ترجمه تخصصی اردو - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه تخصصی اردو در دارالترجمه اردو پارسیس

ترجمه تخصصی اردو

ترجمه تخصصی اردو

ترجمه تخصصی اردو از ترجمه فیلم گرفته تا ترجمه کتبی  و از ترجمه شفاهی تا ترجمه فایل های صوتی همگی در دارالترجمه رسمی اردو پارسیس توسط مترجمان بومی و به صورت کاملاً تخصصی و با کیفیت بالا انجام می شود . لطفا جهت ثبت سفارش ترجمه زبان اردو تنها از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت سفارش ترجمه تخصصی اردو

 

چرا ترجمه تخصصی اردو

ترجمه یک تخصص بشمار می آید و هر کسی توانایی انجام آن را ندارد و تنها مترجمین که سالها در این زمینه فعالیت کرده اند   و در رشته مورد نظر صاحب تخصص هستند توانایی انجام ترجمه بدون خطا  و سلیسل را دارند.

برای روشن شدن موضوع اجازه بدهید یک مثال برای شما بزنیم ؛ فرض کنید شما قصد ترجمه اردو به فارسی و یا ترجمه فارسی به اردو را داشته باشید در حالی که شما با زبان اردو نیز آشنایی دارید و برای صرفه جویی در هزینه ؛ خود اقدام به ترجمه می کنید اما بعد از چند دقیقه متوجه می شوید که ترجمه یک فرایند کاملا تخصصی است و انتخاب معادل صحیح و مناسب کاری بس دشوار است ؛  و نتیجه کار چیزی نخواهد بود جز اینکه شما  مجبور هستید ترجمه متن را به مترجم کارآزموده واگذار کنید .

زیرا این مترجم تخصصی است که با صرف زمان فراوان در زمینه ترجمه دانش کسب کرده و در انتخاب بهترین معادل ها تبحر ویژه ای دارد و ترجمه ای سلیس و بدون ایراد را به شما ارائه می نماید .

 

حصول اطمینان از تخصص مترجم اردو

بیشتر افراد متقاضی ترجمه نگران این هستند که مترجمی که قرار است متن آنها را ترجمه نماید بر موضوع مربوطه اشراف نداشته باشد و نتواند ترجمه را آنگونه که انتظار دارند ارائه نماید.

شما برای حصول اطمینان از کیفیت ترجمه ای که قرار است انجام شود  می توانید از دارالترجمه درخواست نمایید بخشی از متن شما که می تواند در حد نیم صفحه باشد را به عنوان نمونه ترجمه نماید تا در صورت تایید اقدام به نهایی کردن سفارش ترجمه خود بکنید و به عبارتی  قبل از نهایی کردن سفارش  از کیفیت ترجمه مطمئن شوید.

لازم به ذکر است که نمونه ترجمه در حد نیم  صفحه به صورت رایگان خواهد بود  شما نباید برای نمونه ترجمه هزینه ای  پرداخت بکنید 

اما در صورتی که بخواهید بیش از یک صفحه از متن شما بعنوان نمونه ترجمه شود باید برای آن هزینه پرداخت بکنید و هزینه آن با هزینه ترجمه عادی تفاوتی نخواهد داشت .

زمان تحویل ترجمه تخصصی

زمان تحویل ترجمه تخصصی بسته به حجم و موضوع متن متفاوت می باشد و بهترین روش برای اطلاع از زمان تحویل ترجمه تخصصی اردو  این است که شما فایل مورد نظر خود را از طریق ثبت سفارش ترجمه تخصصی اردو برای ما ارسال نمایید تا زمان تحویل به شما اطلاع داده شود اما در صورتی که حجم متن شما زیاد باشد و محدودیت زمانی دارید ؛ می توانید یک متن را به چندین مترجم واگذار کنید و  مترجم ارشد در انتها کلیه فایل های را با هم تجمیع نماید و اصطلاحات بکاربرده شده را یک دست کند تا تضادی در محتوای متن مشاهده نشود .

اما توجه به این نکته مهم حائز اهمیت است که در صورت وجود محدودیت زمانی و لزوم انجام ترجمه توسط چندین مترجم ؛ باید  این کار توسط یک دارالترجمه انجام گردد زیرا این دارالترجمه است که با اطلاع از توانایی مترجمین خود بهترین مترجمان را برای کار شما انتخاب می نماید تا تضادی در ترجمه ارائه شده مشاهده نشود  .

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی مهندسی مواد
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی نساجی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست