ترجمه رسمی ریز مکالمات تلفن - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه رسمی ریز مکالمات تلفن

ترجمه رسمی ریز مکالمات تلفن

ریز مکالمات تلفنی از جمله امکانات بسیار مهم و حساسی است که اپراتورهای تلفن ثابت و تلفن همراه قادرند بنا به برخی شرایط آن را به مالکان خط تسلیم کنند. معمولاً ریز مکالمات تلفن توسط اپراتورها برای دلایل و اهداف خاصی ارائه می‌شود. اگر قصد پیداکردن ارتباط یک فرد خارجی از طریق تماس تلفنی با دوم شخص را دارید و یا می‌خواهید از طریق تنظیم شکایت‌نامه‌ای از یک فرد خارجی در یک کشور دیگری اقدام نمایید. ترجمه رسمی پرینت ریز مکالمات تلفن در دارالترجمه رسمی پارسیس قایل انجام خواهد بود.

چگونه میتوانیم ریز مکالمات تلفن را بگیریم؟

امروزه رشد تکنولوژی با تأثیر مستقیمی که بر روی زندگی انسان‌ها گذاشته است باعث شده تا اکثر فعالیت‌ها حتی از راه دور به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر انجام شود. امروزه بسیاری از اپراتورها شرایط دریافت ریز مکالمات را صراحتاً در سایت‌های خود برای نمایش عموم قرار دادند. به طور کلی دریافت پرینت مکالمات تلفن همراه و یا تلفن ثابت به دلایل مختلفی انجام می‌شود از جمله تنظیم شکایت‌نامه بر علیه فرد خاطی و مزاحمت‌های ایجاد شده، اثبات درست هزینه‌های مکالمات و یا برطرف شدن برخی اختلافات خانوادگی در اثر ایجاد شک و شبهات.

ترجمه رسمی ریزمکالمات تلفن در دارالترجمه

همان‌طور که قبلاً نیز در بالا شرح دادیم به طور کلی ترجمه ریز مکالمات برای اهداف خاصی چون تنظیم دادخواست از یک فرد خارجی که در یک کشور دیگری اقامت دارد کاربرد زیادی خواهد داشت. اما گاهی اوقات افراد به دلایل دیگری از جمله پیداکردن شماره‌ای از یک فرد خارجی و ارائه این مدارک به مؤسسات خارجی می‌توانند به‌صورت قانونی اقدام به ترجمه این مدارک نمایند. به همین دلیل مترجم رسمی قادر است این خدمات را ازروی اصل پرینت به همراه مهر و امضا و تأییدات کامل ارائه دهد.

جزئیاتی که در ترجمه ریز مکالمات گنجانده می‌شود شامل تمامی مواردی از جمله اطلاعات تاریخ تماس، ساعت، مدت مکالمه، کد شهر، شماره‌ها و توضیحاتی دیگر در پرینت خواهد بود.

ترجمه انگلیسی ریزمکالمات تلفن

لازم به ذکر است در دارالترجمه رسمی پارسیس انواع خدمات ترجمه اسناد و مدارک به‌صورت رسمی توسط مترجم قسم‌خورده انجام می‌شود. از طرفی نسخه ترجمه شده ریز مکالمات تلفن همراه و ثابت در تمامی اپراتورها از جمله همراه اول، ایرانسل و مخابرات که قابلیت دریافت باشند در دپارتمان دارالترجمه انگلیسی توسط مترجم انگلیسی انجام خواهد شد.

هزینه ترجمه رسمی ریزمکالمات تلفن

هزینه اخذ شده در دارالترجمه رسمی دقیقاً منطبق با نرخ‌نامه مصوب اداره امور مترجمان خواهد بود. به همین دلیل در صورتی که نیاز به ترجمه رسمی مدارک دارید لازم است بدانید این تعرفه‌ها کاملاً قانونی و شفاف ارائه می‌شود. برای مثال جهت ترجمه انگلیسی ریز نمرات توسط مترجم رسمی تنها با قیمت 75000 تومان برای هر صفحه انجام می‌گردد. در صورتی که نیاز به استعلام دقیق هزینه‌ها به زبان‌های دیگر و تحت پوشش را دارید می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز با شماره درج شده در سایت با کارشناسان ترجمه در تماس باشید.

جمع‌بندی:

ترجمه رسمی ریز مکالمات تلفن همراه برای انواع اپراتورها قایل انجام است. در صورتی که نیاز به این خدمات دارید بایستی بدانید اگر نیاز به ترجمه ریز مکالمات تلفن ثابت دارید بایستی با مهر و امضای مخابرات به مترجم رسمی ارائه دهید تا خدمات ترجمه انجام شود و همچنین اگر این پرینت مکالمات مربوط به سایر اپراتورها باشد بایستی با مهر و امضای معرفی شده توسط سازمان‌های مربوطه ترجمه و تأییدات لازم اخذ شود.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه کارت نظام مهندسی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه دادنامه و رأی دادگاه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست