ترجمه برگ آزمایش - دارالترجمه رسمی پارسیس

ترجمه برگ آزمایش به‌عنوان یکی از خدمات ترجمه‌های رسمی است که بایستی توسط مترجم رسمی انجام شد. انجام خدمات ترجمه جواب آزمایش پزشکی معمولاً برای برخی مواد خاص انجام می‌شود. ممکن است همراهان بیمار برای اطمینان و برخی شرایط خاص برگ آزمایش پزشکی بخواهند به برخی ادارات دولتی در کشورهای خارجی ارائه دهند. به همین دلیل این ادارات ممکن است درخواست ترجمه‌های رسمی برگ آزمایش پزشکی را داشته باشند.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه نیاز به طی‌کردن فرایند قانونی این ترجمه‌ها وجود دارند معمولاً پیشنهاد می‌شود با تأییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام شود. اما اگر خدمات ترجمه‌های رسمی توسط مترجم تنها نیاز باشد این فرایند نیز در تیم پارسیس انجام خواهد شد.

ترجمه رسمی انواع برگ آزمایش

خدمات ترجمه‌های پزشکی هم به‌صورت تخصصی و هم به‌صورت رسمی جزئی از خدمات ارائه شده در دارالترجمه رسمی پارسیس خواهد بود. ما همواره طیف متفاوتی از مشتریان را در طول سال‌ها تجربه در حوزه پزشکی پشتیبانی کرده‌ایم. از برخی شرکت‌های دارویی گرفته تا تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی. ترجمه‌های مربوط به جواب آزمایش در حوزه‌های مختلف از جمله موارد زیر قابل انجام است.

  • ترجمه برگ آزمایش کوچک
  • ترجمه برگ آزمایش بزرگ
  • ترجمه گزارش‌های بالینی
  • ترجمه نسخه پزشکی
  • ترجمه مطالبات بیمه
  • ترجمه محصولات دارویی و برچسب‌ها
  • ترجمه متون تخصصی پزشکی و سایر موارد مربوطه

بنابراین اگر نیاز به ترجمه‌های تخصصی متون علمی و پزشکی را دارید می‌توانید از خدمات ویژه ما در این زمینه نیز بهره‌مند شوید.

بیشتر بدانید: ترجمه تخصصی متون پزشکی

شرایط ترجمه برگ آزمایش

برای ترجمه‌های قانونی و رسمی جواب آزمایش قطعاً باید تمامی گزارش‌های مربوط به پزشک موردنظر در اختیار مترجم رسمی قرار گیرد. لازم به ذکر است برای ترجمه جواب آزمایش می‌توانید اصل مدرک را بر روی همان برگ پزشکی به دارالترجمه ارائه نمایید. مترجم پس از ترجمه‌های رسمی بر روی برگه به همراه و مهر و امضا خدمات ترجمه را انجام داده و سپس پس از نیاز به اخذ تأییدات این اقدامات را به طور کامل به همراه تأییدات دادگستری و وزارت امور خارجه دریافت می‌کند. لازم به ذکر است تیم پارسیس با دارابودن پیک مخصوص قادر است مدارک شما را از مبدأ تحویل گرفته و پس از انجام خدمات درب منزل به همراه مدارک اصلی و ترجمه‌ها تحویل دهد.

بیشتر بدانید: آشنایی با خدمات ترجمه مدارک

قیمت ترجمه رسمی برگ آزمایش

اگر می‌خواهید از قیمت ترجمه‌های رسمی برگ آزمایش اطلاع یابید به طور خلاصه برای زبان انگلیسی به غیر خدمات دفتری حدود 75 هزار تومان برای نسخه‌های بزرگ و حدود 45 هزار تومان برای نسخه‌های کوچک انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها مطابق با تعرفه قانونی ترجمه‌های رسمی با شماره‌های درج شده در سایت در تماس باشید.

چگونه جواب آزمایش را ترجمه کنیم؟

درصورتی‌که می‌خواهید گزارش‌های پزشکی را ترجمه نمایید پیشنهاد ما این است که از مترجم انسانی استفاده نمایید. مترجمان ما دانش مناسبی را در زمینه پزشکی و اصطلاحات پزشکی دارند. نرم افزارهای ترجمه به‌هیچ‌وجه مناسب ترجمه برگ آزمایش پزشکی نمی‌باشند. زیرا در گزارش‌های از علائم اختصاصی و تخصصی ویژه‌ای استفاده می‌شود. از طرفی ممکن است سازمان مورد نظری که نیاز به درخواست ترجمه دارد به‌صورت رسمی بخواهد که چاره‌ای جز ترجمه رسمی آن نخواهد بود. ما در تیم پارسیس خدمات ترجمه‌های رسمی و تخصصی را به بیش از 60 زبان زنده دنیا در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهیم.

ترجمه فوری برگ آزمایش با قیمت ارزان

اگر می‌خواهید در بهترین حالت و در کمترین زمان ممکن است خدمات انجام شود. ما قادریم در همان روز کاری این خدمات را به همراه ترجمه و مهم مترجم ارائه دهیم. قید فوریت در ترجمه‌های جواب آزمایشات و گزارشات پزشکی ممکن است از اهمیت بالایی برای مشتریان برخوردار باشد. به همین دلیل ما از مترجمانی استفاده می‌کنیم که سابقه ترجمه گزارشات پزشکی با فرمت مجاز را داشته باشند. در صورت نیاز به ترجمه‌های تخصصی پزشکی ما می‌توانید فایل Word و یا PDF آن را به شما عزیزان ارسال کنیم.

نوشتهٔ پیشین
ترجمه جواز کسب
نوشتهٔ بعدی
ترجمه کارت معافیت

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست