ترجمه تخصصی حسابداری - دارالترجمه رسمی پارسیس

ترجمه رشته حسابداری برای اساتید و دانشجویان این رشته در گرایش‌های مختلف توسط مترجم تخصصی و انسانی با ضمانت کیفیت انجام می‌گردد. درصورتی‌که به‌عنوان دانشجو و یا محقق در این رشته نیاز به ترجمه متون تخصصی حسابداری در کلیه گرایش‌ها می‌باشید می‌توانید در هرلحظه از شبانه‌روز از طریق بخش گفتگوی آنلاین و یا شماره‌های درج‌شده در سایت ارتباط گرفته و اقدام سفارش ترجمه نمایید.

آشنایی با رشته حسابداری و گرایش های مربوطه

به‌صورت کلی حسابداری در دنیا به‌عنوان علمی شناخته‌شده مرتبط با اعداد و ارقام و گزارش‌های مالی خواهد بود. بررسی وضعیت اقتصادی در یک مجموعه بر عهده حسابداران خواهد بود. مفاهیم اصلی حسابداری با موضوعات درآمد، هزینه، دارایی، سرمایه و یا حتی بدهی‌ها بیان می‌شود. افرادی که با استفاده از محاسبات عددی و نرم‌افزارهای حسابداری به مسئولین مربوطه برخی گزارش‌های مالی را ارائه می‌دهند نیز حسابدار گفته می‌شود. رشته حسابداری در دنیا به‌عنوان یکی از رشته‌های تخصصی و معتبر بوده که در بسیاری از کشورهای مختلف در دانشگاه‌های معتبر جهان تدریس می‌شود. به‌عنوان نمونه برخی دانشگاهی مطرح جهان در ذیل اقدام به تدریس رشته حسابداری خواهند نمود.

دانشگاه حسابداری RMIT University

RMIT University یک دانشگاه جهانی فناوری و طراحی و بزرگ‌ترین موسسه عالی‌رتبه استرالیا است. این دانشگاه بخشی با عنوان حسابداری و امور مالی دارد که دانشجویان این رشته در آنجا مشغول به تحصیل خواهند بود.

دانشگاه حسابداری دانشگاه University of Mrlborn

University of Mrlborn یک دانشگاه و رهبر جهان در آموزش‌وپرورش، آموزش و پژوهش عالی است. این دانشگاه طیف گسترده‌ای از دوره‌های آموزشی و تحقیقاتی را ارائه می‌دهد ازجمله آکادمی‌های آموزشی حسابداری.

دانشگاه حسابداری RMIT University

RMIT University یک دانشگاه جهانی فناوری و طراحی و بزرگ‌ترین موسسه عالی‌رتبه استرالیا است. این دانشگاه بخشی با عنوان حسابداری و امور مالی دارد که دانشجویان این رشته در آنجا مشغول به تحصیل خواهند بود.

لازم به ذکر است در کشور ما رشته حسابداری در گرایش‌های زیر تدریس خواهد شد.

  • حسابداری مالی
  • حسابداری صنعتی
  • حسابرسی
  • حسابداری دولتی
  • حسابداری مدیریت
  • حسابداری منابع انسانی

ترجمه متون حسابداری

ترجمه متون حسابداری برای دانشجویان و اساتید

یکی از مهم‌ترین خدماتی که در دارالترجمه رسمی پارسیس به محققان، اساتید و دانشجویان عزیز ارائه می‌گردد. خدمات ترجمه در رشته‌های مختلف دانشگاهی ازجمله رشته حسابداری در تمامی زمینه‌ها ازجمله مقالات، کتب و فیلم‌های آموزشی خواهد بود. ما با استفاده از مترجم تخصصی رشته حسابداری قادریم انواع متون تخصصی را در کمترین زمان ممکن ترجمه نماییم. لازم به ذکر است مهارت مترجمان انسانی و تخصصی رشته حسابداری به حدی است که به‌تمامی اصطلاحات و وام‌واژه‌های تخصصی این رشته آشنا بوده و قادرند یک ترجمه‌ای باکیفیت ارائه نمایند.

ترجمه مقالات رشته حسابداری

مقالات علمی حوزه حسابداری به‌عنوان منبع اصلی پروژه‌ها و تحقیقات دانشجویی نیز به‌حساب می‌آیند. ما در تیم پارسیس قادریم انواع مقالات رشته حسابداری را در تمامی گرایش‌های موجود به هر زبانی ترجمه نماییم. ترجمه مقالات رشته حسابداری به فارسی و بالعکس نیز انجام می‌شود؛ بنابراین اگر به‌عنوان یک محقق و یا استاد در این رشته هستید و اگر یک مقاله تألیفی به زبان فارسی در رشته حسابداری دارید و می‌خواهید آن را به زبان‌های مختلف ترجمه کنید این خدمات نیز توسط پارسیس انجام خواهد شد.


بیشتر بدانید: ترجمه تخصصی مقاله با تضمین کیفیت


ترجمه کتاب های رشته حسابداری

کتاب‌های حسابداری نیز به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع علمی برای مطالعه خواهند بود. اهمیت ترجمه کتاب در رشته حسابداری به‌گونه‌ای است که امروزه بسیاری از کتاب‌های این رشته ازجمله کتاب حسابداری مدیریت کاپلان به فارسی ترجمه‌شده است. مترجمانی که برای ترجمه‌های تخصصی در این زمینه استفاده می‌شوند به‌تمامی واژه‌های تخصصی واقف بوده و دانش کافی راجع به مفاهیم، اصول و مبانی نظری خواهند داشت.

ترجمه فیلم های آموزشی رشته حسابداری

اهمیت آموزش مفاهیم اصولی حسابداری از طریق فیلم‌های آموزشی و حتی پادکست‌های صوتی به حدی است که این روزها این موضوع در سطح کلان انجام می‌شود. در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی معتبر فیلم‌های آموزشی زیادی در حوزه حسابداری منتشر می‌شود. به همین دلیل درصورتی‌که نیاز به ترجمه انواع مختلف فیلم و انواع پادکست‌های صوتی برای استفاده در جلسات، همایش‌ها و یا سمینارهای آموزشی دارید این خدمات به‌صورت کاملاً حرفه‌ای انجام خواهد شد.

ترجمه انگلیسی حسابداری

ترجمه متون انگلیسی حسابداری

در معنای لغوی ترجمه انگلیسی حسابداری بانام‌های مختلفی ازجمله accountancy، accounting و account department ترجمه می‌شود اما درصورتی‌که نیاز به ترجمه انواع متون انگلیسی به فارسی رشته حسابداری و یا ترجمه متون فارسی حسابداری به انگلیسی داشته باشید این خدمات در دپارتمان دارالترجمه انگلیسی پارسیس انجام خواهد شد.

ترجمه آلمانی حسابداری

ترجمه کلمه حسابداری به آلمانی Buchführung خواهد بود اما درصورتی‌که نیاز به ترجمه انواع مقالات، کتاب‌ها و یا حتی فیلم‌های آموزشی این رشته از آلمانی به فارسی و یا از فارسی به آلمانی می‌باشید ما با استفاده از مترجم تخصصی در دارالترجمه آلمانی این خدمات را به نحو احسن انجام خواهیم داد.

قیمت ترجمه تخصصی حسابداری در دارالترجمه

موضوعات مربوط به هزینه خصوصاً در ترجمه‌های تخصصی سؤال بسیاری از کاربران خواهد بود. لازم به ذکر است در ترجمه‌های معتبر و تخصصی خصوصاً در رشته‌های دانشگاهی اعلام هزینه و زمان پس از بررسی انجام خواهد شد. معمولاً چند عامل در هزینه‌های ترجمه تخصصی رشته حسابداری ازجمله زبان موردنظر، تعداد کلمات و کیفیت ترجمه تأثیرگذار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

مقالات isi حسابداری

در رشته حسابداری یک سری مقالات ژورنال در سایت‌های ژورنال ازجمله ساینس دایرکت به چاپ رسیده است ما در اینجا یک نمونه مقاله انگلیسی حسابداری با موضوع Technical note: Solving inventory models by algebraic method را به‌صورت رایگان تقدیم حضورتان خواهیم کرد.
لازم به ذکر است اگر نیاز به ترجمه تخصصی مقالات حسابداری دارید می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

تاریخچه رشته حسابداری در جهان

تاریخچه رشته حسابداری

قبل از هر چیز اجازه بدهید در مورد حسابداری و علم این رشته مطلبی بیان کنیم، تکنیک حسابداری فنی برای پیشبرد درک متقابل محیط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در هر دوره تاریخی است. نامی که برای اولین بار در تاریخ حسابداری پررنگ‌تر به نظر می‌رسید لوکا پاسیولی است که در سال 1494 میلادی اولین سیستم حسابداری دوسویه (دو ورودی) را معرفی نمود که هنوز هم در حسابداری امروزی وجود دارد. انقلاب صنعتی نیاز به پیشرفته‌ترین سیستم‌های حسابداری داشت و این امر باعث شد شرکت‌های بزرگی ایجاد شود که در تأمین مالی سهامداران و دارندگان اوراق قرضه که تأمین‌کننده مالی خارجی بود نقش اصلی و اساسی داشته باشد.

صنعت عمومی روزبه‌روز در حال پیشرفت بود ازاین‌رو حسابداری نیز رنگ تازه‌ای به خود گرفت و تبدیل به حسابداری پیشرفته شد، ابتدا در انگلستان و سپس در ایالات‌متحده در سال 1887 میلادی حسابداران تعداد 31 نفر را برای ایجاد انجمن رسمی واحد در ایالات‌متحده انتخاب نمودند (در سال 1934) ایجاد کمیته اوراق بهادار و بورس (SEC) باعث شد هر کشوری به‌صورت دوره‌ای موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای به این انجمن واحد کند، لذا مسئولیت نظارت برای این گزارش‌های حسابداران رسمی خبره (AICPA) بودند.
جالب است بدانید رشته حسابداری در قرن بیستم پیشرفت زیادی کرده است زیرا شرکت‌های مختلف فارغ از حسابداری سنتی عمل می‌کردند و حسابداری مدرن را سرلوحه کار خود قراردادند.

حسابداری در 6000 سال قبل

قدمت علم حسابداری به درازای تاریخ تمدن بشری است قدمت تاریخی و نشانه‌های ازعلم حسابداری به حدود 6000 سال قبل بود و اسناد تاریخی مربوط به 3600 سال قبل متعلق به تمدن سومر باستان پیداشد. هرچند که تدریس دانش حسابداری به شکل نوین در دانشگاه قدمت بین 480 الی 500 ساله دارد و توسط فردی به نام لوکا پاسیولی صورت گرفته است.

برترین دانشگاه ایران درزمینهٔ حسابداری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل می‌باشد که در رتبه نخست قرار دارد و بعدازآن دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت و دانشگاه صنعتی اصفهان قرار دارند
برای دریافت لیست کامل دانشگاه‌های ایران در رشته حسابداری 1398 کلیک کنید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی داروسازی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی آلمانی کارت ملی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست