ترجمه تخصصی پشتو - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه تخصصی پشتو

ترجمه تخصصی پشتو

ترجمه تخصصی پشتو

ترجمه تخصصی پشتو به فارسی و فارسی به پشتو و همچنین پشتو به سایر زبانها از جمله به انگلیسی و آلمانی به صورت کاملا تخصصی و توسط مترجمین بومی و فارغ التحصیل رشته مورد نظر انجام خواهد شد . جهت ثبت سفارش ترجمه لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید .

ثبت سفارش ترجمه تخصصی

اهمیت ترجمه تخصصی پشتو

ترجمه تخصصی و انتخاب معادل های تخصصی اهمیت فراوانی دارد زیرا عدم انتخام معادل صحیح و به جا موجب می گردد تا ترجمه از هدف اصلی خود منحرف شود و مطالب به درستی به مخاطب منتقل نشود بنابراین همواره سعی بر این شود تا از مترجمین تخصصی استفاده شود .

برای حصول اطمینان از اینکه ترجمه توسط مترجم تخصصی انجام می شود می توانید قبل از اینکه هزینه ای پرداخت بکنید از دارالترجمه درخواست نمایید بخشی از متن شما را بعنوان نمونه به صورت رایگان ترجمه نماید

البته باید به این نکته توجه نمود که انجام نمونه ترجمه رایگان تنها در حد 7 الی 10 خط خواهد بود و در صورتی که نیاز دارید حجم بیشتری از متن بعنوان نمونه برای شما ترجمه شود باید هزینه آن را پرداخت نمایید بنابراین چنانچه نتوانید با 10 خط از تسلط مترجم به ترجمه متن مورد نظر  اطمینان حاصل کنید می توانید هزینه یک الی 2 صفحه را به دارالترجمه پرداخت نموده و نمونه را دریافت نمایید و در صورتی که کیفیت ترجمه قابل قبول بود سفارش ترجمه خود را نهایی کنید

لازم به ذکر است که ترجمه تخصصی پشتو تنها محدود به ترجمه کتبی نمی شود و ترجمه شفاهی و همچنین ترجمه فایل های صوتی و تصویری  و ترجمه تلفنی پشتو  وهمچنین قید فوری این زبان یا همان ترجمه فوری پشتو نیز باید به صورت تخصصی انجام شود تا معنا به درستی به مخاطب منتقل شود .

مقالات isi پشتو

مقالات ISI ترجمه شده پاکستان توسط نویسنده پشتو زبان در سایت ساینس داریکت نمایه شده با موضوع TQM Soft Practices and Job Satisfaction که شما عزیزان میتوانید مقالات خود را به زبان پشتو توسط دارالترجمه ما ترجمه کنید برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین لینک ترجمه مقاله پشتو و همچنین خود مقاله اصلی را به زبان انگلیسی به صورت کاملا رایگان دریافت کنید .

تاریخ پشتو

تاریخچه و ریشه زبان پشتو :

زبان پشتو یا همان پشتو که نام دیگر آن پختو می باشد , یکی از ریشه زبانی ایرانی است و در گوره زبانی هندو اروپایی جای گرفته است .

زبان پشتو در اصل توسط مردم پشتون تکلم میگردد , پشتو زبان ملی مردم افغانستان بوده که در سال 1936 همه گیر شده است , تعداد گویشوران آن به بیش از 35 میلیون نفر خواهد رسید که اکثر آنها در پاکستان و افغانستان زندگی میکنند .

از طرفی جوامع گفتاری کوچکی در کشورهایی چون ایران , تاجیکستان , امارات متحده عربی و انگلستان وجود دارند .

ریشه ها و واژگان در زبان پشتو 

محققان دریافتند برای رسیدن به توافق در مورد ادعاهای خاص درباره ریشه زبان پشتو بسیار دشوار است , با انی وجود واضح است که محل سکونت اینگونه گویشوران به عده باستان از زبان های ساکا , اشکانیان و پارت ها برمیگردد .

پشتو نیز با زبان های شمال غربی هند, بلوچ , سندی همگام شده است , امروزه اهمیت این زبان به قدری زیاد شده که در فن آوری های نوین چون گوشی همراه زبان پشتو نیز پشتیبانی خواهد شد .علاوه بر این نیز تقاضا برای ترجمه تخصصی این زبان در ایران روز به روز در حال افزایش است .

روش های دسترسی به مترجم تخصصی پشتو

بهترین روش برای مراجعه به مترجم تخصصی پشتو مراجعه به دارالترجمه است  زیرا این دفتر ترجمه رسمی است که با شناختی که از مترجمین خود بهترین مترجم را به مشتری معرفی می کند بنابراین همواره سعی شود از گرفتن ارتباط مستقیم با مترجم خودداری شود زیرا دارالترجمه با  توجه به برخورداری از شخصیت حقوقی همواره پاسخگوی شما است درحالی که مترجم شاید توجه چندانی به پاسخگویی در قبال ایرادات احتمالی نداشته باشد .

ترجمه تخصصی سایت به پشتو

در صورتی که قصد دارید کالا و خدمات خود را به جامعه پشتو زبان معرفی نمایید باید به این نکته مهم توجه نمایید که سایت شما به صورت کاملاً تخصصی و توسط فارغ التحصیل همان رشته ترجمه شود تا خدمات و کالای شما به درستی به زبان مقصد ترجمه شود تا مخاطب بتواند با مطالب سایت شما ارتباط برقرار بکند و از کالا و خدمات شما استفاده نماید این در حالی است که اگر ترجمه به خوبی انجام نشود میتواند نتیجه منفی داشته باشد و منجر به عدم برقراری ارتباط با مخاطب پشتو زبان با سایت شما شود

نکته دوم که در ترجمه وبسایت از پشتو به فارسی و فارسی به پشتو باید مورد توجه قرار گیرد این است که از دارالترجمه درخواست شود که ترجمه هر پارگراف در زیر آن قرار داده شود تا طراح سایت به دلیل عدم آشنایی با زبان پشتو مطالب را به اشتباه جاگذاری نکند .

 

1
تعداد گویشور زبان پشتو به میلیون
1
تعداد گویشها در زبان پشتو
نوشتهٔ پیشین
 ترجمه تخصصی مهندسی پلیمر
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی مهندسی شهرسازی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست