ترجمه مقاله اوکراینی - دارالترجمه رسمی پارسیس

اهمیت زبان اوکراینی در ایران برای بسیاری از دانشجویانی که به دنبال ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر اوکراینی و یا ارائه برخی تحقیقات و مقالات تخصصی خود هستند به حدی است که دارالترجمه رسمی پارسیس در بخش دپارتمان ترجمه این زبان با استفاده از مترجم تخصصی و بومی اوکراینی قادر است تمامی متون تخصصی شما را در تمامی زمینه‌ها و گرایش‌های علمی ترجمه نماید. در حال حاضر ما در دارالترجمه اوکراینی علاوه بر متون تخصصی از جمله مقالات ژورنال بسیاری از کتاب‌های علمی را نیز ترجمه خواهیم کرد. درصورتی‌که نیاز به ترجمه مقاله اوکراینی به سایر زبان‌ها و بالعکس را دارید می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نموده و یا جهت ارسال درخواست به بخش پشتیبانی از طریق شماره درج شده در سایت اقدام نمایید.

درصورتی‌که نیاز به ترجمه مقاله دارید می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

ترجمه مقاله اوکراینی به فارسی و بالعکس

مترجمین بومی اوکراینی ما در تمامی زمینه‌های تخصصی تبحر دارند. لازم به ذکر است بسیاری از آنها فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد به بالا بوده و در زمینه علمی شما تحصیل‌کرده‌اند. ترجمه اوکراینی به فارسی و فارسی به اوکراینی مقالات تخصصی توسط مترجمان نیتیو بدون استفاده از نرم‌افزار انجام می‌شود. ما از مترجمان نخبه‌ای بهره می‌بریم که تبحر کافی را بر روی اصطلاحات تخصصی و نکات ظریف زبانی در زمینه علمی را خواهند داشت؛ بنابراین اگر به‌عنوان دانشجو و یا محقق نیاز به ترجمه مقاله به‌صورت تخصصی را دارید و می‌خواهید برای تکمیل پروژه‌های خود مقالات ژورنالی تهیه کنید و آنها را در سایت‌های ISI نمایه‌سازی کنید ما این خدمات را از ابتدا برای شما انجام خواهیم داد. لازم به ذکر است از خدمات دیگر دارالترجمه ما ویرایش نیتیو مقالات خواهد بود.

ترجمه مقاله اوکراینی توسط مترجم بومی

همان‌طور که به‌صورت خلاصه در بالا ذکر است تمامی مقالات تخصصی ما توسط مترجم انسانی انجام خواهد شد. به همین دلیل ما به‌هیچ‌وجه از ماشین‌های ترجمه استفاده نمی‌کنیم. این مورد نیز کاملاً طبیعی است. استفاده از ترجمه‌های ماشینی به‌هیچ‌وجه صحیح نمی‌باشد زیرا آنها نمی‌توانند لغات تخصصی و نکات علمی را به‌صورت دقیق و با معنی ترجمه کنند. البته ذکر این نکته کاملاً ضروری است که ممکن است مترجمان انسانی هرچند متخصص در خلال ترجمه‌های خود از فرهنگ‌نامه‌ها و یا دیکشنری تخصصی هر زبان استفاده نمایند و این مورد دلیلی بر ترجمه بی‌کیفیت نخواهد بود.

قیمت ترجمه مقاله اوکراینی

لازم به ذکر است برای ترجمه این زبان مترجمین اوکراینی ما معمولاً بر اساس چند فاکتور اصلی اعلام هزینه و زمان دقیق خواهند کرد؛ بنابراین اگر شما محققان و یا دانشجویان نیاز به ترجمه انواع مقالات تخصصی در تمامی زمینه‌های دانشگاهی از جمله مقالات مدیریت، مقاله پزشکی، مقالات حقوقی، مقالات فنی مهندسی و بسیاری از رشته‌های دیگر باشید مترجمان بومی ما بر اساس موضوع و حجم کلمات اعلام هزینه خواهند کرد؛ بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی:

امروزه زبان اوکراینی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زبان‌ها برای ترجمه به‌حساب می‌آید. بر اساس آخرین آمارها اوکراینی از دید آوایی، واژگان و نوع انشاء پس از فرانسه و فارسی در رتبه سوم قرارداد و از لحاظ آهنگین بودن رتبه دوم پس از ایتالیایی است. امروزه بسیاری از دانشجویانی که به دنبال مهاجرت به اوکراین و یا اقامت و همچنین تحصیل در دانشگاه‌های اوکراینی هستند نیاز دارند تا بسیاری از مدارک و پروژه‌های تخصصی خود را از جمله مقالات ISI ترجمه نمایند. این خدمات در دسته خدمات تخصصی بوده و درصورتی‌که نیاز به ترجمه انواع مقالات علمی باشند در کمترین زمان و با کیفیت بسیار زیاد قابل انجام خواهد بود.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه مقاله یونانی
نوشتهٔ بعدی
بهترین افزونه های ترجمه برای گوگل کروم

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست