ترجمه رسمی آلمانی کارت ملی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه آلمانی کارت ملی

ترجمه رسمی آلمانی کارت ملی

فرم ترجمه رسمی فارسی به آلمانی کارت ملی

 

فرم ترجمه رسمی فارسی به آلمانی کارت ملی یکی از نیازهای اصلی علاقمندان به یادگیری ترجمه رسمی است .

لذا با توجه به درخواست زیاد این دسته از عزیزان دارالترجمه آلمانی ما  اقدام به قراردادن فرم ترجمه رسمی فارسی به آلمانی کارت ملی  بر روی سایت  نمود ؛ البته باید به این نکته توجه نمود که این فرم هیچ ارزش قانونی ندارد و تنها بعنوان نمونه بر روی سایت قرار داده شده و در صورتی که قصد دارید کارت ملی خود را به صورت رسمی ترجمه فارسی به آلمانی کنید و به تایید دادگستری و وزارت امورخارجه برسانید باید اصل مدرک را به همراه کپی صفحه اول پاسپورت صاحب کارت ملی به دارالترجمه ارائه نمایید تا ترجمه رسمی آلمانی آن در کمترین زمان ممکن به شما داده شود .

لازم به ذکر است که فرم ترجمه رسمی کارت ملی هیچ گونه تشریفات خاصی نیاز ندارد و تنها باید اصل کارت ملی را ارائه نمایید تا فرایند ترجمه رسمی آلمانی آن آغاز شود .

و چنانچه نیاز دارید که ترجمه رسمی کارت ملی علاوه بر تایید دادگستری و وزارت امورخارجه به تایید سفارت کشور مورد نظر ( اتریش ؛ آلمان ؛ سوئیس ) نیز برسد این موضوع را با دارالترجمه مطرح نمایید تا در صورت امکان نسبت به اخذ تایید سفارت اقدام کند در غیر این صورت خود شخصاً نسبت به اخذ تایید سفارت اقدام نمایید .

اما چنانچه به هر دلیل نتوانستید تایید سفارت آلمان در تهران را اخذ نمایید می توانید ترجمه کارت ملی خود را که به تایید دادگستری و وزارت امورخارجه رسیده است را به تایید سفارت ایران در کشور مورد نظر رسانده و از آن استفاده نمایید .

باید به این نکته توجه نمود که فرایند اخذ تایید سفارت ( آلمان ؛ اتریش ؛ سوئیس ) در تهران حتی چند ماه هم طول خواهد کشید بنابراین همواره زمان مورد نیاز جهت گرفتن تایید سفارت را در نظر داشته باشید تا با مشکلی مواجه نشوید .

[us_single_image image=”11155″ lightbox=”1″ animate=”fade” animate_delay=”0.2″]
نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی حسابداری
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی مدیریت بازرگانی دریایی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست