ترجمه شفاهی کره ای - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه شفاهی کره ای

ترجمه شفاهی کره ای

ترجمه شفاهی کره ای

ترجمه شفاهی کره ای

ترجمه شفاهی کره ای

در دنیای امروز پیشرفت تکنولوژی ارتباط بین انسان‌ها را بسیار آسان‌تر از گذشته کرده‌ است. در نتیجه‌ی پیشرفت تکنولوژی، فعالیت‌های تجاری بسیاری از شرکت‌ها اغلب به خارج از مرزهای یک کشور گسترش‌ پیدا می‌کنند، افراد بیشتری برای سفرهای تفریحی کشورهای دیگر را انتخاب می‌نمایند، تقاضا برای تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور افزایش می‌یابد و به‌طور کلی ارتباط بین انسان‌ها در نقاط مختلف کره‌ی زمین آسان‌تر، سریع‌تر و به‌ تبع  بیشتر می‌شود.

اما در این میان یکی از مشکلات، برقراری ارتباط بین افرادی است که به دو زبان مختلف صحبت می‌کنند. در مورد برخی زبان‌ها مانند زبان انگلیسی این مشکل کم‌رنگ‌تر است، ولی برقراری ارتباط با افرادی که به زبان‌ کره ای صحبت می‌کنند، به دلیل غرابت بسیار زیاد با این زبان، به‌ویژه برای ما فارسی‌زبانان دشوار است و همین امر خود نشان‌گر ضرورت ترجمه شفاهی کره ای به فارسی و بالعکس است.

تفاوت ترجمه شفاهی کره ای با ترجمه ی کتبی کره ای 

در ترجمه شفاهی کره ای مترجم زمان بسیار کمی برای شنیدن واژه‌های زبان مبدأ و یافتن مناسب‌ترین واژه برای بازگرداندن آن به زبان مقصد، به‌گونه‌ای ست که شنونده به‌خوبی و با حداکثر دقت از محتوای سخنان فرد مقابل خود اطلاع پیدا کند.

این محدودیت زمانی در ترجمه زبان کره ای به‌صورت نوشتاری وجود ندارد و مترجم زمان بیشتری برای تحلیل عبارات و واژه‌های زبان مبدأ و برگرداندن آن‌ها به زبان مقصد در اختیار دارد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که ترجمه شفاهی کره ای نیازمند سرعت‌عمل و مهارت بیشتری است و تسلط کامل‌ مترجم به هر دو زبان را می‌طلبد.

دارالترجمه رسمی پارسیس با استفاده از مهارت همکاران خود در دپارتمان ترجمه زبان کره ای از خدمات مترجمان متخصص در ترجمه‌ی شفاهی، برای ارائه‌ی بهترین خدمات به شما عزیزان استفاده می‌کند.

مزایای استفاده از خدمات ترجمه شفاهی کره ای دارالترجمه رسمی پارسیس

یکی از نگرانی‌های بازرگانان، توریست‌ها، دانشجویان و … برای استفاده از خدمات ترجمه کره ای افزایش هزینه‌ها به دلیل اضافه‌شدن هزینه‌های ایاب و ذهاب مترجمان به محل سفر یا سکونت آن‌ها ست. دارالترجمه‌ رسمی پارسیس با استفاده از خدمات مترجمان مقیم در محل سکونت متقاضیان توانسته این مشکل را برطرف کرده و هزینه‌ی استفاده از ترجمه همزمان کره ای را کاهش دهد. این مرکز با مترجمان خبره‌ی مقیم در بسیاری از شهرهای مهم کره‌ی‌جنوبی مانند سئول، بوسان، اولسان، گوانگجو، دائگو و غیره همکاری دارد و از خدمات تخصصی آن‌ها بهره‌می‌گیرد.

این مرکز همچنین در صورت نیاز به ترجمه همزمان کره ای به فارسی یا ترجمه شفاهی فارسی به کره ای مترجمان متخصص خود در این زمینه را به تمامی استان‌ها و شهرهای ایران اعزام خواهد کرد.

از جمله دیگر مزایای استفاده از خدمات ترجمه شفاهی کره ای دارالترجمه رسمی کره ای  پارسیس، ارائه‌ی خدمات ترجمه شفاهی زبان کره ای با استفاده از ویدئوکنفرانس‌ها و وسایل ارتباطی مشابه است که خود نه‌تنها دسترسی به خدمات ترجمه کره ای را آسان‌تر کرده، بلکه به این طریق از هزینه‌های ترجمه‌ شفاهی زبان کره ای به فارسی و بالعکس می‌کاهد.

شما عزیزان در صورت نیاز به ترجمه  کره ای به فارسی یا ترجمه ی شفاهی فارسی به کره ای می‌توانید سفارش خود را از طریق لینک ترجمه شفاهی زبان کره ای برای ما ارسال کنید. همکاران ما سفارش شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و نسبت به ارائه‌ی خدمات درخواست‌شده از جانب شما اقدام خواهند کرد.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه زبان آلمانی
نوشتهٔ بعدی
تاریخچه زبان ارمنی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست