی دانمارکی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه مقاله انگلیسی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست