ترجمه تخصصی آمار - دارالترجمه رسمی پارسیس
ترجمه تخصصی آمار در دارالترجمه رسمی پارسیس انجام می شود

ترجمه تخصصی آمار

ترجمه تخصصی آمار

در امر ترجمه تخصصی آمار آگاهی نسبت به اصطلاحات و کلمات تخصصی امری ضروری است و تنها کارشناسان تحصیل کرده رشته آمار نسبت به این مهم اشراف دارند. خدمات ترجمه تخصصی در پارسیس به صورت، ترجمه تخصصی شفاهی، ترجمه تخصصی تلفنی و ترجمه تخصصی متون شامل کتاب و مقالات، کاتالوگ و بروشور توسط تیم مترجمان فارغ التحصیل رشته آمار انجام می شود.

جهت ثبت سفارش ترجمه تخصصی آمار بر روی لینک زیر کلیک کنید

ثبت سفارش ترجمه آمار 

تاریخچه رشته آمار

آمار در کشور های مختلف به اعصار دور برمیگردد , در کشور ایران آمار نیز فرهنگ کهنی دارد , و چیزی در حدود 4000 سال پیش از میلاد مسیح بین ایرانیان آن زمان باب بود .

آمارگیری در واقع تکمیل کننده تاریخچه هر چیزی است , برای مثال امروزه نسل های ما با مطالعه کتاب های تاریخی پی به کتیبه ها و نوع زندگی افراد آن زمان کرده و این مدیران علم آمار در آن زمان بوده که اطلاعات دقیق از داده های جمع آوری شده و تجسم شده به امروز منتق میگردد .

امروزه کتاب ها و تحقیقات جامعی در زمینه آمار در سراسر جهان منتشر شده است یکی از کتاب ها در زیر معرفی شده است که در سایت دانشگاه هارواد معرفی  و منتشر گردیده .

این کتاب با شکوره در مورد اولین تاریخچه آماری در جهان از زمان پیدایش تا زمان ظهور را مشخص میکند , در این کتاب به طور شگفت انگیزی تعامل مفاهیم ریاضی  و نیاز های چندگانه علوم کامپیوتر , نجوم , زمین شناسی ,روانشناسی تجربی , ژنتیک و جامعه شناسی معنا پیدا میکند .

کتاب تاریخچه آمار اثرStephen M. Stigler

Cover: The History of Statistics in PAPERBACK

کتاب تاریخچه پیدایش آمار از زمان ظهور تا به امروز توسط استفان استیگر که در دانشگاه هاروارد منتشر شده به صورت کاملا رایگان برای شما عزیزان قرار داده شده است .

این کتاب در ژورنال های مختلفی نمایه شده است ؛ لازم به ذکر است نویسنده این کتاب به بسیاری از سوالات , دانشمندان , محققان و دانشجویان رشته آمار پاسخ داده است جهت دانلود و یا سفارش ترجمه کتاب آمار بر روی لینک ها مورد نظر کلیک کنید .

آمار (statistics) علمی است که به جمع آوری داده و تحلیل و تفسیر آن ها در  قالب اعداد و ارقام می پردازد. ریشه این علم بر می گردد به 4000 سال قبل. در ایران و روم باستان علم آمار به خوبی مورد استفاده قرار می گرفت. اما در قرن17 میلادی فردی به نام ویلیام پتی، اولین شخصی بود که از روش‌های آماری برای تجزیه و تحلیل داده هااستفاده کرد و به نوعی پایه‌گذار دانش نوین آمار شد. تاریخچه علم آمار در ایران به قرن ها قبل بر می گردد یعنی زمان هخامنشیان که با استفاده از آمار به سرشماری برای تعیین تعداد نفوس و میزان محصولات کشاورزی پرداخته می شده است.

آمار نوین در دنیای متمدن کنونی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. استفاده از علم آمار و اهمیت نتایج حاصل از تحقیقات آماری در برنامه ریزی های خرد و کلان دولت ها و خط مشی گذاری سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشورها سبب شده تا اساتید و افراد تحصیل کرده در این رشته نقش بسزایی در آینده کشور خود داشته باشند.

از مهمترین مراکز آماری در دنیا و کشور در پایین مشخص است

انجمن آمار آمریکا

انجمن آمار آمریکا

سایت انجمن آمار آمریکا amstat.org

سایت خارجی در حوزه آمار و آمارگیری , انجمن آمار آمریکا است که بزرگترین جامعه آمار آمریكا است، و با شعار “چادر بزرگ برای آمار” معرفی می شود .

موسسه بین المللی آمار

موسسه بین المللی آمار

سایت موسسه بین المللی آمار isi-web.org

موسسه بین المللی آمار به عنوان شبکه جهانی هسته ای آمار در دنیا می باشد که جهت حمایت و ترویج درک و توسعه و عملکرد خوب آمار در سراسر جهان پیشتاز می باشد .

مرکز ملی آمار ایران

مرکز ملی آمار ایران

مرکز ملی آمار به آدرس amar.org.ir

مرکز ملی آمار به آدرس اینترنتی amar.org.ir به عنوان پرتال سازمانی مرکز آمار ایران است در دو نسخه فارسی و انگلیسی بوده که شامل معرفی لایو ( زنده ) خدمات آماری ازجمله اطلاع رسانی آماری , ارئه نرخ رشد جمعیت,ارئه نرخ رشد و نرخ رشد بیکاری و غیره نمایش میدهد

علم نوین آمار با جمع آوری و تحلیل روابط عددی بین داده ها، در برنامه ریزی های خرد و کلان سازمان ها نقش حیاتی دارد.

برترین دانشگاه های ایران در زمینه ریاضیات و علوم آماری دانشگاه صنعتی امیر کبیر  می باشد که در رتبه نخست قرار دارد و بعد از آن دانشگاه های شریف، علم و صنعت و دانشگاه تهران قرار دارند.

مقالات ISI رشته آمار

در زیر یک نمونه مقاله isi رشته آمار را که در سایت ژورنال ساینس دایرکت نمایه شده است را میتوانید دریافت کنید اما در دارالترجمه رسمی ما به صورت رایگان این مقاله را دریافت و یا جهت سفارش تخصصی مقاله isi بر روی دکمه مورد نظر کلیک کنید .

دانلود مقاله تخصصی آمار

این مقاله تخصصی رشته آمار در سایت ساینس دایرکت نمایه شده است موضوع آن در خصوص اندازه گیری تفاوت های فردی در توجه درونی در مقابل توجه بیرونی: پرسشنامه سبک توجه جهت دانلود و سفارش ترجمه تخصصی این مقاله کلیک کنید

با توجه به اهمیت علم آمار و احتمالات در تمامی گرایش ها، نیاز به ارائه خدمات ترجمه تخصصی آمار احساس می شود. مرجعی که بتواند با در اختیار قرار دادن انواع خدمات ترجمه تخصصی نیاز مخاطبان این رشته مهم را برطرف سازد.

کلیه خدمات ترجمه تخصصی آمار و احتمالات برای تمامی گرایش ها توسط پارسیس به مخاطبین ارائه می شود.

محورهای اصلی رشته آمار

رشته  آمار و احتمالات کاربرد گسترده ای در بین سایر رشته ها دارد و با توجه به این موضوع مترجم تخصصی در هر یک از گرایش های آمار باید علاوه بر علم آماری بر مباحث مربوطه نیز تسلط کافی داشته باشد. تا نتیجه کار ترجمه از کیفیت مناسب برخوردار شود. در رشته  آمار چند محور اصلی وجود دارد که مترجم تخصصی باید بر این مباحث اشراف داشته باشد.

  • آمار نظری
  • آمار کاربردی
  • احتمال و کاربردهای آن
  • آمار زیستی
  • آمار رسمی
  • آموزش آمار
  • آمار در سایر علوم

خدمات ترجمه آمار در دارالترجمه پارسیس

ترجمه تخصصی آمار در دارالترجمه رسمی تنها منحصر به ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی نمی شود بلکه این مجموعه با بکارگیری مترجمین بومی زبان های زنده دنیا در رشته های مختلف دانشگاهی ترجمه تخصصی را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می نماید.

ترجمه تخصصی آنلاین آمار

برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی آمار آنلاین می توانید از طریق سایت اقدام نموده که لینک آن در بالای همین  مطلب آمده است. با این کار در زمان خود صرفه جویی کرده و در کم ترین زمان ممکن سفارشات خود را ارسال نمایید و جواب آن را دریافت کنید. با ارسال سفارشات خود به پارسیس از کیفیت بالای ترجمه تخصصی اطمینان کامل داشته باشید.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه تخصصی طراحی پارچه و لباس
نوشتهٔ بعدی
ترجمه تخصصی تربیت بدنی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست