ترجمه فوری رومانیایی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه فوری رومانی

ترجمه فوری رومانیایی

ترجمه فوری رومانی

ترجمه فوری رومانی

ترجمه فوری رومانیایی

ترجمه فوری رومانیایی در دارالترجمه رومانیایی پارسیس انجام میگردد , خدمات رسانی ترجمه فوری رومانیایی به چند بخش اصلی تقسیم می شود

ما در ادامه مطالب به معرفی بخش های تخصصی در فرآیند ترجمه فوری رومانیایی خواهیم پرداخت

اگر نیازمند سفارش ترجمه فوری رومانیایی هستید حتما جهت ثبت سفارش فوری خود از طریق لینک زیر اقدام نمایید تا همکاران ما در کمتر از چند دقیقه زمان و هزینه سفارش شما را اعلام نمایند .

 

ثبت  سفارش ترجمه فوری رومانیایی

 

ترجمه فوری رومانیایی به ترجمه رسمی ، ترجمه غیر رسمی ، ترجمه تلفنی ، ترجمه فیلم ؛ ترجمه وبسایت و چند مورد دیگر تقسیم خواهد شد که برای جلوگیری از اطاله کلام از بیان آنها خودداری خواهیم کرد .

ترجمه فوری  رسمی رومانیایی  :

ترجمه رسمی رومانیایی به ترجمه ای گفته می شود که به صورت رسمی و توسط مترجم رسمی قوه قضائیه از رومانیایی به فارسی و یا از فارسی به رومانیایی ترجمه شده باشد ؛ البته در ترجمه مدارک از رومانیایی به فارسی باید به این نکته توجه داشته باشید که مدارک شما باید در ابتدا توسط کنسول ایران در کشور صادر کننده تایید شود و سپس مهر کنسول به تایید وزارت امورخارجه برسد تا بتوان آن را به صورت رسمی از رومانیایی به فارسی ترجمه نمود .

البته در صورتی که در کشور صادر کننده حضور ندارید و گرفتن تایید کنسول ایران برای شما مشکل باشد می توانید به سفارت رومانی در تهران مراجعه نموده و مدرک خود را در آنجا به تایید کنسول رومانی رسانده و سپس مهر کنسول رومانی را به تایید وزارت امورخارجه برسانید تا بتوانید مدرک خود را به صورت از رومانیایی به فارسی ترجمه بکنید .

ترجمه مدارک رومانی به انگلیسی :

البته در ترجمه مدارک از رومانی به انگلیسی گرفتن تاییدات ذکر شده نیز الزامی است یعنی باید مدرک شما به تایید کنسول ایران در کشور صادر کننده و یا سفارت آن کشور در تهران برسد و سپس به تایید وزارت امورخارجه برسد تا بتوان آن را به صورت رسمی به فارسی ترجمه نمود و سپس از فارسی به انگلیسی و یا هر زبان دیگری که مترجم رسمی آن در ایران است ترجمه کرد .

در خصوص زمان تحویل ترجمه رسمی رومانیایی باید گفت به دلیل اینکه تعداد مترجمان رسمی زبان رومانیایی در ایران خیلی کم است و حتی به تعداد انگشتان یک دست نیز نمیرسد و به دلیل حجم بالای کار رومانیایی زمان اعلام شده در خصوص تحویل ترجمه رسمی رومانیایی 15 روز است

اما می توان آن را به صورت فوری ترجمه نمود که زمان تحویل فوری ترجمه رومانیایی یک هفته می باشد ؛ البته برای اطلاع دقیق از زمان تحویل ترجمه فوری رومانیایی بهتر است تصویر مدرک خود را از طریق لینک ثبت سفارش ترجمه فوری رومانیایی برای ما ارسال نمایید تا تیم دارالترجمه رومانیایی پارسیس زمان دقیق را به شما اطلاع دهد .

و در صورتی که امکان تحویل ترجمه در کمتر از یک هفته نیز ممکن باشد این موضوع نیز به اطلاع شما خواهد رسید بنابراین بهترین راه برای اطلاع دقیق از زمان تحویل ترجمه رومانیایی ارسال تصویر مدارک از طریق ثبت سفارش می باشد .

ترجمه فوری غیر رسمی رومانیایی  :

در خصوص تحویل ترجمه غیر رسمی از رومانیایی به فارسی  و همچنین از فارسی به رومانیایی و دیگر زبانها از جمله رومانیایی به انگلیسی و انگلیسی به رومانیایی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و ترجمه مطابق با زمان مدنظر مشتری تحویل داده خواهد شد .

ترجمه تلفنی رومانیایی به صورت فوری :

در صورتی که برای برقرار کردن تماس تلفنی با رومانی محدودیت زمانی دارید و دقایق برای شما اهمیت دارند و از طرفی ملزم به برقرار کردن تماس تلفنی هستید به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات ترجمه تلفنی رومانیایی استفاده کنید در این روش شما و مترجم رومانیایی یک گروه 3 نفره تشکیل می دهید و هر آنچه را که شما بیان می کنید مترجم با دقت تمام ترجمه می کند با این کار شما هم در هزینه و زمان خود صرفه جویی کردید و هم با کمترین هزینه از خدمات حرفه ای مترجم رسمی استفاده نموده اید .

ترجمه فوری  وبسایت از رومانیایی به فارسی و از  فارسی به رومانیایی :

در صورتی که قصد معرفی محصولات و خدمات خود به مخاطبان رومانیایی زبان را دارید  و یا اینکه قصد دارید از  وبسایت هایی که به زبان رومانیایی هستند تحقیقی را تهیه بکنید به شما دفتر ترجمه رسمی پارسیس را پیشنهاد می کنیم زیرا ترجمه وبسایت و انجام تحقیقات به زبان رومانیایی در این مرکز با دقت بالا انجام می شود .

یکی از نکات مهم در ترجمه وبسایت این است که باید متن مورد نظر موجود در وبسایت که قصد ترجمه کردن آن را دارید در فایل word قرار داده شود تا هزینه ای که پرداخت می کنید براساس تعداد کلمات باشد و از پرداخت هزینه اضافه به دلیل ترجمه مطالب ناخواسته جلوگیری شود و هم به دلیل اینکه مطالب شما در فایل word قرار دارد ترجمه آن نیز در زیر متن اصلی در زیر هر پارگراف قرار داده می شود ؛ این کار باعث می شود تا طراح سایت در انتخاب تصاویر  و جاگذاری مطالب درسایت اشتباهی مرتکب نشود و با اینکار میزان خطا تا حد زیادی کاهش می یابد .

نکته قابل ذکر این است که در خصوص زمان تحویل ترجمه وبسایت از رومانیایی به فارسی و فارسی به رومانیایی  هچگونه محدودیتی وجود ندارد و ترجمه مطابق با زمان مورد نظر مشتری تحویل داده خواهد شد .

ترجمه فوری فیلم از رومانیایی به فارسی و از فارسی به رومانیایی :

در صورتی که  قصد ترجمه کردن فیلمی را دارید که به زبان رومانیایی می باشد و یا اینکه به زبان فارسی است و قصد دارید به زبان رومانیایی ترجمه شود اما از نظر زمانی با محدودیت مواجه هستید به شما می کنیم خدمات تخصصی دارالترجمه رومانیایی پارسیس را امتحان بکنید  زیرا فرایند ترجمه فیلم به صورت کاملاً تخصصی انجام می شود .

نوشتهٔ پیشین
Specialized Translation
نوشتهٔ بعدی
فرم ترجمه رسمی بیمه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست