ترجمه رسمی حکم افزایش حقوق به همراه هزینه ها - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه حکم افزایش حقوق

ترجمه رسمی حکم افزایش حقوق به همراه هزینه ها

ترجمه رسمی حکم افزایش حقوق به‌عنوان یکی از مدارک شغلی متقاضیان اخذ ویزا از سفارت کشور مقصد خواهد بود. حکم افزایش حقوق به‌عنوان یک مدرک مکمل در کنار سایر مدارکی است که افراد قصد ارائه به سفارت رادارند لذا ترجمه رسمی این مدارک شانس پذیرش شما را نیز افزایش خواهد داد. ترجمه رسمی حکم افزایش حقوق از روی اصل مدارک انجام خواهد شد و به‌تمامی زبان‌های رسمی توسط مترجم رسمی ترجمه می‌گردد.

منظور از حکم افزایش حقوق چیست؟

هر شخصی که در یک اداره و یا شرکتی کار می‌کند بابت فعالیت خود طبق قوانین کار بایستی حق‌الزحمه دریافت نماید؛ اما برخی کارمندان و یا افراد که تجربه کاری بیشتری نسبت به سایرین دارند و به‌نوعی کارایی بهتری دارند دارای پایه حقوق بیشتری بوده و یا نسبت به اصل حقوق اضافه‌تر دریافت می‌کنند. مبانی حکم افزایش حقوق در شرکت‌های خصوصی و یا سازمان‌های دولتی کاملاً باهم متفاوت هستند. افزایش حقوق کارمندان در سازمان‌های دولتی بر اساس مصوبه‌های مجلس و دولت صورت می‌گیرد و اما در شرکت‌های خصوصی بیشتر بسته به تصمیمات داخلی شرکت خواهد بود.

ترجمه رسمی حکم افزایش حقوق به همراه تاییدات قانونی

همان‌طور که گفتیم این مدارک به‌عنوان یکی از مدارک شغلی افرادی است که قصد اخذ ویزا از سفارت کشور مقصد را دارند. در کنار این مدارک گواهی اشتغال به کار نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای ترجمه رسمی توسط مترجم برخوردار است. ترجمه رسمی حکم افزایش حقوق بایستی از روی اصل مدارک مهر و امضاشده توسط نهاد صادرکننده باشد. اگر پس از ترجمه‌های رسمی نیاز به تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه دارید بایستی در کنار این مدارک مکمل برخی مدارک دیگر ازجمله روزنامه رسمی، جواز کسب و غیره ارائه گردد.

لازم به ذکر است بازنشستگان عزیز نیز می‌توانند اقدام به ترجمه رسمی حکم افزایش حقوق بازنشستگی نمایند. لازم به ذکر است مدارک آن‌ها بایستی توسط نهاد صادرکننده مهر شود. برای مثال اگر فیش حقوقی آن‌ها توسط سازمان تأمین اجتماعی صادرشده است بایستی مهر اداره امور بازنشستگان تأمین اجتماعی بر روی حکم مورد نظر درج شود.

هزینه ترجمه رسمی حکم افزایش حقوق

ازآنجاکه تقریباً اکثر مدارک برای ترجمه‌های رسمی دارای نرخ نامه مصوبی می‌باشند لذا طبق تعرفه قانونی اداره امورمترجمان رسمی در سال جدید قیمت این مدارک حدوداً ۱۴۴.۰۰۰ تومان + ۲.۷۰۰ تومان هر سطر می‌باشد. همچنین در صورت پلمپ مدارک حدود 30 هزار تومان به مبلغ کل افزوده می‌شود. درصورتی‌که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه ترجمه دارید با ما ارتباط بگیرید.

نحوه ترجمه رسمی حکم افزایش حقوق در شرکت‌های دولتی و خصوصی

شاید یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ذهن مخاطبان را مشغول کند این است که چه تفاوتی میان ترجمه این حکم در شرکت‌های دولتی و خصوصی وجود دارد. در ادامه این موارد را به‌صورت خلاصه بیان می‌کنیم.

حکم افزایش حقوق شرکت‌های دولتی

اگر در یک شرکت و یا سازمان دولتی مشغول به کار هستید برای اینکه بتوانید این حکم را ترجمه نمایید بایستی مدارک شما ابتدا توسط اداره کارگزینی مهر و امضا گردد تا قابلیت ترجمه و تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را داشته باشد.

حکم افزایش حقوق برای شرکت‌های خصوصی

حال اگر در یک شرکت خصوصی مشغول به کار هستید برای ترجمه و مهر دادگستری و وزارت امور خارجه کافی است اصل مدارک به همراه مهر و امضای شرکت و روزنامه رسمی و یا گواهی اشتغال به کار ارائه گردد. نکته: اگر در این حکم فرد متقاضی اخذ ویزا دارای القاب و یا عنوان تحصیلی خاصی باشد معمولاً بایستی اقدام به ارائه اصل مدارک دانشنامه خود نماید.

ترجمه فوری حکم افزایش حقوق به‌تمامی زبان‌ها

گاهی اوقات ممکن است فرد متقاضی زمان کافی برای ترجمه مدارک خود نداشته باشد و از طرفی نیاز داشته باشد تا دارالترجمه رسمی این مدارک را ترجمه فوری نماید. لازم به ذکر است دفتر ترجمه رسمی پارسیس با بررسی شرایط و صرفه‌جویی در وقت قادر است تا این خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن به همراه تاییدات قانونی ارائه کند.

معمولاً ترجمه عادی این مدرک بدون تاییدات حدوداً 1 روز زمان می‌برد و اگر نیاز به تاییدات باشد بسته به فرآیند اداری دادگستری و وزارت خارجه ممکن است زمان‌بر باشد؛ اما تدابیری اندیشیده شده است که این دو فرآیند، زمان بسیار کمتری را خواهد برد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج‌شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی صورتجلسه شرکت ها به همراه تاییدات
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی فیش مستمری به تمامی زبان ها

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست