ترجمه تخصصی هوانوردی - دارالترجمه رسمی پارسیس

"<yoastmark

ترجمه تخصصی هوانوردی

امروزه با توجه به رشد روز افزون علم در سراسر دنیا و چاپ مقالات بیشمار در رشته های مختلف و به زبان های گوناگون، ترجمه تخصصی مطالب و متون اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. پارسیس با سپردن ترجمه به کارشناسان مجرب رشته های گوناگون و در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری، توانسته است رضایت بسیاری از مخاطبان را جلب نماید و ترجمه ای با کیفیت بالا به آنان ارائه دهد.

لطفا جهت ثبت سفارش ترجمه هوانوردی توسط کارشناسان متخصص بر روی لینک زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید

ثبت سفارش ترجمه هوانوردی

 صنعت هوانوردی و اهمیت آن در ایران

قدیمی ترین فرودگاه ایران در زمان شاه

فرودگاه قلعه مرغی

نخستین فرودگاه ایران، فرودگاه قلعه مرغی در تهران بود که در سال۱۳۰۱ تاسیس شد واولین هواپیما در این تاریخ به پرواز در آمد و این آغاز فعالیت صنعت هوانوردی در ایران بود.

درطول تمامی این سالها متخصصان زیادی از کشور برای آموزش و کسب تجربه در هوانوردی به خارج از کشور اعزام شدند همچنین در حال حاضر بسیاری از مقالات مربوط به هوانوردی که بیشتر به زبان انگلیسی می باشند توسط اساتید و دانشجویان هوانوردی مورد استفاده و ترجمه تخصصی قرار می گیرند.

این صنعت استراتژیک جایگاه بسیار مهمی در امر توسعه اقتصادی و سیاسی کشور دارد تا جایی که متخصصان ایرانی اقدام به طراحی و ساخت اولین هواپیمای مسافربری کرده اند ((به طوری که پیش بینی میشود تا 5 سال آینده ایران هواپیمای مسافربری بسازد رجوع شود به هواپیمای ایرانی))

مهمترین جمله توضیحات سر تیتر1: صنعت استراتژیک هوانوردی در ایران در امر توسعه اقتصادی و سیاسی جایگاه ممتازی دارد.

اهمیت ترجمه تخصصی هوانوردی 

ترجمه تخصصی هوانوردی همواره یکی از دغدغه های اساتید و محققان و همین طور دانشجویان این رشته حساس و کاربردی در کشور بوده است. با توجه به اهمیت بالای مطالب و متونی که در زمینه هوانوردی در سراسر دنیا و در مجلات معتبر به چاب می رسند مانند Journal of Aerospace Engineering

دارالترجمه پارسیس با برخورداری از کادر تحصیل کرده ،  مجرب و آگاه در زمینه ترجمه هوانوردی و همین طور با توجه به سابقه مفید بیش 10 ساله در امر ترجمه تخصصی آماده ارائه خدمات حرفه ای خود به مخاطبین می باشد.

بهترین  قیمت ترجمه تخصصی هوا نوردی

قیمت ترجمه تخصصی هوانوردی در پارسیس با توجه به تعداد کلمات و همین طور نیاز مخاطبین محاسبه می گردد. بیشتر ترجمه های هوانوردی دارای کیفیت پایینی هستند چرا که افراد غیر کارشناس نمی توانند ترجمه درست و شفافی از اصطلاحات و کلمات تخصصی هوانوردی ارائه دهند گاهی اوقات نباید کلمات را عیناً ترجمه کرد که این امر در ترجمه های معمولی بسیار رایج است.

چرا که بسیاری از اصطلاحات هوانوردی باید به همان شکل ترجمه شوند و نمی توان آن ها را تغییر داد. مطمئنا این نکات تنها توسط افراد کارشناس رعایت می شوند که د رکیفیت متون و محتوای ترجمه شده تاثیر مستقیمی خواهد داشت.

برای آگاهی از بهترین قیمت ترجمه هوانوردی با کارشناسان پارسیس در تماس باشید.

 

دارالترجمه تخصصی هوانوردی

اگر به دنبال بهترین مرجع برای ترجمه تخصصی هوانودری می باشید پارسیس با کادر مجرب و متخصص در رشته هوانوردی خدمات  ترجمه تخصصی خود را  ارائه می دهد.

یافتن بهترین دارالترجمه در زمینه ترجمه هوانوردی یکی از نکات مهمی است که مخاطبین باید به آن توجه داشته باشند چرا که ترجمه تخصصی باید قابلیت استناد داشته باشد و کامل روان و بر اساس اصول علمی صورت گرفته باشد.

با توجه به حجم بالای کار ترجمه تخصصی و وجود عناوین گوناگون و رشته های مختلف، یافتن دارالترجمه ایی که دارای کارگروهای ترجمه جداگانه باشد، می تواند به عنوان بهترین در نوع خود شناخته شود. در این نوع دارالترجمه ها کارگروه های مختلف که در رشته های گوناگون، کارشناس هستند اقدام به ترجمه می کنند. پارسیس با برخورداری از کارگروه های مختلف ترجمه در رشته های گوناگون از جمله هوانوردی فعال می باشد.

 سفارش ترجمه هوانوردی در پارسیس

برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی هوانوردی در پارسیس می توانید از طریق وب سایت با کارشناسان تماس برقرار کنید و سفارش خود را از بالای همین مطلب ارسال نمایید. با ارسال سفارشات خود به پارسیس می توانید از بابت کیفیت بالای ترجمه تخصصی هوانودری و رشته های دیگر کاملا مطمئن باشید. تیم مجرب پارسیس در تمامی رشته ها از جمله هوانوردی آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی به تمامی مخاطبین می باشند.

پیشنهاد میکنیم مطلب مربوط به ترجمه تخصصی هوافضا را مطالعه نمایید

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی هوافضا
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی دندانپزشکی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست