ترجمه رسمی اجاره نامه - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه رسمی اجاره نامه

ترجمه رسمی اجاره نامه

اجاره ‌نامه به‌عنوان یک سند رسمی است که به‌عنوان نوع مدرک از برخورداری مالی و یا گواهی تمکن در صدور ویزا استفاده می‌شود. ممکن است برخی سفارتخانه‌ها برخی مدارک و اسناد مالی را از متقاضیان طلب کنند؛ بنابراین کسانی که دارای اجاره‌نامه رسمی می‌باشند می‌توانند با مراجعه به دارالترجمه رسمی تقاضای ترجمه قانونی و رسمی را نموده و تأییدات لازم را اخذ کنند.

اجاره نامه چیست؟

اجاره‌نامه به‌عنوان یک سند رسمی است که امروزه در دفاتر اسناد رسمی و املاک بین صاحبان ملک و مستأجران به‌عنوان یک قرارداد موقتی تنظیم می‌شود. برای اجاره نامه معمولاً مبلغی به‌عنوان مبلغ پیش و مبلغ کرایه اخذ می‌شود. اجاره‌نامه‌ها همگی به‌عنوان سندی دوطرفه خواهد بود که شرایط و حدود اجاره‌بها را مشخص می‌کنند. اجاره‌نامه انواع مختلفی دارند که به ترتیب عبارت‌اند از:

  • اجاره نامه منزل
  • اجاره‌نامه مغازه
  • اجاره موقوفه

اما به طور کلی اجاره نامه ها به دو صورت عادی و رسمی نوشته می‌شوند. در اینجا منظور ما از اجاره‌نامه‌های عادی و رسمی همان اسناد معتبری است که دارای کد رهگیری باشند؛ بنابراین هم اجاره‌های عادی و هم رسمی معتبر خواهند بود. در اینجا هدف ترجمه همان ترجمه اجاره‌نامه‌های عادی است که شامل ترجمه معتبر املاک و مستغلات می‌باشند تا به‌نوعی اثبات دارایی اشخاص باشد.

ترجمه رسمی اجاره نامه در دارالترجمه رسمی

امروزه اجاره نامه هایی که تحویل مستأجران می‌شد معمولاً به دو شکل قابل انجام است. شکل اول در دفاتر املاک و مستغلات بر روی سربرگ دفتر ارائه می‌شود و شکل دوم که امروزی‌تر است دارای کد رهگیری خواهد بود. به طور کلی اجاره‌نامه‌هایی که به‌صورت دست‌نویس نوشته می‌شوند به هیچ وجه قابلیت ترجمه قانونی و معتبر را توسط مترجم قسم‌خورده نخواهد داشت؛ بنابراین اگر می‌خواهد اجاره‌نامه خود را به‌عنوان اثبات تمکن مالی ترجمه نمایید بایستی تنها از اجاره‌نامه‌ای با کد رهگیری که توسط سازمان ثبت‌اسناد و املاک تأیید شده است استفاده نمایید.

مترجمان رسمی این سند رسمی را بایستی تنها ازروی اصل سند ترجمه کرده و تمامی مواد و جزئیات را به همراه مبلغ، مشخصات فردی معمولاً با فونت بزرگ‌تر ترجمه نمایند و در صورت لزوم نسبت به اخذ تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه اقدام نمایند. ترجمه اجاره‌نامه به همراه تأییدات زمانی قابل انجام است که اجاره‌نامه رسمی شما دارای کد رهگیری قانونی از سازمان ثبت‌اسناد و املاک بوده و در دفاتر اسناد رسمی نیز ثبت شده باشند.

بیشتر بدانید: ترجمه رسمی سند ملکی در دارالترجمه

قیمت ترجمه رسمی اجاره نامه

برای استعلام هزینه ترجمه رسمی اجاره‌نامه و مبایعه‌نامه و بنچاق و قولنامه رسمی با برگ بزرگ به زبان انگلیسی توسط مترجم رسمی انگلیسی با قیمت 60 هزار تومان خواهد بود. در صورتی که نیاز به استعلام دقیق قیمت‌ها دارید می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز با کارشناسان ما از طریق شماره درج شده در سایت و یا بخش چت آنلاین به‌صورت 24 ساعته ارتباط بگیرید.

جمع‌بندی

ترجمه رسمی اجاره نامه به انگلیسی و سایر زبان ها با کد رهگیری تنها در دارالترجمه رسمی توسط مترجم قسم‌خورده انجام می‌شود. لازم به ذکر است این خدمات تنها ازروی اصل سند معتبر و مهر شده که دارای سربرگ اصلی در دفاتر و یا سازمان ثبت‌اسناد و املاک تأیید شده توسط مترجم ترجمه رسمی گردیده و قابلیت تأییدات جهت ارائه به سفارت و جهت اثبات وضعیت مالی را خواهد داشت.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی گواهی فوت
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی نسخه پزشکی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست