ترجمه پروانه مطب - دارالترجمه رسمی پارسیس

پروانه مطب به‌عنوان مجوزی است که پزشکان عزیز می‌توانند بر اساس آن اقدام به بازکردن مطب پزشکی و فعالیت قانونی نمایند. لازم به ذکر است پروانه مطب توسط سازمان نظام‌پزشکی کشور به پزشکان عزیز صادر می‌شود. پروانه مطب را نیز همان پروانه اشتغال مطب می‌گویند. این مدرک برای صدور ویزا نیز بسیار اهمیت دارد بنابراین بسیاری از پزشکان برای اثبات شغل خود نیاز به ترجمه قانونی و رسمی پروانه مطب خواهند داشت. در صورتی که نیاز به ترجمه رسمی پروانه مطب دارید می‌توانید از طریق بخش ثبت سفارش و یا شماره درج شده در سایت و همچنین بخش گفتگوی آنلاین به‌صورت 24 ساعته با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ترجمه رسمی پروانه مطب با تاییدات

ترجمه رسمی پروانه طبابت پزشکان عزیز به عنوان یکی از مدارک شغلی بوده که تنها در دارالترجمه رسمی قابل انجام است. لازم به ذکر است این مدارک قابلیت اخذ تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه را دارا است. برای ترجمه پروانه پزشکی یا همان پروانه اشتغال مطب که توسط سازمان نظام‌پزشکی کشور صادر شده و دارای اعتبار است زمانی موردنیاز است که متقاضیان قصد خروج از کشور و دریافت ویزا از سفارت کشور موردنظر را داشته باشند. همان‌طور که می‌دانید برای دریافت ویزای کشورهای مختلف ترجمه مدارک به‌عنوان اصلی‌ترین شرایط صدور ویزا توسط افسر پرونده خواهد بود.

ترجمه رسمی پروانه مطب به‌عنوان اثبات شغل به افسر پرونده می‌تواند در روند صدور ویزا تأثیرگذار باشد. البته لازم به ذکر است در کنار این مدارک برخی مدارک شغلی دیگر ممکن است نیاز باشد تا به‌عنوان مدارک مکمل به سفارت ارسال گردد.

بیشتر بدانید: ترجمه رسمی نسخه و گواهی پزشکی در دارالترجمه

ترجمه رسمی پروانه مطب به 14 زبان

لازم به ذکر است در دارالترجمه رسمی پارسیس در بخش ترجمه‌های قانونی و رسمی ما حدود 14 زبان را تحت پوشش قرار داده‌ایم و توانسته‌ایم انواع مدارک معتبر را ازروی اصل مدارک به همراه مهر مترجم قسم‌خورده و تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام دهیم. برخی از شاخص‌ترین این زبان‌ها شامل انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، عربی، اسپانیایی، روسی و غیره خواهد بود. ما در اینجا چند نمونه از این خدمات را نام می‌بریم.

ترجمه رسمی پروانه مطب به انگلیسی

لازم به ذکر است اگر قصد ترجمه مدارک پزشکی و یا پروانه اشتغال مطب خود را ازروی اصل مدرک به زبان انگلیسی دارید این خدمات در دارالترجمه ما توسط مترجم رسمی انگلیسی انجام می‌گردد. بد نیست بدانید معمولاً برای اخذ ویزای کانادا ترجمه پروانه پزشکی به انگلیسی و یا فرانسوی انجام می‌گردد.

ترجمه رسمی پروانه پزشکی به آلمانی

این خدمات نیز بایستی در دارالترجمه آلمانی انجام می‌شود. زیرا ما با سال‌ها تجربه در زمینه ترجمه‌های رسمی آلمانی توسط مترجم قسم‌خورده و بومی آلمانی قادریم در کمترین زمان ممکن طبق نرخ‌نامه مصوب مدارک شما را از جمله پروانه پزشکی به زبان آلمانی ترجمه نماییم.

ترجمه پروانه مطب پزشکی به ترکی

در اینجا منظور ما از زبان ترکی همان ترکی استانبولی است. این خدمات به صورت رسمی و به همراه تأییدات کامل در دپارتمان دارالترجمه ترکی انجام خواهد شد. بد نیست بدانید معمولاً سفارتخانه‌ها از وضعیت درآمدی پزشکان مطلع هستند به همین دلیل در روند صدور ویزا معمولاً سختی خاصی را اعمال نمی‌کنند.

هزینه ترجمه پروانه مطب پزشکان

معمولاً تعرفه ترجمه انواع مدارک شغلی از جمله پروانه طبابت در دارالترجمه رسمی طبق نرخ‌نامه کانون مترجمان رسمی قوه قضاییه خواهد بود؛ بنابراین طبق تعرفه اعلامی از اداره امور مترجمان برای ترجمه پروانه طبابت به زبان انگلیسی با قیمت 45000 تومان اخذ خواهد شد. لازم به ذکر است برای استعلام دقیق قیمت‌های مربوط به تأییدات و هزینه دفتری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

پزشکانی که قصد خروج از کشور را دارند و یا می‌خواهند برای دریافت ویزای کشورهای مختلف اقدام نمایند. ترجمه مدارک پزشکی آنها از جمله پروانه مطب یکی از اصلی‌ترین مدارک شغلی از نظر افسر ویزا به‌حساب می‌آید که می‌تواند در صدور فوری ویزا تأثیرگذار باشد. لازم است بدانیم ترجمه پروانه پزشکی به‌صورت رسمی تنها ازروی اصل پروانه قابل انجام است. از طرفی برای ترجمه پروانه دائم پزشکی و کارت نظام‌پزشکی افراد خارج از کشور نیاز به دریافت گواهی تأیید شده از اداره امور بین‌الملل وزارت بهداشت برای ترجمه و تأییدات خواهد داشت.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی نسخه پزشکی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی گواهی ولادت

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست