ترجمه مقاله انگلیسی - دارالترجمه رسمی پارسیس

مقالاتی که امروزه در جهان در بسیاری از سایت‌های انتشاردهنده مقالات تخصصی منتشر شده‌اند به زبان انگلیسی است؛ بنابراین دانشجویان و محققانی که به دنبال تکمیل پروژه‌های تحقیقاتی خود هستند بایستی یک ترجمه تخصصی از منابع علمی داشته باشند. در ایران بسیاری از دانشجویان در دوره‌های علمی و تحقیقاتی خود نیازمند ترجمه مقاله انگلیسی‌به‌فارسی بوده تا بتوانند برای رسیدن به اهداف از جمله چاپ مقاله در رشته‌های تخصصی خود دست یابند. ترجمه‌های تخصصی انواع مقالات انگلیسی در رشته‌های تخصصی ممکن است برای دانشجویان و محققانی که به این زبان واقف نیستند دشوار باشد؛ بنابراین بهترین راهکار را برون‌سپاری و مسئولیت ترجمه را به یک دارالترجمه واگذار می‌کنند.

 

ترجمه مقاله انگلیسی زمانی مهم به نظر می‌رسد که توسط مهارت مترجم انگلیسی و خلاقیت و دانش عمیق شخصی او به یک موضوع خاص انجام شود.

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی به فارسی در تمامی زمینه‌ها معمولاً توسط مترجمان انسانی و تخصصی در زمینه مرتبط انجام می‌شود. اگر می‌خواهد متون تخصصی پایان‌نامه، پروژه و یا تحقیقات علمی خود را در مقطع مختلفی چون کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ترجمه تخصصی نمایید. لازم به ذکر است دارالترجمه رسمی پارسیس با سال‌ها تجربه در زمینه ترجمه مقاله و با استفاده از نیروی متخصص قادر است دستورالعمل‌های تخصصی و وام واژه‌های دشوار را با لحن مناسب و استاندارد برای انواع مقالات از جمله مقالات ISI انجام دهد. مترجمان ما اکثراً فارغ‌التحصیلان معتبر دانشگاه‌های معتبر بوده و در زمینه تخصصی شما تجربه بسیاری دارند.

ترجمه مقاله انگلیسی isi

ترجمه انواع مقاله ISI انگلیسی به فارسی

زمانی که نیاز به انتشار یک مقاله ژورنال را در سایت‌های مختلف از جمله ساینس دایرکت، امرالد، اسکوپوس، اسپرینگر و غیره را دارید بایستی به‌خوبی بدانید ساختار ترجمه محتوای تخصصی مقالات ژورنال بایستی متفاوت از ترجمه‌های عادی باشد. زیرا داوری این‌گونه مقالات به گونه‌ای است که اگر ترجمه ضعیفی انجام شود ممکن است مقاله شما ریجکت گردد و شانس انتشار مجدد را از دست دهید.

ترجمه مقالات انگلیسی isi کار آسانی نیست و این خدمات تنها از مترجم تخصصی و بسیار باتجربه در همان رشته برمی‌آید. اگر به دنبال بهترین خدمات مترجم مقاله انگلیسی را در دارالترجمه انگلیسی با بالاترین کیفیت می‌باشید. می‌توانید از همین امروز اقدام ارسال درخواست نمایید. برای سفارش ترجمه و اعلام هزینه و زمان اولیه می‌توانید از طریق لینک ثبت سفارش ترجمه و یا شماره تماس درج شده در سایت و همچنین بخش گفتگوی آنلاین با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع با خدمات انواع مقالات آی‌اس‌آی در تمامی سایت‌های ژورنال آشنا شوید.

بیشتر بدانید: درصورتی‌که نیاز به ترجمه مقاله دارید کلیک کنید

ترجمه انگلیسی مقالات اسکوپس

سایت ژورنال الزویر به‌عنوان تأمین‌کننده اصلی مقالات پایگاه علمی Scopus خواهد بود. اگر دانشجو هستید و به دنبال ترجمه مقالات Scopus می‌باشید و یا می‌خواهید یکی از مقالات تخصصی خود را در این سایت نمایه کنید. پارسیس با تجربه بسیار در ترجمه مقالات این پایگاه علمی قادر است خدمات کاملی را به همراه تضمین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهد.

جالب است بدانید طبق آخرین آمار حدود 63 میلیون سند علمی در این پایگاه نمایه شده است و همین امر باعث مؤسسه هلندی الزویر به عنوان یکی از مؤسسات معتبر در جهان شناخته شوند.

ترجمه مقاله ISC به انگلیسی

لازم به ذکر است سایت نمایه‌سازی مقالات علمی ISC به عنوان یکی از پایگاه‌های فارسی‌زبان با نام مرکز استنادی مقالات علمی جهان اسلام فعال است. این پایگاه تا به اکنون حدود 64000 مقاله به عنوان یک رکورد ثبت شده است. لازم به ذکر است چنانچه نیاز به ترجمه علمی مقالات تخصصی ISC را دارید سایت پارسیس قادر است این خدمات را به نحو احسن انجام دهد.

ترجمه مقالات انگلیسی NCBI

سایت NCBI یا به زبان انگلیسی National Center for Biotechnology Information به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اصلی وزارت بهداشت ایالات متحده آمریکا می‌باشد. تاریخچه تأسیس این سایت به سال 1988 در کنگره آمریکا بود. سایت نمایه‌سازی مقالات NCBI را به‌عنوان مؤسسه ملی اطلاعات زیست‌فناوری می‌شناسند. در این سایت انواع مقالات پزشکی در رشته‌های تخصصی ژنتیک، بیوشیمی، زیست شناسی و غیره نمایه شده است. پارسیس مفتخر است اعلام کند با توجه به نیاز دانشجویان و محققان قادر است فرایند ترجمه انواع مقالات را در ژورنال‌های تخصصی و پرمخاطب جهان انجام دهد.

ترجمه مقالات انگلیسی ساینس دایرکت

سایت ساینس دایرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های نمایه‌سازی مقالات ژورنال در جهان است. Science direct تنها یک ژورنال نیست. این یک پایگاه داده علمی برای مجلات و مقالات پزشکی است. برخی از ژورنال‌های که در این سایت نمایه شده‌اند در جهان در سطح بسیار عالی قرار دارند. اما برخی دیگر صرفاً این‌گونه نیست. در صورتی که نیاز به خدمات ترجمه تخصصی مقالات ساینس دایرکت دارید تیم ما قادر است به بهترین شکل ممکن است خدمات را ارائه دهد.

قیمت ترجمه مقاله انگلیسی

لازم به ذکر است تمامی خدماتی که در دسته خدمات تخصصی گنجانده می‌شود بر اساس 3 عامل قیمت‌گذاری خواهد شد. این 3 عامل شامل تعداد کلمات تخصصی، موضوع و زبان موردنظر خواهد بود. درصورتی‌که نیاز به استعلام دقیق قیمت ترجمه مقالات انگلیسی‌به‌فارسی و یا سایر زبان‌ها را دارید با ما ارتباط بگیرید.

بازبینی ترجمه مقاله انگلیسی

تمامی مقالاتی که توسط مترجمین تخصصی پارسیس از زبان انگلیسی به سایر زبان‌ها ترجمه می‌شوند از لحاظ گرامری و سبک نوشتاری خطایابی و بررسی شده و پس بازبینی نهایی تحویل مشتری خواهد شد.

ترجمه آنلاین مقاله انگلیسی

آنچه مشتریان همواره به دنبال آن هستند ساده بودن روند ترجمه به‌دوراز هرگونه پیچیدگی است، این بدین معنی است یک کاربر وقتی درخواست ترجمه دارد ممکن است نتواند همواره به‌صورت حضوری در دفتر ترجمه رسمی حضور پیدا کند لذا خدمات ترجمه آنلاین در پارسیس به طور نامحدود و هر لحظه از شبانه‌روز در بستر اینترنت فعال بوده و تمام سفارش‌ها از این طریق انجام خواهد شد. این خدمات باعث رضایت هرچه بیشتر مشتریان بوده و نکته جالب‌توجه این است پاسخگویی به سفارش‌ها به‌صورت فوری خواهد بود.

ترجمه آنلاین چیزی است که امروزه پیداکردن آن بسیار آسان است. در سال‌های اخیر، بسیاری از خدمات ترجمه آنلاین رایگان، ترجمه از زبان‌های خارجی یا ترجمه معکوس انگلیسی به یک زبان خارجی را برای کاربران ارائه داده‌اند. ترجمه آنلاین چیزی است که بسیاری از مردم با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، به‌ویژه دانشجویان دانشگاه که مجبورند مقالات را به سایر زبان‌های دیگر ترجمه کنند.

کیفیت ترجمه مقاله به زبان انگلیسی ترجمه

زبان انگلیسی امروزه به عنوان یک ضرورت اساسی برای هر شغل و درخواستی است، اگر به دنبال موفقیت در قرن 21 هستید، ارتباط حرفه‌ای و مستقیم به زبان انگلیسی کلید موفقیت در پروژه‌های علمی و تحقیقاتی است، زیرا امروزه زبان انگلیسی‌زبان بین‌المللی شناخته شده و در جهان بیش از 53 کشور به این زبان واقف هستند.

لذا همواره ترجمه مقاله به زبان انگلیسی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار خواهد بود. مهم نیست نوع محتویات ترجمه‌های انگلیسی شما در چه حوزه‌ای باشد، تیم‌هایی از مترجمان حرفه‌ای انگلیسی با دانش و تجربه مناسب در این زمینه داریم. آنها علاوه بر اینکه می‌توانند تفاوت‌های ظریف زبان انگلیسی را درک کنند، در زمینه‌های زیر دارای تخصص هستند:

ترجمه‌های تخصصی مالی، ترجمه‌های تخصصی حوزه آی‌تی، بازاریابی، رسانه، ترجمه حقوقی، نرم‌افزاری، تجارت، مخابرات، روابط‌عمومی، ترجمه پزشکی، دولتی، بیمه و ادبیات.

ترجمه مقاله انگلیسی به سایر زبان‌ها

ترجمه مقاله به زبان‌های دیگر کار ساده‌ای نیست، زیرا برای رسیدن به یک ترجمه با کیفیت باید واژگان بسیار غنی داشته باشید. علاوه بر این، شما همچنین باید بدانید که چگونه یک کلمه را ترجمه کنید – یا عبارتی را ترجمه کنید – در حالی که زمینه تخصصی و گسترده‌تری را در نظر خواهید گرفت.

بعضی اوقات افراد نیز به ترجمه معکوس به هر زبان خارجی دیگری دارند. یکی از بزرگ‌ترین مزایای خدمات ترجمه انگلیسی به سایر زبان‌ها به‌صورت آنلاین این است که آنها به کاربران این امکان را می‌دهند که ترجمه‌ای با کیفیت را به روشی دقیق و آسان دریافت کنند.

ترجمه انواع مقاله انگلیسی به فارسی

لازم به ذکر است در صورتی که در رشته‌های تخصصی خاصی تحصیل می‌کنید و می‌خواهید مقالات زمینه‌های مختلف علمی را با کیفیت بسیار بالا از زبان انگلیسی‌به‌فارسی و یا بالعکس ترجمه نمایید این خدمات در تیم ما توسط مترجمان نخبه و انسانی انجام می‌شود. ما قادریم برای مثال در تمامی زمینه‌های تخصصی زیر این خدمات را از صفر تا صد انجام دهیم.

  • ترجمه مقالات پزشکی انگلیسی به فارسی
  • ترجمه مقالات مهندسی برق و مکانیک
  • ترجمه مقالات علوم پایه
  • ترجمه مقالات مدیریت

رضایت و کیفیت در ترجمه های مقاله انگلیسی

در اینجا در وب‌سایت دارالترجمه رسمی پارسیس ما لیست طولانی از پیام مشتریان را دریافت می‌کنیم اما به‌صورت خلاصه می‌توانید صدای آنها را که باعث دلگرمی ما است گوش کنید (صدای مشتری).

اگر به دنبال یک تیم حرفه‌ای هستید خوشحال می‌شویم که به ما مراجعه کرده و پاسخ سؤالات خود را پیدا کنید. اجازه ندهید که مقاله شما اشتباه ترجمه شوند و امروز از ما نقل‌قول کنید تا یک سرویس ترجمه برتر مقاله متناسب با نیاز شما دریافت کنید!

Parsistrans.com یک پیشرو در زمینه حرفه‌ای خدمات ترجمه تخصصی انگلیسی است. در حالی که انگلیسی یکی از زبان‌های جهانی است، ممکن است بسته به کشور، به‌ویژه ایالات متحده و انگلیس، متفاوت باشد. ما مفتخریم که خدمات ترجمه انگلیسی، را باقیمت‌های رقابتی برای انگلستان ارائه کنیم. همچنین ممکن است ترجمه‌های انگلیسی را برای سایر کشورهای انگلیسی‌زبان از جمله استرالیا، نیوزیلند و ایرلند بومی‌سازی کنیم. ما به خصوص در ترجمه‌های انگلیسی و حرفه‌ای با حجم بالا و پیچیده تخصص داریم و در نتیجه زمان‌های چرخش سریع‌تر و نرخ رقابتی بیشتری حاصل می‌شود.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
ترجمه رسمی فنلاندی
نوشتهٔ بعدی
آموزش ترجمه زبان چکی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست