ترجمه مدارک برای سفارت آلمان به همراه تاییدات - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه مدارک برای سفارت آلمان

ترجمه مدارک برای سفارت آلمان به همراه تاییدات

اگر قصد مهاجرت به آلمان رادارید و یا به هر دلیلی می‌خواهید در آن کشور فعالیت داشته باشید شما درهرصورت بایستی از طریق سفارت آلمان در کشور خود اقدام به تکمیل و ترجمه مدارک برای سفارت آلمان برای اساس ویزای درخواستی کنید. ازآنجایی‌که آلمان به‌عنوان یکی از کشورهای قدرتمند در دنیا محسوب می‌شود لذا به‌عنوان یک کشور اقتصادی مقصد بسیاری از کارآفرینان، محققان و همچنین بسیاری از گردشگران خواهد بود. آلمان امروزه به‌عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای اتحادیه اروپا به‌حساب می‌آید که از اعضای اصلی اتحادیه اروپا نیز به شمار می‌رود. درصورتی‌که نیاز به راهنمایی در مورد نحوه اخذ ویزای آلمان و مدارک موردنیاز دارید با این مطلب از سایت دارالترجمه رسمی پارسیس همراه باشید.

ویزای کشور آلمان

ویزای کشور آلمان

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای اخذ ویزای آلمان هستند؟

به‌صورت کلی تمام افرادی که در کشورهای خارج از اتحادیه اروپا قرار دارند بایستی برای ورود به آلمان اقدام به دریافت ویزای آلمانی نمایند. برای مثال اگر در کشور ایران زندگی می‌کنید بایستی برای اخذ ویزای آلمانی از سفارت آلمان در تهران حتماً ویزای مخصوص خود را دریافت نمایید.

آشنایی با انواع ویزای آلمان

با توجه به اینکه آلمان امروزه به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی اقتصاد در اروپا است و از طرفی بازار کار بسیار مناسبی برای تمامی شغل‌ها در اختیار دارد لذا شما می‌توانید با دریافت انواع ویزا ازجمله ویزای جاب آفر آلمان، ویزای تحصیلی آلمان و غیره اقدام به فعالیت در این کشور نمایید. ما در ادامه شما را با انواع ویزاهای آلمان آشنا خواهیم کرد.

ویزای کاری آلمانی

یکی دیگر از انواع ویزاهای کشور آلمانی ویزای شغلی و یا ویزای کار است. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است به همین دلیل باعث شده که به‌عنوان کشور آرزوها برای کارفرمایان، کارگران و افراد معمولی که نیاز به فعالیت دارند تبدیل شود. گرفتن ویزای کار یا همان جاب آفر آلمان به این صورت است که مثلاً اگر شما قصد ورود به این کشور را داشته باشید بایستی اولاً توسط یک شرکت آلمانی قرارداد استخدامی داشته و بتوانید طبق قوانین مهاجرت از طریق ویزای جاب آفر استفاده کنید. لازم به ذکر است با اخذ ویزای جاب آفر شما می‌توانید در آلمان زندگی کرده و از تمامی خدمات شهروندی ازجمله حق بیمه، حق خرید مسکن و یا اجاره مسکن، مالیات و خدمات درمانی و غیره استفاده کنید.

ویزای تحقیقاتی آلمان

ویزای تحقیقاتی و یا همان فرصت مطالعاتی در آلمان مناسب محققان و اساتید دانشگاه‌ها خواهد بود. ازآنجاکه این کشور ازلحاظ علمی نیز رتبه بسیار بالایی در بین کشورهای مطرح جهان دارد لذا فرصت مغتنمی را برای دانشجویان و محققان عزیز مهیا کرده است.

ویزای کارآموزی آلمان

اخذ اقامت با ویزای کارآموزی آلمانی نیز از دیگر امکاناتی که متقاضیان ویزا می‌توانند جواز ورود به کشور آلمانی را دریافت نمایند.
ویزای کارآموزی یا آوسبیلدونگ آلمان ازجمله خدماتی است که به افراد ارائه می‌شود و آن‌ها نیز می‌توانند در کنار کاری که انجام می‌دهند حقوق دریافت کرده و مدارک معتبری از حرفه خود دریافت نموده تا بتوانند بعداً با استفاده از این مدارک اقدام به فعالیت شغلی نمایند. لازم به ذکر است افرادی که از این روش اقدام به دریافت ویزا می‌نمایند بایستی برخی شرایط ذیل را داشته باشند.

حداکثر سن متقاضی 25 سال و حداقل مدارکی که ممکن است به آن نیاز داشته باشند دیپلم خواهد بود. جالب است بدانید افراد می‌توانند بر اساس این ویزا در دوره‌های مخصوصی شرکت کنند و اقدام به فعالیت در برخی کشورها ازجمله فرانسه و سوئیس نمایند.

ویزای سرمایه گذاری در آلمان

آلمان ازآنجایی‌که به‌عنوان یکی از کشورهای ابرقدرت در سرمایه و اقتصاد است لذا بسیاری از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و یا استارتاپی می‌توانند برای فعالیت در این کشور اقدام به دریافت ویزای سرمایه‌گذاری نمایند. مثلا کسانی که به‌عنوان یک سرمایه‌گذار در شرکت‌های دانش‌بنیان و یا استارتانی فعالیت دارند بایستی برای اخذ ویزا و یا اقامت دائم در این کشور شرایط اقتصادی خود را اثبات نمایند تا بتوانند در کشور آلمان به فعالیت مستقیم و یا غیرمستقیم بپردازند.

ویزای توریستی در آلمان

یکی دیگر از انواع ویزاهای این کشور ویزای توریستی آلمان خواهد بود. ویزای توریستی آلمان به‌عنوان یک ویزای الزامی برای افرادی است که قصد سفر و گردشگری را خواهند داشت. ویزای شنگن نیز از نمونه این ویزاها خواهد بود که متقاضیان می‌توانند توسط آن به‌تمامی کشورهای اروپایی سفر کنند. دقت کنید ویزای توریستی آلمان ازجمله ویزاهای موقت بوده و بیش از سه ماه امکان اقامت در این کشور را نخواهید داشت.

ویزای شینگن اروپا

ویزای شینگن اروپا

مدت‌زمان صدور انواع ویزاهای کشور آلمان

دقت کنید برای انواع ویزاهای کشور آلمان معمولاً یک مدت‌زمان استانداردی توسط سفارت آلمان اعلام می‌شود در حال حاضر حدود 4 هفته و یا بیشتر ممکن است طول بکشد. البته این مدت‌زمان برای اخذ ویزا تقریبی است و حتی ممکن است با توجه به حجم و مدارک شما زمان بیشتری نیز صرف شود. به همین خاطر به متقاضیان عزیز پیشنهاد می‌شود پیش از درخواست ویزا حتماً چند ماهی روند درخواست خود را پیگیری کنید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای آلمان

لازم به ذکر است برای اخذ ویزای کشور آلمان بنا به هر نوع ویزای ممکن است مدارک متفاوتی ارائه شود. برای مثال مدارک موردنیاز برای ویزای شغلی آلمان به شرح زیر خواهد بود.

  • پاسپورت
  • کپی صفحات پاسپورت
  • تصاویر پاسپورت
  • کاور لتر (منظور همان نامه‌ای به جهت انگیزه متقاضی برای ورود در کشور مقصد)
  • تکمیل فرم درخواست ویزای کار آلمان
  • مدارک تحصیلی
  • رزومه کاری
  • مدرک تمکن مالی
  • مدارک شخصی نظیر شناسنامه و کارت ملی
  • مدرک بیمه

لازم به ذکر است برخی از این مدارک نیاز به ترجمه رسمی داشته لذا ترجمه مدارک برای سفارت آلمان در دارالترجمه رسمی پارسیس انجام خواهد شد. برای مثال اگر نیاز به ترجمه رسمی شناسنامه و یا ترجمه کارت ملی و دیگر مدارک دارید این خدمات به‌صورت رسمی انجام خواهد شد.

نوشتهٔ پیشین
آشنایی با زبان عربی محاوره ای به همراه مزایا و معایب آن
نوشتهٔ بعدی
کدام کشورها به زبان اسپانیایی صحبت می کنند؟

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست