8 نمونه از بهترین اپلیکیشن زبان آلمانی متناسب با هر سطح و بودجه - دارالترجمه رسمی پارسیس
بهترین اپلیکیشن زبان آلمانی

8 نمونه از بهترین اپلیکیشن زبان آلمانی متناسب با هر سطح و بودجه

افراد بسیاری از سراسر جهان همواره به دلایل مختلفی قصد یادگیری زبان آلمانی را خواهند داشت. از زبان آموزان آلمانی گرفته تا کسانی که قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارند ممکن است نیاز به یادگیری این زبان باشند. لذا اگر به دنبال راهی برای یادگیری سریع زبان آلمانی می‌باشید استفاده از بهترین اپلیکیشن های زبان آلمانی می‌تواند منبع عالی برای یادگیری زبان دوم شما باشد. ما در این مقاله از سایت دارالترجمه رسمی پارسیس به شما 8 نمونه از بهترین اپلیکیشن زبان آلمانی را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید آن‌ها در تلفن همراه خود نصب‌کرده و آموزش خود را شروع کنید.

بهترین اپلیکیشن زبان آلمانی

بهترین اپلیکیشن زبان آلمانی

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

امروزه در اینترنت انواع مختلفی از اپلیکشن های آموزش زبان آلمانی وجود دارند اما برخی از برنامه‌های ذکرشده باعث خواهد شد مهارت زبان آلمانی شما بسیار بالا رود. در حالت کلی این برنامه‌ها مهارت خواندن، نوشتن و صحبت کردن شما را از طریق برخی دستور زبان‌ها و امکاناتی چون تلفظ آلمانی افزایش خواهند داد. نکته: در حالت ایده آل توصیه می‌شود که از چندین برنامه یادگیری زبان آلمانی استفاده نموده تا در مرحله بعد اصول گرامر را یاد بگیرید.

سایت رزتا استون

شرکت اینترنتی رزتا استون به عنوان یکی از محبوبترین شرکت های آمریکایی است که هدف اصلی آن ارائه نرم افزار آموزش زبان و سواد آموزی به زبان آموزان سراسر جهان است.

1- سایت رزتا استون

امکانات:

  • ایجاد طرح سفارشی برای یادگیری آلمانی
  • امکان یادگیری زبان آلمانی به‌صورت آفلاین

سایت Rosetta Stone از سری سایت‌هایی است که تقریباً اکثر زبان آموزان با این سایت آشنا هستند. Rosetta Stone شامل اپلیکیشنی است که در سریعترین زمان ممکن زبان آلمانی را به شما یاد می‌دهد. این اپلیکیشن بر اساس تکنیک متون، تصاویر و حتی تلفظ مهارت شمارا در یادگیری زبان آلمانی بهتر خواهد کرد. شما با استفاده از اپلیکیشن رزتا استون عبارات و اصطلاحات پرکاربرد زبان آلمانی را به‌خوبی در گفتگوهای روزمره یاد می‌گیرید.

شما همچنین می‌توانید از طریق آزمون‌ها و همچنین داستان‌های صوتی برای این زبان تمرین کنید. چه مبتدی باشید و چه حرفه‌ای، روزتا استون همواره در دسترس و در جیب شما خواهد بود.

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی LingoDeer

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی LingoDeer

2- اپلیکیشن زبان آلمانی LingoDeer

امکانات:

  • دروس آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
  • امکان همگام‌سازی بین دستگاه‌ها
  • عملکرد مبتنی برای فلش کارت
  • دارای بیش از 200 دروس مختلف

برنامه LingoDeer نیز به‌عنوان یکی از برنامه های فوق‌العاده در یادگیری زبان آلمانی است. این برنامه توسط مترجمان و معلمان حرفه‌ای این زبان طراحی‌شده است. با استفاده از LingoDeer می‌توان با اصول اولیه الفبای زبان آلمانی، ساختار ساده جملات، کلمات پرکاربرد روزمره از احوالپرسی‌های ساده گرفته تا شمارش اعداد آشنا شد.

در این برنامه با استفاده از توضیحات مفصل می‌توان درک عمیقی از دستور زبان آلمانی پیدا کرد. علاوه بر همه این امکانات در این برنامه برخی پادکست‌های زبان آلمانی نیز به‌صورت بومی از افراد وجود دارند که مهارت شما را دوچندان خواهد کرد.

اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی germanpod101

اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی germanpod101

3- اپلیکیشن آلمانی GermanPod101

امکانات:

  • آموزش زبان از مبتدی تا پیشرفته
  • دارای بیش از 2000 کلمه آلمانی
  • دارای امکان آموزش زبان آلمانی به‌صورت آفلاین

برنامه GermanPod101 به‌عنوان یکی از 8 نمونه از بهترین اپلیکیشن های زبان آلمانی بوده که دارای فیلم‌های آموزشی و صوتی کوتاهی است که توسط معلمان آلمانی‌زبان گرفته‌شده است. دروس ضبط‌شده در این برنامه به شما دستور زبان آلمانی، تلفظ و واژگان کلیدی را آموزش می‌دهد. علاوه بر همه این امکانات برخی آموزش‌های PDF نیز می‌تواند درک عمیقی از این زبان به شما ارائه دهد. دروس ضبط‌شده در این برنامه به‌صورت دوره به دوره بوده و هر سطح را بسته به مهارت شما آموزش می‌دهد.

بهترین برنامه‌ها برای یادگیری اصول آلمانی

در این مرحله بیایید به برخی برنامه‌های دیگر بپردازیم که به شما در درک اصول اولیه زبان آلمانی کمک خواهند کرد.

بهترین اپلیکیشن زبان آلمانی دولینگو

اپلیکیشن زبان آلمانی دولینگو

4- دولینگو

امکانات:

  • یادگیری کارآمد و مؤثر با نسخه پایه
  • دارای دروس انگیزشی
  • امکان شخصی‌سازی
  • یادگیری زبان آلمانی به حالت سرگرمی
  • کاملاً رایگان
  • دسترسی به آمار و تاریخچه یادگیری شما

Duolingo که امروزه به‌عنوان یکی از بهترین‌ها برای یادگیری زبان می‌باشد، یک برنامه محبوب برای کسانی است که برای اولین بار قصد سفر به کشور آلمان را خواهند داشت. با استفاده از برنامه دولینگو به‌راحتی و در مدت بسیار کمی می‌تواند مهارت زبان خود را به سطح بالا رساند. اگر هدف شما از استفاده این برنامه یادگیری لغات ساده آلمانی باشد نسخه رایگان آن راهی آسان و مطمئن برای شما است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید واژگان آلمانی را تنها با صرف چند دقیقه در روز یاد بگیرید.

اما علاوه بر فواید این برنامه تنها جنبه منفی که این برنامه دارد آموزش آلمانی به زبان آموزان بر اساس مثال‌ها و جملات تصادفی است که ممکن است در سفر از همه آن‌ها استفاده نکنید؛ اما برای افراد مبتدی فوق‌العاده ارزشمند خواهد بود.

بهترین اپلیکیشن زبان آلمانی Babbel

اپلیکیشن یادگیری آلمانی Babbel

5 – اپلیکیشن Babbel

شما با استفاده از این برنامه مشهور می‌توانید همه‌چیز را از لغت گرفته تا فرهنگ بومی آلمانی فرابگیرید. درون کالبد این برنامه دروس کوتاه اعم از دروس صوتی وجود دارد که برای یادگیری لغات ضروری است. رابط کاربری اپلیکیشن Babbel بسیار آسان بوده لذا استفاده از این برنامه عالی است. وجود برخی جملات کوتاه و آزمون‌های سرگرم‌کننده نقطه مثبت این برنامه تلقی خواهد شد.

این برنامه از درس‌های مبتنی بر فلش کارت، تمرینات صوتی، خواندن و نوشتن استفاده می‌کند. لذا می‌توانید تنها با یک ثبت‌نام ساده و انجام یک آزمون کوتاه اقدام به یادگیری و آموزش نمایید. پلتفرم Babbel همچنین به شما برخی پادکست‌های آموزشی، بازی و فیلم‌های آلمانی را هدیه می دهد.

6- اپلیکیشن Mondly

امکانات:

  • سرعت در یادگیری واژگان
  • دارای آموزش صوتی بومی

لازم به ذکر است نحوه آموزش زبان در این برنامه مانند سایر پلتفرم‌ها بر اساس تلفظ، خواندن، نوشتن، یادگیری گرامر و واژگان کلیدی است. از طرفی با فناوری تشخیص گفتار طبیعی به شما زبان آموزان کمک می‌کند تا تلفظ درستی از آلمانی داشته باشید. دارای برخی مثال‌هایی از مکالمه بوده که به شما در حفظ کلمات کمک خواهد کرد.

7- اپلیکیشن Drops

امکانات:

  • بیش از 2000 کلمه آلمانی
  • امکان یادگیری به‌صورت آفلاین

یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه امکان بازخورد فوری خواهد بود که می‌توان از طریق آن اشتباهات تخصصی را متوجه شد. این آپ با استفاده از طراحی‌های بسیار ساده و حرفه‌ای به‌صورت سرگرمی باعث خواهد شد لغت مفید و کاربردی زبان آلمانی در ذهن شما نقش ببندد.

8 – اپلیکیشن Bussu

امکانات:

  • مناسب استفاده برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای
  • توسعه‌یافته بر اساس مرجع مشترک اروپایی در یادگیری زبان (CEFR)
  • دارای دروس آفلاین

جالب است بدانید یکی از مشهورترین اپلیکیشن های یادگیری زبان همین آپ Bussu خواهد بود. در سال 2016 این آپ در لیست یکی از بهترین اپلیکیشن های خلاق و نوآور در جهان معرفی شد به‌گونه‌ای که بر طبق ادعای مدیران آن در حال حاضر نزدیک به 80 میلیون نفر در سراسر جهان در حال یادگیری زبان از این برنامه خواهند بود.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد اپلیکیشن Bussu امکان ارتباط مستقیم با دیگر زبان آموزان است. Bussu باعث می‌شود که در بطن برنامه یک جامعه پویا از زبان آموزان تشکیل‌شده که به یکدیگر کمک می‌کنند. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است تنها کافی است پس از نصب حتماً یک‌زبان موردنظر را انتخاب کرده و سپس سطح دوره را انتخاب نمایید. این برنامه تقریباً مانند دولینگو کلمات و عبارات را به‌صورت منفرد گرفته و در جملات از آن استفاده خواهد کرد. در این برنامه از شما آزمون گرفته می‌شود تا سطح مهارت شما افزایش یابد.

با استفاده از اپلیکیشن Bussu شما می‌توانید بیش از 12 زبان خارجه را چون انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی، آلمانی، فرانسوی و غیره بیاموزید. این برنامه در دو نسخه رایگان و پولی عرضه می‌شود که در نسخه رایگان تقریباً 50 درصد امکانات در اختیار شما خواهد بود.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی مدارک برای اخذ ویزای استرالیا
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی مدارک برای ویزای ازدواج کشور آلمان

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست