ترجمه کارت نظام مهندسی - دارالترجمه رسمی پارسیس

اگر به‌عنوان یک فرد در رشته‌های تخصصی مورد حمایت سازمان نظام‌مهندسی کشور فارغ‌التحصیل شده‌اید و دارای کارت معتبر نظام‌مهندسی می‌باشید. می‌توانید در پروژه‌های مختلفی از جمله نظارت و اجرا در محاسبات عددی ساختمان‌ها و پروژه‌های عمرانی نقش مؤثری داشته باشید. لازم به ذکر است درصورتی‌که قصد همکاری با شرکای خارجی در یک کشور خارجی را داشته باشید می‌توانید برای صدور ویزا اقدام به ترجمه رسمی کارت نظام‌مهندسی نمایید. درصورتی‌که نیاز به ترجمه قانونی توسط مترجم قسم‌خورده و تأییدات کامل را دارید می‌توانید هم از طریق شماره تماس درج شده در سایت و هم از طریق بخش گفتگوی آنلاین اقدام نمایید.

کارت نظام مهندسی چیست؟

اگر به‌عنوان دانشجوی مهندسی در یک از رشته‌های هفت‌گانه نظام‌مهندسی کشور فارغ‌التحصیل شده‌اید. لازم به ذکر است با عضویت در سازمان نظام‌مهندسی کشور می‌توانید اقدام به دریافت کارت نظام‌مهندسی نمایید. اما شاید از خود بپرسید که کارت نظام‌مهندسی چه مزایایی دارد؟

شما زمانی که به‌عنوان یک فارغ‌التحصیل در برخی رشته‌های نظام مهندسی از جمله مهندسی عمران، مهندسی معماری، مکانیک، مهندسی برق، مهندسی محیط و غیره می‌توانید از برخی مزایای زیر بهره‌مند گردید.

  • عضویت در هیئت‌مدیره انتخابات سازمان مسکن و ساختمان
  • دریافت پروانه کسب و کار
  • همکاری با سایر مهندسان عمران
  • استفاده دائم از تمامی پایگاه‌های علمی مقالات
  • دریافت وام از صندوق رفاه مهندسان
  • دریافت تسهیلات از سازمان نظام مهندسی و غیره

امروزه دریافت کارت نظام مهندسی برای فارغ‌التحصیلان این رشته هم به‌صورت اینترنتی و هم حضوری قابل انجام است. لازم است بدانیم که صدور کارت نظام مهندسی قبولی در آزمون این رشته خواهد بود.

ترجمه رسمی کارت نظام‌مهندسی در دارالترجمه

اگر به‌عنوان یک کارشناس و فارغ‌التحصیل در رشته‌های هفت‌گانه نظام‌مهندسی تحصیل می‌کنید شما می‌توانید با قبولی در آزمون نظام‌مهندسی کارت خود را دریافت نمایید. پس از دریافت کارت درصورتی‌که قصد خروج از کشور را به دلایل مختلفی از جمله همکاری با شرکای خارجی در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی بزرگ دارید بایستی برخی مدارک خود از جمله کارت نظام‌مهندسی را ترجمه رسمی نمایید.
ترجمه کارت نظام‌مهندسی تنها از روی اصل کارت قابل انجام است و ترجمه از روی کپی به‌هیچ‌وجه قابل انجام نیست.

لازم به ذکر است معمولاً اصل کارت به رویت مترجم رسمی خواهد رسید تا بر اساس اصل مدارک ترجمه‌های قانونی به همراه تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام گردد. ترجمه رسمی کارت نظام مهندسی شامل ترجمه از روی اطلاعات شخصی و هشدارهای امنیتی در پشت کارت خواهد بود. به همین دلیل مترجم این ترجمه قانونی را بر روی سربرگ قوه قضاییه به گونه ایی ارائه می دهد که در بالای این برگه ترجمه مشخصات شخصی و هویتی افراد را درج کرده و در پایین صفحه نکات ایمنی پشت کارت را ترجمه می‌کند. درصورتی‌که نیاز به ترجمه قانونی کارت نظام مهندسی را دارید با شماره درج شده در تماس باشید.

ترجمه انگلیسی کارت نظام مهندسی

زمانی که اقدام به ثبت‌نام در آزمون نظام‌مهندسی کرده و کارت خود را دریافت کرده‌اید درصورتی‌که نیاز به ترجمه کارت نظام‌مهندسی به انگلیسی را دارید لازم به ذکر است این خدمات به‌صورت کاملاً قانونی و رسمی در دارالترجمه انگلیسی توسط مترجم قسم‌خورده انجام خواهد شد. این خدمات بیشتر برای اخذ ویزای کشورهایی چون کانادا مورد نیاز خواهد بود.

هزینه ترجمه رسمی کارت نظام مهندسی

درصورتی‌که نیاز به ترجمه مدارک به‌صورت رسمی در دارالترجمه پارسیس را دارید این خدمات دقیقاً مطابق با تعرفه قانونی اداره امور مترجمان رسمی انجام خواهد شد. برای نمونه در سال جدید هزینه ترجمه این اسناد و مدارک به زبان انگلیسی با قیمت 40000 تومان به‌ازای هر نسخه خواهد بود. درصورتی‌که نیاز استعلام دقیق قیمت‌ها را دارید می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

ترجمه کارت نظام مهندسی به‌صورت رسمی معمولاً برای صدور ویزای کشورهای اروپایی و آمریکایی موردنیاز است. اما بد نیست بدانید تقریباً اکثر سفارتخانه‌ها برای صدور ویزا برای افراد متقاضی برخی مدارک هویتی و یا شغلی را از جمله سابقه بیمه و یا فیش حقوقی ممکن است دریافت کنند. به طور کلی ترجمه این مدارک تنها از روی اصل مدارک انجام شده و در کمتر از 1 روز قابل انجام خواهد بود.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی دفترچه وکالت
نوشتهٔ بعدی
ترجمه رسمی ریز مکالمات تلفن

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست