ترجمه تخصصی مجسمه سازی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه رشته مجسمه سازی

ترجمه رشته مجسمه سازی

ترجمه تخصصی مجسمه سازی

ترجمه تخصصی مجسمه سازی  به عنوان یک ترجمه دشوار در سطح بین الملل قلمداد می گردد  زیرا واژگان در این ترجمه از لحاظ تکنیک و ابزار در سطح واژه های صنعتی است و از لحاظ هنر و مفهوم دارای واژگانی از سبک های هنری است که با تاریخ هنر هم همنشینی دارد .

از این رو مترجم آثار هنرهای تجسمی بودن کاری بس پرزحمت تر از سایر مترجمان هنر می باشد. از آنجایی که خواستگاه آثار تجسمی و مشهور ترین موزه ها در اروپا و غرب میباشد ، پس آثار مکتوب طبعاً به زبان های فرانسوی و انگلیسی و ایتالیایی بیشتر مشاهده میگردد . اما مترجم متخصص رشته مجسمه سازی علاوه بر دانش زبان بایست دانش هنرهای تجسمی و تاریخ هنر را به خوبی آموخته باشد .

جهت سفارش ترجمه رشته مجسمه سازی میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به سفارش ترجمه کنید

 

ثبت سفارش ترجمه مجسمه سازی

 

چرا مجسمه سازی نیاز به ترجمه دارد ؟

مجسمه سازی از هنرهای صنعتی و تاریخی بشر به حساب می آید . که پیدایش آن شاید از سر دلتنگی برای معشوق بوده و یا تجسمی ملموس از ذهنیت و خلاقیت بشری که گاهی به عنوان خدا و گاهی به عنوان ملعبه کودکان و تحفه به معابد کاربرد داشته است .

اما بعد از دوره های تاریخی و ظهور علم و فلسفه مجسمه سازی برای بشر به عنوان افتخار در فرهنگ محسوب میشود چرا که آثار بجا مانده تاریخی از مجسمه ها هدفشان نشان دادن عظمت یک تفکر و یا یک شخصیت بوده است . اگر بر همین به رخ کشیدن عظمت یک فرهنگ توسط فرد مجسمه ساز پافشاری نماییم ، می بینیم که هم اکنون و همین لحظه در همه جای دنیا تندیس ها و سردیس هایی در قالب پیکر تراشی از سنگ و آهن در حال خلق شدن می باشند که می خواهند یادی را جاودانه کنند و بزرگی را ملموس سازند .

اما با ورود انسان به عصر تکنولوژی  و دنیای علم ، سازه های تجسمی شمایلی تازه به خود یافتند و متفاوت تر از تلقی ذهنی  بشر در مورد واژه مجسمه ؛ خود نمایی کردند و که در واقع تعریف هنر مدرن را شکل دادند  . همین خصلت باعث گسترش و ایجاد زبان مشترک در مجسمه سازی شد. اما این زبان نیازمند ترجمه است تا ارتباطی قوی بین هنرمند و خالق اثر تجسمی و سفارش دهنده و خواستگاه آن شکل پذیرد . این نقطه ی آغاز ترجمه تخصصی مجسمه سازی  می باشد .

جایگاه رشته مجسمه سازی

در دنیای امروز رشته مجسمه سازی جدا از خواستگاه  آکادمیک  ، دارای جایگاه ممتازی در صنعت شهرسازی به حساب می آید و هنگامیکه یک شهر نیازمند داشتن المانی متفاوت تر از اصل ظاهرش است ، آنجاست که پای هنرمندان مجسمه ساز از هر گوشه ای به آن شهر باز می شود . این مهم و شناختن آثار هنری و علت خلق و چگونگی آفرینش و مهندسی مجسمه تنها با همزبانی و ترجمه محقق میگردد .

نمایشگاه مجسمه سازی

نمایشگاه مجسمه سازی

از این روست که گالری داران ، مدیران موزه ها ، دانشجویان و اساتید و مهندسین شهرسازی ، در جهت ارتباط با هنرمندان ملل مختلف و آثار آنها ؛ متقاضی ترجمه تخصصی مجسمه سازی می باشند . هنر مجسمه سازی کشورهای مختلف دنیا نه تنها در قالب ترجمه مورد توجه ناشران بوده ، بلکه محققین را در داشتن یک ترجمه تخصصی در این میدان به عرصه کشانده است .

دارالترجمه رسمی پارسیس با ارائه برترین ترجمه تخصصی در مجسمه سازی ، خدماتی چون اعزام مترجم همراه جهت شرکت در همایش و ترجمه فایل ها و ترجمه فیلم های مربوط به مجسمه سازی و ترجمه فوری در این خصوص ؛ از  بهترین ارئه کنندگان  خدمات ترجمه تخصصی در کشور محسوب میشود .

ترجمه منابع آموزشی مجسمه سازی

 منابع آموزشی نیازمند ترجمه و برگردان شدن به زبان بومی است تا هنرجو بتواند راه درست به مقصد رسیدن را بیابد و رشد و نمو کند و ماحصل خلاقیت را در این خصوص به سازه ی هنری تبدیل نماید

این نکته را میتوانیم به ناشران عزیز توصیه نماییم در مجسمه سازی از آنجایی که آثاری انتزاعی تولید می شود یک رشته خلاق و پویا می باشد . بطوریکه هر علاقمندی را از سرتاسر دنیا به خود می تواند جلب کند و آموزش مجسمه سازی در گرو داشتن دانش و ابزار کار می باشد .

ترجمه کتاب رشته مجسمه سازی:

.ترجمه کتب تخصصی مجسمه سازی  از بخش های لاینفک دپارتمان ما محسوب میگردد . مترجمان ما با علاقمندی و تخصص خود در رشته های تجسمی با کیفیت ترین ترجمه را به علاقمندان دنیای مجسمه سازی تقدیم می دارند .

و هنرمندان عزیز مجسمه ساز می توانند بدون دغدغه وارد جشنواره های هنری در سطح دنیا بشوند . امکاناتی چون  ترجمه فوری و ترجمه تخصصی ما برای برگردان مطالب سایت ها  و نامه نگاری به موزه ها و دیگر خواستگاه های هنر مدرن و تجسمی  ،  فرایند موفقیت و همکاری بین المللی را تسریع می نماید .

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی ریاضی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی مهندسی مواد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست