ترجمه زبان اوکراینی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه زبان اوکراینی

ترجمه زبان اوکراینی

ترجمه زبان اوکراینی

ترجمه زبان اوکراینی

ترجمه زبان اوکراینی

ترجمه زبان اوکراینی  به عنوان زبان رسمی کشور اوکراین که بیش از 46 میلیون نفر ان را بیان میکنند از اولویت بالایی برخوردار است که در دارالترجمه اوکراینی خدمات ترجمه اوکراینی ارائه خواهد شد

زبان اوکراینی زبان رسمی کشور اوکراین است که اکثر مردمان این کشور و برخی از کسانی که در کشورهای شرقی و شمال شرقی اروپا زندگی می‌کنند از گویشوران این زبان هستند. زبان اوکراینی در کشورهای اوکراین، مولداوی، روسیه، بلاروس، لهستان و قزاقستان کاربرد دارد، هرچند که کم نیستند تعداد کسانی که در امریکا و حتی برزیل با این زبان صحبت می‌کنند.

زبان اوکراینی قرابت بسیاری با زبان‌های اسلاو – از لهستانی و اسلواکیایی گرفته تا روسی – دارد. جالب آن که این زبان در طی سده‌های مختلف می‌توانست به دلایل گوناگون از بین برود و در حال حاضر شاهد روسی صحبت کردن مردمان اوکراین باشیم، اما این‌گونه نشد و این مردمان با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله ترانه‌های فولکلور و کتاب آن را حفظ کردند و موجب شدند که در سال 2019 باز هم تعداد زیادی از انسان‌ها در سطح جهان – نزدیک به 46 میلیون نفر – با این زبان تکلم کنند.

در ادامه بیش‌تر درباب زبان اوکراینی خواهیم گفت، اما ابتدا باید به مبحث اصلی یعنی ترجمه زبان اوکراینی بپردازیم.

 

خدمات دارالترجمه رسمی زبان اوکراینی پارسیس

نیاز به ترجمه‌‌ی هر نوع متن اوکراینی که داشته باشید، می‌توانید از دانش و تجربه‌ی مترجمان دارالترجمه رسمی زبان اوکراینی پارسیس بهره ببرید. دارالترجمه رسمی اوکراینی پارسیس این اطمینان را به شما می‌دهد که متون مورد نظرتان به بهترین شکل و با بهترین کیفیت به فارسی ترجمه شوند و بنابراین نباید هیچ دغدغه‌ای از بابت درستی ترجمه‌ی متن خود داشته باشید. مترجمان زبان اوکراینی دارالترجمه رسمی پارسیس با تسلط بالا به زبان اوکراینی و البته زبان فارسی کارتان را به بهترین شکل انجام خواهند داد.

البته خدمات ترجمه زبان اوکراینی دارالترجمه پارسیس صرفاً محدود به ترجمه زبان اوکراینی به فارسی و ترجمه زبان فارسی به اوکراینی نمی‌شوند، بلکه از موارد زیر نیز می‌توان به عنوان خدمات دارالترجمه رسمی زبان اوکراینی یاد کرد:

  • ترجمه زبان اوکراینی به انگلیسی
  • ترجمه زبان انگلیسی به اوکراینی
  • ترجمه زبان اوکراینی به دیگر زبان‌های پرکاربرد و بالعکس
  • ترجمه غیر رسمی مدارک هم‌چون گذرنامه، مدارک تحصیلی، احکام قضایی و غیره
  • ترجمه فیلم به زبان اوکراینی
  • آموزش ترجمه زبان اوکراینی
  • اخد تأییدیه از وزارت‌خانه
  • اخذ تأییدیه دادگستری
  • گرافیک و حروف چینی به زبان اوکراینی
  • تحقیق اینترنتی به زبان اوکراینی
  • ترجمه شفاهی زبان اوکراینی

شما عزیزان می‌توانید برای ارسال درخواست ترجمه‌ هر نوع متن و یا هر درخواستی دیگر از لینک ثبت سفارش ترجمه استفاده کنید. کارشناسان ما پس از بررسی سفارش‌ شما هزینه و زمان را به شما اعلام کرده تا در صورت تمایل  سفارش خود را نهایی نمایید و روند انجام ترجمه شروع شود

 

ترجمه تخصصی متون اوکراینی

از مهم‌ترین نکاتی که هر متقاضی ترجمه در ذهن دارد این است که متن تخصصی‌ او به بهترین شکل ترجمه شود. متن تخصصی زمانی می‌تواند با کیفیتی بالا و به صورت اصولی ترجمه شود که به دست متخصص آن رشته ترجمه گردد. منظور این است که یک متن تخصصی پزشکی باید به دست مترجمی برسد که در زمینه‌ی پزشکی تخصص دارد، در غیر این صورت مترجمی عمومی به‌سبب عدم آشنایی با تخصص پزشکی نمی‌تواند متن را آن‌چنان که باید و شاید به خوبی ترجمه کند. در همین راستا خبر خوبی که برای شما داریم این است که هر نوع متن تخصصی اوکراینی را می‌توانید با خیالی آسوده به ما بسپارید و مطمئن باشید که متن‌ شما  توسط مترجم متخصص همان رشته و به بهترین صورت ترجمه خواهد شد. در ادامه، برای آشنایی بیش‌تر، به معرفی برخی از خدمات دارالترجمه رسمی زبان اوکراینی پارسیس در راستای ترجمه متونی تخصصی اوکراینی می‌پردازیم.

 

ترجمه تخصصی حقوقی اوکراینی

متون حقوقی‌تان به زبان اوکراینی توسط کارشناسان حقوقی که به زبان اوکراینی مسلط هستند ترجمه خواهند شد. این مترجمان با اصطلاحات تخصصی حقوق آشنا هستند و بدون هیچ مشکلی، با مبلغی مقرون‌به‌صرفه، می‌توانند متون حقوقی‌تان را به زبان مورد نظر ترجمه کنند. این متون می‌توانند رأی دادگاه، احضاریه، احکام قضایی و هر نوع متن حقوقی دیگر باشند.

 

ترجمه تخصصی پزشکی

حضور مترجمین اوکراینی مسلط به واژگان و اصطلاحات تخصصی پزشکی موجب شده که هر نوع متن تخصصی پزشکی به زبان اوکراینی توسط این افراد به بهترین صورت ترجمه شود. اگر متن اوکراینی‌ شما در ارتباط با داروسازی، تجهیزات پزشکی، جراحی، اختراعات پزشکی، پژوهش‌ها  و مطالعات تخصصی و بسیاری موضوعات پزشکی دیگر است، می‌توانید با خیالی آسوده آن را برای ترجمه به دارالترجمه رسمی زبان اوکراینی پارسیس بسپارید. مترجمین دارالترجمه رسمی اوکراینی پارسیس هر نوع متن تخصصی پزشکی شما به زبان اوکراینی را به زبان فارسی و سایر زبان‌های پرکاربرد جهان از جمله انگلیسی و فرانسوی در کم‌ترین زمان و با دقتی بالا ترجمه کرده و رضایت‌تان را جلب خواهند کرد.

 

ترجمه تخصصی مالی

متون شما اگر  از نوع مالی هم باشند، باز هم می‌توانید متون‌ خود را به ما بسپارید. در میان مترجمین اوکراینی حاضر در تیم دارالترجمه رسمی زبان اوکراینی پارسیس، هستند کسانی که با واژگان و اصطلاحات تخصصی زبان اوکراینی آشنایی دارند و می‌توانند به خوبی متون تجاری، اقتصادی و شرکتی زبان اوکراینی را ترجمه کنند. هر متنی که داشته باشید، چه مربوط به سمینارها باشد و چه مربوط به گزارش صندوق مالی شرکت، می‌توانید بدون دغدغه و با فراغت از نگرانی آن را به مترجمین اوکراینی ما بسپارید.

 

ترجمه تخصصی متون زبان اوکراینی مربوط به تبلیغات

در دنیای امروز به لطف حضور اینترنت نیاز به انجام بازاریابی و تبلیغات در بسیاری از کشورهای جهان برای شرکت‌های بزرگ به وجود آمده و همین امر موجب شده که این شرکت‌ها به دنبال افرادی برای ترجمه و زیرنویس متون و ویدئوهای تبلیغاتی به زبان‌های مختلف باشند. درصورتی که شما نیز به دنبال ترجمه‌ی متون تبلیغاتی، صداگذاری و زیر نویس ویدئوهای بازاریابی و تبلیغاتی‌تان از زبان اوکراینی و به زبان اوکراینی و البته بومی‌سازی وب‌سایت‌های اوکراینی هستید می‌توانید از دانش و تجربه‌ی مترجمین مسلط به حوزه‌ی تبلیغات بهره ببرید.

کافی‌ست سفارش‌تان را در این زمینه ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

 

ترجمه تخصصی متون مربوط به حوزه‌ی تولید

بنگاه‌های تولیدی نیز چنان‌چه به ترجمه تخصصی متون مربوط به حوزه‌ی تولید نیاز داشته باشند می‌توانند روی تخصص مترجمین اوکراینی دارالترجمه رسمی زبان اوکراینی پارسیس حساب کنند. این متون نیز در کم‌ترین زمان، با دقتی بالا و به همراه مبلغی مقرون‌به‌صرفه در دارالترجمه پارسیس قابل ترجمه هستند.

 

ترجمه تخصصی متون تکنولوژی

همانند سایر متون تخصصی بالا، متون تخصصی تکنولوژی نیز توسط مترجمین زبان اوکراینی که به اصطلاحات و واژگان مربوط به دنیای تکنولوژی مسلط هستند انجام می‌گیرد. پس در صورتی که به دنبال ترجمه‌ متون زبان اوکراینی مربوط به تکنولوژی هستید نیز می‌توانید روی خدمات دارالترجمه پارسیس حساب کنید.

آشنایی با زبان اوکراینی

حال که به همراه یکدیگر مروری بر خدمات دارالترجمه رسمی زبان اوکراینی پارسیس داشتیم، بد نیست بیش‌تر با زبان اوکراینی آشنا شویم. البته اگر خواهان یادگیری زبان اوکراینی هستید نیز می‌توانید روی خدمات دارالترجمه رسمی زبان اوکراینی پارسیس حساب کنید. این زبان توسط استادان مسلط به زبان اوکراینی به شما در هر سطحی آموزش داده می‌شود.

خدمات دارالترجمه پارسیس

دارالترجمه رسمی اوکراینی پارسیس ترجمه‌ی هر نوع متن عمومی و تخصصی اوکراینی را به زبان فارسی و سایر زبان‌های پرکاربرد جهان می‌پذیرد و آن را در زمانی اندک و با بهترین کیفیت به شما تحویل می‌دهد.

ترجمه‌ی متون حقوقی، پزشکی، تکنولوژی، حسابداری، تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر چه به صورت شفاهی، چه متنی و چه ویدئویی به صورت‌های مختلف قابل انجام هستند.

برای ارسال سفارش‌های ترجمه‌ی خود می‌توانید از طریق لینک ثبت سفارش ترجمه درخواست خود را برای دارالترجمه رسمی اوکراینی پارسیس ارسال کنید. پس از ارسال سفارش‌تان در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی‌های لازم صورت خواهند گرفت.

1- الفبای زبان اوکراینی

الفبای کنونی زبان اوکراینی ناشی از یک سری اصلاحات مربوط به اواخر قرن نوزدهم است. این الفبا از 33 حرف تشکیل شده که می‌توانید آن‌ها را در تصویر زیر مشاهده کنید:

الفابی اوکراینی

الفابی اوکراینی

چنان‌که در ابتدای این نوشتار گفته شد، زبان اوکراینی شباهت زیادی به زبان‌های اسلاو دارد و بنابراین اشتراکاتی میان الفبای زبان اوکراینی و این زبان‌ها وجود دارد.

نوشتهٔ پیشین
آموزش ترجمه هندی
نوشتهٔ بعدی
ترجمه زبان لهستانی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست