ترجمه تخصصی دندانپزشکی - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه تخصصی دندانپزشکی

ترجمه تخصصی دندانپزشکی

ترجمه تخصصی دندانپزشکی

ترجمه تخصصی دندانپزشکی متشکل از یک ترجمه با واژگان فراوان  اصطلاحات پزشکی در مبحث سلامت و درمان مشکلات دهان و دندان است که توام با کلماتی فنی در شناخت ابزارآلات کاربردی در دندانپزشکی می باشد

این نوع ترجمه به غیر از بخش زبان شناسی ، در دو حوزه ی ترجمه تخصصی پزشکی و مهندسی پزشکی باید ورود پیدا کند .

در صورتی که نیاز به ترجمه رشته دندانپزشکی را دارید حتما از طریق لینک زیر اقدام به ثبت سفارش ترجمه کنید

ثبت سفارش ترجمه رشته دندانپزشکی 

فلذا فرد مترجم بایست از دانش واژگان حوزه های یاد شده ، به طرز شایسته ای برخوردار باشد . این نوع از ترجمه بنا به موارد یاد شده از دشوار ترین ترجمه های پزشکی محسوب می گردد .

چرا که دانش دندانپزشکی از یک طرف رو به گسترش است و هر روز محققان راه های درمانی جدیدی یافت می نمایند و از سویی دیگر تکنولوژی همسو در رفاه بشر ، ابزارهایی پیشرفته را در مقوله دندانپزشکی به دنیا معرفی میکند و هر دو مقوله نیازمند ترجمه به همه زبان های این کره ی خاکی می باشد .

علم دندانپزشکی در تاریخ

علم دندانپرشکی از قرون وسطی با انسان همراه بوده است در ان زمان کلینیکی وجود نداشت بلکه فردی را به این کار میگماردند که نترس و شجاع بود و با ابزارهای اولیه و اعمال فشار اقدام به کاهش درد و از بین بردن درد دندان میکردند البته در این موارد هم علم دخیل بود به طوری که جالب است بدانید اولین خمیر دندان در جهان مربوط به 400 سال پیش از میلاد مسیح ساخته شده که مواد تشکیل دهنده آن نعناع و فلفل بوده است .

علم دندانپزشکی که در قرن های جدید به علوم پزشکی و بشری اضافه شده است بنا به کشورهای دارای قدمت در این علم ، آثار مکتوب بیشماری را داراست . اما امروزه به مدد تکنولوژی و ترجمه ، این علم دست یافتنی تر شده است و چه بسا محققانی جدید از سایر کشور های نو گام در عرصه دندانپزشکی میتوانند کتب و منابعی جدید را منتشر نمایند . پس ترجمه تخصصی دندانپزشکی از هر لحاظ پویاست و می تواند به تعدد زبان های مختلف دنیا متن داشته باشد .

متقاضیان ترجمه تخصصی دندانپزشکی

از متقاضیان این خصوص میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. جامعه متعهد دندانپزشکان از جمله متقاضیان ترجمه هستند زیرا بنا به تخصص های فراوان رشته دندانپزشکی در خیلی از سطوح پزشکی و سلامت جامعه همچون متخصصان مربوط به بهداشت دهان و دندان و جراحان و متخصصان ساخت پروتز فک و دندان و … مشغول به خدمت می باشند و برای همگام شدن با سایر همکاران خود در سرتاسر جهان مقالات و مجله های علمی را در این خصوص را مطالعه می نمایند ، که علیرغم دانش بالای خود ؛ برای مدیریت زمان امور ترجمه تخصصی را به دارالترجمه رسمی می سپارند .
  2. دیگر متقاضیان در صف ترجمه دندانپزشکی دانشجویان این رشته هستند که بنا به تنوع زیرمجموعه های این رشته پزشکی متون و مقالات مختلف در شاخه های مربوط به این نوع طب را دنبال می نمایند و در جهت فراگیری و مبدل شدن به دندانپزشکی حاذق ، از خدمات دپارتمان تخصصی ما بهره می برند .
  3. انجمن های دندانپزشکی کشوری ، از دیگر متقاضیان ترجمه تخصصی می باشند . این انجمن ها با برپایی سمینارهای آموزشی راهگشای پیشرفت و آینده دندانپزشکی کشور می باشند . آنها با استفاده از خدمات ترجمه تخصصی دندانپزشکی ، کتب و مقالات و تحقیقات تازه دیگر دندانپزشکان دنیا را در اختیار پزشکان و دانشجویان این رشته قرار میدهند .
  4. میتوان شرکت های تجهیزات دندانپزشکی را از متقاضیان خاص ترجمه تخصصی برشمرد . این شرکتها هم برای تحقیقات خود در خرید تجهیزات مدرن دندانپزشکی و هم برای فروش و بازاریابی این ادوات نیازمند ترجمه کاتالوگ ها و کتب مربوطه می باشند.

مجموعه ما می تواند با ارائه خدماتی چون ترجمه فوری بحث ترجمه مقالات و متن هایی که باید در اسرع وقت ترجمه گردند ، را به سرعت و دقت ممکن به انجام برساند .

ترجمه تخصصی کتاب دندانپزشکی

ترجمه کتاب از دیگر ترجمه هایی است که در این خصوص با دقت و تبحر به انجام میرسد و کمک شایانی به پیشبرد اهداف آموزشی در رشته دندانپزشکی خواهد نمود .

مترجم همراه یکی دیگر از خدمات ترجمه تخصصی ما می باشد که ترجمه همزمان را برای شما بصورت حضوری و یا آنلاین ، در خصوص سمینارها و ملاقات ها در گوشه و کنار دنیا ؛ تقدیم می نماییم.

ترجمه فیلم در ترجمه تخصصی محور آموزشی و پژوهشی را داراست . مجموعه ما قادر است در این حیث هم با ارائه مکتوب متن نریشن فیلم و هم ترجمه زیر نویس و گاهاً ترجمه سینک شده ، این مهم را به اکران برساند .

ترجمه رسمی که توسط مترجم قسم خورده دادگستری به برگردان متن می رسد و می تواند هم شامل ترجمه اوراق هویتی و هم ترجمه مدارک دولتی و مدارج علمی و دانشگاهی ، باشد ؛ از خدمات حرفه ای دارالترجمه رسمی پارسیس می باشد که از قالب فارسی به دیگر زبان ها و از قالب زبان های دیگر به زبان فارسی ترجمه می شود .

تمام مراحل ترجمه در این خصوص توسط مترجمان حرفه ای و آکادمیک و زبان شناس به برگردان خواهد رسید . مترجمانی که غیر از دانش زبان مورد نظردر متن ، به حرفه و جزئیات دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی واقف اند و دارای تحصیلات دندانپزشکی می باشند .
برای استفاده از این خدمات می توانید لینک ثبت درخواست ترجمه تخصصی دندانپزشکی را استفاده نمایید .

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی هوانوردی
نوشتهٔ بعدی
فرم ترجمه رسمی دانشنامه پزشکی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست