ترجمه فوری پشتو - دارالترجمه رسمی پارسیس

ترجمه فوری پشتو

ترجمه فوری پشتو به ترجمه پشتو به فارسی و یا فارسی به پشتو اطلاق می شود که در زمانی کمتر از زمان عادی انجام می شود .

زمان عادی تحویل ترجمه پشتو یک هفته ( 7 روز ) می باشد در صورتی که مشتری در زمانی کمتر آن را در خواست نماید به آن ترجمه فوری اطلاق می شود و زمان تحویل ترجمه فوری کمتر از 72 ساعت می باشد .

در صورتی که نیاز به ثبت سفارش ترجمه فوری پشتو دارید حتما از طریق لینک زیر اقدام به ثبت سفارش ترجمه کنید. تا در کمتر از چند ساعت دارالترجمه پشتو پارسیس زمان و هزینه ترجمه فوری شما را اعلام نماید.

ثبت سفارش ترجمه فوری پشتو

آشنایی بیشتر با ترجمه فوری زبان پشتو :

ترجمه فوری پشتو به چند دسته تقسیم می شود از جمله ترجمه فوری کتاب پشتو ؛ ترجمه فوری فایل صوتی پشتو؛ ترجمه فوری فیلم به زبان پشتو ؛ ترجمه فوری غیر رسمی پشتو که در ذیل به شرح آنها خواهیم پرداخت.

ترجمه فوری کتاب از پشتو به فارسی و فارسی به پشتو :

  • برای ترجمه فوری کتاب از پشتو به فارسی و فارسی به پشتو دو راه پیش روی شما است اول اینکه شما می توانید از مترجم در خواست نمایید که در زمان کمتر ترجمه را به شما تحویل دهد که معمولاً در ترجمه فوری کتاب این روش بیشتر پیشنهاد می شود
  • برای ترجمه فوری کتاب در صورتی که زمان شما خیلی محدود بوده و در مدت زمانی کمتر از یک هفته نیاز به ترجمه کتاب از پشتو به فارسی و یا فارسی به پشتو نیاز داشته باشید می توانید از دارالترجمه درخواست نمایید کتاب را بین چندین مترجم تقسیم نماید و هر مترجم بخشی از کتاب را ترجمه بکند و در انتها یک مترجم ارشد ترجمه های انجام شده از سوی سایر مترجمین را مورد بررسی قرار بدهد و کلیه اصطلاحات یک دست شود که نتیجه آن یک ترجمه سلیس خواهد بود .

ترجمه فیلم از پشتو به فارسی و فارسی به پشتو

ترجمه فیلم یک کار زمان بر است که توسط مترجمین خبره و کارآزموده انجام می شود شما می توانید علاوه بر ترجمه از دارالترجمه درخواست پیاده سازی فیلم را نیز بکنید یعنی هر آنچه را که مترجم به زبان پشتو می شنود بر روی کاغذ تایپ نماید و در زیر آن ترجمه فارسی آن را قرار دهد ؛ همچنین در صورتی که یک فیلم به زبان فارسی داشته باشید می توانید درخواست ترجمه آن به زبان پشتو را بکنید در این نوع ترجمه مترجم هر آنچه را که می شنود تایپ می نماید و ترجمه را در زیر متن پارگراف به پارگراف قرار می دهد تا فردی که قصد زیر نویس کردن فیلم را داشته باشد و یا قصد استفاده از آن را به هر نحوی داشته باشد می تواند به صورت دقیق موضوع فیلم را متوجه بشود .

ترجمه فایل های صوتی از پشتو به فارسی و فارسی به پشتو

 

 ترجمه فایل های صوتی از پشتو به فارسی و فارسی به پشتو همانند ترجمه فیلم مترجم هر آنچه را که میشنود تایپ می کند و در زیر آن ترجمه را قرار می دهد همچنین برای شما این امکان وجود دارد که از دارالترجمه درخواست نمایید ترجمه را به صورت صدای ضبط شده در اختیار شما قرار دهد.

ترجمه فوری غیر رسمی پشتو 

مترجم رسمی زبان پشتو در ایران وجود ندارد و شما عزیزان تنها می توانید متون خود را به صورت غیر رسمی ترجمه نمایید در خصوص ترجمه غیر رسمی فوری پشتو محدودیت زمانی وجود ندارد و شما عزیزان می توان مطابق با زمان مورد نظر خود ترجمه را تحویل بگیرید .

نوشتهٔ پیشین
ترجمه انگلیسی به فارسی کنترل کیفیت
نوشتهٔ بعدی
فرم ترجمه رسمی گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست