ترجمه تخصصی HSE - دارالترجمه رسمی پارسیس

ترجمه تخصصی hse

ترجمه تخصصی hse توسط دارالترجمه تخصصی پارسیس برای همه زبان های تحت پوشش انجام میگیرد , اگر محتوای رشته hse دارید که نیاز به ترجمه دارد حتما از طریق لینک ثبت سفارش ترجمه تخصصی اقدام نمایید

ثبت سفارش ترجمه تخصصی 

 

ایمنی بهداشت و محیط زیست رشته ای است که برای یکپارچه کردن و مدیریت فعالیت های یک شرکت در زمینه ایمنی محیط کار و همینطور حفاظت از محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد.

ترجمه تخصصی ایمنی بهداشت و محیط زیست در پارسیس با کمک مترجمان تحصیل کرده در این رشته صورت می گیرد.

خدمات ترجمه تخصصی برای این رشته از زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمان، روسی و چینی به فارسی و از فارسی به این زبان ها ارائه می گردد.

شما می توانید برای بهره مندی از یک ترجمه با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب سفارشات خود  را در سایت پارسیس ثبت نمایید تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی شود.

تاریخچه ایمنی و بهداشت

تاریخچه ایمنی و بهداشت

تاریخچه رشته ایمنی بهداشت و محیط زیست

بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) به یک شاخه یا بخش در یک شرکت  میگویند که مسئولیت نظارت و حفاظت از قوانین و مقررات بهداشت و ایمنی شغلی و حفاظت از محیط زیست را بر عهده دارد. بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) نیز اغلب به عنوان بهداشت محیط و ایمنی محیطی یا همان SHE  نیز نام برده می شود .

شرکت ها , کارگاه ها و کارخانه ها در جهت اجرایی کردن ایمنی , بهداشت و محیط زیست مطابق با استانداردهای بین المللی  دو هدف عمده و اساسی را دنبال میکنند

هدف اول :پیشگیری از همه حوادث و حوادث ناشی از شرایط عملیاتی غیر طبیعی

 هدف دوم :کاهش عوارض جانبی که ممکن است از شرایط عادی عملکرد ایجاد شود

 

در محیط کار همواره خطرات بلقوه ای و یا به اصطلاح نقاط خطر Nip Points مختلفی وجود دارد ازجمله  آتش , انفجارها ,مواد زیان آور نمونه های از این خطرات است لذا وجود الزامات قانونی با توجه به خطی مشی یک سازمان توسط مهندسین hse  متوان محیط کار ایمن را برای شرکت ها و یا کارخانه جات مطابق با استاندادها تهیه کرد .

آشنایی با سیستم مدیریت hse 

سیستم مدیریت HSE اصولی را تعریف می کند که ما در سراسر جهان با سلامتی، ایمنی و محیط زیست آن را خواهیم شناخت . مدیران و مهندسان HSE باید ارتباط کلامی و چهره زیادی با کارکنان داشته باشند تا شاهد انطباق دستورالعمل ها با محیط کار ایمن باشند .

امروزه علم ایمنی , بهداشت و محیط زیست HSE  در محل کار و یا محل ساخت و ساز، کارکنان شما چه کارکنان رسمی و چه قراردادی باید با استفاده از مواد و تجهیزات مختلف کار کنند. تصادفات ممکن است عواقب فاجعه بار برای کارکنان، افراد بی شمار و سازمان شما داشته باشد. مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست شامل  هماهنگی و نظارت برای اطمینان از سلامت و ایمنی کارگران خود و انطباق با الزامات ساخت و ساز HSE  را فراهم می کند.

چرا HSE  را انتخاب کردیم

به عنوان یک دارالترجمه رسمی پیشر و در امور ترجمه تخصصی در رشته hse  که شامل دروس مشترک ایمنی , بهداشت و محیط زیست بوده و قادر است منابع و کتاب و مقالات تخصصی این رشته را ترجمه کند میتوانید در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو ترجمه های تخصصی رشته های دانشگاهی شما را انجام دهیم .

 

همایش های  سالانه و کمیته های علمی تشکیل شده در این رشته به وجود آمده اند  تا دانش های مربوط به خطرات ایمنی و مسائل بهداشت عمومی مربوط به حرفه حفاظت را افزایش دهد. این اطلاعات را از طریق سخنرانی ها، کارگاه های انجمن hse و  نشریات hse فراهم میکنند .

امروزه در هر رشته ای از جمله اچ اس ای همواره مقالات بروز و منابع بیشتری وجود دارند که شامل استانداردهای کلی و جامعی  از رشته تخصصی ایمنی , بهداشت و محیط زیست می باشد  , پس همانطور که گفتیم این رشته ترکیبی از رشته های ایمنی صنعتی , بهداشت حرفه ای و محیط زیست بوده که تقریبا دروس مشترکی را در دانشگاه های تحت پوشش این رشته تدریس میکنند . اگر میخواهید در خصوص ترجمه تخصصی ایمنی صنعتی اطلاعات کسب نمایید کلیک کنید.

اصطلاحات تخصصی hse

در رشته تخصصی hse  همواره اصطلاحات تخصصی جهت ترجمه به زبان مقصد وجود دارد که توسط مترجم تخصصی برگردان خواهد شد از جمله این اصطلاحات که به نوعی دیکشنری تخصصی hse  می باشد به شرح ذیل نام برده شده است :

دیکشنری تخصصی Hse

فرهنگ لغت تخصصی رشته ایمنی , بهداشت و محیط زیست شامل کلیه اصطلاحات تخصصی رشته hse بوده که با مشقت بسیار تهیه گردیده و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان این رشته قرار میگیرد

از سال 1998، کمیته ایمنی  و شرکت های سرمایه گذاری  AIC، بخش های ویژه ای را تهیه نمودند در قالب فایل راهنما بهداشت و ایمنی که در منبع زیر معرفی گردیده است .

 منبع AIC News  

تاکید بر  اجزای  اصلی hse  از جمله محیط زیست نسبت به سلامت و ایمنی متفاوت است زیرا هر شرکتی خطی مشی خود را دارد.

مخاطرات و افزایش نگرانی عمومی نسبت به تخریب محیط زیست، همراه با افزایش مقررات، باعث شده است که شرکت ها به طور جدی مسئولیت های خود را بر عهده بگیرند.

 

بخش مهمی از مدیریت مسائل hse در محل کار گزارش کار است . بسیاری از شرکت ها گزارش سالانه خود  را برای اطلاع رسانی تعهدات و اهداف به ذینفعان خارجی منتشر می کنند.

بعضی ها تصمیم می گیرند که خود در مورد مسائل زیست محیطی به طور جداگانه از افراد بهداشت و ایمنی گزارش دهند.

 حفاظت از محیط زیست تبدیل شدن به اولویت فزاینده ای برای کسب و کار است، و قوانین در این زمینه در حال تبدیل شدن به قوانین سخت تری است . برای زنده ماندن و رونق دادن، شرکت ها باید سیستم های مدیریت زیست محیطی را به صورت کاملا تخصصی پیشبینی و بررسی کرد , بهداشت محیط در محیط کار بر سلامت افراد تاثیر دوچندان خواهد داشت و اینچنین است که راندمان کاری بالاتر خواهد رفت , برای کسب اطلاعات بیشتر نیز در خصوص ترجمه تخصصی بهداشت محیط کلیک کنید .

 ارزیابی ریسک در حوزه Hse

به عنوان یک مهندس و یا یک کارفرمایی ایمنی , بهداشت و محیط زیست ، شما باید یک ارزیابی مناسب و کافی از خطرات بهداشت و ایمنی کارکنان خود را انجام دهید .

قانون ارزیابی ریسک چیست؟

این قانون می گوید که به عنوان یک کارفرما شما باید خطرات در محل کار خود را ارزیابی و کنترل کنید.

 

شما باید در مورد آنچه که ممکن است به مردم آسیب برساند فکر کنید و تصمیم بگیرید که آیا شما به اندازه کافی برای جلوگیری از این آسیب اقدامات پیشگیرانه را انجام داده اید یا خیر .

 

اگر پنج یا بیشتر کارمند دارید باید آنچه را که مشاهده می کنید مستند سازی نمایید. این مستندات و یا چک لیست های ایمنی  باید شامل موارد زیر باشد:

 خطرات (مواردی که ممکن است موجب آسیب شود)

چگونه این خطرات  ممکن است به مردم آسیب برسانند؟

آنچه شما در حال حاضر برای کنترل خطرات انجام می دهید

شما باید این رکورد را بررسی کنید و به روز کنید، زیرا هر لحظه با خطرات و آسیب های جدید روبرو خواهید شد .

 

امروزه وب سایت hse  مرجع به آدرس hse.gov.uk به عنوان اداره سلامت و ایمنی جهان معتقد است که هر کسی حق دارد بیرون از محیط کار وارد شده و به همین دلیل است که ماموریت جامعه ایمنی , بهداشت و محیط زیست جلوگیری از آسیب ها و خطرات و مسائل مربوط به مرگ و میر افراد می باشد .

در اداره سلامت و ایمنی، ما معتقدیم که هر کس حق دارد که از کار خود بیرون بیاید. به همین دلیل است که مأموریت ما جلوگیری از مرگ، آسیب و سلامت مربوط به کار است.

دانشگاه های hse  در ایران

در کشور ایران در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های زیر در رشته hse  دانشجو میپذیرد.

دانشکده سلامت

دانشگاه شهید بهشتی و رشته hse

این دانشگاه با برخورداری از دو دانشکده HSE و دانشکده بهداشت در حوزه ایمنی و بهداشت محیط زیست فعالیت می نماید.

دانشگاه صنعتی امیر کبیر

دانشگاه امیر کبیر و رشته hse

این دانشگاه اقدام به جذب دانشجو در رشته ایمنی بهداشت و محیط زیست در مقطع ارشد در زمینه های مهندسی عمران و مهندسی شیمی نموده است

متقاضیان ترجمه ایمنی بهداشت و محیط زیست

ارائه خدمات ترجمه تخصصی ایمنی بهداشت و محیط زیست برای تمامی متقاضیان محترم آن که شامل اساتید، دانشجویان، محققان، شرکت ها فعال در حوزه ایمنی و نمایندگی های ISO  و تمامی سازمان ها برای اجرای قوانین و استانداردهای ایمنی محیط کار و بهداشت محیط زیست خواستار یاری هستند توسط تیم مترجمان با تجربه و تحصیلکرده در رشته ایمنی بهداشت و محیط زیست در قالب ترجمه کتبی، شفاهی و یا حضوری صورت می گیرد

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی ریز‌نمرات
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی بهداشت حرفه ای

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست