ترجمه تخصصی رشته معماری - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه رشته معماری

ترجمه رشته معماری

ترجمه تخصصی رشته مهندسی معماری

رشته معماری در اصل با ترکیب یک اثر هنری و فنون مهندسی ادغام شده و در واقع این رشته تلفیقی است از هنر و مهندسی که میتواند هویت یک فرهنگ جامعه را به تصویر بکشد . در زمان های گذشته در تاریخ ایران و جهان سبک معماری ساختمان ها نشان از هنر و عناصر زیبایی شناختی بصری بود که رفته رفته با تغییر فرهنگ ها در جوامع این معماری نیز جلوه ای جدیدتر را نمایان میکند .

خدمات ترجمه تخصصی رشته معماری

 دارالترجمه رسمی پارسیس  با استفاده از مترجمین فارغ التحصیل رشته معماری با گرایش های ” معماری منظرـ مدیریت پروژه و ساخت  ـ طراحی شهری ـ برنامه ریزی شهری ـ تکنولوژی معماری ـ انرژی معماری ـ مرمت ابنیه سنتی ـ مطالعات معماری ایران ـ معماری اسلامی ” آمادگی کامل دارد تا ترجمه تخصصی شما را به صورت کامل و با کیفیت انجام دهد  لذا برای اطمینان خاطر شما از انجام ترجمه بخشی از متن شما را به صورت رایگان ترجمه خواهیم کرد .

همچنین اگر  نیازمند ترجمه فوری رشته تخصصی خود هستید  دارالترجمه رسمی ما میتواند به صورت فوری و حرفه ای سفارشات شما را انجام دهد

لطفا جهت انجام ثبت سفارش ترجمه خود کلیک کنید

 

آشنایی با رشته معماری

سطوح رشته معماری در مقاطع کارشناس و  کارشناس ارشد در دانشگاه هایی چون علوم تحقیقات تهران-دانشکده هنر تهران و بسیاری از دانشگاه های ایران تدریس خواهد شد .

همانطور که هر رشته تخصصی رسالت خاص خود را دارد ؛ رشته معماری نیز با طراحی بنا ها به صورت زیبا و ایمن باعث تغییرات منظم در زندگی اجتماعی شهری انسان ها در جای جای این کره خاکی خواهد بود ؛ همانطور که قبلا خدمت شما عرض کردیم رشته معماری در اصل ریشه در هنر  و فرهنگ یک جامعه داشته و به همین دلیل است که یکی از تکنیک های باستان شناسان در شناسایی آداب و رسوم قومیت ها و انسان های گذشته به مطالعه ابنیه ها و معماری های گذشته خواهند پرداخت .

افراد متخصص رشته معماری دارای ذهنی خلاق و دقیق میباشند که با استفاده از مهارت های اکتسابی خود در دانشگاه ها ی تحت پوشش با ارزیابی  و تحلیل اطلاعات مورد نیاز در طراحی ساختمان ها و فضاهای مناسب شهری قدم بر میدارند .

متخصص این رشته فردی است چند بعدی و دور اندیش ، با ذهنی خلاق و تفکری نظام مند و همراه با مهارت های حرفه ای مناسب. در این راستا متخصص این رشته مسائل مطرح در حوزه معماری را به درستی تحلیل و ارزیابی کرده ، اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری ، پالایش و سازمان داده ، آنها را در طراحی ساختمان ها و فضای دلنشین و زیبا بکار می بندد به طوریکه کیفیت زندگی افراد جامعه به صورت روز افزون بهبود یابد .

 

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی رشته عکاسی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی الهیات

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست